Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
22-04-2020 14:12
Nickhunten is iets anders, dat is als je verwijst naar een eerdere nick die iemand niet meer gebruikt.

Anderen erop wijzen dat iemand dubbelnickt mag gewoon. Wat dan weer niet mag, en wat jij laatst deed, is dubbelnicken om jezelf bij te vallen. Je hebt mazzel dat we je toen niet gestaft hebben.

:facepalm: Ga aub ergens anders rellen.

Ik doe niet aan dubbelnicken en ik deed niet dubbelnicken.

Dubbelnicken is met meerdere nicks in één topic reageren.
Men mag twee of zelfs meer nicks gebruiken op het hele forum, (in overleg met de mods) maar men mag niet met twee of meerdere nicks op het zelfde topic reageren.

Blijf aub on-topic.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Nog meer Royals die ,net als H en M, op de centjes moeten letten.


Prins Albert haalt broekriem aan en snijdt in loonstrookje royals http://a.msn.com/07/nl-nl/BB131Jwn?ocid=st

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
22-04-2020 14:29
:facepalm: Ga aub ergens anders rellen.

Ik doe niet aan dubbelnicken en ik deed niet dubbelnicken.

Dubbelnicken is met meerdere nicks in één topic reageren.
Men mag twee of zelfs meer nicks gebruiken op het hele forum, (in overleg met de mods) maar men mag niet met twee of meerdere nicks op het zelfde topic reageren.

Blijf aub on-topic.
ik reageer gewoon op dingen die jij in dit topic schrijft, dus als je dat offtopic vindt ben je zelf ook offtopic.

Het is helemaal niet zo dat je meerdere nicks mag gebruiken op het forum, in ieder geval niet op de manier waarop jij dat doet. Jij lijkt ook de enige forummer te zijn die dat op die manier doet, ik snap ook totaal niet waarom je daar niet al lang voor gepermaband bent. Mods wegen zijn ondoorgrondelijk, blijkbaar.

Oorspronkelijk mocht je een tweede nickname gebruiken om bijvoorbeeld over gevoelige onderwerpen waarmee je niet aan je herkenbare nickname gekoppeld wilde worden te kunnen schrijven. De meeste mensen hadden 1 normale nick en 1 voor de sekspijler bijvoorbeeld.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
21-04-2020 23:48
Wat heeft Rupert Murdoch gezegd dan?
Zo'n beetje alles dat jij hebt geciteerd is door zijn medewerkers geschreven.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
fashionvictim schreef:
22-04-2020 18:12
ik reageer gewoon op dingen die jij in dit topic schrijft, dus als je dat offtopic vindt ben je zelf ook offtopic.

Het is helemaal niet zo dat je meerdere nicks mag gebruiken op het forum, in ieder geval niet op de manier waarop jij dat doet. Jij lijkt ook de enige forummer te zijn die dat op die manier doet, ik snap ook totaal niet waarom je daar niet al lang voor gepermaband bent. Mods wegen zijn ondoorgrondelijk, blijkbaar.

Oorspronkelijk mocht je een tweede nickname gebruiken om bijvoorbeeld over gevoelige onderwerpen waarmee je niet aan je herkenbare nickname gekoppeld wilde worden te kunnen schrijven. De meeste mensen hadden 1 normale nick en 1 voor de sekspijler bijvoorbeeld.

Gelukkig zijn ze goed herkenbaar, dat scheelt :proud:
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
22-04-2020 18:21
Zo'n beetje alles dat jij hebt geciteerd is door zijn medewerkers geschreven.
Da's nou een echte rioolrat. Dat die kerel zichzelf nog in de spiegel kan aankijken...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
22-04-2020 18:21
Zo'n beetje alles dat jij hebt geciteerd is door zijn medewerkers geschreven.

Harry besloot zijn oma te videobellen om haar te feliciteren met haar 94-ste verjaardag. In corona-crisistijd. Ook Meghan en Archie feliciteerden haar via de laptop. Dat is toch een mooi bericht vind ik.


redactie Grazia
Koningin Elizabeth herenigd met Harry, Meghan én Archie
http://a.msn.com/07/nl-nl/BB132T1P?ocid=st

Bron: Daily Mail
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Harry's oma queen Elizabeth ziet er heel goed uit voor haar 94 jaar.

Queen Elizabeth viert 94e verjaardag in beslotenheid https://www.ad.nl/show/queen-elizabeth- ... haring_web

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op de site van Blauw Bloed dat Zara Tindall, de oudste kleindochter van de queen, een interview (via video-oproep) had met Good Morning Brittain. Ik zocht op google en kwam op de site van Mirror. Mirror? is dat dan ook een "rioolrat"? vroeg ik me af. Maar hey ik kon Zara zelf horen en zien praten. Zara sprak met veel lof over haar oma.


Queen Elizabeth: "We will meet again" https://blauwbloed.eo.nl/artikel/2020/0 ... meet-again via @BlauwBloedtv

.................

Zara Tindall, de oudste kleindochter van koningin Elizabeth, vertelde maandagochtend in de talkshow Good Morning Britain dat ze "heel erg trots is" op haar oma en dat de woorden van Elizabeth "100 procent waren wat het land nodig had". "Ik hoop dat iedereen luistert en dat we terug kunnen gaan naar de normale manier van leven", zei ze in het ontbijtprogramma.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Merys schreef:
22-04-2020 18:25
Gelukkig zijn ze goed herkenbaar, dat scheelt :proud:
Ja maar ik had dat dus superlaat door.
Zat ook eigenlijk weinig in het Harry&Meghan topic vanwege dat oeverloze gezeik. Dus daar kan het ook aan liggen. Want ik ben normaal best snugger.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
22-04-2020 18:12
ik reageer gewoon op dingen die jij in dit topic schrijft, dus als je dat offtopic vindt ben je zelf ook offtopic.

Het is helemaal niet zo dat je meerdere nicks mag gebruiken op het forum, in ieder geval niet op de manier waarop jij dat doet. Jij lijkt ook de enige forummer te zijn die dat op die manier doet, ik snap ook totaal niet waarom je daar niet al lang voor gepermaband bent. Mods wegen zijn ondoorgrondelijk, blijkbaar.

Oorspronkelijk mocht je een tweede nickname gebruiken om bijvoorbeeld over gevoelige onderwerpen waarmee je niet aan je herkenbare nickname gekoppeld wilde worden te kunnen schrijven. De meeste mensen hadden 1 normale nick en 1 voor de sekspijler bijvoorbeeld.

a: het was een antwoord op wat twee andere forumsters schreven.

b: het is in overleg, met goede reden, én zoals ik zo straks heb uitgelegd.

c: Je mag meerdere nicks gebruiken maar niet met één en dezelfde in één topic, dát is dubbelnicken, en daar staat een ban of waarschuwing op. Mocht nick-1 al een ban-geschiedenis hebben dan geld die ban-geschiedenis meteen ook voor nick-2, ook al heeft de tweede nick niets verkeerds geschreven.

Afbeelding
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 22-04-2020 22:34
6.77% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
22-04-2020 14:34
Nog meer Royals die ,net als H en M, op de centjes moeten letten.

Prins Albert haalt broekriem aan en snijdt in loonstrookje royals http://a.msn.com/07/nl-nl/BB131Jwn?ocid=st

Afbeelding
Huh, wat heeft dit met Harry en Meghan te maken?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
22-04-2020 22:32
Huh, wat heeft dit met Harry en Meghan te maken?
Moeten ook op de kleintjes letten.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
22-04-2020 22:34
Moeten ook op de kleintjes letten.
Beetje ver gezocht. Dan kan ik in dit topic dus ook een foto van De Zweedse prinses Sofia plaatsen want 'die heeft ook donkerbruin haar net als Meghan' of van prinses Mary van Denemarken want haar naam begint ook met een M net als Meghan ;-)
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
22-04-2020 22:39
Beetje ver gezocht. Dan kan ik in dit topic dus ook een foto van De Zweedse prinses Sofia plaatsen want 'die heeft ook donkerbruin haar net als Meghan' of van prinses Mary van Denemarken want haar naam begint ook met een M net als Meghan ;-)

Sofia is al meermaals genoemd. Vorige week nog in deel 3.
Maar niet vanwege donkerbruin haar.

:(
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
22-04-2020 22:29
a: het was een antwoord op wat twee andere forumsters schreven.

b: het is in overleg, met goede reden, én zoals ik zo straks heb uitgelegd.

c: Je mag meerdere nicks gebruiken maar niet met één en dezelfde in één topic, dát is dubbelnicken, en daar staat een ban of waarschuwing op. Mocht nick-1 al een ban-geschiedenis hebben dan geld die ban-geschiedenis meteen ook voor nick-2, ook al heeft de tweede nick niets verkeerds geschreven.

Afbeelding
Welke goede reden kun je in vredesnaam hebben?
En je deed het wel fout, al heb ik het niet gestaft. Je had hier een akkefietje met een bepaalde forummer en ging toen op een ander topic met je andere nick diezelfde forummer vermanend toespreken met "argumenten" uit dit topic. Dat is gewoon niet leuk.
Daarnaast heb je alleen met je andere nick gezegd dat je NOOOOOOOOOOIT meer op mij zou reageren, maar doe je het met deze nick ook niet. Nu is dat verder niet heel spannend, maar ik snap niet zo goed waarom jij meerdere nicks hebt. Iedereen weet toch wel wie je bent en je post met verschillende nicks op precies dezelfde manier en het gaat niet over intieme zaken.
Die meerdere nicks hebben ook allemaal een MSN fetisj. Da's nog het ergste :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/YlbMO7qSXBg

Ik vind het wel heel mooi dat de Queen, oma van Harry, dit jaar geen saluutschoten wou op haar verjaardag.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Louis,de jongste van Harry's broer William is vandaag 2 jaar geworden. Nu ik er bij stil sta denk ik 'Pas 2' ? Ik vind hem heel wijs voor een kind van twee.

https://www.glamour.nl/nieuws/celebs/a3 ... oto-jarig/
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk snoetje. Hij lijkt op zijn broer en zusje vind ik.

Afbeelding

Jarig prinsje Louis kliedert erop los met vingerverf https://www.ad.nl/show/jarig-prinsje-lo ... haring_web

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
23-04-2020 15:02
Die meerdere nicks hebben ook allemaal een MSN fetisj. Da's nog het ergste :sherlock:

Ik heb iig geen fobie voor berichten op msn. Er staan best discussie-waardige berichten tussen. Over de queen, prins Philip, Charles of Camilla, William of Kate, Eugenie of Beatrice, en ook over Harry en Meghan. En er staan vooral leuke foto's van de royals op. Als het een leuke foto is open ik het bericht altijd. Daar is niks ergs aan.


ps.
Nog altijd beter 2 vaste nick's (wat inmiddels voor niemand meer een geheim is) en zorgen dat iedereen je kan loepen, dan om de haverklap een nieuwe nick nemen omdat men niet wil dat iemand kan nalezen wat ze geschreven hebben, en/of dat ze zich dan als nieuweling voordoen. Dan stel ik me voor dat nick-x flink mot maakt met nick-Y, dan een nieuwe nick neemt en dan gaat slijmen en uithoren bij nick-Y. @(



ps.
Lees even het antwoord van de Moderator vandaag 01-05-2020 om 12:57 uur op het CM (pag.59)
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 01-05-2020 17:34
Reden: ps toegevoegd
18.72% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Zo wat lijkt Louis op George :heart:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend is de virtuele rechtszaak begonnen tegen Associated Newspapers, eigenaar van de tabloids The Mail on Sunday en The Daily Mail.
Ik ben benieuwd.

.ANP (1 uur geleden)
Begin rechtszaak tabloids nog zonder Harry en Meghan http://a.msn.com/07/nl-nl/BB138Amb?ocid=st

Het AD (7 uur geleden)
Zaak prins Harry en Meghan tegen Britse tabloids ondanks corona van start https://www.ad.nl/show/zaak-prins-harry ... haring_web

Blauw Bloed (4 uur geleden)
Rechtszaak prins Harry tegen tabloids van start https://blauwbloed.eo.nl/artikel/2020/0 ... -van-start
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
23-04-2020 19:38
Ik heb iig geen fobie voor berichten op msn. Er staan best discussie-waardige berichten tussen. Over de queen, prins Philip, Charles of Camilla, William of Kate, Eugenie of Beatrice, en ook over Harry en Meghan. En er staan vooral leuke foto's van de royals op. Als het een leuke foto is open ik het bericht altijd. Daar is niks ergs aan.


ps.
Nog altijd beter 2 vaste nick's (wat inmiddels voor niemand meer een geheim is) en zorgen dat iedereen je kan loepen, dan om de haverklap een nieuwe nick nemen omdat men niet wil dat iemand kan nalezen wat ze geschreven hebben, en/of dat ze zich dan als nieuweling voordoen. Dan stel ik me voor dat nick-x flink mot maakt met nick-Y, dan een nieuwe nick neemt en dan gaat slijmen en uithoren bij nick-Y. @(

Dat zegt heel wat over jouw manier van denken.
Verder wil ik graag dat je het hier on topic houdt, de leuke foto's van Louis kunnen prima in het Britse royalty topic.
Jij wilde persé een Harry en Meghan topic, hou het daar dan ook bij.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
24-04-2020 14:31
Dat zegt heel wat over jouw manier van denken.
Verder wil ik graag dat je het hier on topic houdt, de leuke foto's van Louis kunnen prima in het Britse royalty topic.
Jij wilde persé een Harry en Meghan topic, hou het daar dan ook bij.
Alsjeblieft niet zeg. Geen zin in zoveel forummers erbij daar.
Honey, you should see me in a crown

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven