Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ja volgens koninklijke regels is het wel eens 'tijd' dat Eugenie meldt dat ze zwanger is.
Van mij mag ze wel wachten totdat ze er zelf aan toe is.

Bea en Edo hebben inderdaad door Corona hun huwelijk uitgesteld.
Helaas is Bea niet meer de jongste en zou ik in dat geval maar getrouwd zijn met een klein feestje, zeker als je nog kinderen wilt. Ze is 32 dus mag wel leeftijdtechnisch gezien opschieten met een gezin.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
30-06-2020 20:39
Eugenie heeft gisteren nog een foto van haar litteken (operatie ivm scoliose) gepost op Instagram. Dit ivm scoliose awareness day.
Dat vind ik dan wel weer positief,
Het is een onderkend probleem en een bekend persoon kan hier heel veel in betekenen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
30-06-2020 21:37
Ja volgens koninklijke regels is het wel eens 'tijd' dat Eugenie meldt dat ze zwanger is.
Van mij mag ze wel wachten totdat ze er zelf aan toe is.

Bea en Edo hebben inderdaad door Corona hun huwelijk uitgesteld.
Helaas is Bea niet meer de jongste en zou ik in dat geval maar getrouwd zijn met een klein feestje, zeker als je nog kinderen wilt. Ze is 32 dus mag wel leeftijdtechnisch gezien opschieten met een gezin.


Eugenie's eventuele nakomelingen zijn irrelevant net zoals die van zuslief.
32 niet meer de jongste? O_o
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
30-06-2020 21:41
Eugenie's eventuele nakomelingen zijn irrelevant net zoals die van zuslief.
32 niet meer de jongste? O_o
(1) dat is waar
(2) ze is daarmee wel oud. Ik zeg niet dat ze daarmee geen kinderen kan krijgen. Ik denk wel dat deze leeftijd meespeelt om nog kinderen te kunnen krijgen. Niet mijn mening, maar mogelijk medische zaken want kinderen na je 30ste krijgen kan een uitdaging zijn.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
30-06-2020 21:48
(1) dat is waar
(2) ze is daarmee wel oud. Ik zeg niet dat ze daarmee geen kinderen kan krijgen. Ik denk wel dat deze leeftijd meespeelt om nog kinderen te kunnen krijgen. Niet mijn mening, maar mogelijk medische zaken want kinderen na je 30ste krijgen kan een uitdaging zijn.

Je overdrijft echt schromelijk.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
30-06-2020 21:37
Ja volgens koninklijke regels is het wel eens 'tijd' dat Eugenie meldt dat ze zwanger is.
Van mij mag ze wel wachten totdat ze er zelf aan toe is.

Bea en Edo hebben inderdaad door Corona hun huwelijk uitgesteld.
Helaas is Bea niet meer de jongste en zou ik in dat geval maar getrouwd zijn met een klein feestje, zeker als je nog kinderen wilt. Ze is 32 dus mag wel leeftijdtechnisch gezien opschieten met een gezin.

Maar als je 32 niet meer de jongste vind.....Wat vind je dan van de leeftijd van Meghan? Daar zit iedereen zich op een tweede te verheugen.

Ik zie die tweede voorlopig nog niet komen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
30-06-2020 16:03
Alleen vage geruchten dat H en M naar Australië vertrekken :mrgreen:

Is dat niet al oud nieuws? Australië wou volgens mij ook geen beveiligingskosten betalen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
30-06-2020 21:48
(1) dat is waar
(2) ze is daarmee wel oud. Ik zeg niet dat ze daarmee geen kinderen kan krijgen. Ik denk wel dat deze leeftijd meespeelt om nog kinderen te kunnen krijgen. Niet mijn mening, maar mogelijk medische zaken want kinderen na je 30ste krijgen kan een uitdaging zijn.
Met 32 praten over "of ze nog kinderen kan krijgen" is belachelijk.

Kinderen krijgen kan altijd een uitdaging zijn maar als het op je 32e niet lukt ligt dat niet aan je leeftijd.

Vroeger kregen vrijwel alle vrouwen hun laatste kind tussen 40-45 en de gemiddelde vrouw is gewoon tot die tijd vruchtbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik las zo straks een artikel waarin staat dat Harry enorm af ziet om koningshuis te verlaten. Hij zou vrijsnel heimwee hebben gekregen. Aldus een paar royaltywatchers.

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... oningshuis
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 01-07-2020 10:17
Reden: link toegevoegd
26.27% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
30-06-2020 23:40
Met 32 praten over "of ze nog kinderen kan krijgen" is belachelijk.

Kinderen krijgen kan altijd een uitdaging zijn maar als het op je 32e niet lukt ligt dat niet aan je leeftijd.

Vroeger kregen vrijwel alle vrouwen hun laatste kind tussen 40-45 en de gemiddelde vrouw is gewoon tot die tijd vruchtbaar.
https://www.ad.nl/gezond/minder-vruchtb ... ~a8e79fa4/
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
30-06-2020 17:16
Trouwens...

Ik kijk op youtube weleens analyses van Todd Grande, verwacht uiteraard geen diagnose want Markle (het gaat hier alleen over haar) is natuurlijk geen patient van hem, sommige zullen het saai vinden.

Ik vind het persoonlijk wel interessant. Je leert meer over diverse diagnoses en alle varianten. Voor echte roddel of nieuws moet je hier echter niet zijn.

https://youtu.be/lew-IDR0Dqc
Dit lijkt me interessant.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
30-06-2020 21:38
Dat vind ik dan wel weer positief,
Het is een onderkend probleem en een bekend persoon kan hier heel veel in betekenen.
En het skelet van Richard III bleek ook scoliose te hebben :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg altijd: je bent nergens te oud voor.
Maar leeftijdtechnisch gezien wordt vrouwen aangeraden voor hun 30ste kinderen te krijgen.
Niet dat ik dat zeg, maar een medisch advies dat over het algemeen wordt gegeven.

Wat het niet eenvoudiger maakt als je natuurlijk niet je levenspartner voor je 30ste kan vinden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
30-06-2020 00:54
En toch hier blijven rondhangen...

Ik vermoed dat het Barbie (of hoe heet dat mens) topic ook wel wat is voor sommigen. Lekker ergeren. ;)
Oh, dit is dus eigenlijk het Harry& Meghan afzeiktopic ?
Positivevibes schreef:
30-06-2020 23:40
Met 32 praten over "of ze nog kinderen kan krijgen" is belachelijk.

Kinderen krijgen kan altijd een uitdaging zijn maar als het op je 32e niet lukt ligt dat niet aan je leeftijd.

Vroeger kregen vrijwel alle vrouwen hun laatste kind tussen 40-45 en de gemiddelde vrouw is gewoon tot die tijd vruchtbaar.

Inderdaad, valt me vaker op dat mensen de cijfers hierover zo vreemd interpreteren.
Billy_Mean schreef:
01-07-2020 07:22
Oh, dit is dus eigenlijk het Harry& Meghan afzeiktopic ?

Het is een zielige vertoning inmiddels.
Merys schreef:
01-07-2020 07:43
Het is een zielige vertoning inmiddels.
Het was al zielig hoe sommige zichzelf te kakken zette. Maar met popcorn erbij is het goed te doen.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
30-06-2020 00:54
En toch hier blijven rondhangen...

Want...? waarom mag dat niet?

Er staat toch duidelijk bovenaan dat het topic over Harry en Meghan gaat, niet dat je alleen maar positief of alleen maar negatief mag zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Sophiever schreef:
01-07-2020 09:02
Het was al zielig hoe sommige zichzelf te kakken zette. Maar met popcorn erbij is het goed te doen.

Het is een fascinerende inkijk in iemands ziel.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
30-06-2020 20:16
Eugenie trouwde op 12 oktober en een aantal gasten wisten toen al dat Meghan zwanger was. Dat wisten ze een aantal dagen ervoor al.
Het officiele nieuws kwam 15 oktober naar buiten over de zwangerschap.

Vermoedelijk kwam het nieuws voor een aantal van de gasten nog wel als een verrassing, waardoor het wel wat schaduw heeft geworpen over de bruiloft, maar bewust torpederen van de bruiloft lijkt mij niet.

Eugenie is inderdaad getrouwd op 12 oktober. En Sarah Ferguson is op 15 oktober jarig. Zij is nu 60 (60.5) maar werd toen 59 jaar.

https://www.ditjesendatjes.nl/bekendmak ... e-blunder/

.......................
Tijdstip aankondiging onwijs fout

Zo blijkt uit een artikel van The Daily Mail dat de bekendmaking van de zwangerschap werd gedaan op de bruiloft van prinses Eugenie en Jack Brooksbank’s in 2018. Dit schoot onder andere bij de bruid en haar moeder Sarah Ferguson in het verkeerde keelgat. Ook prins Harry schijnt het niet eens te zijn geweest met de timing van de bekendmaking. Hij zou zich beschaamd hebben gevoeld. Het boek laat weten dat het een onwijs foute stap was om de schijnwerpers zo van Eugenie af te halen.
Boze moeder van de bruid


.........................

Onduidelijkheid aankondiging

Toch is er veel onduidelijkheid of de bekendmaking daadwerkelijk tijdens de bruiloft plaatsvond. Zo liet een bron aan Bazaar.com weten dat prins Harry en Meghan het nieuws eerder hadden aangekondigd aan de familie. Maar dat het wel de bruiloft was waar de familie elkaar voor het eerst zou zien sinds de bekendmaking. Een woordvoerder van het Kensington paleis liet toen weten ‘verheugd’ te zijn voor Harry en Meghan. Zij deden deze officiële aankondiging op de 59e verjaardag van Sarah Ferguson
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ah joh, als het al waar is dan vind ik dat echt bridezilla gedrag hoor, pffffff.
"want dan haal je de shine weg voor het bruidspaar"

als iemand op mijn bruiloft had gezegd zwanger te zijn dan was het feest alleen maar groter geworden. Dan ben je toch blij voor je familielid ipv woedend. Bij bruiloften vier je de liefde en het leven en alles wat daarbij hoort. Vind ik dan.

maar goed, ik heb sowieso niks met het concept dat het de mooiste dag van je leven moet zijn en dat iedereen zich die dag moet schikken voor jouw grillen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
30-06-2020 14:09
Zie mijn post van 27-06-2020 22:16

Het schijnt dat hun relatie al langer bekoeld was.

Ik zie nu pas dit bericht van 26 juni 2020:

https://www.cosmopolitan.com/entertainm ... ship-over/

Meghan Markle is reportedly extremely upset that Jessica Mulroney brought her up in the “discourse” she had with lifestyle writer Sasha Exeter, and apparently, it was the last straw for their friendship.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 01-07-2020 10:26
0.65% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
En Sarah is toch geen lid meer van het Britse koninklijk huis?
Zo is er altijd wel iemand of zijn cavia jarig want alle familieleden bij elkaar zijn er erg veel.
Merys schreef:
01-07-2020 09:57
Het is een fascinerende inkijk in iemands ziel.
Inderdaad, daar komt wat je zegt ben je zelf vandaan denk ik.
Maleficent schreef:
01-07-2020 10:19
Ah joh, als het al waar is dan vind ik dat echt bridezilla gedrag hoor, pffffff.
"want dan haal je de shine weg voor het bruidspaar"

als iemand op mijn bruiloft had gezegd zwanger te zijn dan was het feest alleen maar groter geworden. Dan ben je toch blij voor je familielid ipv woedend. Bij bruiloften vier je de liefde en het leven en alles wat daarbij hoort. Vind ik dan.

Inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven