Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
31-07-2020 22:03
Mensen.

Over 5 jaar liggen ze in scheiding en komt Harry ons vertellen dat het allemaal aan de roddelpers heeft gelegen.
:lol: Idd anders mag hij Archie niet zien.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ellerlilalinne schreef:
31-07-2020 22:13
:lol: Idd anders mag hij Archie niet zien.


:HA:
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk waren zij erbij. Die wederzijdse 'vrienden' hebben zelfs Lady C willen polsen en 'dirigeren' (beinvloeden) bij haar boek over H en M.

’Harry en Meghan werkten wél samen met auteurs biografie’
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -biografie

28 jul. 2020
Prins Harry en zijn vrouw Meghan hebben nauw samengewerkt met de twee journalisten die de biografie Finding Freedom over hen hebben geschreven. Dat vertelde Roya Nikkhah, de koningshuisverslaggever van The Sunday Times aan CBS

[afbeelding]

„De officiële lijn van de Sussexes is dat Harry en Meghan niet hebben meegewerkt aan het boek, maar ik heb begrepen dat ze echt nauw met de auteurs hebben samengewerkt en gezorgd dat ze toegang kregen tot hun vrienden”, aldus Nikkhah.


.........etc.etc.etc..........
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Meghan is bezig om Kate en William ongeliefd te maken.

'Harry en Meghan werkten tóch mee aan biografie Finding Freedom'

https://www.harpersbazaar.com/nl/cultuu ... g-freedom/

30/07/2020
...............
De auteurs zouden volgens haar namelijk nooit zoveel uit de inner circle van Meghan hebben losgekregen, als de voormalige Suits-actrice hen daar geen toestemming voor had gegeven.
................

De vriendinnen zouden beweren dat de 38-jarige flink haar ongenoegen over haar nieuwe familie heeft geuit. Zo vertelde ze alles te hebben opgegeven om lid te worden van de royal family, maar kreeg ze hier van haar nieuwe familie én de hofhouding 'de dood door duizend sneden' voor terug (een verwijzing naar een straf die in China werd toegepast, waarbij steeds kleine verwondingen werden toegebracht).

....................
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
31-07-2020 15:13
Ik denk dat de Harry die niet gehersenspoeld is graag verzoening wil en zijn familie en vrienden enorm mist.

Dat geloof ik meteen. En ik niet alleen.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200402_04910552
............

Maar ondanks de veranderingen, is Levin er zeker van dat Harry zijn familie mist. “Dat hij zijn familie achterliet, zijn land en zijn goede banden met het Britse leger...ik weet dat het hem vanbinnen kapot maakt.”

Rusteloos

Levin volgde het paar een jaar lang op de voet om uiteindelijk zijn biografie neer te pennen. “Toen Harry en Meghan net verloofd waren, was hij charismatisch en intuïtief maar tegelijk ook rusteloos. Hij heeft me meermaals verzekerd dat Meghan wist waaraan ze begon en dat ze besefte dat haar rol binnen het koningshuis zwaar zou zijn.” Maar het paar veranderde, aldus Levin. “Week na week werden ze egocentrischer.”


.................etc.etc.etc...........
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels hebben HenM ook een juridische stappen ondernomen tegen de onbekenden die de drones opereren die over hun huis in LA vliegen om foto’s van Archie te nemen (stellen HenM) endaarmee zijn privacy schenden.
De drones vlogen in mei zeker 5x over hun huis op 20ft (ca 7 m) hoogte.

https://www.thesun.co.uk/news/12284537/ ... ics-drone/
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
01-08-2020 11:45
Inmiddels hebben HenM ook een juridische stappen ondernomen tegen de onbekenden die de drones opereren die over hun huis in LA vliegen om foto’s van Archie te nemen (stellen HenM) endaarmee zijn privacy schenden.
De drones vlogen in mei zeker 5x over hun huis op 20ft (ca 7 m) hoogte.

https://www.thesun.co.uk/news/12284537/ ... ics-drone/
Kan me ook echt voorstellen dat je hier werk van maakt. Helaas hebben alle publiciteit die ze zelf genereren ook weer meer vraag naar dit soort uitwassen opgeleverd. In dat opzicht was Canada een veel slimmere keuze.
Alle reacties Link kopieren
Ook in de LA Times:

https://www.latimes.com/entertainment-a ... ie-at-home
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
01-08-2020 11:45
Inmiddels hebben HenM ook een juridische stappen ondernomen tegen de onbekenden die de drones opereren die over hun huis in LA vliegen om foto’s van Archie te nemen (stellen HenM) endaarmee zijn privacy schenden.
De drones vlogen in mei zeker 5x over hun huis op 20ft (ca 7 m) hoogte.

https://www.thesun.co.uk/news/12284537/ ... ics-drone/
Maar why on earth houden de journalisten zich nog steeds met H&M bezig?? Waarom worden ze niet met rust gelaten?
Ik snap dit niet.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
01-08-2020 12:13
Maar why on earth houden de journalisten zich nog steeds met H&M bezig?? Waarom worden ze niet met rust gelaten?
Ik snap dit niet.
Wat dacht je van al die rechtszaken en controversiële boeken? Als ze echt rust willen gaan ze niet in LA zitten, niet lopen vloggen en alles voor de rechter slepen. Ik snap serieus niet waarom ze overal met gestrekt been in gaan en verwachten dat ze dan met rust gelaten worden. Ze hebben nu juist de perfecte bliksemafleider in de vorm van prins Andrew. En wat doe die nu? Juist, die houdt zich koest.
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen heeft Harry zijn vriendschap met Tom Inskip weer opgepakt nadat diens zijn schoonmoeder recentelijk was overleden na een lange historie met psychische problemen. Lara Inskip zamelde geld in voor Harry’s liefdadigheidsorganisatie en daarop heeft Harry weer contact gezocht.
Tom Inskip was Harry’s maatje tijdens zijn wilde jaren en het contact was door Harry
“in de ijskast gezet” nadat Tom hem afraadde met Meghan te trouwen.
Tom en Lara waren bij het huwelijk aanwezig maar niet bij het aansluitende feest.

https://www.google.nl/amp/s/www.thesun. ... death/amp/
mdh wijzigde dit bericht op 01-08-2020 13:46
0.45% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
01-08-2020 12:44
Wat dacht je van al die rechtszaken en controversiële boeken? Als ze echt rust willen gaan ze niet in LA zitten, niet lopen vloggen en alles voor de rechter slepen. Ik snap serieus niet waarom ze overal met gestrekt been in gaan en verwachten dat ze dan met rust gelaten worden. Ze hebben nu juist de perfecte bliksemafleider in de vorm van prins Andrew. En wat doe die nu? Juist, die houdt zich koest.
Dit ja. Het dooft als je er geen olie op gooit.. hun gooien er continue olie op
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
01-08-2020 12:13
Maar why on earth houden de journalisten zich nog steeds met H&M bezig?? Waarom worden ze niet met rust gelaten?
Ik snap dit niet.
Om dezelfde reden dat dit topic er is.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
01-08-2020 12:44
Wat dacht je van al die rechtszaken en controversiële boeken? Als ze echt rust willen gaan ze niet in LA zitten, niet lopen vloggen en alles voor de rechter slepen. Ik snap serieus niet waarom ze overal met gestrekt been in gaan en verwachten dat ze dan met rust gelaten worden. Ze hebben nu juist de perfecte bliksemafleider in de vorm van prins Andrew. En wat doe die nu? Juist, die houdt zich koest.
Eens
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
01-08-2020 12:44
Wat dacht je van al die rechtszaken en controversiële boeken? Als ze echt rust willen gaan ze niet in LA zitten, niet lopen vloggen en alles voor de rechter slepen. Ik snap serieus niet waarom ze overal met gestrekt been in gaan en verwachten dat ze dan met rust gelaten worden. Ze hebben nu juist de perfecte bliksemafleider in de vorm van prins Andrew. En wat doe die nu? Juist, die houdt zich koest.
Ze willen hun leven niet in een cottage slijten en schapen houden, dus dan veroorzaak je reuring.

Ze willen op de voorgrond treden en zich maatschappelijk engageren.
Daarbij willen ze flink cashen met een stichting die nota bene naar hun zoon (die ze uit de publiciteit wensen te houden?!) hebben genoemd (hier al eerder terecht opgemerkt).
Ze omgeven zich met celebs.
Daarnaast zijn ze op een wraakmissie ten aanzien van het royal establisment en paparazzi.
De toekomst is niet meer wat het was
Doe toch normaal. Alsof het iets vreemds is dat je niet wil dat drones je plaats op vliegen en de foto's die ze maken online zetten of in een flutbladje plaatsen.
Ze willen alles: volledig privé zijn wanneer het uitkomt, geld, status, roem.

Tja; dat kan niet allemaal tegelijkertijd, ergens zul je wat inleveren. Het klootjesvolk snapt dat wel, dit duo is dermate verwend en dermate van het gewone leven verwijderd dat ze denken dat ze alles naar hun hand kunnen zetten, maakbaar is en op hun voorwaarden gaat.

In Engeland hadden ze nog uitstekende bescherming tegen de pers maar dat bleek niet goed genoeg ze moesten het wilde westen in de VS opzoeken: Los Angeles. Right. O_o

Met de paparazzi op speed dial als H&M maaltijden uitdelen... :biggrin:
Ze hebben p[ hun prive terrein gewoon recht op privacy net als iedereen. Wat een jaloers geneuzel.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
01-08-2020 22:39
Doe toch normaal. Alsof het iets vreemds is dat je niet wil dat drones je plaats op vliegen en de foto's die ze maken online zetten of in een flutbladje plaatsen.
Daarvoor alle begrip.

Maar onthoud je dan ook van medewerking verlenen aan boeken, je vrienden pushen om positieve verhalen over jezelf/negatieve verhalen over je antagonisten te delen met de pers, pap shots te faciliteren, de publieke opinie beïnvloeden door emotionele docu’s etc etc.
De toekomst is niet meer wat het was
Ik vond dat deze man (de Britse mannelijk tegenhanger van judge Judy en schijnbaar fervent verdediger van H&M) het heel treffend schetste tijdens een interview in april op de BBC:

https://www.thesun.co.uk/news/11446107/ ... sing-press

Zo.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn rupsjes nooit genoeg... totdat ze genoeg hebben dan mag het niet meer... totdat ze weer wellen dan mag het weer wel etc....

Ze willen zich in gaan zetten etc etc. Maar wat een reputatie schade lijden die nu... over paar maanden wil niemand ze uitnodigen toch??
Dat zal wel meevallen dat niemand ze wil uitnodigen. Waarom zouden ze dat niet willen?
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar verdraaien HenM de waarheid nogal in het boek Finding Freedom.

Rondom de bruiloft was volgens de pers gedoe over de keuze van de tiara. Dit blijkt echter helemaal niet het geval te zijn geweest.
In Finding Freedom staat dat Meghan werd tegengewerkt door “de oude garde die haar het leven moeilijk wilde maken” toen zij de tiara wilde passen in aanwezigheid van haar kapper.

De waarheid ligt anders: Meghan wilde met haar kapper de tiara doorpassen en nam contact met op Angela Kelly, kleedster en vertrouwelinge van de Queen. Meghan eiste dat de tiara direct werd gebracht omdat haar kapper aanwezig was. Angela Kelly legde haar uit dat er een protocol is waarbij er eerst een afspraak moet worden ingepland om toegang te krijgen tot de beveiligde tiara.
Harry was zó boos hierover dat hij rond ging bellen om eea toch direct te regelen. Tijdens deze telefoontjes gebruikte hij grof taalgebruik tav Angela Kelly.
Deze kreeg dat te horen en informeerde de Queen.
Elizabeth riep Harry op het matje en gaf hem een stevige reprimande.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... -aide.html

Dus de “What Meghan wants, Meghan gets”- uitspraak door Harry lijkt wel te kloppen. Het lijkt erop dat Harry’s opstelling het juist moeilijker heeft gemaakt voor Meghan om zich aan te passen aan het leven als royal. Harry zou haar hebben moeten begeleiden in de omgang met protocol en in plaats daarvan wilde hij alle regels breken voor Meghan, waarbij iedereen in het harnas werd gejaagd tegen haar.
Harry heeft Meghan op een te hoog voetstuk geplaatst en wil al haar wensen vervullen, no matter what. Ze zijn beiden erg onrealistisch.
mdh wijzigde dit bericht op 02-08-2020 10:56
0.15% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
02-08-2020 02:01
Dat zal wel meevallen dat niemand ze wil uitnodigen. Waarom zouden ze dat niet willen?
Ehh even denken.... omdat ze jaloers zijn?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-08-2020 08:14
Blijkbaar verdraaien HenM de waarheid nogal in het boek Finding Freedom.

Dus de “What Meghan wants, Meghan gets”- uitspraak door Harry lijkt wel te kloppen. Het lijkt erop dat Harry’s opstelling het juist moeilijker heeft gemaakt voor Meghan om zich aan te passen aan het leven als royal. Harry zou haar hebben moeten begeleiden aan de omgang met protocol en in plaats daarvan wilde hij alle regels breken voor Meghan, waarbij iedereen in het harnas werd gejaagd tegen haar.
Harry heeft Meghan op een te hoog voetstuk geplaatst en wil al haar wensen vervullen, no matter what. Ze zijn beiden erg onrealistisch.
Pffff ze halen blijkbaar niet het beste in elkaar naar boven.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven