Entertainment alle pijlers

Just the two of us

11-03-2007 21:07 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt iemand dit ook? Bekende Nederlanders worden gekoppeld aan bekende zangers en zangeressen met wie ze een duet moeten zingen. Presentatie: Linda de Mol en Gordon. Vanavond is de eerste aflevering.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb erg moeten lachen om Beau :D. Het leek niet op zingen wat hij deed maar het was wel grappig. 'Ik ben Beau en ik doe een zanger na', haha. Je zag gewoon dat hij zich afvroeg waar hij aan begonnen was.



Sonja Silva zong goed zeg, heel verrassend. En Bartina zong niet zuiver maar je kon zien dat ze er lol in had. :)



Rick Brandsteder vond ik wat tegenvallen, maar dat komt vooral omdat van te voren was gezegd dat hij het zo goed deed en dat hij wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Edwin Evers valt ook niet tegen :).



Zit ik in mijn eentje te kijken?:$
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, ik heb alleen niet alles echt goed gezien, want ik zat te zappen met de Pfaffs. Later hoorde ik dat je op internet de nummers ook nog kon horen dus mazzeltje voor mij. Ik vond Sonja ook mooi klinken en inderdaad Bartina had er echt lol in. Edwin Evers vond ik ook erg verrassend. Lekker stem hoor. (ik luister 's morgens altijd een gedeelte en was erg benieuwd hoe hij het zou doen)



Ik begrijp alleen dat sms-sen niet zo. Je mag bellen of sms-sen maar 2 minuten na de laatste worden de lijnen gesloten. Lekker eerlijk dan voor degene die als laatste moet. Of heb ik het gewoon niet goed begrepen (omdat ik niet alles heb gezien).
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Mark(GTST) juist een mooie zangstem hebben,kreeg hij me toch lage cijfers:(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb genoten, vond ook de act met xander en monique erg leuk, en inderdaad vond mark helemaal niet zo slecht, maar elvis nadoen is natuurlijk heel erg moeilijk.

Ik ben alleen benieuwd waarom dit nu vanavond alweer komt?
Alle reacties Link kopieren
Op maandagavond komt de echte show, gisteravond was een voorproefje. Zodat er ook de 1e keer niemand direct uit hoefde.
Alle reacties Link kopieren
Wel leuk programma!



Ligr het aan mij of lijkt Sonja Silva vanavond enorm veel op Patty Brard?
Alle reacties Link kopieren
Het ligt een groot gedeelte ook aan het gekozen lied,de stemmen van Mark en Rick pasten totaal niet bij het lied.Bij de Elvissong van gisteren kwam de stem van Mark veel mooier uit.Mark oogt nu best wel verlegen terwijl hij als acteur in GTST een tegenovergestelde rol heeft,als hij nu ook zo acteert bij zijn zingen word het wel wat:)ik hou wel van elvisachtige stemmen:D



Peggy heeft mazzel dat ze Thomas als partner heeft die krijgt veel sms stemmen.
Alle reacties Link kopieren


En daar heb je hem ook weer   !

Alle reacties Link kopieren


Je was net iets eerder E.M. Ik moest nog een foto van Thomas zoeken !!!!

Alle reacties Link kopieren
Wie is er gisteren uit gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Rick en Moniek dacht ik.



Maar hoe werkt het nou? Mag die Cor(hupseflups) Maas nou zeggen wie er mag blijven, of is het in overleg met alle juryleden? Heb ik gemist (veel te veel aan het zappen)
Alle reacties Link kopieren
Rick Brandsteder en Monique Klemann.
Alle reacties Link kopieren


Rick en Moniek dacht ik.



Maar hoe werkt het nou? Mag die Cor(hupseflups) Maas nou zeggen wie er mag blijven, of is het in overleg met alle juryleden? Heb ik gemist (veel te veel aan het zappen)
Volgens mij mag er elke aflevering 1 van de jury-leden zeggen wie er mag blijven.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag het hier ook nog even (op een ander topic ook gevraagd) maar Linda zag er wel erg zwanger uit. Is ze weer zwanger?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Edwin Evers echt geweldig!!! Heb alleen het eerste liedje van hem gezien, maar dat maakte zoveel indruk op me, echt super!!!



Al vond ik wel dat de jury wel belachelijk laag jureerde zeg... :?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag het hier ook nog even (op een ander topic ook gevraagd) maar Linda zag er wel erg zwanger uit. Is ze weer zwanger?
Het is dat jij het nu zegt, maar ik dacht precies hetzelfde! :P
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dat Xander wel erg overdreven reageerde op elk goede cijfer van de jury..

Rare bekken en geluiden als een walrus.



En jammer dat nu al blijkt dat ze bijna allemaal echt kunnen zingen, behalve Beau dan, hihiO+

Het zouden toch BN-ers zijn die niet konden zingen?
Alle reacties Link kopieren
Xander is ook mijn type niet. Veel te zelfingenomen. Mijn favoriet is Edwin Evers. Gewone jongen, die inderdaad goed kan zingen, maar nou is one (hun eerste nummer) ook een geweldig nummer. Die jury snap ik ook niet zo goed, vooral cornald geeft vreemde cijfers. Ik kan me nog het meest vinden in Esther Hart qua cijfers geloof ik.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Vond weer Edwin de beste hoor, maar wat is dat toch met die kleding van Berget? Ik vond ook dat ze wel erg buiten adem was hoor na 1 (nog niet eens lang) liedje.
Alle reacties Link kopieren
Vond Edwin ook weer de beste. Wat zong Bettina vals:$ kreeg gewoon last van plaatsvervangend schaamte... Vind haar overigens wel een lekker gek mens. Met Sonja Silva heb ik ook niets trouwens. Overdreven type vind ik haar. 

En ja die kleding van Berget... hihi ook niet mijn smaak, maar ze kan wel supermooi zingen.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Bettina moet Bartina zijn trouwens.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Ja het was een een totaal verkeerd nummer wat Bartina moest zingen. Vorige keer vond ik het nog wel meevallen, maar het viel nu gewoon op dat ze vals ging.



En nog wat, ik vind Linda altijd erg leuk, maar wat had ze in 's hemelsnaam voor jurk aan, geleend van oma?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet gezien,wie is er afgevallen als kandidaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven