Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 7!

15-05-2020 10:01 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Zullen deze twijfelgevalletjes de 3000 postings halen???
We gaan het zien! :proud:
maleficent wijzigde dit bericht op 10-03-2021 10:25
8.45% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Prachtige OP
Ook fijn dat Rochel er in staat. Krijgt die vrouw eindelijk het podium dat ze verdiend.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of de celebs hier ook meelezen en dan zien dat ze in de status twijfelachtig gekomen zijn. :rofl:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-05-2020 11:42
Ik vraag me af of de celebs hier ook meelezen en dan zien dat ze in de status twijfelachtig gekomen zijn. :rofl:
:proud:

Ik lees hier de naam van Lieke in relatie tot Jeroen van Linda. Is dat Lieke van Lexmond?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
OhDeer schreef:
15-05-2020 11:17
Behalve wanneer je haar irl ziet. De fillers en botox maken haar ouder dan ze is en geeft een heel vreemd hoofd, maar dat vind ik al snel met fillers.

Jeroen heb ik wel eens 'backstage' meegemaakt op een bedrijfsfeest. Dat hij nog steeds samen is met zijn vrouw doet me verbazen.
Die denkt echt dat hij een of andere god is.
Ja en ja. Zelfde ervaring.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
15-05-2020 11:57
:proud:

Ik lees hier de naam van Lieke in relatie tot Jeroen van Linda. Is dat Lieke van Lexmond?
Yep.

Ik vind vooral Wendy vreselijk. Zó ontzettend nep. En die heb ik ooit irl gezien en toen schrok ik echt hoe oud ze eruit zag.
Alle reacties Link kopieren
Die opening met bridget 😂😂

Sylvie is wel echt beeldschoon hoor. Toch raakt ze me nooit. Dat hoeft ook niet en zal haar ook een worst zijn maar misschien vind ik haar wel te perfect.
Alle reacties Link kopieren
Die foto van Linda is wel echt heel fout hoor. Ze lijkt wel een moeke uit de Schippers van de kameleon of zo.
Maleficent schreef:
15-05-2020 10:12
Jeroen van der Boom en zijn vrouw; in het vorige topic stond dat dat ook rommelde.
Hun villa in Blaricum staat reeds te koop
Oudblond schreef:
15-05-2020 10:58
Ik vind haar op deze foto een hoog 'moeke' gehalte hebben.
Oh ja zeker. Maar ik vind haar kapsel niet zo, en ze heeft vaak van dat gelige blonde haar. En dan wat hierboven ook al is gezegd, kleding waardoor ze vierkant lijkt.
Billy_Mean schreef:
15-05-2020 12:05
Die opening met bridget 😂😂

Sylvie is wel echt beeldschoon hoor. Toch raakt ze me nooit. Dat hoeft ook niet en zal haar ook een worst zijn maar misschien vind ik haar wel te perfect.

Voor mij klopt dit ook. Sylvie is ontzettend mooi, maar haar uiterlijk doet me niets. Net zoals Brad Pitt en George Clooney.

De topmodellen die ik echt heel mooi vind hebben allemaal hun eigen imperfecties die ze misschien nog mooier maken. Het enige topmodel die vreselijk mooi is zonder imperfecties en die ik ook heel prettig vind om naar te kijken is Naomi Campbell. Oh ja, en Imam.

Sylvie is erg mooi, maar toch kijk ik niet graag naar haar en ik weet niet waarom.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
15-05-2020 12:09
Oh ja zeker. Maar ik vind haar kapsel niet zo, en ze heeft vaak van dat gelige blonde haar. En dan wat hierboven ook al is gezegd, kleding waardoor ze vierkant lijkt.
Ze heeft idd altijd van die lange gewaden aan. Vraag mij echt af hoe haar figuur is. Ze lijkt zich toch altijd wat te verstoppen in die tenten.
Candy2020 schreef:
15-05-2020 12:08
Hun villa in Blaricum staat reeds te koop
https://www.funda.nl/koop/blaricum/huis ... nweg-22-a/

voor 3.5 miljoen kun je in zijn huis wonen
Tvp :mrgreen:
fashionvictim schreef:
15-05-2020 11:37
Nou, inderdaad, ik snap al jaren niet dat er niet al lang een Lecotype tegen haar gezegd heeft dat ze eindelijk eens wat aan dat vreselijke kapsel moet doen.
Ik denk dat ze peenhaar heeft waar weinig mee te doen valt eerlijk gezegd. Die gele gloed helpt ook niet erg en daar zou ze wel wat aan kunnen doen.
Dwarrel75 schreef:
15-05-2020 12:13
Ze heeft idd altijd van die lange gewaden aan. Vraag mij echt af hoe haar figuur is. Ze lijkt zich toch altijd wat te verstoppen in die tenten.

Ze maakt zich toch altijd zo druk ok haar gewicht? Volgens mij is ze niet zo dik als ze zelf denkt.
Geweldige OP :rofl:

Wendy van Dijk.. Mwah. Vroeger vond ik ze leuk maar de laatste jaren.. Nee. Zit behoorlijk in mijn allergie-zone.

Linda en Jeroen zijn toch al heel wat jaren bij elkaar?
Alle reacties Link kopieren
:cheer: tvp de OP is weer geweldig Male :thumbsup:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Candy2020 schreef:
15-05-2020 12:15
https://www.funda.nl/koop/blaricum/huis ... nweg-22-a/

voor 3.5 miljoen kun je in zijn huis wonen
Het is absoluut mijn smaak niet, maar ik had iets heel anders qua inrichting verwacht.
Waylon en Bibi en Ruud en Olcay hadden er ook in gemogen. Die gaan ook uit elkaar op termijn denk ik
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
15-05-2020 12:11
Voor mij klopt dit ook. Sylvie is ontzettend mooi, maar haar uiterlijk doet me niets. Net zoals Brad Pitt en George Clooney.

De topmodellen die ik echt heel mooi vind hebben allemaal hun eigen imperfecties die ze misschien nog mooier maken. Het enige topmodel die vreselijk mooi is zonder imperfecties en die ik ook heel prettig vind om naar te kijken is Naomi Campbell. Oh ja, en Imam.

Sylvie is erg mooi, maar toch kijk ik niet graag naar haar en ik weet niet waarom.
Oh ja, de topmodellen uit die tijd :heart:
Ik vond Helena Christensen zo mooi. In die clip van Chris Isaac. Heb later wel eens gelezen dat hij steeds een erectie kreeg omdat zij zo bloedmooi was.
billy_mean wijzigde dit bericht op 15-05-2020 12:30
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
15-05-2020 12:18
Ik denk dat ze peenhaar heeft waar weinig mee te doen valt eerlijk gezegd. Die gele gloed helpt ook niet erg en daar zou ze wel wat aan kunnen doen.
Die gele gloed is inderdaad vreselijk. En dan altijd die eeuwige lok.... ik denk dat zij enorm zou opknappen als daar de schaar eens flink ingezet werd. Een bob zou ze volgens mij goed kunnen hebben.
Ik heb ook wel eens (in het vorige topic misschien wel?) gelezen dat ze een pruik draagt. Dan begrijp ik er nog minder van. Waarom zou je zo'n lelijke pruik op je kop zetten?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Linda heeft toch van zichzelf een dikke bos met haar?
Alle reacties Link kopieren
Marquise schreef:
15-05-2020 12:24
Het is absoluut mijn smaak niet, maar ik had iets heel anders qua inrichting verwacht.
Sommige delen vind ik erg mooi, maar bij de glanzende vloertegels enzo haak ik af.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Candy2020 schreef:
15-05-2020 12:15
https://www.funda.nl/koop/blaricum/huis ... nweg-22-a/

voor 3.5 miljoen kun je in zijn huis wonen
Pfew, dan heb je ook wel wat.
Ik begreep dat ze toe waren aan een nieuwe woonomgeving. Ik vond dat overigens wel raadselachtig.
Jeroen zei dat van de week ergens bij Vijf Uur Live.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven