Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 7!

15-05-2020 10:01 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Zullen deze twijfelgevalletjes de 3000 postings halen???
We gaan het zien! :proud:
maleficent wijzigde dit bericht op 10-03-2021 10:25
8.45% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
04-05-2021 06:14
Oh, ik denk juist wel Wim en Lex.
Doe normaal

:bonk:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
04-05-2021 08:14
Hoe kom je daar nu bij? Werkelijk niets wijst daar op. Zelfs geen enkel gerucht volgens mij.
Volgens mij waren die geruchten er juist wel, een paar maanden geleden.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
04-05-2021 13:02
Volgens mij waren die geruchten er juist wel, een paar maanden geleden.
Hoewel ik er mijn twijfels bij heb, ik zie Maxima en WA niet zo gauw uit elkaar gaan, speculeert de Duitse pers al langer over een breuk. Maar het is onduidelijk waar dit dan op gebaseerd is.

Ditjes & Datjes geeft dit bericht, lekker vaag: https://www.ditjesendatjes.nl/duitse-me ... en-maxima/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-05-2021 13:14
Hoewel ik er mijn twijfels bij heb, ik zie Maxima en WA niet zo gauw uit elkaar gaan, speculeert de Duitse pers al langer over een breuk. Maar het is onduidelijk waar dit dan op gebaseerd is.

Ditjes & Datjes geeft dit bericht, lekker vaag: https://www.ditjesendatjes.nl/duitse-me ... en-maxima/
Ik heb inderdaad dit destijds geleden. Het is natuurlijk gissen of er iets van waarheid in zit maar koning en koningin zijn is helaas geen garantie voor een sprookjeshuwelijk.
Alle reacties Link kopieren
De Duitse tabloids zijn net zo en als de Britse.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
04-05-2021 22:28
De Duitse tabloids zijn net zo en als de Britse.
Ach so. Dann habe ich nichts gesagt😌
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
04-05-2021 22:26
Ik heb inderdaad dit destijds geleden. Het is natuurlijk gissen of er iets van waarheid in zit maar koning en koningin zijn is helaas geen garantie voor een sprookjeshuwelijk.
Als je goed leest, dan lees je dat het blad helemaal geen aanleiding/bewijs heeft, maar ze trekken de conclusie dat het paar het moeilijk heeft door alle kritiek.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
05-05-2021 00:15
Als je goed leest, dan lees je dat het blad helemaal geen aanleiding/bewijs heeft, maar ze trekken de conclusie dat het paar het moeilijk heeft door alle kritiek.
Ja ja, ik heb heus wel goed gelezen en snap echt wel dat dit weinig berust is op feiten.
Maar het maakt roddels wel weer sappiger😌
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
05-05-2021 09:52
Ja ja, ik heb heus wel goed gelezen en snap echt wel dat dit weinig berust is op feiten.
Maar het maakt roddels wel weer sappiger😌
Tis maar waar je blij van wordt.......
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
05-05-2021 09:54
Tis maar waar je blij van wordt.......
Ach, de een roddelt over het huwelijk van de koning, de ander kamt kinderen af die zich inzetten bij de dodenherdenking.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
05-05-2021 09:54
Tis maar waar je blij van wordt.......
Jeetje, wat zwaar meteen. Dit is toch een roddeltopic?
Er wordt hier aan de lopende band gespeculeerd en geroddeld.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
05-05-2021 12:04
Ach, de een roddelt over het huwelijk van de koning, de ander kamt kinderen af die zich inzetten bij de dodenherdenking.
:devil:
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
05-05-2021 14:05
Jeetje, wat zwaar meteen. Dit is toch een roddeltopic?
Er wordt hier aan de lopende band gespeculeerd en geroddeld.
Precies.
Als je dat vervelend vindt, zit je op de verkeerde topics.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Schrijver Kluun gaat trouwen ( zij is een kloon van zijn ex Saskia van Noort, vind ik)

https://www.ad.nl/show/schrijver-kluun- ... ~a6717914/
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
06-05-2021 14:24
Schrijver Kluun gaat trouwen ( zij is een kloon van zijn ex Saskia van Noort, vind ik)

https://www.ad.nl/show/schrijver-kluun- ... ~a6717914/
Nou als hij deze dame al 3 jaar kent, waarvan 2 jaar relatie, dan heeft er ook weinig tijd gezeten tussen Saskia Noort en deze relatie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nou die lijkt inderdaad op Saskia zeg

Zijn hoeveelste grote liefde dit is nu weer?
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
06-05-2021 16:01
Nou die lijkt inderdaad op Saskia zeg

Zijn hoeveelste grote liefde dit is nu weer?
En alweer trouwen. Wat mankeert die man? (Van alles.. Maar daar komt ze nog wel achter :P)
.
Alle reacties Link kopieren
Je zou toch denken dat er geen vrouw te vinden is die dat aandurft met Kluun, maar ja thrill seekers hou je nou eenmaal.
meisje22 wijzigde dit bericht op 06-05-2021 17:02
0.41% gewijzigd
impala schreef:
06-05-2021 16:24
En alweer trouwen. Wat mankeert die man? (Van alles.. Maar daar komt ze nog wel achter :P)
Deze keer gaat hij héél gelukkig worden, dat kan niet anders nu hij trouwt met de auteur van ‘De geluksroute’, een boek waarin een stappenplan wordt gegeven voor meer geluk in je relatie :heart:
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
06-05-2021 16:29
Deze keer gaat hij héél gelukkig worden, dat kan niet anders nu hij trouwt met de auteur van ‘De geluksroute’, een boek waarin een stappenplan wordt gegeven voor meer geluk in je relatie :heart:
Ik snap het nu helemaal. Geluksvogel. Allebei :biggrin:
.
Maleficent schreef:
06-05-2021 14:28
Nou als hij deze dame al 3 jaar kent, waarvan 2 jaar relatie, dan heeft er ook weinig tijd gezeten tussen Saskia Noort en deze relatie.
Dacht ik ook. Met Saskia duurde het niet lang toch?
impala schreef:
06-05-2021 16:24
En alweer trouwen. Wat mankeert die man? (Van alles.. Maar daar komt ze nog wel achter :P)
Ja het lijkt mij geen gemakkelijke.. en we weten allemaal wat hij deed toen zijn eerste vrouw ernstig ziek was. Ik zou er niet aan beginnen.
samarinde schreef:
06-05-2021 16:29
Deze keer gaat hij héél gelukkig worden, dat kan niet anders nu hij trouwt met de auteur van ‘De geluksroute’, een boek waarin een stappenplan wordt gegeven voor meer geluk in je relatie :heart:
Ach nee toch. Kluun en stappenplannen gaat niet lekker samen😁😆
2022 een scheiding?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
06-05-2021 17:30
Dacht ik ook. Met Saskia duurde het niet lang toch?
Nee. Hij en Saskia zijn bevriend en op een dolle avond kwam het ervan, maar ze kwamen er ook alweer snel achter dat het geen match was.
En hoe staat het nu met die vriendschap? Ben ik nou in de war, want ik dacht dat ze daarna met modder smeten? Saskia was not amused volgens mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven