Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam een bericht tegen over Nikki Plessen wat ik wilde posten, maar ik wist niet waar. En laatst zaten mensen al te mopperen dat we te lang kletsten over het haar van Linda de Mol in het 'verliefd' topic, dus zie hier, een heel nieuw topic over wat er in de roddelbladen wordt geschreven. Zoals met alles in de roddeljournalistiek; veel wordt geschreven om bladen te verkopen ;-D dus wat is waar en niet waar?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Verjaardagsfeestje Nikkie Plessen loopt uit de hand: boze buren, politie en gênant rijkeluisgelul

Een opvallend verhaal in entertainmentblad Privé deze week. Modemaker en presentatrice Nikkie Plessen blies op 8 mei 35 kaarsjes uit en zou dat bescheiden hebben gevierd, zo bleek uit een aantal keurige instagramposts. Nu lijkt dat ‘feestje’ toch iets minder netjes te zijn verlopen en zou er zelfs politie aan te pas zijn gekomen…

Het feestje zou volgens Privé zijn uitgelopen op een burenruzie. De buren zouden bij Nikkie aan de deur zijn gaan klagen over het feestgedruis dat voor nogal wat overlast zorgde. Nikkie en haar man Ruben Bontekoe zouden de kwestie echter allesbehalve netjes hebben afgehandeld, waardoor de politie moest ingrijpen.

Eén van de buren van Nikkie vindt dat het stel best een feestje mag geven, maar wel een beetje rekening moet houden met de rest van de buurt. En dat lijkt hier dus niet te zijn gebeurd. Sterker nog: een buurtbewoner die vroeg of het wat zachter kon, werd naar verluidt flink uitgescholden door Nikkie en haar vriend Ruben Bontekoe. Ook schijnt de vermogende presentatrice schaamteloos te hebben geschreeuwd dat ze de hele straat zou opkopen.


Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen maar ze lijkt me sowieso niet heel sympathiek die ik geloof het meteen :P
Maleficent schreef:
22-05-2020 11:23
Verjaardagsfeestje Nikkie Plessen loopt uit de hand: boze buren, politie en gênant rijkeluisgelul

Een opvallend verhaal in entertainmentblad Privé deze week. Modemaker en presentatrice Nikkie Plessen blies op 8 mei 35 kaarsjes uit en zou dat bescheiden hebben gevierd, zo bleek uit een aantal keurige instagramposts. Nu lijkt dat ‘feestje’ toch iets minder netjes te zijn verlopen en zou er zelfs politie aan te pas zijn gekomen…

Het feestje zou volgens Privé zijn uitgelopen op een burenruzie. De buren zouden bij Nikkie aan de deur zijn gaan klagen over het feestgedruis dat voor nogal wat overlast zorgde. Nikkie en haar man Ruben Bontekoe zouden de kwestie echter allesbehalve netjes hebben afgehandeld, waardoor de politie moest ingrijpen.

Eén van de buren van Nikkie vindt dat het stel best een feestje mag geven, maar wel een beetje rekening moet houden met de rest van de buurt. En dat lijkt hier dus niet te zijn gebeurd. Sterker nog: een buurtbewoner die vroeg of het wat zachter kon, werd naar verluidt flink uitgescholden door Nikkie en haar vriend Ruben Bontekoe. Ook schijnt de vermogende presentatrice schaamteloos te hebben geschreeuwd dat ze de hele straat zou opkopen.


Afbeelding

Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Alle reacties Link kopieren
De buren van Nikkie zijn van het oude geld en vinden haar niet chique genoeg. Ze maken tegen alles bezwaar, klagen alleen maar over de overlast van de verbouwing, klagen over de biro’s voor de deur etc.
De buren hadden handhaving gebeld omdat er meer mensen op haar verjaardag waren dan toegestaan in deze tijd.
De verbouwing is het eigenlijke probleem en de buren grijpen nu alles aan om ze dwars te zitten.

Ben benieuwd of ze dat echt geschreeuwd heeft en of ze echt hebben gescholden. Zie het haar best doen met een paar borrels op.
Star3 schreef:
22-05-2020 11:27
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Ze ziet er niet uit! Watskebeurt?
captain_hindsight schreef:
22-05-2020 11:29
Ze ziet er niet uit! Watskebeurt?

O geen idee, ik reageerde op dit stukje :rofl:

Sterker nog: een buurtbewoner die vroeg of het wat zachter kon, werd naar verluidt flink uitgescholden door Nikkie en haar vriend Ruben Bontekoe. Ook schijnt de vermogende presentatrice schaamteloos te hebben geschreeuwd dat ze de hele straat zou opkopen.
Alle reacties Link kopieren
goldmember schreef:
22-05-2020 11:28

De buren hadden handhaving gebeld omdat er meer mensen op haar verjaardag waren dan toegestaan in deze tijd.
De verbouwing is het eigenlijke probleem en de buren grijpen nu alles aan om ze dwars te zitten.
Maar dat geloof ik ook wel, want Nikkie vond de maatregelen overdreven en het kon wel wat minder streng.
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk Maleficent! Ik vind Nikkie sowieso niet leuk na dat hele plagiaat gebeuren van haar modelijn.

*Pakt de popcorn erbij
Star3 schreef:
22-05-2020 11:31
O geen idee, ik reageerde op dit stukje :rofl:

Sterker nog: een buurtbewoner die vroeg of het wat zachter kon, werd naar verluidt flink uitgescholden door Nikkie en haar vriend Ruben Bontekoe. Ook schijnt de vermogende presentatrice schaamteloos te hebben geschreeuwd dat ze de hele straat zou opkopen.
Oh nou het paste ook prima bij haar foto! :mrgreen:
Ik vind Nikkie altijd zo groezelig. Net als Nicolette van Dam en Nicolette Kluiver trouwens.

Ligt vast aan de naam :proud:
Wat is een biro?
Alle reacties Link kopieren
goldmember schreef:
22-05-2020 11:28
De buren van Nikkie zijn van het oude geld en vinden haar niet chique genoeg. Ze maken tegen alles bezwaar, klagen alleen maar over de overlast van de verbouwing, klagen over de biro’s voor de deur etc.

Wat is dat?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik ga meelezen, schrijven.
himalaya schreef:
22-05-2020 11:45
Wat is dat?
Vroeg ik me ook al af :mrgreen:
himalaya schreef:
22-05-2020 11:45
Wat is dat?

Een gedrocht

Afbeelding
Merys schreef:
22-05-2020 11:44
Ik vind Nikkie altijd zo groezelig. Net als Nicolette van Dam en Nicolette Kluiver trouwens.

Ligt vast aan de naam :proud:
Eens, bij Nicolette moet ik altijd aan kotelet denken :hihi:
Er was een twitterrelletje rondom Dennis Storm nav dit stukje:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -naar-bali
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
22-05-2020 11:47
Een gedrocht

Afbeelding

Oh, ik dacht eerder aan zo’n dixie stinktoilet voor de bouwvakkers. Dan valt dit nog mee :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Star3 schreef:
22-05-2020 11:47
Een gedrocht

Afbeelding
Oh de hipsterversie van de Canta?
captain_hindsight schreef:
22-05-2020 11:49
Er was een twitterrelletje rondom Dennis Storm nav dit stukje:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -naar-bali

Wat was de rel dan?
captain_hindsight schreef:
22-05-2020 11:44
Wat is een biro?
Een hippe naam voor een krat bier?
Alle reacties Link kopieren
captain_hindsight schreef:
22-05-2020 11:49
Er was een twitterrelletje rondom Dennis Storm nav dit stukje:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -naar-bali
Waar ging de rel over?
Ik vind het eigenlijk wel inspirerend dat hij doet waar hij gelukkig van wordt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Star3 schreef:
22-05-2020 11:51
Wat was de rel dan?
Hij was een nep minimalist die met zijn gezin op Bali zat te niksen. Zoiets.

https://twitter.com/kittyedy/status/126 ... 19104?s=19

Een parodie.
Hij stapte nog wel 2x per jaar in het vliegtuig, was ook fout. En ook nog een huis in NL.

Ik vond het eigenlijk wel leuk dat hij met zn kinderen en vrouw minimalistisch probeert te leven.
anoniem_191117 wijzigde dit bericht op 22-05-2020 11:56
44.33% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven