Entertainment alle pijlers

Dertigers

23-05-2020 17:48 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand deze serie al ontdekt? Elke maandag tm donderdag op npo.
Gaat over een vrienden groep die in de 30 zijn.

Ik vind het tot nu toe een leuke serie.
Ja ik kijk ook, leuke serie.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar al gekeken ... Elke aflevering 3 keer :-D.


(Lees: Jullie verhaallijnen zijn exact die van de Belgische versie. Maar dan met Nederlandse acteurs.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ja leuk!!

Ik heb er nu 6 gezien. (Via de NPO plus app kun je een week in voren kijken)
Alle reacties Link kopieren
Wel aardige serie. Slecht geacteerd vind ik. Maar prima voor zo even verstand op nul voor de tv.
Wie zijn de acteurs?


Ik heb er stukjes van gezien. Nog niet een serie.
Alle reacties Link kopieren
Het kon mij niet interesseren, slecht geacteerd, er zijn betere opties.
Alle reacties Link kopieren
Beetje saai en alweer in Amsterdam. Waarom niet leuk in Groningen of Leeuwarden. Wonen daar geen dertigers?
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Voor zij die verder willen bingen ... Op YouTube vindt je de Belgische reeks.

Die zich in en rond Antwerpen afspeelt :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
23-05-2020 18:31
Voor zij die verder willen bingen ... Op YouTube vindt je de Belgische reeks.

Die zich in en rond Antwerpen afspeelt :-).

Mja.. Antwerpen is mooi maar dan praten ze Vlaams. Dat trek ik slecht.
Georgia19zoveel schreef:
23-05-2020 18:27
Wie zijn de acteurs?


Ik heb er stukjes van gezien. Nog niet een serie.

Google kapot? :biggrin:


De hoofdrollen worden gespeeld door acteurs die al in verschillende series speelden maar niet heel bekend zijn: Wieger Windhorst (o.a. Toon, Heer en Meester), Joy Wielkens (o.a. A raisin in the sun, The Buddy Holly story), Justus van Dillen (Flikken Rotterdam, Centraal Medisch Centrum, Jeuk!), Lykele Muus (Weg van jou, Klem), Leonoor Koster (Doris, Jeuk!).

Eva Laurenssen (Dagboek van een minnares, Meiden van de Herengracht), Jelle de Jong (Moordvrouw, Sneekweek), Gürkan Küçüksentürk (Kinderen geen bezwaar, Morten), Nhung Dam (Klem, Ik weet wie je bent) en Alex Hendrickx (ANNE+, Pettycoat)
Ik heb de Vlaamse versie eens voorbij zien komen en vond het drie keer niks. Slecht geacteerd, onzinnige verhaallijnen... mijn collega’s - die ook temptation island en blind getrouwd leuk vinden - vonden het wel leuk als ik ze er zo over bezig hoorde.
Ik vond het niet super maar best leuk. Maar ik ga dit echt niet iedere avond kijken. 1x per week zou ik wel kijken. Ik vind de verhaallijn wel erg clichè.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
23-05-2020 18:59
Ik vond het niet super maar best leuk. Maar ik ga dit echt niet iedere avond kijken. 1x per week zou ik wel kijken. Ik vind de verhaallijn wel erg clichè.
Daar heb je een punt.
Maar dat kijkt wel heerlijk weg hahahaha.

Ik kijk ze trouwens op vrijdag in 1x
Vind vooral de muziek keuze ook erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam hier pas laat achter en wl nu de hele eerste week terugkijken.
Such fun!1
fanatic schreef:
23-05-2020 19:15
Daar heb je een punt.
Maar dat kijkt wel heerlijk weg hahahaha.

Ik kijk ze trouwens op vrijdag in 1x
Vind vooral de muziek keuze ook erg leuk.
Ja kijkt zeker lekker weg. Verstand op nul en gewoon ff lekker simpele tv kijken. Ik vind het wel leuk.

En ja de muziek is goed, hoorde alweer n paar leuke nummers die ik vergeten was en dacht 'oh ja.'
Alle reacties Link kopieren
Beetje simpele formule, niet alle dialogen zijn even sterk, maar I'm hooked.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
De muziek is voor mij al reden genoeg om te kijken. Ondanks het slechte acteerwerk vind ik het best leuk!
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
23-05-2020 18:30
Beetje saai en alweer in Amsterdam. Waarom niet leuk in Groningen of Leeuwarden. Wonen daar geen dertigers?
Mijn gedachte! Kunnen ze niet een keer iets anders verzinnen? En dan die reclame voor Amsterdam tussendoor door gewone straat beelden te laten zien. Origineel is het niet nee.

Maar verder vind ik het wel een leuke serie. Maar niet om elke dag een klein stukje van te zien. Ik heb gisterenavond gekeken. En dan kan ik ook nog opnemen en op een moment alles achter elkaar bekijken wanneer het mij uit komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist leuk om herkenbare plekken in Amsterdam te zien :)
Such fun!1
Ik vind het alleen zo jammer dat de afleveringen zo kort zijn.
Kwebbeltje91 schreef:
25-05-2020 08:20
Ik vind het alleen zo jammer dat de afleveringen zo kort zijn.
Dat vind ik dus ook. Ik vind het een lekkere 'wegkijk' serie. Geen pareltje maar gewoon verstand op 0 en kijken:-)
ClaireUnderwood schreef:
25-05-2020 09:36
Dat vind ik dus ook. Ik vind het een lekkere 'wegkijk' serie. Geen pareltje maar gewoon verstand op 0 en kijken:-)
Precies :)
Alle reacties Link kopieren
Kijken jullie nog? Ik wel, kijk het steeds terug. Gister vier afleveringen achter elkaar. Mwoah. Wat ik echt heel irritant vindt, is dat Feras ook echt wordt neergezet als enorme overdreven goedzak, zo overdreven dat het irritant is. Waardoor de klap zo hard mogelijk aankomt als blijkt dat z'n vriendin is vreemdgegaan. Want dat dat snel uitkomt, voel je op je klompen. En ik snap ook niet dat ie een aanzoek gaat doen als ze een paar weken terug nog zei hier voorlopig geen zin in te hebben.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ooow... niemand?
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven