Entertainment alle pijlers

Voetbalvrouwen!

19-03-2007 14:24 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand dit gisteren gezien? Ik vond het best leuk!  Lone  van Roosendaal was goed en die Renske ( Sophie van Oers heet ze geloof ik) vond ik ook wel leuk. "Ik heb net nog een leuk setje bij H&M gekocht, houdoe!"  Leontien Borsato vond ik wat minder, maar ik heb haar ook nog nooit zien acteren. bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Helaas.... ik vond het zwaar tegenvallen! Zat er helemaal klaar voor en hoopte op een dergelijk niveau a la Gooische Vrouwen maar nee! Vond het niet grappig, voorspelbaar, slecht gespeeld en een duffe verhaallijn! Jammer want het leek me echt leuk van tevoren! Hoop dat Gooische Vrouwen snel weer terugkomt....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben halverwege ook weggezapt.

Vond de grapjes ontzettende flauw en Solange gaat volgens mij enorm irriteren als domme doos
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik ben halverwege ook weggezapt.

Vond de grapjes ontzettende flauw en Solange gaat volgens mij enorm irriteren als domme doos
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Echt typisch Nederland weer. Een slechte kopie maken van een goedlopende serie: Footballer's Wives/ Noppen en Naaldhakken.

Ik had er al een topic over geopend laatst. En ik wist al van te voren dat de Nederlandse versie niks zou zijn. Nederlanders maken het dan altijd weer zo goedkoop......
Alle reacties Link kopieren
ja, ik vond het ook nogal tegenvallen. Had idd op iets van gooische vrouwen gehoopt. Maar dit viel tegen. Anyway, toch volgende week kijken, vaak is een pilot niet zo leuk, maar wordt het leuker. Dan moet het volgende week wel heel leuk zijn. Anders haak ik ook af.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde in mijn openingsbericht ook zeggen dat ik Gooische vrouwen beter vond maar dat vond ik stom: je opent een topic over een nieuwe serie en dan zeggen dat je een andere beter vind.



Ik denk dat de verwachtingen ook wel hoogespannen waren, vanwe het succes van Gooische vrouwen. 



Ik vond het verhaal best goed. Maar ik heb "Noppen en naaldhakken" noot gezien. Ja ooit één stukje, maar niet echt gevolgd. Dus ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal.
Alle reacties Link kopieren


Ik wilde in mijn openingsbericht ook zeggen dat ik Gooische vrouwen beter vond maar dat vond ik stom: je opent een topic over een nieuwe serie en dan zeggen dat je een andere beter vind.



Ik denk dat de verwachtingen ook wel hoogespannen waren, vanwege het succes van Gooische vrouwen. 



Ik vond het verhaal best goed. Maar ik heb "Noppen en naaldhakken" noot gezien. Ja ooit één stukje, maar niet echt gevolgd. Dus ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal.
Alle reacties Link kopieren
ja, ik vond het ook nogal tegenvallen. Had idd op iets van gooische vrouwen gehoopt. Maar dit viel tegen. Anyway, toch volgende week kijken, vaak is een pilot niet zo leuk, maar wordt het leuker. Dan moet het volgende week wel heel leuk zijn. Anders haak ik ook af.
Ben ik het niet mee eens. Ik heb zo vaak pilots gezien waarvan ik dacht goh leuk volgende week weer kijken.



Als de pilot niet leuk is weet ik wat ik voor vlees in de kuip heb. Ik had ook gedacht dat voetbalvrouwen leuker zou zijn. Ik had er misschien te veel van verwacht. Maar ja het is een serie van Tien en zij zenden meestal slecht geacteerde, goedkope. ordinaire programma's uit. Geen wonder dat John de Mol samen wil gaan werken met rtl hij kan niet red het niet in zijn eentje. De programma's van Tien lijken op die van andere zenders alleen net een stukje goedkoper en smakelozer.



Alle reacties Link kopieren


Ik vond er ook weinig aan,beetje té voorspelbaar!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Vond het ook erg tegenvallen!

Beetje voorspelbaar en flauw allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik vond het juist hardstikke leuk! Het is de eerste aflevering en logisch dat er nog niet een echte verhaal lijn in zit. Het is nu volgens mij eerst even kennis maken met de typetjes. Ik moest erg lachen om de onderbroeken van Zeeman waar Solange een ander label op naaide. Ik geef het in iedergeval de voordeel van de twijfel ;-)))))
Alle reacties Link kopieren
Vond er niet veel aan. Dat met die labels innaaien deden ze in Noppen en Naaldhakken ook heb ik gehoord, volgens mij is Voetbalvrouwen 1 en al jatwerk...



ZIt volgende week weer lekker klaar voor CSI Las Vegas! :D
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik vond het juist hardstikke leuk! Het is de eerste aflevering en logisch dat er nog niet een echte verhaal lijn in zit. Het is nu volgens mij eerst even kennis maken met de typetjes. Ik moest erg lachen om de onderbroeken van Zeeman waar Solange een ander label op naaide. Ik geef het in iedergeval de voordeel van de twijfel ;-)))))
Ik vond de grappen zo flauw en getimed.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ff uppen dit topic. Ben benieuwd of jullie weer hebben gekeken. Ik wel dus, maar het kan me nog niet echt bekoren... Beetje flauw en ver gezocht allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Vond er niet veel aan. Dat met die labels innaaien deden ze in Noppen en Naaldhakken ook heb ik gehoord, volgens mij is Voetbalvrouwen 1 en al jatwerk...



ZIt volgende week weer lekker klaar voor CSI Las Vegas! :D


Inderdaad en in dit geval is het goed gejat en zeer slecht geacteerd. Ik dacht ik geef deze waardeloze serie nog 1 kans. Vorige week was het niks en nu is het nog steeds niks. Ik ga mijn tijd niet meer verspillen aan deze serie.

Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel weer leuk! Erg he! :P Maar ja nogmaals: ik ken noppen en naaldhakken niet, ik denk dat dat een groot verschil maakt. Ik  vond zelfs Leontien Borsato meevallen dit keer. Ik vind het gewoon wel lekker wegkijken. :)
Alle reacties Link kopieren
Van mij krijgen ze ook geen kans meer. Ik keek nooit naar Noppen en Naaldhakken, maar jeetje wat is Voetbalvrouwen ontzettend flauw zeg... En dan ook nog slecht geacteerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook weer een stukje zitten kijken, maar het lijkt wel of het een amateurtoneelclubje is :?

Vooral dat stukje in de kleedkamer tussen coache en wasdame (?) was zó gemaakt.



Dat het op Noppen en Naaldhakken lijkt is alleen maar logisch, want daar is het script ook op gebaseerd.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
En wat vinden jullie van Bas Muijs in de rol van Italo.....? Ik vond Bas als Stefano in GTST altijd eigenlijk een beetje een 'sukkeltje', maarrrrrrrrr als Italo: hmmmmm.... En dat haar ziet er ook erg prettig uit zoals hij het in Voetbalvrouwen heeft. Hij mag blijven wat mij betreft.....
Alle reacties Link kopieren
Maar verder is het inderdaad zo nu en dan vrij amateuristisch gespeeld. Hoewel het toch ook wel weer leuk vermaak is op de zondagavond, denk dat je eerst een paar afleveringen gezien moet hebben voordat je echt kan bepalen of het wel/niet goed of leuk in elkaar zit.
Alle reacties Link kopieren
weet iemand wanneer het herhaald wordt ik dacht namelijk vanavond maar er was voetbal? alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Vorige week werd het op dinsdagavond herhaald, van 21.00 tot 22.00 uur. Neem aan dat dat nu ook weer zo was...



Vind het helemaal niet zo tegenvallen! Alleen jammer dat er nog niet erg diep op alles en iedereen wordt ingegaan. Maar ja, in het begin moeten we iedereen snel leren kennen en pas later kunnen ze gaan verdiepen. Vind de eerste afleveringen altijd minder.

Alle reacties Link kopieren
Vorige week werd het op dinsdagavond herhaald, van 21.00 tot 22.00 uur. Neem aan dat dat nu ook weer zo was...



Vind het helemaal niet zo tegenvallen! Alleen jammer dat er nog niet erg diep op alles en iedereen wordt ingegaan. Maar ja, in het begin moeten we iedereen snel leren kennen en pas later kunnen ze gaan verdiepen. Vind de eerste afleveringen altijd minder.







dat is t m nou juist er werd voetbal uitgezonden jong oranje dus voetbalvrouwen niet.

ik vraag me af of het dan een andere dag herhaald word of niet
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel grappig, voor Solange en haar Italiaantje doen het leuk, lekker over de top. Leontien vind ik niet goed acteren, veel te serieus, tis toch meer en soort paradie.

Ik had juist van Nicole van Dam gedacht dat ik haar niet leuk zou vinden, maar zij is de beste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven