Entertainment alle pijlers

Evelien!!!

21-03-2007 10:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mis hier nog een Evelien topic!!

ik heb maandag avond weer heerlijk zitten genieten. ik volg het nog niet zo lang, dus ik weet niet of het herhalingen zijn eerlijk gezegd, maar deze 2 afleveringen vond ik al veel te kort.. geweldige huisvrouw, die alles via internet besteld... moest zooo vreselijk lachen om die scene met die vlechtmachine!!!

Die instructievideo erbij, Mike, isn't it amazing!!

Heerlijke onderuitzak tv!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ow ik hoop dat het herhalingen waren, anders heb ik nieuwe afleveringen gemist haha.



Maar echt een geweldig mens he.. zoo herkenbaar allemaal :D
Alle reacties Link kopieren
Heb even voor je gekeken, het zijn inderdaad herhalingen, vandaar ook de dubbelen afleveringen....

maar ik heb er nog weinig van gezien, dus ik vind het niet erg!!!

ben altijd laat met programma's beginnen te volgen, heeft als voordeel dat ze vaak uitgezonden worden. heb dit ook al gehad met SATC en Desperate housewifes....

dus het heeft z'n voordelen!!
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk he, ik heb ook net al de boeken uit. Maar de serie is ook heel leuk om naar te kijken.

Gelukkig zijn het herhalingen, dan komen er misschien ook nog nieuwe.
Alle reacties Link kopieren


Ja leuk he, ik heb ook net al de boeken uit. Maar de serie is ook heel leuk om naar te kijken.

Gelukkig zijn het herhalingen, dan komen er misschien ook nog nieuwe.
Ik mag het wel hopen dat er een 3e seizoen bij komt. Ik vin het zo'n geweldige serie en dan die man Harco en die dochters Gien en die jongste geweldig gewoon!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in een spontane opwelling en zonder ook nog maar 1 aflevering gezien te hebben, het 1e seizoen op dvd gekocht en vandaag disc 1 zitten kijken.

Eerlijk gezegd had ik me 'r veel meer van voorgesteld; ik vond 't heel erg "over the top" hoe de kinderen tegen elkaar en de ouders spraken, Evelien zelf wel heel erg zeikerig over "zie je nou wel dat je me dik en oud vindt"...:?

Kom op, elke vrouw is wel 's onzeker maar 't werd hier wel heel erg overdreven neergezet.

Maar goed, ik moet disc 2 nog kijken, wie weet wordt 't nog helemaal leuk!:D

En anders: wie wil voor 15,- m'n dvdboxje overnemen?!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je het niet leuk vond! Ik ben fan van deze serie en natuurlijk is het ook een beetje over de top maar dat is juist het hele idee erachter: zo'n Amsterdam Zuid tut die alles heeft maar nooit tevreden is! Neem de dvd box toch maar niet van je over want heb ze allemaal gezien, hoop dat je er nog inkomt!

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er defintief geen derde serie komt! Jammer hoor....
Alle reacties Link kopieren
zo'n Amsterdam Zuid tut die alles heeft maar nooit tevreden is! 
Dat vind ik dus juist wel meevallen. Ik vind haar helemaal niet zo ontevreden overkomen. Ze wordt vaak wakker met een glimlach waarbij ze zegt dat ze zin heeft in de dag of gelukkig is. Mocht willen dat ik dat zo vaak had :P.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik eigenlijk ook wel hoor. In het begin van de serie dacht ik het wel een beetje maar ik heb Evelien echt in mijn hart gesloten!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal met je eens, Puck. Ik hoop ook dat er nog een nieuwe serie komt! (Maar ik dacht ook gehoord te hebben van niet. :'-( )
Alle reacties Link kopieren
ja en 3e seizoen zit ik eigelijk ook op te wachten. Maar ja moet ze in de serie gezien haar prive situatie nu ook wel zwanger worden ....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister toevallig nog een aantal afleveringen van Evelien op dvd zitten kijken. Ik vind het een briljante serie!

Ik hoop dat er een 3e seizoen in zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven