Entertainment alle pijlers

Tussen de bomen het bos niet meer zien. Tv, internet en telefoon ineen.

28-03-2007 20:20 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er niet meer uit. Ik wil tv, telefoon en internet ineen bij 1 profider voor een redelijke prijs.



Wat heb ik nu:

Telefoon: Kpn

Tv digitaal: Kpn

Internet: Vodafoon



Geen van de profiders willen informatie sturen. Dus ik schrijf maar een paar dingetjes op maar weet ook niet waar ik op moet letten.



Belangrijk vind ik internet. Zogenaamd heb ik nu onbeperkt internetten en zou ik nooit hoeven bij te betalen, ik betaal mij blauw eraan. Maar hoe voorkom ik dat ik dat nu weer niet in stink. Waar moet je dan op letten?



Bellen vind ik niet zo belangrijk. Ik kan ook via msn of skype bellen of mobiel. En woon alleen.



Wie heeft er tips voor mij. Of suggesties wat zij zelf hebben. Ik heb alleen Tele2 en Kpn gesproken en doorzie nu het bos al niet meer. Ik woon in de regio Amsterdam, weet niet of dat uitmaakt.



Weet zelf nu niet of ik info tekort vermeld. Graag wat ervaringen of tips.



Bedankt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
1 tip. Ga asjeblieft niet over op UPC. Dan begint de ellende pas echt.

Ik heb geen beeld met digitale tv en bellen is ook een hel. Om nog maar niet te spreken van de rekeningen die door elkaar heen gestuurd worden en bedragen die zomaar van je rekening worden afgeschreven. :(



Een oplossing voor je heb ik dus niet, helaas...

Ben overigens wel benieuwd naar de ervaring van anderen.
Info verstrekken kost de maatschappijen geld, dus hebben ze liever dat je eerst iets afsluit, dan komen ze daarna wel met de prijsopgave.







Moppetoets' situatie.



Vodafone prepaid
voor de oppas en noodsituaties (opletten dat ik elk jaar 20 euro opwaardeer, ik gebruik hem dus vrijwel niet)

Telefoon KPN

Internet XS4ALL (ook KPN ?)



Televisie via de schotel, Canal Digitaal, bijna 700 zenders (en er komen er steeds meer) voor 30 euro per jaar, plus éénmalige aanschaf schotel, smartcard en ontvanger, kan vanaf 200 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag vanochtend een reclame van Home, tv, internet en telefoon. Ze vermelden geen prijs. Ik kan alleen uit het verleden iets herinneren dat Home niet zo goed bekend staat. Ik ga ze zo even bellen.



Maar ervaringen graag.



Upc had ik vroeger tv van. Wat een hekel heb ik aan ze. Altijd ging er wel iets fout. Klantenservice is niet te bereiken.



Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.



En wat die getallen precies bij up en downstream betekenen kan ik ook niet plaatsen. Ze zeggen telefonisch dat je onbeperkt kan internetten. Ja zeker onbeperkt het internet OP. Bellen is ook onbeperkt maar alleen savonds en in het weekend gratis. Dus ze bedoelen dat je de hele dag de telefoon kan gebruiken. Ze zijn zo sneaky.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij Orange, heb regelmatig storing met telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alles van UPC



internet  gaat supersnel

telefoon voor 19,95 per maand,vast bedrag,onbeperkt bellen

behalve betaalnummers.

tv 



Supervoordelig!

En gewoon  1 vast bedrag per maand!
Alle reacties Link kopieren
Klantenservice van UPC heb ik geen problemen mee,ik bel ze niet maar mail ze altijd:)dan bellen ze me op of mailen terug als ik een vraag heb...
Alle reacties Link kopieren
Bij UPC heb je free time abonnement 14,95 per maand,tussen 1900/600 en weekeinden gratis bellen,verder gespreksarief

OF

Any time abonnement 19,95 per maand,onbeperkt bellen behalve betaalnummers
Alle reacties Link kopieren


Bij UPC heb je free time abonnement 14,95 per maand,tussen 1900/600 en weekeinden gratis bellen,verder gespreksarief

OF

Any time abonnement 19,95 per maand,onbeperkt bellen behalve betaalnummers
Maar daar komt dan apart internet en tv bij? Of moet ik even op hun site kijken of ze een totaal pakket hebben?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Naast de telefoon 19,95 per maand heb ik Tv 16,95 permaand en internet 24,95 per maand,alles van UPC
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het wel over kabeltelefoon niet een mobiele telefoon
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb net een beslissing genomen, ik kwam er niet meer uit.



Ondanks dat tele2 gister zei dat ik niet bij hun met internet zat, zag ik vanochtend dat ik via Zonnet, Versatel nu toch bij tele2 zat. hahahahahah. Mijn facturen gingen nog naar mijn oude adres. Gister belde tele2 mij en kon ik voor 44,90 per m. alles in een hebben, plus 50 euro voor een kastje enz.



Nou laat ik niet afdwalen. Ik belde ze, dat ze gister fouten hebben gemaakt. Ik heb nu alleen voor internet en telefoon de eerste 6 mnd 19,95 en erna 29,95. Maar dan LETTERLIJK geen datalimiet. En telefoon s'avonds en in het weekend gratis bellen. Tv kan er ook bij maar ik heb net twee nieuw kastjes voor digitenne kpn, en moet er dan bij tele2 weer 2 bijkopen en hogere maandlasten. Dus tv laat ik nog even bij kpn.



Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat dit slim of goedkoop is, maar ik kwam er niet uit, financieel redde ik het niet meer met 70 euro pm voor internet, 20 euro voor telefoon plus extra kosten, tv 8 euro, en dan nog mobiel 30 euro.



Moet nu op zoek naar een goedkoop abonnement voor mobiel, dat ik alleen bereikbaar ben. Heb de tijd tot en met juli, daarna is het abonnement afgelopen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij Orange, heb regelmatig storing met telefoon.
ik dus ook, komt regelmatig voor dat internet er even uit ligt dat zie ik dan als ik online zit... je zal het maar niet in de smiezen hebben .. zit je de hele dag zonder telefoon :@
Alle reacties Link kopieren


Nou ik heb net een beslissing genomen, ik kwam er niet meer uit.



Ondanks dat tele2 gister zei dat ik niet bij hun met internet zat, zag ik vanochtend dat ik via Zonnet, Versatel nu toch bij tele2 zat. hahahahahah. Mijn facturen gingen nog naar mijn oude adres. Gister belde tele2 mij en kon ik voor 44,90 per m. alles in een hebben, plus 50 euro voor een kastje enz.



Nou laat ik niet afdwalen. Ik belde ze, dat ze gister fouten hebben gemaakt. Ik heb nu alleen voor internet en telefoon de eerste 6 mnd 19,95 en erna 29,95. Maar dan LETTERLIJK geen datalimiet. En telefoon s'avonds en in het weekend gratis bellen. Tv kan er ook bij maar ik heb net twee nieuw kastjes voor digitenne kpn, en moet er dan bij tele2 weer 2 bijkopen en hogere maandlasten. Dus tv laat ik nog even bij kpn.



Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat dit slim of goedkoop is, maar ik kwam er niet uit, financieel redde ik het niet meer met 70 euro pm voor internet, 20 euro voor telefoon plus extra kosten, tv 8 euro, en dan nog mobiel 30 euro.



Moet nu op zoek naar een goedkoop abonnement voor mobiel, dat ik alleen bereikbaar ben. Heb de tijd tot en met juli, daarna is het abonnement afgelopen. 




Ik blijf kijken, als ik de offerte in de bus heb kan ik er nog binnen 7 dagen onderuit.



In oktober had ik mij opgegeven voor die combi. Nooit iets gehoord, en opeens kreeg ik van de week iets in de bus dat ik er alleen die dag er onder uit kwam. Was te druk bij de klantenservice. Ik zou worden terug gebeld. Een uur voordat het verliep dacht ik nou dan bel ik zelf wel. Kon er net onderuit. Alles wat verkeerd kon gaan was verkeerd, paar kleine voorbeelden tv, geheimnr en alle vragen die op ja moesten staan stonden op nee. Alle vragen die op nee moesten staan stonden op ja. Ze schaamden zich rot. Iemand had bij de call service een klant willen scoren en het mij uit tijdwinst niet gevraagd en zelf ingevult. Zo zie je maar. Gister ook iemand aan de telefoon, die na elke vraag geirriteerd vroeg, nou zullen we het nu maar in orde maken. Ja schiet op, was wel netjes gebleven maar was wel kwaad om dat gepush.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden was ik ook van KPN naar tele2 overgestapt,wat een kommer en kwel.

De ene keer kreeg ik na 2 maand een rekening,toen na 6 weken,na een maand,na 3 maand....zo onregelmatig als wat..

en opeens een rekening van bijna 700 euro!!!

Niet betaalt,gevraagd om uitleg en na 4 maand kreeg ik te horen dat tele2 door iemand anders was overgenomen en dat de administratie achter liep blablabla ik heb betaalt en ben naar UPC overgestapt,scheelt me bergen geld met bellen,oplichters tele2....
Alle reacties Link kopieren
Moet nu op zoek naar een goedkoop abonnement voor mobiel, dat ik alleen bereikbaar ben. Heb de tijd tot en met juli, daarna is het abonnement afgelopen. 


Waarom geen prepaid gsm nemen? Zit je ook niet meer aan abonnementen vast. Ik bel zeer weinig mobiel en prepaid is erg geschikt daarvoor.



Overigens spreekt triple play mij wel aan: alles van 1 aanbieder, voor 1 vaste prijs per maand, met 1 rekening, en 1 helpdesk etc. Als alles werkt tenminste.;)
Alle reacties Link kopieren




quote: mylenevalerie reageerde



Moet nu op zoek naar een goedkoop abonnement voor mobiel, dat ik alleen bereikbaar ben. Heb de tijd tot en met juli, daarna is het abonnement afgelopen.  Waarom geen prepaid gsm nemen? Zit je ook niet meer aan abonnementen vast. Ik bel zeer weinig mobiel en prepaid is erg geschikt daarvoor.



Overigens spreekt triple play mij wel aan: alles van 1 aanbieder, voor 1 vaste prijs per maand, met 1 rekening, en 1 helpdesk etc. Als alles werkt tenminste.;)







Ik blijf ook nog speuren op het internet. Ik krijg pas na het weekend een offerte en dan heb ik nog 7 dagen om ervan af te zien.



Ja ik wil heel graag prepaid, moet mij nog alleen in verdiepen of ik dan mijn tel.nr. kan behouden. En of dat ook kan bij mijn huidige mobiel of dat ik dan meteen een nieuwe telefoon moet kopen.



Ik weet dat het knullig is maar er is zoveel aanbiedingen, en iedere keer heb ik toch een verkeerde beslissing gemaakt. Ik baal daarvan. Ben ook altijd blij als ik er weer een jaar of 2 jaar niet meer over hoef te denken. Ik heb zoveel pech gehad met al die dingen. Echt ook bij zoveel verschillende profiders. Dat ik ook niet weet wat wijsheid is. Die gladde praatjes van die verkopers word ik namelijk niet wijzer van, die willen alleen dat je direct een product van hun afneemt. Nou mijn eigen zoektocht in het verleden heeft ook niet opgeleverd wat ik ervan verwachtte.



Morgen weer een dag om dingen te gaan uitzoeken.



Zal morgen eens zoeken op internet naar die profider die je hier meldt. Thanks.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Ik blijf ook nog speuren op het internet. Ik krijg pas na het weekend een offerte en dan heb ik nog 7 dagen om ervan af te zien.



Ja ik wil heel graag prepaid, moet mij nog alleen in verdiepen of ik dan mijn tel.nr. kan behouden. En of dat ook kan bij mijn huidige mobiel of dat ik dan meteen een nieuwe telefoon moet kopen.



Ik weet dat het knullig is maar er is zoveel aanbiedingen, en iedere keer heb ik toch een verkeerde beslissing gemaakt. Ik baal daarvan.



Het kost mij ook iedere keer weken voordat ik iets bestel online: alles uitzoeken of iets compatible is, scherpste prijs, specificaties, alternatieven etc. Maar ik heb het ervoor over: de ergernis van een teleurstellend product werkt soms jaren door, of als je erachter komt dat je 50 of 150 euro teveel hebt betaald, dan ben ik nooit echt blij met wat ik heb gekocht.

Mijn provider is overigens Planet Internet: heel tevreden over. (maar ik woon in the middle of nowhere, dus heb geen kabel hier, maakt niet uit kijk nooit tv).

Ik ben nu online aan het kijken naar of een nieuwe dig. fotocamera of een nieuwe gsm met camera erin. Dat laatste lijkt mij praktischer, anders moet ik met 2 dingen rondzeulen. Ook een miljoen mogelijkheden, maar ja ik doe er 3 jaar mee ofzo, dus goed alles uitzoeken loont.
Alle reacties Link kopieren
MV, heb je al eens bij Casema gekeken? Heb niet alles doorgelezen, dus ben mss mosterd, maar:



Ik zit nu bij Casema, 15,45 p.mnd voor tv/radio, met BASIS internet voor 0,00,



2,95 voor Security Pack basis (tegen spam/virus)



14,95 voor telefoon p.mnd. Dan bel je heel goedkoop, en voor 9,95 kun je ook nog al je belminuten tot 2000 minuten per maand afkopen. Heb ik niet gedaan, omdat ik bijna nooit met vaste aansluiting bel, en met die 14,95 en lage tikken dus goedkoper uit ben.



Weet niet of je ook mobiel kunt bellen met Casema, moet je maar even op de site kijken.



Ik geloof dat Casema vlgs de Consumentbond de goedkoopste en beste is voor combi internet/tv/bellen. En ik heb nog nooit een storing gehad, ben er erg tevreden over.



Basis internet is niet zo handig als je ook echt dingen wilt downloaden, maar als je een snellere verbinding wilt is Casema geloof ik nog steeds de goedkoopste optie.



Succes met kiezen, tis idd nogal onduidelijk allemaal.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Mijn rekening van afgelopen maand: 29,14.



Dit is dus voor tv/radio, basis internet, security pack en vaste telefoonaansluiting waarmee ik 14 minuten gebeld heb deze maand.



Toen ik nog bij Planet internet (met zelfde snelheid als ik nu heb) en KPN (tel aansluiting) zat was ik ca. 100 euro per maand kwijt! Soms nog meer, omdat ik toen een (laag) bedrag per minuut betaalde voor internet.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Dank, Casema was ik vergeten, ik ga mij weer storten op de wirwar die onze profiders op ons bordje gooien.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Up voor forumster van het topic Goedkoop.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven