Entertainment alle pijlers

Lama"s! Waar is AdJust gebleven?

11-04-2007 19:56 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
[fgcolor=#0000ff]Hé die Lama's toch. Zo veel gedoe voor een nieuwe Lama, hebben ze er 1 gevonden: AdJust[/fgcolor] en komt ie vervolgens nooit in het programma. Ja 1x als gast.



Heb ik iets gemist?



Of komt er nu een nieuwe ronde: Waar is AdJust gebleven?
Alle reacties Link kopieren
Dat wil ik dus ook wel weten, he. Vond hem leuk. En nu is íe er niet meer. Waar hebben ze het dan voor gedaan?

Maar Jeroen van Koningsbrugge is ook goed, daar niet van, maar Ad-Just wil ik toch wel weer zien hoor.
Alle reacties Link kopieren
Vroeg ik me ook al af! Ik zit nu net herhalingen te kijken via internet.



Jeroen van Koningsbrugge vind ik trouwens wel een aanwinst! Eerste aflevering beetje dominant, maar hij gaat steeds beter samenwerken met de anderen.



Misschien moet Adjust eerst ook nog ingewerkt worden, of heeft hij een opzegtermijn bij zijn oude werkgever... Nou ja, geen antwoord dus!
Alle reacties Link kopieren
Vroeg het me ook af, maar las ergens (ik geloof in de Vara gids) dat Ad-just vanaf 20 april bij de Lama's te zien is!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij krijgt hij eerst workshops of trainingen. En ik hoorde vandaag op de radio dat er inmiddels wel een uitzending met Ad-Just opgenomen is...
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet Adjust eerst ook nog ingewerkt worden, of heeft hij een opzegtermijn bij zijn oude werkgever... Nou ja, geen antwoord dus!
Hij is nog student dus heeft geen opzegtermijn. Verder doet hij veel freelancedingen. Ik denk dat het komt dat hij nog wat 'ingewerkt' moet worden. Maar ik ben wel benieuwd! Ik ben eigenlijk Lama Gezocht gaan kijken omdat ik op een gegeven moment zag dat hij meedeed (ik ken hem via mijn werk) en steeds blijven kijken omdat hij steeds verder kwam en natuurlijk ook nog eens won. Nu bleek het toch wel een heel leuk programma te zijn en kijk ik elke weer. Vooral Ruben Nicolai vind ik erg grappig. En die andere drie zijn ook erg leuk. Er zit er geen een bij waarvan ik denk, nou die mag wel vervangen worden. Zoals het nu is is het ook leuk. Maar ik denk dat hij het ook wel heel goed gaat doen. waarschijnlijk kunnen we het dus volgende week voor het eerst zien!
Alle reacties Link kopieren
De huidige Lams's blijven ook gewoon Lama hoor. Maar nu zijn ze met zijn vieren (zonder Adjust dan) en moeten ze dus alle vier altijd paraat staan. Volgens mij wisselen ze elkaar straks af.



Ben wel blij dat Sara Kroos geen Lama meer is. Die was echt niet leuk, maar vond zichzelf vooral ontzettend grappig.



Bij "Wie is wie" op de Lama-site staat trouwens ook een neger. Ik weet zijn naam niet. Ik weet niet of die er dan ook nog bijkomt.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik keek voorheen ook nooit omdat ik Sara Kroos niet zo goed kan hebben. Erg aanwezig typje. En vooral ook niet leuk. Op de foto op de site staan ze idd met zijn zessen. Maar die andere gast heb ik nog nooit ergens gezien.
Alle reacties Link kopieren
[fgcolor=#0000ff]Hmmmm. Ook gisterenavond Lama's zonder AdJust[/fgcolor]. Echt jammer maar ook erg vreemd. Die hele show voor een nieuwe Lama en nu bij de reguliere uitzendingen ontbreekt de winnaar.
Alle reacties Link kopieren
Hm, vreemd ja. Maar die Jeroen is echt ontzettend goed vind ik! Laat hem maar lekker blijven!
Alle reacties Link kopieren
ja ik vond het ook al vreemd. Hebben ze eindelijk een nieuwe lama gevonden,

zien we hem niet op tv. Hoop dat het nog komt, vond hem leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Adjust echt 3 keer niks. Ik ben blij dat hij de Lama's niet komt vervuilen, ik vind de samenstelling nu juist super. (Arie en Sara eruit en Jeroen K erin )
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Jeroen juist niet zo leuk... Om de andere 3 kan ik keihard lachen, maar ik weet niet, hij komt op mij een beetje arrogant over ofzo...
Ik heb begrepen dat Ad-Just niet zo goed bij de andere Lama's ligt en denk dat we hem niet meer zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Draaiorgel; hoe kom je daar nou bij? Gehoord op de radio of van je achternichtje uit Zierikzee? Gelezen in de krant of op de weblog van je buurman?



Tja... het is wel waar dat ze het goed moeten kunnen vinden samen. Er moet een soort van chemie zijn. Bij Sara had ook altijd het idee dat de anderen haar maar niets vonden. Ze zitten elkaar altijd wel een beetje af te zeiken, maar vond het bij haar toch net anders... Kan ook aan mij liggen. Ik vind Sara gewoon echt heel irritant!



Ik vond dat Jeroen ook even in zijn plaats moest zoeken tussen de anderen, maar nu zit het wel goed!
Laten we er het op houden dat ik dat van direct betrokkenen heb.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat Adjust dan niet bij de Lama's mee kan doen. Kunnen ze nummer twee (ben zijn naam kwijt) dan niet erbij doen???
Alle reacties Link kopieren
Verdorie! Had nog wel op Ad-Just gestemd...! :(
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook op Ad-Just gestemd... Nou we zien wel of hij nog verschijnt. Ruben Nicolai is voor mij de leukste, maar ook Jeroen van Koningsbrugge vind ik enorm grappig. Vooral gisteren in de dating-show en het wk slow motion. Heb me rot gelachen.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Bij het uitzoeken van een nieuwe lama werd er toch ook gekeken of diegene bij de andere paste? Hadden de andere lama's ook niet wat zeggenschap over wie de nieuwe lama werd?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Heb gisteren ook dubbel gelegen bij de Lama's. Vooral die grap over (wat niet te doen bij de datingshow over Froukje) Maurice de hond....................de hondeboth.... En op het laatst lag ik ook al dubbel.
Alle reacties Link kopieren
Volgens het forum van de lama's (bnn site) en de fansite van Ad-Just is hij volgende week vrijdag 20 april voor het eerst te zien.



Het lijkt mij logisch dat voor hij meedoet aan een show hij eerst een paar keer heeft meegetraind met de lama's. Bedoel, je moet elkaar toch een beetje leren kennen en op elkaar in leren spelen.



Ik ga iig kijken, ben benieuwd.



En ik heb net ook gereserveerd voor hun show in het circustheater in Scheveningen, 13 augustus. We zitten op de 1e rij...heb er zin in! :D
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of het dan vanavond gaat gebeuren dat ie op de tv zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Was een minder leuke uitzending dan de vorige vind ik. Ook ad-just moet nog even in vorm komen geloof ik (mag ook). Niet zo hard gelachen vanavond. Vond Tijl leuk deze keer.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me idd logisch dat AdJust eerst ingewerkt wordt. Maar het lijkt me niet bepaald logisch dat hij, omdat hij niet goed zou vallen bij de andere lama's, niet in het programma komt. Half Nederland zit nu namelijk te wachten op AdJust, en het is zijn prijs als winnende nieuwe lama. Als ie dan echt niet goed valt in de groep, dan is er, neem ik aan, zoiets als een opzegtermijn en zullen ze hem niet 'gewoon zomaar ineens' uit het programma laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven