Entertainment alle pijlers

Toppers in concert

02-05-2007 22:06 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 juni as is het zover, wij hebben kaartjes geboekt via ticketpoint.nl.

We hebben hele goede plaatsen, alleen heb ik mijn kaartjes nog steeds niet ontvangen. Zijn er nog meer mensen die hun kaartjes nog niet ontvangen hebben.

Voor iedereen die gaat wens ik jullie een fantastische avond toe!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb ook nog geen kaartjes ontvangen. Volgens een mail die ik heb gekregen, worden ze een maand vantevoren toegestuurd, dus neem aan dat het niet lang meer zal duren.
Alle reacties Link kopieren
dankjewel, laten we er dan maar van uit gaan dat het goed komt.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Kreeg vandaag ook bericht dat Engelbert Humperdinck gast zal zijn... Uit welk bejaardentehuis hebben ze die vandaan gehaald? M'n moeder was vroeger fan... Hm, ben benieuwd of hij de boel nog een beetje kan vermaken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook 2 juni,ook goede plaatsen op de arenavloer en nog steeds niks ontvangen.Ga er van uit dat het binnenkort wel door de brievenbus valt.



Engelbert Humperdinck?:?

Ken de naam wel maar volgens mij geen enkel liedje.

Lamaar..



Ach,het wordt vast wel weer gezellig,daar zit ik niet over in.

Vorige keren was het ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga 1 juni naar de Toppers. De kaarten worden volgende week verzonden hoorde ik net. Eigenlijk wil ik nog wel zo'n shirt met zo'n foute tekst erop...... Weet alleen nog niet welke.Tja,,, Engelbert Humperdink.... Erger kan niet dus het kan nu alleen nog maar meevallen aan gastartiesten! Ook ben ik benieuwd in welke kleur ze deze keer opkomen (en hoe). Ik heb er wel heel veel zin in!Toppers, here we come!
Alle reacties Link kopieren
Dan wachten we volgende week rustig af.



De andere gastartiesten kunnen alleen nog maar meevallen ja, Engelige Bert lijkt me niks.

Vorig jaar was de opkomst behoorlijk spectaculair,benieuwd hoe ze daar overheen willen.



Als jij de eerste gaat Pippi kun je ons mooi even inlichten wat we kunnen  verwachten;)



Ben beide jaren geweest,vond de eerste keer het mooist eigenlijk,ben benieuwd hoe vaak ze het nog gaan doen.Ik verwacht eigenlijk dat dit jaar voorlopig de laatste keer is.


Ik ga ook 2 juni,ook goede plaatsen op de arenavloer en nog steeds niks ontvangen.Ga er van uit dat het binnenkort wel door de brievenbus valt.



Engelbert Humperdinck?:?

Ken de naam wel maar volgens mij geen enkel liedje.

Lamaar..



Ach,het wordt vast wel weer gezellig,daar zit ik niet over in.

Vorige keren was het ook prima.

Hij maakte vroeger een beetje dezelfde muziek als Tom Jones, alleen is de laatste wat meer met zijn tijd meegegaan. Nooit gehoord van: (I had) the last waltz with you, Please release me (let me go) en Quando Quando? Die ken je vast wel. Nee, ben zelf geen liefhebber overigens, maar broerlief wel. Met een paar biertjes erbij kun je heus wel lekker meezingen ook al is het niet je smaak. Ik ga overigens niet, ken alleen de dvd's die broerlief met kerstmis opzet. Ik heb op die manier Luv zien optreden en die kunnen dus echt niet zingen. Aan de andere kant is de akoestiek in de Arena zo slecht, dat dat niet opvalt gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorig jaar geweest en heel eerlijk gezegd vond ik het een beetje tegenvallen. Ze hadden maar een aantal echte meezingmedleys, maar verder waren er te veel gastoptredens en ik irriteerde me ontzettend aan de karaoketeksten die pal boven het podium hingen.

Ik had eerlijk gezegd gewoon wat meer muziek van de heren zelf verwacht en niet al die onzinnigheden eromheen.



Ach het was verder wel leuk hoor, daar niet van. maar ik heb wel eens betere concerten gezien!
Alle reacties Link kopieren
Yes, ik de tickets binnen! We kunnen gaan aftellen.
Alle reacties Link kopieren
ff uppe
Alle reacties Link kopieren
goed gedaan!! Nog meer mensen die naar de Toppers gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ik ga ook, vrijdag al!!



Weet iemand of er nog een andere themakleur is? Op de site van Toppers kun je veel blauw, roze en wit zien/bestellen!



Veel plezier voor degenen die gaan!
Alle reacties Link kopieren
Blauw was vorig jaar de kleur en roze in 2005.Ik gok op lime! Of lila.....Ach,,, ik ga gewoon in het zwart!Vanavond bij Talpa een uitzending over de toppers en hun aankomende concerten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook a.s vrijdag,vriendin van me had een kaartje over en nu kan ik dus mee.Wilde eigenlijk niet gaan alleen als ik een veldkaart had maar die waren al snel uitverkocht maar nu ga ik dus toch,heb alleen geen idee waar we zitten...Ben er 2 jaar geleden ook geweest en heb me toen prima vermaakt....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb kaartjes van iemand gekregen om zondag naar de Toppers te gaan. Leuk leuk leuk! Kan alleen niets vinden over een eventuele dresscode. Weet iemand daar iets meer over?
Alle reacties Link kopieren
SMARAGDGROEN!!!!!Tenminste,,,, dat hoorde ik Geer en Goor vandeweek op tv zeggen.Ik ga vanavond!!!
Alle reacties Link kopieren
Hey gisteravond geweest, nu stem kwijt hahahaha.



ik vond wel dat het publiek wat laat op gang kwam voor de pauze. Ze zongen ook relatief veel onbekende nummers, wat meer voor de wat "ouderen" onder ons. (ik ben zelf 33 hihi)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me ook prima vermaakt gisteren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven