Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        Linkje naar eerdere topic:

        Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

        (in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        lieverdanlief schreef:
        23-08-2020 20:57
        Na een vlog kijken, was ik bekaf, stonden mijn haren overeind en bleef de zeikstem van S door mijn hoofd gonzen.
        Gelukkig heb je dat maar één keer gedaan, want een ezel stoot zich geen tweede keer aan dezelfde steen. Toch?
        Alle reacties Link kopieren
        is het koud in zuid Limburg? Nadine heeft foto's van vanmorgen geplaatst en zij en een paar van haar kinderen hadden winterjassen aan.
        Alle reacties Link kopieren
        Echt niet, ik loop nog in korte broek en T-shirt, het is hier 21 graden wel bewolkt met af en toe zon.
        Alle reacties Link kopieren
        Blauwbloemetje schreef:
        24-08-2020 14:50
        Echt niet, ik loop nog in korte broek en T-shirt, het is hier 21 graden wel bewolkt met af en toe zon.
        Ik dacht ook al van winterjas aan in augustus? Hier in het noord-oosten van het land af en toe een buitje maar niet koud, net gewoon in mijn t-shirt op de fiets naar de Coop gegaan voor de boodschappen :)
        Alle reacties Link kopieren
        Verbaast mij ook altijd dat je altijd nog mensen hebt die in de zomer hun winterjas aan hebben, misschien zijn deze jassen niet zo dik als ze eruit zien? Of het zijn echt de enige jassen die ze hebben.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        24-08-2020 15:53
        Verbaast mij ook altijd dat je altijd nog mensen hebt die in de zomer hun winterjas aan hebben, misschien zijn deze jassen niet zo dik als ze eruit zien? Of het zijn echt de enige jassen die ze hebben.
        Die nep bontjassen van de Quaedackers lijken me me behoorlijk warm aan in de zomer.

        De Baumgard kinderen droegen in de eerste seizoenen ook overal een winterjas, hebben volgens mij geen andere jassen. Maar Samantha en Eugene droegen dan 's ochtends als ze de kinderen naar school brachten wel gewoon een dun jasje/vestje. Misschien zijn ze bang dat die kinderen sneller koud worden?
        Alle reacties Link kopieren
        Ik denk dat het smorgens vroeg was want ze gingen naar school, en dat ze de jassen ook mooi vinden? Zomerjas is niet echt nodig maar dan inderdaad een vestje oid lijkt me prettiger
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        24-08-2020 17:39
        Ik denk dat het smorgens vroeg was want ze gingen naar school, en dat ze de jassen ook mooi vinden? Zomerjas is niet echt nodig maar dan inderdaad een vestje oid lijkt me prettiger
        Precies, er zijn ook wel dunne vestjes met panterprint e.d. te koop.

        Maar de Baumgards liepen in de eerste seizoenen vlak voor de zomervakantie zelfs in hun dikke gewatteerde winterjassen met bontkragen, en dan een korte broek of rokje met blote benen er bij aan.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik ga mezelf niet dwingen èlke dag te gaan kijken om een verslag te maken :biggrin: morgen is mijn vakantie afgelopen maar jullie zien wel hoe of wat .Maar mocht Youtube verdwijnen dan hebben ze altijd deze topics als document voor later .

        Hallo allemaal ,ik ben Makiko en ik bespaar jullie het kijken naar onze de vlog van vandaag . Jan opent met wat boter aan zijn mondhoek hij vraagt om abonnees want dat doe elke youtuber.
        Guusje is jarig , de knuffels en hugs ivm de felicitaties zijn niet gevlogd. Ze staat haar haar kapot te trekken met een borstel die ze ook kapot trekt.
        Jan legt in de eerste 5 minuten alweer de klèmtóón verkeerd op een "dat is wèl ...blabla" Ze mag met papa mee naar de Sligro en een taart versieren .
        Eline kant da heel goed. Madelief heeft een kauwgom ( van Linda gehad) en Sofie geeft daarom een dodelijke blik op 1:44 . Sofie geeft het goede voorbeeld door een enkele dikke witte boterham te eten met boter en dikke laag hagelslag.Zij draagt haar ruimvallend en ietwat vethullende verhullende donkere jurk met roze bloemen en diep decolleté . Jan vertelt van alles over de vlog van gisteren die gisteren de vlog van vandaag was maar is onverstaanbaar door Junior die amamama toetoetoetet mama roept. Wel te verstaan is dat HIJ kopje onder ging met nog een kind bij het surfklasje en wat de andere kinderen daarna willen vertellen laat hij uitspreken en antwoord met een hmmm oeoeoe . Geen echte geïnteresseerde reactie. ( het is tenslotte niet ZIJN verhaal)
        De cadeautjes komen aan bod . Guusje is bezig met kijken wat ze van Merel kreeg maar dan komt Junior ertussen met een pakje van Sissie ( Sofie weet verbazingwekkend veel over deze door de au pair gegeven presentjes vertelt er met hoge uithalen over ) De aandacht verschuift van de jarige naar Junior. Hij geeft het uiteindelijk aan de jarige , Eline voedt op en zegt Goed zo Junior, zeg maar alsjeblieft. Jan filmt wat rond en zijn oog valt op het cadeau van Eline : Ach , heb je weer zo'n hele box.. ( Het meisje heeft echt aandacht besteedt aan haar zusje 's verjaardags cadeau's) uit zichzelf zegt Guusje ; dankjewel Eline. Er loopt een duizendpoot in het vakantie huisje in het bos WTF is dat nu ??? een beest !!! In het bos ?? gelukkig is papa er niet vies of bang voor en zet het dier buiten . Het is gelukkig geen schorpioen zoals mama oppert. De meeste gaan nu een slaapkamer in om meer pakjes te halen. Guusje maakt van de gelegenheid gebruik om snoep uit te delen aan alleen degene die er nu zijn .Jan moet weer het voordeel van zoveel broertjes en zusjes roepen ( veel cadeautjes) Haar leukste cadeau is een tv . Jan weer met zijn klèmtóón : dat is wèl een leuk cadeau , dat kreeg ik nie,hoor toen ik 9 wer. Volgens mama is haar kamer nu compleet . Iedereen pakt gewoon het gekregen snoep zonder te vragen , incl Jan .Floor merkt het wel op :eerst kijken of het van Guusje mag , hè? Merel wil de taart versieren maar dat mag niet van mama want dan staat ze alleen maar in die bakkerij te kletsen ,dat gaan we niet doen .(erfelijk belast ?) Madelief probeert voor de tweede keer slim mee te mogen en gebruikt dezelfde smoes als Merel .Gelukkig hebben ze zelf een bakkerij en kunnen ze gewone stukken afsnijden van de taart . Voor 10 man en het bezoek ? Eline merkt op dat Jan wel erg kleine stukjes snijdt van de taart . Sofie in gesprek met Junior , althans dat denkt ze .Junior slaakt wat kreetjes . Junior lurkt aan zijn fles en heeft zijn tanden al gepoetst , daarna dus de melk .. En hij heeft pijn aan zijn achterwerk. Guusje en Madelief krijgen bijna ruzie door een tattletale momentje .Met wie Madelief gekust zou hebben en haar vriendje is . Sofie draagt haar witte duster van merk X .
        Dit was zo'n beetje hun vlog van vandaag ,allemaal bedankt voor het lezen ,morgen om 16 uur zijn ze er weer , doe allemaal een duimpje omlaag , abonneer niet op het kanaal en vergeet op het belletje te klikken ,houdoe
        makiko wijzigde dit bericht op 24-08-2020 18:34
        Reden: spelling
        1.32% gewijzigd
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Hahahahaha makiko echt geweldig! Dankjewel!!
        Alle reacties Link kopieren
        Nadiaah79 schreef:
        24-08-2020 14:47
        is het koud in zuid Limburg? Nadine heeft foto's van vanmorgen geplaatst en zij en een paar van haar kinderen hadden winterjassen aan.
        Of het zijn nieuwe jassen ?
        Giyano is dat roodharig jochie van de tweeling ?
        Die gaat naar een nieuwe school .
        Speciaal onderwijs of zo ?
        Je kon't altaid nog bakker worre
        makiko schreef:
        24-08-2020 18:27
        Ik ga mezelf niet dwingen èlke dag te gaan kijken om een verslag te maken :biggrin: morgen is mijn vakantie afgelopen maar jullie zien wel hoe of wat .Maar mocht Youtube verdwijnen dan hebben ze altijd deze topics als document voor later .
        He, nah, noh!

        "Als mama uitgegeten is dan..."

        Het was weer geweldig!

        :rofl: :rofl: :rofl:
        Lekker fris zo die haren kammen terwijl het ontbijt nog op tafel staat. En Jan moest weer even zeggen dat de surfdag de leukste dag van de vakantie was tegen de kinderen die er niet bij waren. Leuk ook voor Noud die er niet bij kon zijn.
        En dan nog vragen wat het leukste cadeau was dat Guusje had gekregen. Ook leuk voor de andere kinderen die zo hun best gedaan hebben. Bah, wat is het soms een nare man.
        anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 24-08-2020 19:52
        0.25% gewijzigd
        Eline had gelijk, wat een mini reepjes taart :O
        Ze zullen toch niet maar echt één taart hebben voor hun grote gezin plus bezoek?
        Alle reacties Link kopieren
        Makiko, geweldig weer, je bent mijn favoriete forumummer, slijm slijm please ga zo doorrrrrr!
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        makiko schreef:
        24-08-2020 18:37
        Of het zijn nieuwe jassen ?
        Giyano is dat roodharig jochie van de tweeling ?
        Die gaat naar een nieuwe school .
        Speciaal onderwijs of zo ?
        Die jassen droegen ze in de serie ook dus zullen niet nieuw zijn. Giyano is inderdaad die roodharige, denk ook dat die naar speciaal onderwijs gaat want anders vreemd dat hij naar een andere school gaat en zijn broers en zussen niet. Dan zijn er dus 2 kinderen nu in het gezin die naar speciaal onderwijs gaan, Romano gaat al een aantal jaren naar een ZMLK school.

        Ik las trouwens dat de Buddenbruck kinderen die nog naar de basisschool gaan nog steeds in Landgraaf naar school gaan terwijl Thaila een tijd geleden zei dat ze na de zomervakantie op een Duitse school zouden beginnen.

        Lijkt me niet bepaald handig om 2x per dag 45 minuten te moeten reizen om de kinderen te brengen en halen. Kennissen van mij zijn ook naar Duitsland verhuist, zelfs nog iets dichter aan de grens maar de kinderen zijn meteen naar een Duitse school gegaan, ook omdat ze dan de taal sneller leren.

        Volgens mij gaat Xaviee wel naar een Duitse middelbare school want die zei vorig jaar iets over dat hij nog niet zo goed Duits sprak, dat hij dat op school nog beter moet leren.
        Nadiaah79 schreef:
        24-08-2020 21:27
        Lijkt me niet bepaald handig om 2x per dag 45 minuten te moeten reizen om de kinderen te brengen en halen.
        En dat is nog enkele reis hè, dus in totaal is ze drie uur per dag aan het rijden om de kinderen van en naar school te brengen... lijkt me een behoorlijke opgave, en dat vijf keer per week. Plus nog de brandstofkosten...
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        24-08-2020 21:23
        Makiko, geweldig weer, je bent mijn favoriete forumummer, slijm slijm please ga zo doorrrrrr!
        :$
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Alle reacties Link kopieren
        Heeft Romano een tattoo op zijn pols ? Laatste foto met moeder op terras.

        Bij Buddenbruck zijn de kentekenplaten van een auto gehaald die mogen even niet rijden met die auto . Ik geloof dat ze wel nog een auto hebben om hun kroost naar school te brengen .Ik weet niet of dat ze daar allemaal in passen.

        Bij Kraan kun je een rondleiding zien in huis.Op Insta.
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Alle reacties Link kopieren
        Geen vlog meer gezien maar dat hoeft nu ook niet meer :rofl:

        die rondleiding : na 6 minuten heb je een stijve nek en ben je half doof maar hij doet het leuk
        Alle reacties Link kopieren
        Nadat Ivan de camera geeft aan Julia omdat Anne gillend naar beneden wordt gewerkt staat de camera gelukkig goed ..tot hij hem weer overneemt :rofl: en na 11 minuten laat ook Olav zich weer horen .
        Marlynn slaapt met haar vriend proef in het oude huis .
        Ik snap dat gejank met filmen niet of andersom bedoel ik .Kunnen ze niet even filmen zonder dat gejank en gegil , nee dat gaat schijnbaar niet . Maar kunnen ze dan niet filmpje met dat gegil wissen en het opnieuw opnemen ?

        Of ze waren live maar of dat nou zo slim is .. Wel een leuk huis !
        Alle reacties Link kopieren
        Arkansas schreef:
        24-08-2020 21:37
        En dat is nog enkele reis hè, dus in totaal is ze drie uur per dag aan het rijden om de kinderen van en naar school te brengen... lijkt me een behoorlijke opgave, en dat vijf keer per week. Plus nog de brandstofkosten...
        Klopt 2x op en neer. Snap dus niet waarom ze niet gewoon in Hückelhoven naar school gaan.
        Alle reacties Link kopieren
        makiko schreef:
        24-08-2020 21:48
        Heeft Romano een tattoo op zijn pols ? Laatste foto met moeder op terras.

        Bij Buddenbruck zijn de kentekenplaten van een auto gehaald die mogen even niet rijden met die auto . Ik geloof dat ze wel nog een auto hebben om hun kroost naar school te brengen .Ik weet niet of dat ze daar allemaal in passen.

        Bij Kraan kun je een rondleiding zien in huis.Op Insta.
        In de andere auto passen niet zoveel kinderen, zit maar 1 achterbank in.
        Nadiaah79 schreef:
        24-08-2020 22:18
        Klopt 2x op en neer. Snap dus niet waarom ze niet gewoon in Hückelhoven naar school gaan.
        Misschien omdat ze de oudste dochter toch elke dag die kant opbrengen dan kunnen de kinderen ook net zo goed in Landgraaf op school blijven bij hun vrienden.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        24-08-2020 19:21
        Lekker fris zo die haren kammen terwijl het ontbijt nog op tafel staat. En Jan moest weer even zeggen dat de surfdag de leukste dag van de vakantie was tegen de kinderen die er niet bij waren. Leuk ook voor Noud die er niet bij kon zijn.
        En dan nog vragen wat het leukste cadeau was dat Guusje had gekregen. Ook leuk voor de andere kinderen die zo hun best gedaan hebben. Bah, wat is het soms een nare man.
        Ik had eigenlijk niet meer hoeven kijken want dankzij Makiko :heart: wist ik alles al, maar vond het écht heel naar hoe smalend Jan deed over die box van Eline. Met zo’n rottig lachje erbij, bah. Gelukkig zei Guusje inderdaad uit zichzelf nog dankjewel Eline.
        En genant hoor, die ministukjes taart, je hebt een eigen bakkerij, hoe is het mogelijk! Het leek echt of er te weinig was voor iedereen.
        Er was trouwens iets met de Insta van Floor die was verwijderd? Terwijl Insta volgens Sofie wist dat moeders het account bijhield ofzo? Nou ja, vaag. Ze hebben weer een nieuwe in het leven geroepen. De eerste foto die ze erop plaatsten was echt heel raar, terwijl Floor zo’n leuk meisje is.
        't Is al met al een heel gedoe

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven