Entertainment alle pijlers

The block New Zealand

25-08-2020 19:49 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er ook kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ooh ja, wauw leuk. Bedankt voor de tip.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, per wanneer en op welke zender?
Wanneer? Waar? Hoe laat?
Alle reacties Link kopieren
Morgen 17.25 uur op Net5.
Er komt ook een nieuwe My Kitchen Rules aan en een nieuwe Masterchef met oud kandidaten
Leuk, ik ga zeker The Block en Masterchef volgen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
25-08-2020 21:04
Leuk, ik ga zeker The Block en Masterchef volgen.
Ik alles. Moet wat met mijn tijdelijke empty nest syndroom
My Kitchen Rules spreekt me niet zo aan. Vind die mensen er zo overdreven uit zien, zo overdressed/gepimpt, dat stoort me.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
25-08-2020 21:22
My Kitchen Rules spreekt me niet zo aan. Vind die mensen er zo overdreven uit zien, zo overdressed/gepimpt, dat stoort me.
Ja, en er zit altijd, heel gek, een vervelend en arrogant koppel in dat met iedereen ruzie krijgt. En zegt dat ze iedereen gaan verslaan.
Dit zit echt in elke serie. Lijkt gescript.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tip !!! Ik ga ook kijken
Alle reacties Link kopieren
Gezien, nog geen uitgesproken mening over een bepaald koppel. Viel me wel op dat, hij van het laatste team, die kist snel in elkaar geklust had.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu aan het terugkijken..
Rachel en man vind ik nou niet heel actief inzetten met de zoektocht naar de auto etc. Ben benieuwd hoe dat bij volgende opdrachten is. En hoe zij werken.

Team rood lijkt me aardig.. ik ben benieuwd.
Leuk huizen. Eerder alleen blok gezien dat ze appartementen moesten verbouwen
Jaaa, ik kijk ook het blok en my kitchen rules en ik verheug me vooral op masterchef, zitten volgens mij hele leuke kandidaten in zoals Ben :love:

Rachel en man waren inderdaad niet erg vlot maar zoals ze zelf al zeiden; het is net pas begonnen.
Ik moet wel enorm wennen aan de presentator, ben zo gewend aan Keith en Scott.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel verwarrend dat op net 5 2 verschillende series van MKR worden uitgezonden, 8 en 11 geloof ik.
Ik vind het leuk dat ze huizen moeten doen en geen appartementen.
Alle reacties Link kopieren
Leuke kandidaten maar wat een vreselijk saaie jury
Alle reacties Link kopieren
Ik had meer verwacht van Ginny en Ryce vandaag. Het was allemaal een beetje saai, bij allemaal trouwens. Libby en Ben terechte winnaars. En Rachel sloeg de plank volledig mis met haar allegaartje.

De kastjesopdracht vond ik niet leuk. Eigenlijk waren ze allemaal mislukt.
De jury zou uit 'n drietal moeten bestaan bij dit soort wedstrijden.

Het huis met de houten planken spreekt mij 't meest aan qua exterieur. Leuk stel ook wat daar klust.

Nog geen wow factor bij hun eerste kamer, maar goed, ze moeten er nog inkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het resultaat van Ginny en Ryce ook erg tegenvallen..

En inderdaad ik mis een voorman a la keith... geweldige tv was dat...
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of er nog iemand kijkt maar welke idioot heeft die betonnen schuttingen in de voortuinen bedacht
Spuuglelijk idd die muren. Wat is er mis met een gezellig houten hek?
En ik vond de tuin die won echt niet mooi. Alleen de palm vond ik wel tof. Maar die her en der gedropte plankjes sloegen nergens op.
redbulletje schreef:
16-09-2020 19:47
Spuuglelijk idd die muren. Wat is er mis met een gezellig houten hek?
En ik vond de tuin die won echt niet mooi. Alleen de palm vond ik wel tof. Maar die her en der gedropte plankjes sloegen nergens op.
Dat grind :O
Wat een lelijkheid zeg die betonnen muren.
Ik geloof dat ik geen één tuin echt mooi vind.
Het niveau ligt sowieso niet erg hoog.
Alle reacties Link kopieren
Bah, wat een betonnen bakken worden die voortuinen zo. Niet mooi! Ik vond de tuin van Rachel en Tyson het mooist. Een rivier van stenen, hoe verzin je het, en dan nog winnen ook.
Superuser2020 schreef:
17-09-2020 09:10
Bah, wat een betonnen bakken worden die voortuinen zo. Niet mooi! Ik vond de tuin van Rachel en Tyson het mooist. Een rivier van stenen, hoe verzin je het, en dan nog winnen ook.
Je bedoelt Sarah en Richard.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook elke aflevering! Die tuin die gewonnen heeft was echt lelijk.
Snap ik ook niets van dat zij gewonnen hebben.
Klopt het dat dit van een paar jaar geleden is? Vind het af en toe wat gedateerd.
Vind alleen de inrichtingskeuzes van Libby en Ben modern ogen. Dat jonge koppel, ben even hun naam kwijt (die de tuin hebben gewonnen) die hebben kamers opgeleverd, waarvan ik dacht, oei... wat lelijk (gordijnen, kille woonkamer) maar de jury vond het zeg maar prima.

Wat die betonnen bakken betreft, ik dacht dat het de bedoeling was dat de deelnemers die gingen bekleden, met hout of bamboe, klimop enz. Maar dat is dus niet de bedoeling?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven