Entertainment alle pijlers

SPOILERTOPIC Married at first sight Australia (Videoland)

01-09-2020 10:54 955 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen is begonnen en er staan al 2 afleveringen op Videoland.
Op dit topic kunnen we vrij spoileren en vooruit babbelen, mits het op Videoland is uitgezonden

Óp naar 40+ nieuwe afleveringen.... spoiler hier lekker mee over de Videoland uitzendingen en laat het andere topic schoon.
bergje65 wijzigde dit bericht op 03-09-2020 11:40
13.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De eerste 2 afleveringen vanmorgen bekeken. Even wennen aan de nieuwe stellen maar het is direct weer smullen met een speciaal stel en een oude bekende.
Alle reacties Link kopieren
yes! een spoilertopic! Dank je wel voor het aanslingeren. ik zie net dat er 2 afleveringen op videoland staan, ik ga ze vanavond kijken na het werk als de koters op bed liggen. ik ben super benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk, ik wist niet dat er nog een seizoen kwam. Ben benieuwd!! Vond het al zo jammer dat het na vrijdag klaar was haha.
Alle reacties Link kopieren
leuk he.. ik denk niet dat ik nog naar de NLse versie ga kijken nu ik dit heb gezien. drama en trashing, zo over de top! En leuk dat we hier kunnen spoileren.
Oh heerlijk! Vond het afgelopen seizoen om te smullen. Er moet heel wat gebeuren wil dat overtroffen worden. Ben benieuwd!
anoniem_637a4349e7682 wijzigde dit bericht op 01-09-2020 12:32
1.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Van wat ik tot nu toe heb gezien lijkt mij dit seizoen wel een stuk saaier. Maar er doet ook een deelnemer mee uit het vorige seizoen en die gaat er denk ik wel wat pit inbrengen.
Alle reacties Link kopieren
AGAIG schreef:
01-09-2020 12:21
Van wat ik tot nu toe heb gezien lijkt mij dit seizoen wel een stuk saaier. Maar er doet ook een deelnemer mee uit het vorige seizoen en die gaat er denk ik wel wat pit inbrengen.
Haha dat bedoel ik. Ik denk dat we aan deze koppels moeten wennen. Ik heb een voorstukje gezien van aflevering 3. Alles behalve saai hoor.
Ik moet ook enorm wennen aan nieuwe deelnemers denk ik. Ik zit nog zo in die oude reeks. Ik ga gewoon op rtl kijken maar kan wel op Videoland terugkijken gelukkig. Ga ook de NL versie kijken, dus ik kom de winter prima door :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 afleveringen gezien. Ik vind wel jammer dat al die scènes waar mensen wat tegen de bruid of bruidegom hebben, erg nep en gescript overkomen.
Zoals de 2 bruidsmeisjes en de weddingplanner. En de vader die niet komt.
Alle reacties Link kopieren
Present! Moet erg wennen aan de nieuwe deelnemers inderdaad. :-D
Lijkt inderdaad weer vol dramatiek te zijn. Heerlijk. :peep:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die gay meid, die met het broekpak, helemaal top! Wat een tof en stoer wijf. Vrouwelijk, op een mannelijke manier.
Vraag me alleen af bij welke groep zij aansluit als er een mannen- of vrouwenavond georganiseerd wordt.
Alle reacties Link kopieren
Pastelblauw schreef:
01-09-2020 11:10
Oh leuk, ik wist niet dat er nog een seizoen kwam. Ben benieuwd!! Vond het al zo jammer dat het na vrijdag klaar was haha.
Stiekem hoop ik dat de oudere seizoenen er ook op gezet worden.
Tvp
pluisje26 schreef:
01-09-2020 19:43
Stiekem hoop ik dat de oudere seizoenen er ook op gezet worden.
Oudere seizoenen is een ander concept dus niet met de dinnerpartys etc.

Ik moet heel erg wennen aan de nieuwe koppels. Vind het juist ontzettend leuk dat Elizabeth weer mee doet. Ik gun het haar wel!
Bergje65 schreef:
01-09-2020 19:37
Ik vind die gay meid, die met het broekpak, helemaal top! Wat een tof en stoer wijf. Vrouwelijk, op een mannelijke manier.
Vraag me alleen af bij welke groep zij aansluit als er een mannen- of vrouwenavond georganiseerd wordt.
Oe interessant!

Ik vind poppy ontzettend leuk! Heel slecht, maar die grap over het vreemdgaan vond ik hillarisch. Leuk en gevoelig mens en goede match denk ik!
Tweede koppel uit afl 1 ben ik ook benieuwd naar.

Ik denk dat dit seizoen ons weer veel gaat biede
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
01-09-2020 19:37
Ik vind die gay meid, die met het broekpak, helemaal top!

Ik heb het idee dat zij helemaal zo leuk niet is als ze in eerste instantie lijkt, en dat die andere vrouw (die Ruby Rose, met de tattoo's) het risico loopt op een gebroken hart.

Tot nu toe vind ik weinig kandidaten leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
01-09-2020 21:22
Oe interessant!

Ik vind poppy ontzettend leuk!


Ik niet. Ik heb het gevoel dat zij het hele experiment van alles gaat saboteren "want ik mis mijn kinderen zo". Ze zat nu al zwaaaaar in mijn allergie met haar dramaqueen-act. Net als die andere tante, met haar carriere en dat ze dan denkt dat mannen haar niet aankunnen (gaaaaaap). Die jongen waarmee die laatste gematcht is, die manager van een zorginstelling, dat lijkt me een enorm leuke knul.
Alle reacties Link kopieren
De experts hebben dit keer weer hun best gedaan om de meest onlogische koppels te vormen. Een ex-drugsverslaafde met issues en een veeel te grote mond aan een zachtaardige christelijke knuffelbeer.
Hoe krijgen ze het voor elkaar, dit is voer voor drama in het kwadraat.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
02-09-2020 10:16
De experts hebben dit keer weer hun best gedaan om de meest onlogische koppels te vormen. Een ex-drugsverslaafde met issues en een veeel te grote mond aan een zachtaardige christelijke knuffelbeer.
Hoe krijgen ze het voor elkaar, dit is voer voor drama in het kwadraat.
Inderdaad, je vraagt je af of ze echt een goede match willen maken of gaan voor de kijkcijfers.
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
02-09-2020 08:49
Ik heb het idee dat zij helemaal zo leuk niet is als ze in eerste instantie lijkt, en dat die andere vrouw (die Ruby Rose, met de tattoo's) het risico loopt op een gebroken hart.

Tot nu toe vind ik weinig kandidaten leuk.
Wat ik tot nu toe van haar gezien heb vind ik haar leuk! Ruwe bolster blanke pit.
Ik denk niet dat ze makkelijk is.... maar ja, dat zijn jij en ik ook niet altijd
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
02-09-2020 08:51
Ik niet. Ik heb het gevoel dat zij het hele experiment van alles gaat saboteren "want ik mis mijn kinderen zo". Ze zat nu al zwaaaaar in mijn allergie met haar dramaqueen-act. Net als die andere tante, met haar carriere en dat ze dan denkt dat mannen haar niet aankunnen (gaaaaaap). Die jongen waarmee die laatste gematcht is, die manager van een zorginstelling, dat lijkt me een enorm leuke knul.
Het lijkt mij juist een supertof mens die Poppy, die grap over dat vreemdgaan van haar ex vond ik hilarisch. Op de bruiloft werd ze volgens mij overvallen door angst. ik vond dat ze zich wel snel herpakte na dat gesprek met haar vrienden. Het zegt ook veel over haar dat ze zulke goede vrienden heeft die zo eerlijk tegen haar kunnen zijn en haar zo op het goede spoor te krijgen. Dat ze haar man daarna geruststelde door het uit te leggen vond ik ook positief.
Die carrièrevrouw wordt wel heel erg in beslag genomen door haar vermeende superioriteit. Ze heeft een superleuke man waar ik nu al medelijden mee heb.
Ik vind die ene man, die van mooie auto's houdt en die directeur is, een vervelend mannetje. Hij had ook het hoogste woord en ik vond hem respectloos. Is hij aan de carrierevrouw gekoppeld, dat lijkt me een prima match?
Alle reacties Link kopieren
Het is die jongen die helemaal gek is op zijn tante met beperking. ik weet niet of het dezelfde is? ik heb de afleveringen soms met een half oog gekeken want eigenlijk geen tijd maar toch doen..!
Alle reacties Link kopieren
dubbel
reckless wijzigde dit bericht op 02-09-2020 12:22
Reden: dubbel
97.01% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven