Entertainment alle pijlers

SPOILERTOPIC Married at first sight Australia (Videoland)

01-09-2020 10:54 955 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen is begonnen en er staan al 2 afleveringen op Videoland.
Op dit topic kunnen we vrij spoileren en vooruit babbelen, mits het op Videoland is uitgezonden

Óp naar 40+ nieuwe afleveringen.... spoiler hier lekker mee over de Videoland uitzendingen en laat het andere topic schoon.
bergje65 wijzigde dit bericht op 03-09-2020 11:40
13.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gaat het erom dat dit topic bedoeld is voor Videoland kijkers die een aflevering of meer vooruit kijken. In die zin is het spoileren maar we hoeven niet alles te weten. Googelen kunnen we zelf wel voor degene die dat willen.
Alle reacties Link kopieren
AGAIG schreef:
03-09-2020 10:25
Volgens mij gaat het erom dat dit topic bedoeld is voor Videoland kijkers die een aflevering of meer vooruit kijken. In die zin is het spoileren maar we hoeven niet alles te weten. Googelen kunnen we zelf wel voor degene die dat willen.
eens. we kunnen allemaal you tube bekijken of googlen
Alle reacties Link kopieren
top Bergje, dank!
Alle reacties Link kopieren
volgens mij gaan de dames niet zo lekker
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
03-09-2020 11:34
volgens mij gaan de dames niet zo lekker
Nee he, jammer. Ik denk dat Amanda te graag wil en dat Tash dat too much vind.
Aan de andere kant, je weet waar je aan begint... give it a try
Bergje65 schreef:
03-09-2020 11:41
Nee he, jammer. Ik denk dat Amanda te graag wil en dat Tash dat too much vind.
Aan de andere kant, je weet waar je aan begint... give it a try
Ik vind Amanda enorm pusherig.
Zo duw je haar alleen maar verder weg. Ipv accepteren dat er geen romantische klik is en haar de ruimte geven gaat ze ruzie maken.

Afknapper. Dat komt niet goed.
Alle reacties Link kopieren
De aanpak van Amanda werkt idd niet. Echt jammer. Die Tash lijkt niet echt haar best te doen. Met die veroordelende drama vriendinnen van haar kan ze bijna geen leuk mens zijn..
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
03-09-2020 11:34
volgens mij gaan de dames niet zo lekker
Amanda is zo pittig!
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
03-09-2020 12:20
De aanpak van Amanda werkt idd niet. Echt jammer. Die Tash lijkt niet echt haar best te doen. Met die veroordelende drama vriendinnen van haar kan ze bijna geen leuk mens zijn..
Ik denk echt dat Amanda een tof wijf is. Beetje desperate maar wel heel lief. Volgens mij heb je een leuke tijd met haar als je je een beetje open stelt.
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie nu van Poppy? gaat het huilen te ver? Ik zou mijn kindjes ook niet zo lang kunnen missen maar geen haar op mn hoofd die aan zo'n programma mee zou doen.

Had ze dit tevoren niet kunnen bedenken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou trouwens helemaal gek worden van Hayley. Wat een wild, impulsief en lomp gedrag heeft zij. Ik snap wel dat zij zich moest verdoven met drugs. Wel top dat ze het achter zich heeft kunnen laten maar ik zou met haar altijd op mijn hoede zijn voor wat ze gaat uitkramen of doen.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
03-09-2020 12:32
Wat vinden jullie nu van Poppy? gaat het huilen te ver? Ik zou mijn kindjes ook niet zo lang kunnen missen maar geen haar op mn hoofd die aan zo'n programma mee zou doen.

Had ze dit tevoren niet kunnen bedenken?
Het lijkt lastig voor haar zich eroverheen te zetten. Dat wordt nog wat, volgens mij duurt het 8 weken ofzo? Gaat ze nooit volhouden volgens mij. Ik kan me voorstellen dat je vooraf niet kan bedenken hoe het tegen die tijd voelt. Nu het zo heftig voor haar is moet ze wel heel snel met zichzelf gaan praten en zich daaroverheen zetten of weggaan.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
03-09-2020 11:46
Ik vind Amanda enorm pusherig.
Zo duw je haar alleen maar verder weg. Ipv accepteren dat er geen romantische klik is en haar de ruimte geven gaat ze ruzie maken.


Helemaal mee eens. Ik vond Natascha niet eens onaardig toen ze vertelde de romantische klik nog niet te voelen. Amanda reageerde daar kinderachtig op: boos worden, ruzie maken, huilen. Volstrekt logisch dat Natascha daar dan van dichtslaat en weinig moeite meer doet. Amanda is needy, dat is nooit aantrekkelijk.
Ik vind de dame met acne een mooie dame. Jammer dat ze zo onzeker is, maar begrijpelijk. Hopelijk stapt ze daar overheen. Het lijkt of die druk nog hoger is in Aussie.
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
03-09-2020 15:34
Helemaal mee eens. Ik vond Natascha niet eens onaardig toen ze vertelde de romantische klik nog niet te voelen. Amanda reageerde daar kinderachtig op: boos worden, ruzie maken, huilen. Volstrekt logisch dat Natascha daar dan van dichtslaat en weinig moeite meer doet. Amanda is needy, dat is nooit aantrekkelijk.
Het is Amanda en Tash
Pf die ouders. Ik ben zelf christelijk opgevoed en je moet zogenaamd geen anderen veroordelen. Typisch wat ik herken van alle mensen uit de kerk. Blij dat ik gedraaid ben. Vreselijk die oppervlakkige gedachten.

Ja ze is irritant aanwezig en houdt van aandacht en zou niks voor mij zijn, maar christenen kunnen zo veroordelend zijn, bah. Ik heb niet de goede normen en waarden van uit dat geloof, maar juist van alles eromheen.

En er zijn zeker veel christenen die niet zo zijn.

Ik herken alleen dit heel goed van uit mijn opvoeding.
Ik ben nog de aflevering aan het kijken met de jeugdwerker. De vrouw dus met acne. Maar wat is zij irritant zeg. De heleee aflevering gaat het om haar. Ze heeft totaal niet naar hem gekeken.

Het mooie was dat mijn vriend en ik zeiden:
Ze hoopt nu te horen dat ze mooi is. Het stuk over de kinderen. En ja hoor!! Precies wat ze dus wilde horen. Ze is totaal met zichzelf bezig en met invullingen.
Amanda leek mij juist heel stabiel en zelfverzekerd. Maar dat valt dus tegen? Ik dacht dat ze beiden direct die romantische klik voelden. Ik denk dat dat gestook van de cruella's ze geen goed heeft gedaan. Je zag het eerder ook bij Ning en Mark. Zijn vriend had een negatief oordeel en vanaf toen was het gedaan
Ikkuz schreef:
03-09-2020 19:20
Ik ben nog de aflevering aan het kijken met de jeugdwerker. De vrouw dus met acne. Maar wat is zij irritant zeg. De heleee aflevering gaat het om haar. Ze heeft totaal niet naar hem gekeken.

Het mooie was dat mijn vriend en ik zeiden:
Ze hoopt nu te horen dat ze mooi is. Het stuk over de kinderen. En ja hoor!! Precies wat ze dus wilde horen. Ze is totaal met zichzelf bezig en met invullingen.
Haar lach gaat door merg en been. En ze is zo enorm druk.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
03-09-2020 19:49
Haar lach gaat door merg en been. En ze is zo enorm druk.
Ze is ontzettend onzeker. Ik denk dat zij enorm mee gaat vallen zodra ze zich bij hem wat zekerder voelt.
Leuke man trouwens, die aan haar is gekoppeld.
Bergje65 schreef:
03-09-2020 20:02
Ze is ontzettend onzeker. Ik denk dat zij enorm mee gaat vallen zodra ze zich bij hem wat zekerder voelt.
Leuke man trouwens, die aan haar is gekoppeld.
Geweldige man inderdaad! Volgens mij is ze erg leuk, als ze dus niet bezig is met haar onzekerheden. Maar nu ze weet dat zij hem leuk vindt is er wel verandering.

Amanda. Ik vind haar totaal niet stabiel en sterk. Ze kwam wel zo over, maar misschien een masker. Ze pusht Tash onwijs.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
03-09-2020 19:49
Haar lach gaat door merg en been. En ze is zo enorm druk.
Zij is toch niet druk? Hailey (?) wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met verbazing naar de allerlaatste gekeken. Die Ivan O_O ... wat een vreemde man. Theatraal, beetje eng. Als ik hem in real life tegen zou komen zou ik zweren dat hij gay zou zijn. Vind het eigenlijk een beetje een griezel, ook hoe hij haar wang kuste (met dat tongetje) tijdens het fotomoment. Brrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet alles gezien maar ik vind Ivan en zijn ouders echt hilarisch. En Connie? Leuke meid die zegt dat ze onzeker is maar ook wanneer ze praat tegen haar ouders en tijdens de speech komt ze juist heel eigenzinnig en zeker over, ik heb het idee dat zich een beetje aanstelt maar ik vind haar wel de leukste en de mooiste vrouw tot nu toe. Ben benieuwd naar de dinner party’s 😄
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh geweldig die bruiloft van Ivan en Alex!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven