Entertainment alle pijlers

SPOILERTOPIC Married at first sight Australia (Videoland)

01-09-2020 10:54 955 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen is begonnen en er staan al 2 afleveringen op Videoland.
Op dit topic kunnen we vrij spoileren en vooruit babbelen, mits het op Videoland is uitgezonden

Óp naar 40+ nieuwe afleveringen.... spoiler hier lekker mee over de Videoland uitzendingen en laat het andere topic schoon.
bergje65 wijzigde dit bericht op 03-09-2020 11:40
13.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vond vorig seizoen veel leuker. Ik erger me aan kleuter Conny. Wat kan die griet janken. Kijk niet via VL, dus heb alleen nog maar voorstukje van de dinnerparty gezien, maar ik heb al wel op Wiki gelezen welk(e) stel(len) nog samen is/zijn. No worries, zal niet spoliëren. Vind dat de Ozzies wel heel rare dingen bedenken voor intimiteitsweek.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een stelletje explosieve lui bij elkaar. Ik krijg het gevoel dat men zich op de dinner party vol laat lopen met drank waardoor iedereen ruzie lijkt te krijgen. Vooral die Michael heeft een demonisch kwade dronk. Vreselijk om te zien.
Michael is een zelfingenomen kwal.

Ik heb ook alvast gelezen hoe alles is geeindigd.
Zoals we al weten komen er nog 2 stellen bij, ben erg benieuwd.
Nog niet de reacties gelezen, maar moet even spuien zeg.
Natasha was zo verliefd op die Mikey (Mikey leek al minder verliefd en zoekt zo'n kleine opmerking meteen als excuus uit het huwelijk te stappen) en wordt door zo'n gigantische loser even op haar plek gezet.
Maar dit is niet het ergste..die EXPERTS! Ongelooflijk..! Die zitten daar dus ook duidelijk voor de drama. Je wilt je toch zo niet profileren op tv??
Ongelooflijk. En dan geeft John in een interview aan dat hij minder sociaal is geworden en minder snel zomaar een kroeg induikt, sinds hij als expert meedoet aan dit programma.
Vindt je het gek?..
Dit is gewoon pestgedrag op tv, waarop zij nog eens de focus leggen op diegene die totaal niks heeft aangericht.

En dan die Steve, inderdaad veel rode vlaggen. Hele enge man.
Maar die Micheal weet precies wie en hoe hij mensen moet pakken. Weet precies de zwakke plekken aan te raken en wat geniet hij ervan.
Iemand toevallig info gevonden of zijn bedrijf na dit programma is ingestort?
Deze man kan je echt niet serieus nemen.

Amanda weet zodanig de aandacht op zichzelf te focussen dat zij altijd gelijk heeft en de ander niet. Je ziet aan haar afwachtende blik dat zij hoopt dat haar woorden goed doordringen bij de ander.
Ik vind haar een heel naar en vervelend persoon.

Hayley vond ik erg leuk! Maar vanavond..oooh ze geeft anderen echt niet de ruimte.

Mijn mening hobbelt maar heen en weer met al die rare acties van iedereen. Ook van Stacey, hoe zwak haar gedrag vanavond was. Bah.

We zien heel weinig van Vanessa, erg jammer!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal met je eens Ikkuz, ze leken allemaal zo dronken te zijn. Het lijkt bijna of het programma er de hand in heeft iedereen lazarus te krijgen. Ik weet niet of het klopt maar ik heb wel vaker gehoord dat er in Australië veel alcohol wordt gedronken. Ik vind het niet normaal wat iedereen daar voor de camera naar binnen giet
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Hayley echt super creepy.. dies koekkoek hoor.. echt..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
15-09-2020 21:59
Ik vond Hayley echt super creepy.. dies koekkoek hoor.. echt..
En dan ook nog zeggen dat ze mensen zo goed geadviseerd en geholpen heeft. Ze leek wel high
Ja precies! Alleen Vanessa en haar vriend lijken relaxt te blijven met alcohol.
Er wordt inderdaad echt veel geschonken en je zag in het vorig seizoen hen ook altijd buitenom de diners drinken.

Haha ja Hayley was echt niet oké vanavond. De therapeut.. Die sloeg echt helemaal door en totaal geen reëel zelfbeeld.
Hayley heeft echt adhd. Ik word knettergek van dat sujet.
Ik krijg de kriebels van haar heksenlach. Die gaat door merg en been.
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil schreef:
16-09-2020 10:22
Hayley heeft echt adhd. Ik word knettergek van dat sujet.
Ik heb een dubbel gevoel bij haar. Kwetsbaar kind dat zich op een vervelende manier uit.
Ik vind puur op uiterlijk afgaande Ivan en Jonethen leuke kerels.Mijn man is een Ivan type. Beetje excentriek en ik hou daar dus wel van gek genoeg :-)
Vind ik ook de leukste mannen. Het excentrieke van Ivan en het alternatieve van Jonethen.
Julus schreef:
16-09-2020 18:08
Vind ik ook de leukste mannen. Het excentrieke van Ivan en het alternatieve van Jonethen.
Precies mijn man! Excentriek en alternatief. Grappig. Ik val echt op niet standaard types. Wat wel fijn is want ik hoef hem niet te delen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil schreef:
16-09-2020 10:22
Hayley heeft echt adhd. Ik word knettergek van dat sujet.
Ik vind haar net een dragqueen
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
16-09-2020 18:33
Ik vind haar net een dragqueen
Ja echt ook! Ik wacht met smart op de uitzending dat ze 'uit de kast komt' en zegt: ik moet je wat vertellen.
Echt wat voor haar alfa mannetje ook.
Yggdrasil schreef:
16-09-2020 18:17
Precies mijn man! Excentriek en alternatief. Grappig. Ik val echt op niet standaard types. Wat wel fijn is want ik hoef hem niet te delen ;-)
Heeft ie een broer? :-D
calvijn1 schreef:
16-09-2020 18:33
Ik vind haar net een dragqueen
Drag-en dramaqueen
Alle reacties Link kopieren
Die Amanda vind ik een griezel.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
De make up van alle dames zit altijd zo mooi tijdens de dinnnerparty’s. Zouden ze dat zelf doen? Of daarvoor al in de make up door een visagiste.

En Stacey werd wakker met een dikke laag make up wat een fake show :-D
Ik denk dat ze gestyled worden. En ik vraag me af of al die mooie jurken van hen zelf zijn. Want ze dragen bijna allemaal een mooie jurk bij elk diner en ceremonie. Ik kan mij niet voorstellen dat ze zoveel mooie jurken in de kast hebben hangen.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
17-09-2020 08:56
Ik denk dat ze gestyled worden. En ik vraag me af of al die mooie jurken van hen zelf zijn. Want ze dragen bijna allemaal een mooie jurk bij elk diner en ceremonie. Ik kan mij niet voorstellen dat ze zoveel mooie jurken in de kast hebben hangen.
Ik had eens gelezen dat ze best veel geld uitgaven aan kleding tijdens de show. Volgens mij gaan ze gewoon elke week shoppen voor iets nieuws. Maar misschien krijgen ze daar ook wel hulp bij van een styliste.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook dat ze veel bijzondere jurken dragen, vooral bij de diners enzo. Ik denk dat ze daar geld voor krijgen of dat ze jurken mogen uitkiezen.
Ik las op een ander forum dat ze 150 dollar per dag krijgen uitbetaald. En dan al die kosten van kleding, etc.
Best duur programma, maar het heeft mega veel kijkers.
Aha. Dus het is de moeite waard om een week langer te blijven..sommige koppels doen weinig bijzonders dus die steken dat geld in hun zak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven