Entertainment alle pijlers

Cillian Murphy’s: hot or not?

16-09-2020 14:51 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pasgeleden heb ik peaky blinders gekeken en wat een lekker ding is Cillian Murphy, of eigenlijk vooral het karakter Tommy Shelby. Een vriendin van mij vindt hem alleen echt niet aantrekkelijk en vindt dat hij een raar gezicht heeft.
Wat vinden jullie?
Ik weet helaas niet hoe je plaatjes kan plakken maar KIJK DAN :D

https://faroutmagazine.co.uk/cillian-mu ... time-list/

https://nl.pinterest.com/pin/4971552463 ... =1b17iOecj
Alle reacties Link kopieren
Not.
Totaal niet mijn type.
Alle reacties Link kopieren
Vergeleken met Wopke:

HOT
Alle reacties Link kopieren
RockOla schreef:
16-09-2020 16:22
Hij heeft iets. Maar hij is hot door zijn rol als Thomas Shelby. Ik heb hem ook eens in een andere rol gezien, toen vond ik er niks aan. Maar dat heb ik ook met de hoofdrolspeler van de serie Outlander, god, wat een kerel is hij als Jamie Fraser. Daar kan ik wel warm van worden. Maar als ik hem dan zie buiten de serie..mwhaa..
Die Jamie Fraser vind ik dan weer niks.
Maar inderdaad, het is de rol.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
16-09-2020 15:56
Not. Hij heeft wat ik een skelethoofd noem, met van die heel diepliggende ogen achterin zijn oogkassen.
Dit. En hij heeft vervelende oogleden. Ik ken ‘m niet uit Peaky Blinders, wel uit een van de Batman-films, waarin hij ronduit creepy was. Dat zal ook niet geholpen hebben. Ik hoef Peaky Blinders dus ook niet te zien :-?
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
16-09-2020 16:54
Die Jamie Fraser vind ik dan weer niks.
Maar inderdaad, het is de rol.
Stiekem vind ik Dougal mcKenzie spannender ;-D maar logisch, ik ben zelf ook geen 25 meer.
Alle reacties Link kopieren
almosthappy schreef:
16-09-2020 16:55
Dit. En hij heeft vervelende oogleden. Ik ken ‘m niet uit Peaky Blinders, wel uit een van de Batman-films, waarin hij ronduit creepy was. Dat zal ook niet geholpen hebben. Ik hoef Peaky Blinders dus ook niet te zien :-?
Dan mis je wel wat, echt.
Alle reacties Link kopieren
almosthappy schreef:
16-09-2020 16:55
Dit. En hij heeft vervelende oogleden. Ik ken ‘m niet uit Peaky Blinders, wel uit een van de Batman-films, waarin hij ronduit creepy was. Dat zal ook niet geholpen hebben. Ik hoef Peaky Blinders dus ook niet te zien :-?
Ik snap niet dat je zo'n goede serie overslaat omdat er volgens jou een persoon in zit die naar jouw mening creepy is. Er zitten genoeg andere hele leuke (en aantrekkelijke) karakters en het is een steengoede serie. Beetje oppervlakkig om hem om die reden niet te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Iedere zichzelf respecterende bingewatchende netflixkijker moet Peaky Blinders hebben gezien. Punt.
NOT. Ik heb geen series met hem gezien maar op foto’s vind ik hem een heel nare uitstraling hebben.
Alle reacties Link kopieren
RockOla schreef:
16-09-2020 17:12
Iedere zichzelf respecterende bingewatchende netflixkijker moet Peaky Blinders hebben gezien. Punt.
Exact. De hots voor Mr Murphy or not.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem van Duinkirk en In the heart of the sea, zo aantrekkelijk :flirting:
Alle reacties Link kopieren
RockOla schreef:
16-09-2020 17:04
Stiekem vind ik Dougal mcKenzie spannender ;-D maar logisch, ik ben zelf ook geen 25 meer.
Die hele outlander vond ik een kasteelromannetje. Ik was niet echt gecharmeerd, maar Fraser spande wel echt de kroon.
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 16-09-2020 18:06
1.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niqqi schreef:
16-09-2020 17:10
Ik snap niet dat je zo'n goede serie overslaat omdat er volgens jou een persoon in zit die naar jouw mening creepy is. Er zitten genoeg andere hele leuke (en aantrekkelijke) karakters en het is een steengoede serie. Beetje oppervlakkig om hem om die reden niet te kijken.
Die hele serie trekt me naast hem voor geen meter. Ik bepaal zelf wel wat ik wel en niet wil zien. Wist niet dat ik daarover verantwoording moest afleggen. En dan maar oppervlakkig hoor, het is maar een serie.
Alle reacties Link kopieren
RockOla schreef:
16-09-2020 17:12
Iedere zichzelf respecterende bingewatchende netflixkijker moet Peaky Blinders hebben gezien. Punt.
Kennelijk ben ik geen mezelf respecterende bingwatchende Netflixkijker. Boeiend
almosthappy schreef:
16-09-2020 16:55
Dit. En hij heeft vervelende oogleden. Ik ken ‘m niet uit Peaky Blinders, wel uit een van de Batman-films, waarin hij ronduit creepy was. Dat zal ook niet geholpen hebben. Ik hoef Peaky Blinders dus ook niet te zien :-?

Je weet niet wat je mist!
Alle reacties Link kopieren
almosthappy schreef:
16-09-2020 16:55
Dit. En hij heeft vervelende oogleden. Ik ken ‘m niet uit Peaky Blinders, wel uit een van de Batman-films, waarin hij ronduit creepy was. Dat zal ook niet geholpen hebben. Ik hoef Peaky Blinders dus ook niet te zien :-?
Die rol was zeker zeer overtuigend, want die vriend die geen peaky blinders kijkt om hem heeft die antipathie ook al door Batman gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
16-09-2020 18:03
Die hele outlander vond ik een kasteelromannetje. Ik was niet echt gecharmeerd, maar Fraser spande wel echt de kroon.
Klopt, ik vond eigenlijk alleen het eerste seizoen leuk. Maar mooie beelden van Schotland en kastelen! ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik kende hem al vóór Peaky Blinders, en vond hem toen ook al hot! Hij ziet er wel apart uit inderdaad maar ik hou daar wel van.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
RockOla schreef:
16-09-2020 18:34
Klopt, ik vond eigenlijk alleen het eerste seizoen leuk. Maar mooie beelden van Schotland en kastelen! ;-D

En prachtige muziek. Het is natuurlijk gewoon een sprookje en vermakelijke t.v. Ik vond het in de latere seizoenen wel storend worden dat er elk kwartier uitgebreid gesekst moest worden. Dan had ik zoiets van: Schiet op, verder met het verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ohh man, ik vind hem ook zooo heerlijk mooie man. Intrigerend is het juiste woord :flirting:
Niqqi schreef:
16-09-2020 17:10
Ik snap niet dat je zo'n goede serie overslaat omdat er volgens jou een persoon in zit die naar jouw mening creepy is. Er zitten genoeg andere hele leuke (en aantrekkelijke) karakters en het is een steengoede serie. Beetje oppervlakkig om hem om die reden niet te kijken.
Ik zei dat niet, maar persoonlijk ben ik altijd al blij als ik er iets is wat me tegenstaat waardoor ik geen zin heb om aan een serie te beginnen. Ik kijk al genoeg, dus er hoeft niet perse iets bij.

Overigens heb ik peaky blinders wel proberen te volgen, maar ik vond het een vreselijke serie. Staat geheel los van Cillian, echt totaal niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem trouwens voor het eerst gezien in Breakfast on Plato. Lang geleden. Hij speelde hier een transseksuele vrouw.

In het begin vond ik zijn maniertjes heel irritant maar gaandeweg wende ik eraan en op het einde merkte ik het niet meer.

Ik heb echt altijd gedacht dat hij op zijn minst homoseksueel was. Zó vrouwelijk was hij. Ja heel erg hokjesdenkend en bevooroordeeld, I know. Goede acteur iig ;-)
HOT!
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
16-09-2020 21:33
Ik zei dat niet, maar persoonlijk ben ik altijd al blij als ik er iets is wat me tegenstaat waardoor ik geen zin heb om aan een serie te beginnen. Ik kijk al genoeg, dus er hoeft niet perse iets bij.

Overigens heb ik peaky blinders wel proberen te volgen, maar ik vond het een vreselijke serie. Staat geheel los van Cillian, echt totaal niet mijn ding.
Vreselijk kan ik niet zeggen, maar ik snap je. Ik heb een deel gekeken met mijn man, maar ik ben wel klaar met al het geweld in series eigenlijk. Dat was voor mij al een reden om te stoppen met kijken. Terwijl ik best begrijp waarom veel mensen het wel een geweldige serie vinden trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Absolute not. Echt een afschuwelijke vent om te zien. Ik word er spontaan frigide van.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven