Entertainment alle pijlers

Help ! mijn incredimail haalt mijn mail niet meer binnen

12-05-2007 13:45 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ook incredimail ipv outlook ??



Incredimail haalt mijn mail niet meer binnen :(

Ik heb hier wel vaker last van gehad, maar dan liet ik incredimail hertellen via confugiratiescherm, of ik verstuurde een mail en dan werd mijn mail ook weer binnen gehaald.

Ik heb incredimail opnieuw op de pc gezet, niets helpt, en er staan inmiddels 20 mails te wachten om binnen gehaald te worden ;(



Wie weet wat ik moet doen ? alvast heel erg bedankt !
Alle reacties Link kopieren
Heb je voor je incredimal opnieuw op je pc hebt gezet, ook de vorige versie helemaal van je pc verwijderd?

Ik heb jou melding namelijk ook eens gehad, en pas toen ik incredimail helemaal van mijn pc had verwijder en daarna weer overnieuw had geinstallerd deed hij het weer.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je antwoord isra,

Ik heb op een gegeven moment de firewall even uitgezet, en toen rolde de mails eindelijk binnen, daarna de firewall weer aangezet, en verder geen problemen meer gehad,

Mischien ook een tip voor jou als je ook ooit nog eens dit probleem hebt.

Werkt trouwens ook bij outlook.

Alleen niet vergeten de firewall weer aan te zetten !
Alle reacties Link kopieren
Heb je al gekeken op de FAQ van incredimail zelf? Kan namelijk een instelling zijn die is veranderd. Of je hebt je wachtwoord niet juist ingevuld.

Wat is de foutcode die je krijgt?

Trouwens hotmail geeft wel vaker problemen, soms helpt het om direct na de 1e keer ontvangen nog een keer te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi patty, ik weet niet wat er aan de hand was, maar ik had hier iedere keer last van.

Ik had de fire-wall even uitgezet, en toen haalde hij de mail weer binnen.

Maar ik gebruik nu incredimail niet meer, ik heb nu weer gewoon outlook,

Werkt veel sneller en tot nu toe geen problemen, maar wel saai, geen leuke achtergronden en emoticons.



Ik heb nu wel een site gevonden voor emoticons voor outlook, ik denk dat ik dat maar ga downloaden.

Iemand ervaringen hier mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven