Entertainment alle pijlers

Nieuwe zender: Comedy Central

12-05-2007 20:54 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie Comedy Central ontdekt? Ik ken het nog van vakanties in de VS en hoewel ze nog niet veel programma's hebben in Nederland, vind ik er wel leuke dingen tussen zitten! Zoals "Last Comedian Standing", een soort next top model maar dan voor comedians. Maar ook goeie series zoals Teachers en That 70's Show en natuurlijk Saturday Night Live!
Alle reacties Link kopieren
Jaahah, ik kijk! (Wilde er ook een topic over openen). Vind het helemaal leuk. Toen het net bij mij op de kabel kwam was er vooral Fresh Prince of Bell air en heb het toen links laten liggen maar een week of twee geleden zapte ik er langs en viel midden in een show met David Spade, zo gelachen. En inderdaad The 70's show is geweldig! The Office USA vind ik ook wel geinig.
Alle reacties Link kopieren
Propje, Comedy Central is ook pas 'on air' sinds 30 april.

Voor die tijd was het gewoon The Box.

Ik zelf probeer iedere avond toch wel South Park en That 70's Show te kijken. De eerste keek ik al op The Box, de laatste downloade ik zelf altijd.



Ik ben er dus erg blij mee!! Scrubs vind ik trouwens geen leuke serie en Reno 911 en The Office wel leuk.

Vind het wel jammer voor de mensen in het Oosten van het land dat ze zoveel leuks moeten missen. Ik was afgelopen week een nacht bij mijn moeder en daar hadden ze sowieso al The Box niet op de kabel en nu dus Comedy Central niet...
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het toch afhangt van waar in het oosten, want ik kijk hier ook gewoon elke avond Southpark. Echt een geniale serie! Ik vind scrubs en That 70s show ook wel leuk. Waar ik eigenlijk op wacht is een show van Boom Chicago, ik was daar een paar maanden terug en toen waren ze een pilot aan het opnemen voor Comedy Central. Dus ik ben erg benieuwd wanneer die op tv komt!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik weet dat het pas sinds eind april op de buis is, ik denk ook dat ik gewoon te vroeg in de avond heb gekeken en die andere zender er nog op was. Maar gelukkig zit die zender nu op mijn radar. Prime time Glick (vooral de interviews met de sterren), the Daily show, The Worlds standsup, helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2018 09:43
Reden: troll
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven