Entertainment alle pijlers

Kamp van Koningsbrugge (NPO 1)

31-10-2020 21:00 624 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Special Forces vormen de best getrainde militaire eenheid van ons land. Voor het programma 'Kamp van Koningsbrugge' was AVROTROS op zoek naar deelnemers die denken dat ze fysiek en mentaal sterk genoeg zijn om deze uitdaging aan te gaan.

In zijn nieuwe programma Kamp van Koningsbrugge, stond Jeroen van Koningsbrugge voor een enorme uitdaging…. Zoek 15 gewone burgers die denken dat ze mentaal en fysiek sterk genoeg zijn, om een van de zwaarste opleidingen van Nederland aan te kunnen: De opleiding van de Special Forces.

Wie kijkt er ook?

Mijn 1e indruk: interessant!
Ik denk dat veel deelnemers zich er toch op verkeken hebben.
Ik ben benieuwd hoeveel van de 15 de eindstreep halen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook!

Pittig hoor, je moet behoorlijk sterk in je schoenen staan hiervoor is toch mijn 1e indruk.
En je ego aan de kant. Dat zal voor sommige ook in de weg staan denk ik.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Dat vrouwtje met het rode haar valt bijna om met die rugtas (net als ik tijdens backpacken haha) maar denk dat zij op wilskracht bestver kan komen
Alle reacties Link kopieren
Vind het sowieso erg stoer van die paar dames!
Ik doe het ze echt niet na :proud:
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het ze ook zeker niet na!

Vind dat Jeroen het prima doet, hij gaf een goede peptalk aan dat meisje. Ken hem eigenlijk niet als serieuze presentator.

Ik heb trouwens per o geluk ondertiteling aanstaan, hilarisch.
Dan krijg je dingen als : harde muziek, gromt etc.
Leuk programma. Ik heb vorig jaar (?) ook kamp Waes gezien. Dat doet we vermoeden dat we nog veel heftige opdrachten gaan komen. Echt respect dat ze de eerste dag zijn doorgekomen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gekeken. Boeiend programma! Ga zeker volgende week weer kijken. Wel onder de indruk van de wilskracht van sommige deelnemers.

Jeroen van Koningsbrugge is mijns inziens niet echt een toevoeging en waarom het programma naar hem is genoemd snap ik ook niet. Maar ik ben sowieso geen fan van het format "we voegen een presentator (BNer) aan het programma toe want die hebben we nou eenmaal op de loonlijst staan"
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het morgen terugkijken.
Ik heb kamp Waes al gezien, en vrees dat dit letterlijk hetzelfde is, maar dan met andere personen.
De eerste afleveringen vond ik wel super leuk, dus ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Viel niks tegen.
Vond het zeer de moeite waard.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Respect voor alle deelnemers!
Is een zware heftige afvalrace
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar was het voor het eerst in België op tv. Ik hou er van. Verbaasde mij dat ze het bijna allemaal zo zwaar hadden met het rennen met rugzak. Daar train je toch juist op.... Neem aan dat ze allemaal dat seizoen hebben bekeken dan weet je wat je te wachten staat.
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
31-10-2020 21:49
Vorig jaar was het voor het eerst in België op tv. Ik hou er van. Verbaasde mij dat ze het bijna allemaal zo zwaar hadden met het rennen met rugzak. Daar train je toch juist op.... Neem aan dat ze allemaal dat seizoen hebben bekeken dan weet je wat je te wachten staat.
Waarschijnlijk hebben deelnemers niet alles achter elkaar hebben getraind. Elke dag 3 km met 30 kilo op de rug rennen is anders dan ook nog anderhalf uur voor die loop afgebeuld worden en daarna 3 kuilen graven. Vermoedelijk hebben deelnemers dat dan toch, ondanks de waarschuwing van het Vlaamse programma, onderschat. Zou ik wel hebben vrees ik 😊 maar ik doe dan ook niet mee.
modus_ wijzigde dit bericht op 31-10-2020 22:02
0.27% gewijzigd
De oproep voor deelnemers was ook op 20 juni van dit jaar. Nu vier maanden later wordt het al uitgezonden, dus ik denk dat ze weinig tijd hebben gehad om te trainen tussen het horen dat ze deel mochten nemen en de opnames.
Ik heb van de winter Kamp Waes gezien, dat was hetzelfde principe maar dan Vlaams.
Eerste indruk van Kamp Koningsbrugge is dat de Nederlandse versie meer opgevers gaat kennen.
SEM72 schreef:
31-10-2020 21:49
Vorig jaar was het voor het eerst in België op tv. Ik hou er van. Verbaasde mij dat ze het bijna allemaal zo zwaar hadden met het rennen met rugzak. Daar train je toch juist op.... Neem aan dat ze allemaal dat seizoen hebben bekeken dan weet je wat je te wachten staat.
Dat vond ik ook. Dat ze bij het eerste half uurtje al zo stuk zaten.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
31-10-2020 22:01
Ik heb van de winter Kamp Waes gezien, dat was hetzelfde principe maar dan Vlaams.
Eerste indruk van Kamp Koningsbrugge is dat de Nederlandse versie meer opgevers gaat kennen.
Is dat ergens terug te kijken?
Lijkt me een mooie invulling van de regenachtige dag morgen
https://www.tvgemist.be/kamp-waes/aflevering-1-149812

ze doen het niet meer :(
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 31-10-2020 22:43
51.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
31-10-2020 22:09
Is dat ergens terug te kijken?
Lijkt me een mooie invulling van de regenachtige dag morgen
De BBC heeft ook een programma gehad met gewone burgers die selectie voor navy recruits doorlopen
Special Forces: Ultimate Hell Week
Is volgens google terug te zien op netflix
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
31-10-2020 21:49
Vorig jaar was het voor het eerst in België op tv. Ik hou er van. Verbaasde mij dat ze het bijna allemaal zo zwaar hadden met het rennen met rugzak. Daar train je toch juist op.... Neem aan dat ze allemaal dat seizoen hebben bekeken dan weet je wat je te wachten staat.



Rennen met een rugzak is op zich geen probleem maar wel als je 2 dagen wakker bent ;)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik kan het niet uitstaan dat ik Kamp Waes nergens meer terug kan vinden. Niet op NPOplus/start, niet op VRT, niet op youtube. Waarom halen ze tegenwoordig alles zo snel offline? Ik wil nu ook terugkijken en dan de afleveringen tegenover elkaar kunnen zien.
hollebollegijs schreef:
31-10-2020 23:02
Rennen met een rugzak is op zich geen probleem maar wel als je 2 dagen wakker bent ;)
De NL kandidaten waren niet 2 dagen wakker, die kwamen net een hotel uitgerold.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
31-10-2020 23:07
De NL kandidaten waren niet 2 dagen wakker, die kwamen net een hotel uitgerold.



Dat zat niet in het programma ;)
Waar baseer je dat op?
Het kan best trouwens.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
31-10-2020 23:06
Ik kan het niet uitstaan dat ik Kamp Waes nergens meer terug kan vinden. Niet op NPOplus/start, niet op VRT, niet op youtube. Waarom halen ze tegenwoordig alles zo snel offline? Ik wil nu ook terugkijken en dan de afleveringen tegenover elkaar kunnen zien.
Jammer inderdaad !
Dan maar beginnen aan expeditie robinson op Videoland, die heb ik ook nog niet gezien. De versie met onbekende nederlanders en belgen.
Ik heb momenteel geen netflix maar daar zal ik later dat engelse programma opzoeken.
Genoeg ideeën voorlopig !
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
31-10-2020 23:15
Dat zat niet in het programma ;)
Waar baseer je dat op?
Het kan best trouwens.
Euh...ze werden allemaal tegelijk opgehaald met een bus.

Ik vond het wel interessant.
Vooral de zwlfoverschatting van sommigen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Leuk programma! Vond wel dat vna Koningsbrugge zelf ook mee had kunnen doen hahah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven