Entertainment alle pijlers

Kamp van Koningsbrugge (NPO 1)

31-10-2020 21:00 624 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Special Forces vormen de best getrainde militaire eenheid van ons land. Voor het programma 'Kamp van Koningsbrugge' was AVROTROS op zoek naar deelnemers die denken dat ze fysiek en mentaal sterk genoeg zijn om deze uitdaging aan te gaan.

In zijn nieuwe programma Kamp van Koningsbrugge, stond Jeroen van Koningsbrugge voor een enorme uitdaging…. Zoek 15 gewone burgers die denken dat ze mentaal en fysiek sterk genoeg zijn, om een van de zwaarste opleidingen van Nederland aan te kunnen: De opleiding van de Special Forces.

Wie kijkt er ook?

Mijn 1e indruk: interessant!
Ik denk dat veel deelnemers zich er toch op verkeken hebben.
Ik ben benieuwd hoeveel van de 15 de eindstreep halen.
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk! Ik moet wennen aan Jeroen maar Ray :heart: die kijkt prettig weg ;)
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
31-10-2020 22:40
De BBC heeft ook een programma gehad met gewone burgers die selectie voor navy recruits doorlopen
Special Forces: Ultimate Hell Week
Is volgens google terug te zien op netflix
Ga ik opzoeken 👍🏻

Niet meer dus 😩
Alle reacties Link kopieren
Net gekeken. Lijkt me interessant om te zien wie het haalt. En wie niet. En op welke punten het aankomt. Behalve een goede lichamelijke conditie.
Everything you see I owe to spaghetti!
Bij het kuil graven...

Het is een kuil met potentie
:rofl:
De " drillinstructor" herhaalde het ook iets verbaasd.

Mijn zoon wil bij de commando's, ik ben wel benieuwd of dit na het kijken van dit progamma nog zo is..

Hij weet inmiddels iig wel wat ze van je vragen.
"Who dares wins" gaat over mensen die dezelfde training volgen als de SAS, dat is ook heftig. De hoofdinstructeur van dat programma Ant is ook de moeite waard om het te kijken :flirting:
Geen idee of het ergens terug te zien is.

Ik vind het leuk om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Poke-girl schreef:
01-11-2020 08:23
Heel leuk! Ik moet wennen aan Jeroen maar Ray :heart: die kijkt prettig weg ;)
Ja joh, en die trainers van het leger :lol:
Alle reacties Link kopieren
Oh verrek, Ray is van het leger.
Anyco schreef:
01-11-2020 18:42
"Who dares wins" gaat over mensen die dezelfde training volgen als de SAS, dat is ook heftig. De hoofdinstructeur van dat programma Ant is ook de moeite waard om het te kijken :flirting:
Geen idee of het ergens terug te zien is.

Ik vind het leuk om naar te kijken.
Ja! Dat was echt een mooi programma! Geloof uitgezonden op een RTL op de zaterdagen deze winter. Bikkelhard.
Alle reacties Link kopieren
Wel apart dat er ook vrouwen mee doen.
Zo ver ik weet 'mogen' vrouwen niet bij de commando's

Edit: sinds 2016 zijn vrouwen welkom, maar geen een heeft het tot nu toe gehaald
Frankly my dear, I don"t give a damn
modus_ schreef:
31-10-2020 21:38
Jeroen van Koningsbrugge is mijns inziens niet echt een toevoeging en waarom het programma naar hem is genoemd snap ik ook niet. Maar ik ben sowieso geen fan van het format "we voegen een presentator (BNer) aan het programma toe want die hebben we nou eenmaal op de loonlijst staan"

Ik heb het gisteren teruggekeken, en dacht hetzelfde. Vind hem nog altijd een clown, maar misschien zal op een gegeven moment blijken dat dat ook nodig is om een soort van lucht te creëren. Helemaal aan het begin zag ik een hele kleine glimlach van een van de commando's na een opmerking van Jeroen.

Het leek mij eerst helemaal niks, maar ik ga het wel kijken. De kandidaten lijken mij ook wel interessant.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
02-11-2020 23:10
Wel apart dat er ook vrouwen mee doen.
Zo ver ik weet 'mogen' vrouwen niet bij de commando's

Edit: sinds 2016 zijn vrouwen welkom, maar geen een heeft het tot nu toe gehaald
Het is ook niet de bedoeling dat deze groep daadwerkelijk bij de commando’s worden toegelaten. Het is puur om te laten zien hoe de selectie gaat.
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
03-11-2020 20:06
Het is ook niet de bedoeling dat deze groep daadwerkelijk bij de commando’s worden toegelaten. Het is puur om te laten zien hoe de selectie gaat.
Nee, dat is waar
Was mij aan het begin niet helemaal duidelijk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
03-11-2020 05:25
Ik heb het gisteren teruggekeken, en dacht hetzelfde. Vind hem nog altijd een clown, maar misschien zal op een gegeven moment blijken dat dat ook nodig is om een soort van lucht te creëren. Helemaal aan het begin zag ik een hele kleine glimlach van een van de commando's na een opmerking van Jeroen.

Het leek mij eerst helemaal niks, maar ik ga het wel kijken. De kandidaten lijken mij ook wel interessant.
In België heette het kampWaes omdat Tom Waes het presenteerde daarom hier kamp van Koningsbrugge.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een commando die het wel heeft gehaald... die verhalen... wow echt heftig...
calvijn1 schreef:
02-11-2020 23:10
Wel apart dat er ook vrouwen mee doen.
Zo ver ik weet 'mogen' vrouwen niet bij de commando's

Edit: sinds 2016 zijn vrouwen welkom, maar geen een heeft het tot nu toe gehaald
Die regel hebben ze vast alleen toegevoegd omdat men anders weer gaat zeuren over seksisme als ze geen kans krijgen, maar het lijkt me vrij logisch dat vrouwen daar niet in slagen. De fysiek tussen mannen en vrouwen is anders. Je hebt ook niet voor niets gescheiden rubrieken mannen en vrouwen bij sportwedstrijden.
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een opdrachten weer zeg !

Niet zo slim om verkeerde naamplaatjes mee te nemen en je hesje te verliezen, maar zou mij ook kunnen overkomen met zo weinig slaap.
De stormbaan zou ik wel eens willen doen, niet in 6 maar 60 minuten dan ;)
Die mars door het water: hel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt meerdere keren gezegd net tegen man : "Dit is toch niet leuk zo"
:nope:
Heftig hoor, vooral dat met het slapen...

Had her wel gedacht van degene die weg moesten.
Tralalalala
Dat Zulema werd weggestuurd vond ik wel terecht, die was echt aan 't eind van d'r latijn. Maar kan me uit Kamp Waes herinneren dat kandidaten die domme fouten maakten zoals die gast met die verkeerde bordjes, bij de volgende proef strafgewicht mee moest dragen. Die werden er daar dus niet gelijk eruit gegooid maar kregen nog een kans te leren van hun fouten.

Ik vind dat christelijke meisje wel 'n aansteller met d'r gemiep over haar christelijke preutsheid. Denk dat ze in het echt leven al gelijk buiten gesmeten was.
Ik ben op Ray :love:
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het heftigste die zwerm wespen, alsof het al niet zwaar genoeg is! De rest kun je verwachten, maar opeens agressieve wespen, brrrr!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net beide afleveringen gekeken. Vind het een fantastisch programma! Ik zou er zelf na 20 minuten al uit liggen hahahahaha, maar heel leuk om te zien hoe het in z'n werk gaat. Ik zat er helemaal in en je gaat ook echt meeleven met de kandidaten. Zou zo het hele seizoen in 1x achter elkaar willen/kunnen kijken, maar helaas even wachten tot volgende week.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Gaaf programma idd

Vooral die arrogantie/zelfoverschatting bij die interviewfilmpjes van de kandidaten.
:rofl:
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
07-11-2020 23:29
Gaaf programma idd

Vooral die arrogantie/zelfoverschatting bij die interviewfilmpjes van de kandidaten.
:rofl:
Haha, nou precies! ;-D

Die jongen met die staart zal er volgende keer wel uitvliegen, die had ook al best veel lichamelijke problemen deze aflevering.
De meiden halen vast ook geen van allen de eindstreep, maar zijn vast toegevoegd om het diversiteitsquotum te halen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt een heel leuk programma! Jammer dat we al weer een week moeten wachten op de volgende. Lijkt me loei waar om mee te doen zeg, wat een hel.
Ik denk dat het christelijke meisje eruit gaat, de volgende keer. Die wilde al twee keer bijna opgeven. Zou 't niet erg vinden.
Die vrouw die Olympic bodybuilder is zou het nog wel eens kunnen halen. Die lijkt me wel sterk.
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn trouwens de deelnemers

https://www.avrotros.nl/kamp-van-koning ... cursisten/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven