Entertainment alle pijlers

Kamp van Koningsbrugge (NPO 1)

31-10-2020 21:00 624 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Special Forces vormen de best getrainde militaire eenheid van ons land. Voor het programma 'Kamp van Koningsbrugge' was AVROTROS op zoek naar deelnemers die denken dat ze fysiek en mentaal sterk genoeg zijn om deze uitdaging aan te gaan.

In zijn nieuwe programma Kamp van Koningsbrugge, stond Jeroen van Koningsbrugge voor een enorme uitdaging…. Zoek 15 gewone burgers die denken dat ze mentaal en fysiek sterk genoeg zijn, om een van de zwaarste opleidingen van Nederland aan te kunnen: De opleiding van de Special Forces.

Wie kijkt er ook?

Mijn 1e indruk: interessant!
Ik denk dat veel deelnemers zich er toch op verkeken hebben.
Ik ben benieuwd hoeveel van de 15 de eindstreep halen.
Alle reacties Link kopieren
Tijgerprintje2 schreef:
08-11-2020 00:07
Hier zijn trouwens de deelnemers

https://www.avrotros.nl/kamp-van-koning ... cursisten/

Volgens mij heb ik die Kendra nog helemaal niet gezien? Komt me niet bekend voor in ieder geval.

Maar volgens mij zijn er wel meer cursisten nog niet echt goed in beeld geweest. Van Justin heb ik volgens mij ook nog niet veel gezien.

Ik denk dat in ieder geval de snelle Tom (was dat Tom C?), Lotfi, Ruth, Krijn en Jesse wel ver zouden kunnen komen. Marjolein lijkt wat zwak en wilde het ook opgeven, maar ik vond haar aan de andere kant ook wel weer sterk doorgaan. Dus misschien zit daar wel meer in dan je zou denken.
Here am I in my little bubble
De kandidaten die nog niet veel in beeld zijn geweest zijn volgens mij degenen die het verst komen, want die kunnen later nog uitgebreider aan bod komen. Ze belichten nu degenen die er het snelst uitvliegen volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
atjuuh schreef:
07-11-2020 22:21
Ik ben op Ray :love:
Ik ook!!!
Alle reacties Link kopieren
Vind het echt een tof progamma. Maar wat ontzettend pttig. Wel terecht dat deze 2 naar huis worden gestuurd. Volgende week zal Marvin wel gaan.

Volgens mij hebben ze het allemaal onderschat aan die filmpjes van te voren te zien.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
07-11-2020 22:00
Dat Zulema werd weggestuurd vond ik wel terecht, die was echt aan 't eind van d'r latijn. Maar kan me uit Kamp Waes herinneren dat kandidaten die domme fouten maakten zoals die gast met die verkeerde bordjes, bij de volgende proef strafgewicht mee moest dragen. Die werden er daar dus niet gelijk eruit gegooid maar kregen nog een kans te leren van hun fouten.
Dat zou wel eerlijker zijn geweest vind ik.
Ik bedoel, het was een domme fout, maar ze zijn in opleiding, ik denk dat hij de volgende keer beter nadenkt.
Fysiek was hij een van de sterksten
nienkejj schreef:
08-11-2020 22:23
Dat zou wel eerlijker zijn geweest vind ik.
Ik bedoel, het was een domme fout, maar ze zijn in opleiding, ik denk dat hij de volgende keer beter nadenkt.
Fysiek was hij een van de sterksten
Ja, ik vond dat ze hem best de kans hadden mogen geven. Voor de kijker was dat ook leuk geweest. Er zat in elk geval nog genoeg energie in.
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
08-11-2020 22:23
Dat zou wel eerlijker zijn geweest vind ik.
Ik bedoel, het was een domme fout, maar ze zijn in opleiding, ik denk dat hij de volgende keer beter nadenkt.
Fysiek was hij een van de sterksten
Ja het was wel een hele zware straf. Hij had misschien best ver kunnen komen. Over die ene die tot 7 uur wegbleef deden ze dan weer helemaal niet moeilijk. Die maakte ook een fout.
Ze hadden beter huilmeisje weggestuurd en die freerunner gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Ja vind ik ook
Tijgerprintje2 schreef:
09-11-2020 00:02
Ja het was wel een hele zware straf. Hij had misschien best ver kunnen komen. Over die ene die tot 7 uur wegbleef deden ze dan weer helemaal niet moeilijk. Die maakte ook een fout.
Met te laat komen op een pick up point benadeeld je in een echte oorlogssituatie alleen jezelf. Bij het slecht nakomen van instructies én het verliezen van je spullen, kán je een hele groep benadelen.... misschien was dat hun motivatie..?
redbulletje schreef:
08-11-2020 09:48
De kandidaten die nog niet veel in beeld zijn geweest zijn volgens mij degenen die het verst komen, want die kunnen later nog uitgebreider aan bod komen. Ze belichten nu degenen die er het snelst uitvliegen volgens mij.
Daar zou je gelijk in kunnen hebben. Volgens deze redenering zou Marjolein niet zo ver komen.

Bij WIDM is het ook altijd zo dat degene van wie in een aflevering heel verdachte dingen uitgezonden worden, de volgende aflevering naar huis gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb steeds zo'n medelijden met de deelnemers, maar ik zeg dan tegen mezelf dat ze het toch echt zelf willen :proud:
Jammer dat Luciano er uit ligt.
Flaffy schreef:
08-11-2020 19:29
Volgens mij hebben ze het allemaal onderschat aan die filmpjes van te voren te zien.
Ja, dat denk ik ook. Dit is toch anders dan de hele dag een pittige bootcamp en daarna lekker douchen, eten en slapen en de volgende dag er weer tegenaan.
Alle reacties Link kopieren
Zijn we er weer?
Alle reacties Link kopieren
:hello:
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
:cheer:

Marvin eruit, beter voor hem
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al medelijden met Jesse
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of ze überhaupt een keer iets meer slaap mogen/kunnen pakken
:zzz:
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Jeetje sommige waren helemaal verward van het slaaptekort. Dat vond ik echt zielig.
Alle reacties Link kopieren
Wat een aflevering weer!
Die opdracht met het klimmen en springen naar de ladder vond ik erg gaaf.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen uiteindelijk de eindstreep halen, ik zag vandaag namen voorbij komen die ik me niet kon herinneren.
Alle reacties Link kopieren
Ze leken echt dronken, bizar wat dat doet met iemand he.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Geen slaap, 2 dagen fysiek en mentaal tot het gaatje gaan.. ik zou van minder een beetje in de bonen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Marjolein zó irritant

Jesse en Ruth zijn toppers
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Weer een week wachten, jammer! Blijf het gek vinden dat niet iedereen een beetje gelijkmatig in beeld wordt gebracht.

Hoop wel dat Lotfi weer een beetje opkrabbelt, ik zou het leuk vinden als hij ver komt.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Ja ik hoop ook dat het weer wat beter gaat met Lotfi. Lijkt me een sympathieke jongen. Ik denk dat Ruth op gaat geven. Het was wel sneu dat ze zo'n zere knie kreeg, ik denk dat ze anders echt ver had kunnen komen. Ik vond het ook wel een beetje flauw dat ze niet die ene oefening nog mee mocht doen en daarna beslissen.

En het ging hier trouwens over Ray, maar die ene Tom 👀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven