Entertainment alle pijlers

Kamp van Koningsbrugge (NPO 1)

31-10-2020 21:00 624 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Special Forces vormen de best getrainde militaire eenheid van ons land. Voor het programma 'Kamp van Koningsbrugge' was AVROTROS op zoek naar deelnemers die denken dat ze fysiek en mentaal sterk genoeg zijn om deze uitdaging aan te gaan.

In zijn nieuwe programma Kamp van Koningsbrugge, stond Jeroen van Koningsbrugge voor een enorme uitdaging…. Zoek 15 gewone burgers die denken dat ze mentaal en fysiek sterk genoeg zijn, om een van de zwaarste opleidingen van Nederland aan te kunnen: De opleiding van de Special Forces.

Wie kijkt er ook?

Mijn 1e indruk: interessant!
Ik denk dat veel deelnemers zich er toch op verkeken hebben.
Ik ben benieuwd hoeveel van de 15 de eindstreep halen.
calvijn1 schreef:
14-11-2020 23:18
Ik vind die Marjolein zó irritant

Jesse en Ruth zijn toppers
Eens!

Jammer dat Ruth met d'r knie er ook wel uit zal gaan, vond haar echt stoer overkomen toen ze haar angst overwon op die toren.
redbulletje schreef:
15-11-2020 08:02
Jammer dat Ruth met d'r knie er ook wel uit zal gaan, vond haar echt stoer overkomen toen ze haar angst overwon op die toren.
Ik had het haar ook gegund om verder te komen. Ik heb de indruk dat de programmamakers haar ook graag in het programma houden, omdat ze kans kreeg om te herstellen. Zouden ze haar verteld hebben wat ze gaan doen of moet ze een beslissing nemen zonder te weten wat ze gaan doen? Ik zag Ruth niet in het voorstukje van de volgende aflevering, maar ik hoop dat ze, verrassing!, toch door kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij dat ze gaat stoppen. Doorgaan en dan tot de conclusie komen dat het niet gaat is bijna geen optie na dat gesprek met die man (is dat Dai?)
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
15-11-2020 10:26
Het lijkt mij dat ze gaat stoppen. Doorgaan en dan tot de conclusie komen dat het niet gaat is bijna geen optie na dat gesprek met die man (is dat Dai?)
Volgens mij was dat Ray. Dai is die jongere.
Ik vond die zwarte kappen zo onnodig naar. "Gewoon blinddoeken" had toch ook gekund?
Tijgerprintje2 schreef:
15-11-2020 12:27
Volgens mij was dat Ray. Dai is die jongere.

Dai is inderdaad die jongere. Had even op google gezocht. Hij acteerde in z'n jonge jaren .
Alle reacties Link kopieren
Was vanavond weer "stevig"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
21-11-2020 21:43
Was vanavond weer "stevig"

Pfoe inderdaad zeg. Wel erg leuk weer om te kijken.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Ja het was zeker heftig!
Oriander schreef:
15-11-2020 12:39
Ik vond die zwarte kappen zo onnodig naar. "Gewoon blinddoeken" had toch ook gekund?
Wat de echte commando's in de oorlog meemaken zal ook vast af en toe naar zijn. Het is geen spelletje! Ze proberen de ontberingen een klein beetje na te bootsen waar de echte commando's tegen moeten kunnen.
Vind het echt jammer dat Kamp Waes niet terug te kijken is. In mijn herinnering was dat nog zwaarder (dat strafgewicht meezeulen staat me nog goed bij) maar kan me niet herinneren hoeveel er daar afvielen door blessures.

Die gast op die boot was echt lullig terecht gekomen. Je zou je nek maar breken met zo'n verkeerde duik in 't water...
redbulletje schreef:
21-11-2020 22:25
Vind het echt jammer dat Kamp Waes niet terug te kijken is. In mijn herinnering was dat nog zwaarder (dat strafgewicht meezeulen staat me nog goed bij) maar kan me niet herinneren hoeveel er daar afvielen door blessures.

Die gast op die boot was echt lullig terecht gekomen. Je zou je nek maar breken met zo'n verkeerde duik in 't water...
Heb ik ook gezocht om terug te kijken, heel jammer dat het niet kan. Vind het erg vermakelijk
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
21-11-2020 22:25
Vind het echt jammer dat Kamp Waes niet terug te kijken is. In mijn herinnering was dat nog zwaarder (dat strafgewicht meezeulen staat me nog goed bij)
Nog zwaarder? hier zit men al bijna te kotsen en raaskallen ze door slaapgebrek.
Alle reacties Link kopieren
Ruth krijgt een minuut de tijd om te bedenken of ze de volgende opdracht aankan met haar knie. Gaat ze ZITTEN. :-? Waarom gaat ze die knie niet even testen: springen, een paar squads doen, stukje hardlopen of zo?
Noesa schreef:
22-11-2020 00:44
Ruth krijgt een minuut de tijd om te bedenken of ze de volgende opdracht aankan met haar knie. Gaat ze ZITTEN. :-? Waarom gaat ze die knie niet even testen: springen, een paar squads doen, stukje hardlopen of zo?
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij was de opdracht: "Jij gaat daar ZITTEN en nadenken."
Hoe/wat/wanneer zouden ze plassen en poepen? En wat als je ongesteld bent?

Ik mis trouwens de talkshow waarin afgevallen deelnemers vertellen hoe ze het kamp ervaren hebben (inclusief terugblik met beelden), wat ze gedaan hebben meteen na de deelname (douchen en slapen waarschijnlijk) en hoe het nu met ze gaat. Bij Expeditie Robinson vond ik de talkshow ook altijd leuk om te zien.
Oriander schreef:
22-11-2020 08:55
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij was de opdracht: "Jij gaat daar ZITTEN en nadenken."
Klopt, ze volgde gewoon netjes de orders.
Na de eerste schrik vind ik dat Marjolein het best goed doet nu: Met een lach in het water springen en genieten van de pap.
Oriander schreef:
22-11-2020 09:00
Hoe/wat/wanneer zouden ze plassen en poepen? En wat als je ongesteld bent?

Ik mis trouwens de talkshow waarin afgevallen deelnemers vertellen hoe ze het kamp ervaren hebben (inclusief terugblik met beelden), wat ze gedaan hebben meteen na de deelname (douchen en slapen waarschijnlijk) en hoe het nu met ze gaat. Bij Expeditie Robinson vond ik de talkshow ook altijd leuk om te zien.
Neem aan dat vrouwen moeten zorgen dat ze de pil doorslikken als ze hieraan mee willen doen?

Zou ook wel 'n terugblik programma willen zien. Maar evengoed over Kamp Waes. Naar mijn idee waren de commandanten daar veel strenger.
Ik begrijp echt niet dat je hier aan mee wil doen. Dit is toch de hel? Waarom zou je dat jezelf aan doen?
Ik snap de kandidaten niet en de omroep ook niet. Waarom is die rare neppe complot randdebiel nog op TV?
Alle reacties Link kopieren
Kamp Waes was wel zwaarder denk ik door het zeulen met extra ballast als je iets verkeerd deed. Heb wel het idee dat hun iets meer slaap kregen dan in dit kamp. Ik vind het prachtige tv.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
22-11-2020 09:00
Hoe/wat/wanneer zouden ze plassen en poepen? En wat als je ongesteld bent?
Nou hier ben ik benieuwd naar! En zo'n overal is ook nog super onhandig als je moet plassen voor de vrouwen. Dan loop je al helemaal achter.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
22-11-2020 09:09
Ik snap de kandidaten niet en de omroep ook niet. Waarom is die rare neppe complot randdebiel nog op TV?
Is Jeroen een complotdenker?
Tijgerprintje2 schreef:
22-11-2020 09:29
Nou hier ben ik benieuwd naar! En zo'n overal is ook nog super onhandig als je moet plassen voor de vrouwen. Dan loop je al helemaal achter.
:idee: Intussen heb ik bedacht dat bijvoorbeeld als iedereen om beurten van de brug gaat springen de anderen op hun gemak in de bosjes of in een dixie (beter voor het milieu) hun behoeften kunnen doen. Ik zou trouwens ook wel beelden willen zien van hoe ze op hun beurt wachten, ik zou zelf elke kans grijpen om even languit te gaan liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven