Entertainment alle pijlers

Kamp van Koningsbrugge (NPO 1)

31-10-2020 21:00 624 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Special Forces vormen de best getrainde militaire eenheid van ons land. Voor het programma 'Kamp van Koningsbrugge' was AVROTROS op zoek naar deelnemers die denken dat ze fysiek en mentaal sterk genoeg zijn om deze uitdaging aan te gaan.

In zijn nieuwe programma Kamp van Koningsbrugge, stond Jeroen van Koningsbrugge voor een enorme uitdaging…. Zoek 15 gewone burgers die denken dat ze mentaal en fysiek sterk genoeg zijn, om een van de zwaarste opleidingen van Nederland aan te kunnen: De opleiding van de Special Forces.

Wie kijkt er ook?

Mijn 1e indruk: interessant!
Ik denk dat veel deelnemers zich er toch op verkeken hebben.
Ik ben benieuwd hoeveel van de 15 de eindstreep halen.
Wel leuk om te lezen:

https://www.womenshealthmag.com/nl/pers ... ngsbrugge/
Alle reacties Link kopieren
Zeker leuk om te lezen! Is het mysterie van het plassen ook opgelost:)
Maloochem schreef:
01-01-2021 08:58
Wel leuk om te lezen:

https://www.womenshealthmag.com/nl/pers ... ngsbrugge/
Leuk, bedankt voor het linkje!
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk om te lezen!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
leuk om te zien deze serie, vond wel de eerste afleveringen het leukste, daarna regelmatig te saai en werd het versneld doorspoelen. met name de aflevering waarin ze gegijzeld werden.

voor mij hoogtepunten: die arme jesse, wat een schatje, en helemaal in de war door slaapgebrek. beide toms vond ik leuk.

wat mij betreft had dennis eruit gemoeten om dezelfde reden als lotfi, die werd door slaap overmand, maar dennis viel tot twee keer flauw in diezelfde boot en daar had hij regelmatig last van gehad eerder in zijn leven bij sporten - heel vreemd om zo iemand dan door te laten gaan.

sowieso de montage, met hoe ze zichzelf zagen /verwachten het te doen en dan de uitkomst.

mooi ook om zo'n goed getrainde ray naast die presentator te zien. hallo zeg!

heb trouwens het trainingsschema wat zij presenteren gedownload - week 1 is voor iedereen die een beetje sportief is goed haalbaar!
Alle reacties Link kopieren
Kamp Waes is op NPO toegevoegd voor de liefhebbers!
Alle reacties Link kopieren
Dammetje8 schreef:
03-01-2021 14:00
Kamp Waes is op NPO toegevoegd voor de liefhebbers!
Waaaahhhhhh super!
Bedankt voor het melden.
Alleen NPO plus zie ik, maar er is vast wel eenproefabonnement mogelijk :yes:
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
01-01-2021 08:58
Wel leuk om te lezen:

https://www.womenshealthmag.com/nl/pers ... ngsbrugge/
Zeker leuk! Bedankt voor het plaatsen
Dammetje8 schreef:
03-01-2021 14:00
Kamp Waes is op NPO toegevoegd voor de liefhebbers!
Geweldig!
Kamp Waes is echt een aanrader om terug te kijken! Heel leuk! Het lijkt me zwaarder dan Kamp van Koningsbrugge
Alle reacties Link kopieren
Oh wat top dat kamp Weas erop staat. Thx voor de tip!
Reflectione schreef:
08-01-2021 20:08
Kamp Waes is echt een aanrader om terug te kijken! Heel leuk! Het lijkt me zwaarder dan Kamp van Koningsbrugge
Waarom?

Duurde die gijzeling van 12u bij KW langer dan bij KvK? Ik kan me niet goed meer herinneren.

Ik vond wel die val achterover in het water bij KW veel enger dan het naar beneden springen bij KvK.

Oh ja, en die poids moral - dat was ook niet bij KvK.

Wat een knappe man is die Stijn, zo he, fijn ook dat-ie de hele tijd strakke shirtjes aan had :geek:

En zo leuk, die scene met hem en zeger tijdens de evaluatie, dat stijn de slappe lach kreeg.
rozemarijn123 schreef:
08-01-2021 20:45
Waarom?

Duurde die gijzeling van 12u bij KW langer dan bij KvK? Ik kan me niet goed meer herinneren.

Ik vond wel die val achterover in het water bij KW veel enger dan het naar beneden springen bij KvK.

Oh ja, en die poids moral - dat was ook niet bij KvK.

Wat een knappe man is die Stijn, zo he, fijn ook dat-ie de hele tijd strakke shirtjes aan had :geek:

En zo leuk, die scene met hem en zeger tijdens de evaluatie, dat stijn de slappe lach kreeg.
Door de dingen die je noemt idd, ben nu bij de aflevering waarin Matthoeu naar huis wordt gestuurd maar er komt dus nog een ontvoering terwijl 2 die al gehad hebben. Het komt strenger over, alsof ze harder aangepakt worden.

Voor mijn gevoel wordt er ook wat meer uitgelegd, dat vind ik leuk.

Haha die strakke shirtjes van Stijn zijn heeel vervelend ja!
Reflectione schreef:
08-01-2021 21:35
Door de dingen die je noemt idd, ben nu bij de aflevering waarin Matthoeu naar huis wordt gestuurd maar er komt dus nog een ontvoering terwijl 2 die al gehad hebben. Het komt strenger over, alsof ze harder aangepakt worden.

Voor mijn gevoel wordt er ook wat meer uitgelegd, dat vind ik leuk.

Haha die strakke shirtjes van Stijn zijn heeel vervelend ja!
Het viel me ook op dat je een paar deelnemers echt negatieve dingen hoort zeggen over fly en stijn, in de eerste afleveringen. David, en Maarten ? - die zijn rib gekneusd had.

dat heb ik niet gehoord in KvK.

En je ziet bij KW veel meer van het gebeuren er omheen. ze kregen trouwens wel een massage, dat is dan weer zachter dan KvK.

Ik vond bij beide series vooral het afbeulen in de eerste afleveringen leuk. dat gedoe met die gijzeling en die missies - oersaai.
rozemarijn123 schreef:
08-01-2021 21:46
Het viel me ook op dat je een paar deelnemers echt negatieve dingen hoort zeggen over fly en stijn, in de eerste afleveringen. David, en Maarten ? - die zijn rib gekneusd had.

dat heb ik niet gehoord in KvK.

En je ziet bij KW veel meer van het gebeuren er omheen. ze kregen trouwens wel een massage, dat is dan weer zachter dan KvK.

Ik vond bij beide series vooral het afbeulen in de eerste afleveringen leuk. dat gedoe met die gijzeling en die missies - oersaai.
Ja klopt en je ziet ze vaker en normaal eten, dat is dan ook weer zachter.

Die videoboodschap opnemen vond ik het allerstomst..
Reflectione schreef:
08-01-2021 21:35
Door de dingen die je noemt idd, ben nu bij de aflevering waarin Matthoeu naar huis wordt gestuurd maar er komt dus nog een ontvoering terwijl 2 die al gehad hebben. Het komt strenger over, alsof ze harder aangepakt worden.

Voor mijn gevoel wordt er ook wat meer uitgelegd, dat vind ik leuk.

Haha die strakke shirtjes van Stijn zijn heeel vervelend ja!
Heb inmiddels ook alweer 2 afleveringen Waes teruggekeken en het is idd zoals in mijn herinnering strenger. En die strafgewichten mee moeten dragen dat vind ik nu echt 'n goed lik op stuk beleid waardoor je de fout waarvoor je 'm kreeg niet snel nog 'ns zal maken. Ben van plan de hele serie weer uit te kijken.
Reflectione schreef:
08-01-2021 21:57
Ja klopt en je ziet ze vaker en normaal eten, dat is dan ook weer zachter.

Die videoboodschap opnemen vond ik het allerstomst..
oh ja, die video's - daar heb ik ook overheen gezapt.

ik vond bij KvK wel heel spannend dat ze met een saltosprong / koprol uit die speedboot moesten springen. die lotfi is toen ook lelijk op zijn hoofd terecht gekomen. dat vond ik zeer risicovol. van allebei de series het meest gevaarlijke om te doen.

verder bij KW wel verzorging van blaren, versus die ene vrouw met heel zere voeten bij KvK en ik had niet het idee / werd niet in beeld gebracht dat daar naar werd omgekeken.

en ik vond het einde van Kvk veel mooier, dat ze door een hoge pief een soort van nwe medaille kregen. dat gaf toch wel meer gloed aan het geheel ;-)

ik had ook het idee dat de eerste lichting, inclusief latere afvallers bij kvk, veel meer sympathie hadden voor ray en dai dan dat bij fly en stijn was. vreemd, ik had juist verwacht dat het in belgie beleefder zou zijn en meer dociel en die kritiek op fly en stijn kwam duidelijk in beeld.

je zag bij het afscheid van aron dat stijn echt een fysieke afkeer van hem had en een knuffel afweerde. ik vond het ook een vreemde vogel die aron.
Alle reacties Link kopieren
Kamp Waes is inderdaad heel leuk! Ik heb nu twee afl gezien.

Op de website van KvK staat trouwens van alle kandidaten nog een filmpje met hoe ze het hebben ervaren. Leuk om te zien!
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
13-12-2020 09:18
Bedoel je dat hij een been ging afbinden, of was dat iemand anders?
Soms weet je niet waar je goed aan doet. Voor hetzelfde geld kom je trots terug met alle antwoorden en wordt je uitgescholden omdat je al die arme gijzelaars niet hebt geholpen.

Ja volgens mij ging hij inderdaad een gewonde verzorgen ipv op zoek te gaan naar informatie.
Maar je hebt gelijk hoor, het is bij elke opdracht weer de vraag wat ze van je willen (maar bij die opdracht in de loods werd vooraf wel echt duidelijk gemaakt wat de bedoeling was).

Heb een tijdje niet kunnen kijken. Net een aflevering gezien en nu nog 2 afleveringen te gaan. Ben benieuwd hoe het verder gaat!
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Spuit 11 vraagt waar jullie dit terugkijken?
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
20-12-2020 17:40
Jemig, ik ben dit weekend begonnen met kijken maar ik vind het echt af en toe niet om aan te zien, zo afschuwelijk. Hebben jullie daar geen last van, dat je de tv uit wil zetten? Maar toch intrigeert het enorm.

Oh nee geen last van, leuk juist!
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
mafalda schreef:
12-01-2021 21:40
Spuit 11 vraagt waar jullie dit terugkijken?
Op NPO plus.

Ik ben er nog niet aan toegekomen, te druk met MAFS en BB hahaha maar ik voorzie dat ik de komende maanden nog genoeg tijd heb om tv te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf maandag 1 maart is Kamp Waes op NPO 3 te zien, start rond 20:30u !
Vandaag dus begonnen op NPO3 Kamp Waes!
Eerste indruk is dat het zwaarder is dan KvK.
Riet zat gelijk in mijn allergie met haar chocola 🙈
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook. Leuk dat we het nu eindelijk terug kunnen zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven