Entertainment alle pijlers

prison break gemist

18-05-2007 13:47 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,



Gister heb ik pb gemist wat is er gebeurd???
Alle reacties Link kopieren
Het was weer spannend.



De broers hadden wilden een ontmoeting met iemand die hun vader heeft gekend en die ze in vertrouwen wilde nemen. Maar natuurlijk werd de ontmoeting weer zo'n set up van de FBI waarbij Michael en Lincoln net op tijd achter kwamen. Geholpen door Sarah hebben ze uiteindelijk wel degene gesproken die ze zochten. Echter de USB-stick met De opname is onbruikbaar.



Bagwell heeft een therapeut vermoord voor zijn id omdat die sprekend op hem leek. Nu is op weg naar Chicago met zijn geld en zit in hetzelfde vliegtuig als die bewaker Bellick.



Franklin wordt geblackmaild door die FBI vent om Michael uit zijn tent te lokken. Toen bleek dat ze al opgespoord waren bij die ontmoeting was hij niet meer nodig en dus een blok aan het been voor de FBI. Om zijn vrouw en dochter te beschermen, moest hij zelfmoord plegen in zijn cel. Hij kon het haar niet zeggen, maar het laatste bezoek van zijn vrouw was erg emotioneel vond ik zelf ;(



Sucre en Maricruz zijn ergens ondergedoken bij een tante in Mexico en wanen zich veilig. Maar ondertussen wordt in de gevangenis een neef van Sucre door Bellick omgekocht om te zeggen waar hij is.



Voormalig vertrouweling van de president, Paul... bereid een aanslag op de president voor......



dat wast zo'n beetje?
Alle reacties Link kopieren
Zondagavond komt de herhaling op rtl 5, volgens mij om 23.30.



Het is wel weer spannend. Als Paul de president echt vermoord dan kunnen Scofield en Burrows haar ook niet meer chanteren voor een vrijspraak en wat dan....
Alle reacties Link kopieren
www.alluc.org of

www.foxriver.nl / www.myseries.nl 



Online afleveringen terugkijken!
Alle reacties Link kopieren
www.alluc.org of

www.foxriver.nl / www.myseries.nl 



Online afleveringen terugkijken!  



Daar staan alleen afleveringen van seizoen 1 en 2 en we zijn al in 3 toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister nog via alluc.org de aflevering van vorige week gekeken, daar staat het goede seizoen dus wel al op (is het alweer seizoen 3? wat gaat dat toch snel ;) Ik had alleen met Japanse ondertiteling, het was wel te verstaan, maar toen ze in Mexico kwamen en er in het orgineel Engelse ondertiteling was, stond het Japanse er over heen, geen idee waar het toen over ging ;)
Alle reacties Link kopieren
Alleen seizoen 1 en 2; in de VS gaan ze in de herfst weer verder, dan begint seizoen 3.



Via de site van Fox (de tv-zender, ik denk www.fox.com) kun je kijken welke aflevering je al hebt gezien (recaps met titels en nummers van de afleveringen).
Alle reacties Link kopieren
Dan heb ik een aflevering van seizoen 2 gezien gister :P
Alle reacties Link kopieren
Heb het even uitgevogeld.

In nederland zijn ze midden in seizoen 2 gestopt met uitzenden en gaan ze nu verder.

GELUKKIG!!! Moet alle afleveringen die zijn uitgezonden vanaf april nog inhalen. Morgen Prison Break ochtendje dus haha
Alle reacties Link kopieren
Nog bedankt voor de reactie jammer dat ik het gemist heb ben eraan

verslaafd. Zielig zeg dat die ene zelfmoord heeft gepleegd :(.



Maar ja dond weer een aflevering





thanks:D
Alle reacties Link kopieren
Ja zielig he, van Franklin, zelfmoord in zijn cel gepleegd omdat anders zijn vrouw weer in de gevangenis zou komen en zijn dochtertje geen medicijnen meer zou krijgen.

En dat terwijl hij een paar aflev. terug nog een hele eettent heeft gered van een overvaller...hij was eigenlijk a good guy...
Alle reacties Link kopieren
Is hij dan al echt dood? Ik heb hem nog niet van het bed zien springen en aangezien ze de broers niet te pakken hebben gekregen hebben ze hem eigenlijk nog wel nodig.
Alle reacties Link kopieren
gôh nou je het zegt....laatste beeld was dat ie daar stond met dat touw om zijn nek. Ging er eigenlijk (te snel?) vanuit dat ie ook daadwerkelijk zou springen.....  nou ben ik toch wel erg benieuwd naar donderdag!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was overigens de herhaling om 23.30 uur.
Alle reacties Link kopieren
Opgelet: vanavond weer een nieuwe aflevering!
Alle reacties Link kopieren
Ooh wat een spannend eind van seizoen 2 :o, ik kreeg er kippenvel van. Ik had eerst ook helemaal niet door dat het Bellick was die daar op de grond lag, brrr. Ben benieuwd hoe dat weer verder gaat alleen dan moeten we wachten op seizoen 3 en die is in Amerika ook nog niet uit, of wel? Ik heb eigenlijk niets meer van Franklin gehoord, maar ik heb ook een afl. gemist, hebben ze daar laten zien wat er met hem gebeurd is?
Alle reacties Link kopieren
Franklin heeft geloof ik tegen mahone getuigd en hij en zijn gezin hebben nieuwe paspoorten enz gekregen.
Alle reacties Link kopieren
weet iemand wanneer ze weer verder gaan met uitzenden?

of zou dat nog niet bekend zijn...
Alle reacties Link kopieren
Was afgelopen donderdag alweer de laatste aflevering???
Alle reacties Link kopieren
@ Juud, was dat Belick die in die laatste inrichting/gevangenis op de grond lag??? Dat zag ik zo snel niet, Het zag er erg luguber uit daar.



Weet iemand van jullie wat dat Sona nu eigenlijk is?

En wie is The General (kale oude man)?



Gelukkig zijn we van die vreselijk mr. Kim af...wat een rotbek had die zeg, met die eeuwige glimlach   sorry


weet iemand wanneer ze weer verder gaan met uitzenden?

of zou dat nog niet bekend zijn...




Je moet nog lang wachten ben ik bang...

Ik heb de serie gedownload en liep gelijk met USA, en daar wordt

seizoen 3 pas in het najaar uitgezonden, dus hier nog later...
Alle reacties Link kopieren


@ Juud, was dat Belick die in die laatste inrichting/gevangenis op de grond lag??? Dat zag ik zo snel niet, Het zag er erg luguber uit daar.



Weet iemand van jullie wat dat Sona nu eigenlijk is?

En wie is The General (kale oude man)?



Ja dat was Bellick, zag er wel erg uit he! Ik weet niet wie die kale man is, ik heb hem volgens mij nog niet eerder gezien, Mr Kim werkte toch voor hem? Het is nu de bedoeling van the General dat ze gaan ontsnappen uit de Sona, maar daar moeten we nog heel lang op wachten ;(.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven