Entertainment alle pijlers

Bord- en kaartspellen voor iedereen, deel 2

14-11-2020 20:17 1681 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier gaan we vrolijk verder, met spellen de hemel in prijzen, dan wel ons afvragen waarom iemand heeft bedacht dat het uitgegeven moest worden.
Het mag allemaal, en we hoeven het zelfs niet eens te zijn. Dat is in ons vorige topic ook goed gelukt:
thuis/bord-en-kaartspellentopic-voor-ie ... 5#27047205

En niemand hoeft daar te gaan kijken of een spel al besproken is, meningen kunnen tenslotte veranderen, dus stel je vraag, geef je opmerkingen, wat dan ook hier opnieuw.
Veel plezier weer

P.S. puzzels mogen ook ;)

https://www.viafora.nl/forum/media-en-c ... r-iedereen
We zitten ook al hier, maar het blijft hier ook open tot het doek valt of in termen te blijven: de laatste slag is gespeeld
nlies wijzigde dit bericht op 15-07-2021 10:32
17.42% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Leuk, ik ben er weer bij!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank Nlies
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Present :gift:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Present!
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
Yes!
Alle reacties Link kopieren Quote
Een nieuw account aangemaakt omdat ik niet meer kon inloggen met mijn oude account. Ik doe graag met jullie mee
Ik ben er ook weer bij!

Heb besloten om toch Jaws nog te kopen en dan voor mijn familie (spelen we meestal spellen mee op vakantie of bij mijn ouders) onder de boom te mikken :) als is het alleen maar vanwege de vormgeving ;) en wie weet is het niet zo moeilijk en kan dochter ook al gewoon mee doen.
Toch nog maar even een plaatje, altijd leuk in een nieuw topic :mrgreen:

Afbeelding

We vieren trouwens geen kerst met de hele familie hoor. Hopelijk kunnen we oud & nieuw met mijn ouders vieren. Maar we maken dan een filmpje van het uitpakken en sturen die naar mijn broer :)
Alle reacties Link kopieren Quote
gezellig dat jullie er weer zijn.
In het kader van de exit en mysteriespellen waar we het eerder over hadden. Ik ben nu met een maigret puzzel bezig. Je leest een verhaaltje, legt een puzzel (zonder voorbeeld) en dan moet je uit de puzzel de dader halen. De Baantjer puzzel heb ik ooit gedaan, die was niet zo moeilijk, deze maigret is, denk ik ook wel te doen, kwam er alleen ineens achter dat ik hem op zijn kop aan het leggen was, maar die Hitchcockpuzzel, is echt niet te doen. Die is zwart wit, heb hem weer in elkaar gegooid. Gelukkig zijn alle puzzels van de kringloop, dus voor een paar euro ben ik dagen zoet, en durf ik ze weg te gooien als het niets is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel voor de tip nlies! Ik houd ook van puzzels, ik houd van Wasgij, maar dit klinkt nog uitdagender. Ik vind puzzels waarbij het plaatje al op de doos staat, echt niks aan
Alle reacties Link kopieren Quote
Poeszie schreef:
14-11-2020 23:26
Dankjewel voor de tip nlies! Ik houd ook van puzzels, ik houd van Wasgij, maar dit klinkt nog uitdagender. Ik vind puzzels waarbij het plaatje al op de doos staat, echt niks aan
Baantjer maigret Holmes Hitchcock en ik geloof dat ik ook iets over de Titanic ergens achter op een doos zag staan. Dus je kunt even vooruit, Zou je hitchcock wel aandurven? ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
En ik maar trots zijn op mijn gemaakte puzzel met 1000 stukjes. Zijn er mensen die voor hun lol megapuzzels maken met 18.000 stukjes 8-. Ieder zijn ding zeg maar :lol:
Eendje_ schreef:
15-11-2020 05:57
En ik maar trots zijn op mijn gemaakte puzzel met 1000 stukjes. Zijn er mensen die voor hun lol megapuzzels maken met 18.000 stukjes 8-. Ieder zijn ding zeg maar :lol:
Da’s nog niks! 42.000 stukjes :mrgreen: mijn woonkamer is er te klein voor haha!

Afbeelding

Of deze met 51.000 stukjes :O

Afbeelding

Er zijn mensen die hem af hebben gekregen.

https://www.ad.nl/binnenland/man-uit-dr ... ~aa3d8594/
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag een spelletjesdag gepland. Deze keer komen de cooperatieve spellen uit de kast. Pandamic en het verboden eiland. Die laatste voor een leuk prijsje via MP gekocht deze week. Nog niet gespeeld dus ben benieuwd!
-
anoniem_63c79ece89998 wijzigde dit bericht op 23-12-2020 14:17
0.00% gewijzigd
Ik heb een escaperoompuzzel voor iemand gekocht, die houdt van beide dingen. :-D

Maar zag ook deze puzzels, niet eens met veel stukjes maar ik zou er geen zin in hebben denk ik:

Afbeelding
Ik had zin in iets kleins voor mezelf voor Sinterklaas, stond bij de Kruidvat voor weinig:

Afbeelding





En ik ga deze ook voor mezelf kopen voor Kerst:

Afbeelding


Of een van de andere breinbrekers hier:

https://www.999games.nl/spellen/breinbrekers.html
Luci_Mster2 schreef:
15-11-2020 08:59
Ik had zin in iets kleins voor mezelf voor Sinterklaas, stond bij de Kruidvat voor weinig:

Afbeelding

Is brains voor 1 persoon, Luci?





En ik ga deze ook voor mezelf kopen voor Kerst:

Afbeelding


Of een van de andere breinbrekers hier:

https://www.999games.nl/spellen/breinbrekers.html
Emceetje schreef:
15-11-2020 09:07
Is voor 1 persoon, staat op de doos.
Ja, die is echt voor 1 persoon, die bovenste doos. Brains.
Luci_Mster2 schreef:
15-11-2020 08:50
Ik heb een escaperoompuzzel voor iemand gekocht, die houdt van beide dingen. :-D

Maar zag ook deze puzzels, niet eens met veel stukjes maar ik zou er geen zin in hebben denk ik:

Afbeelding
Ik zie de lol ook niet in van die puzzels. Vreselijk! Geef mij maar gewoon een mooi plaatje op een puzzel, vind ik veel leuker dan zo’n saai ding :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
nlies schreef:
14-11-2020 23:21
gezellig dat jullie er weer zijn.
In het kader van de exit en mysteriespellen waar we het eerder over hadden. Ik ben nu met een maigret puzzel bezig. Je leest een verhaaltje, legt een puzzel (zonder voorbeeld) en dan moet je uit de puzzel de dader halen. De Baantjer puzzel heb ik ooit gedaan, die was niet zo moeilijk, deze maigret is, denk ik ook wel te doen, kwam er alleen ineens achter dat ik hem op zijn kop aan het leggen was, maar die Hitchcockpuzzel, is echt niet te doen. Die is zwart wit, heb hem weer in elkaar gegooid. Gelukkig zijn alle puzzels van de kringloop, dus voor een paar euro ben ik dagen zoet, en durf ik ze weg te gooien als het niets is
Nog nooit van gehoord maar dankjewel, ik ga ook eens kijken hiervoor. Wij zijn helemaal weg van exit spellen. Mijn man kopieert alles zodat we niks hoeven kapot te maken en ze weer door kunnen verkopen, zo zonde anders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Luci_Mster2 schreef:
15-11-2020 09:28
Ja, die is echt voor 1 persoon, die bovenste doos. Brains.
houden jullie er rekening mee dat die brains een uitbreiding is, van Brains Japanse tuinen?
weet dus niet of hij zo te spelen is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ow, ik ga zo meteen even kijken, anders koop ik die er gewoon bij. :-D :-D :-D

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven