Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 8 (ZONDER SPOILERS)

18-11-2020 15:09 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=470757&p=32177114&start=#p32177114)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 22:06
        12.40% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Ze kijkt wat treurig ja, maar goed dat ze er wel even uit gaat en leuk voor Milano even Piet zien. Oudste dochters lijken me ook lieve meiden.
        Wow, die Romano is in mekaar gemept zet Nadine op fb.

        Belt romano mij net dat hij bij new yorker kleding was aanpassen en dat een jongen hem op zijn achterhoofd heeft geslagen ik meteen new yorker gebeld sales manager zegt dat haar collega alles gezien heeft.heb politie meteen gebeld en die komen straks langs of bellen romano heeft wel last van zijn hoofd zegt hij hiji is onderweg naarhuis hij zegtdat het waarschijnlijk een jongen is van de basischool 11 of 12 jaar marokaans ofzo
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        22-11-2020 16:11
        Wow, die Romano is in mekaar gemept zet Nadine op fb.

        Belt romano mij net dat hij bij new yorker kleding was aanpassen en dat een jongen hem op zijn achterhoofd heeft geslagen ik meteen new yorker gebeld sales manager zegt dat haar collega alles gezien heeft.heb politie meteen gebeld en die komen straks langs of bellen romano heeft wel last van zijn hoofd zegt hij hiji is onderweg naarhuis hij zegtdat het waarschijnlijk een jongen is van de basischool 11 of 12 jaar marokaans ofzo
        Bericht is alweer verwijderd.
        Alle reacties Link kopieren
        De bonusvlog private shopping van de Nagelkerkjes gekeken. Wat moet dat heerlijk zijn dat er niet op de prijs wordt gelet. Sofie vindt een bloesje onder een trui leuk staan. Jan moet dat ook altijd van haar.
        Nadiaah79 schreef:
        22-11-2020 16:19
        Bericht is alweer verwijderd.
        Bij Romano staat er wel wat. Een klap tegen je hoofd is wel echt wat anders dan in elkaar gemept worden. Een klap tegen je hoofd is ook niet normaal hoor, maar zou hij echt niks gedaan hebben? En dan slaat een kind van 10 en 12 jaar je? En je laat je ook slaan?

        Nou ja, gek verhaal.
        Het valt mij op dat Sofie het altijd zoooo druk heeft terwijl Jan 4 zaken draaiende houdt, muziek speelt, eten kookt en de kinderen van en naar hockey brengt en daar ook nog eens coach is van het jongensteam. En je hoort hem nooit zeggen dat hij het druk heeft. Toch wel respect voor hem.
        Idris schreef:
        22-11-2020 17:26
        Bij Romano staat er wel wat. Een klap tegen je hoofd is wel echt wat anders dan in elkaar gemept worden. Een klap tegen je hoofd is ook niet normaal hoor, maar zou hij echt niks gedaan hebben? En dan slaat een kind van 10 en 12 jaar je? En je laat je ook slaan?

        Nou ja, gek verhaal.
        Zal wel al een akkefietje gespeeld hebben. Het was een jongen van de basisschool volgens Nadine dus ze kenden elkaar wel.
        Dat denk ik ook, Prada.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        22-11-2020 17:28
        Het valt mij op dat Sofie het altijd zoooo druk heeft terwijl Jan 4 zaken draaiende houdt, muziek speelt, eten kookt en de kinderen van en naar hockey brengt en daar ook nog eens coach is van het jongensteam. En je hoort hem nooit zeggen dat hij het druk heeft. Toch wel respect voor hem.
        Hier geef ik je helemaal gelijk in. Jan is absoluut niet lui. Waarom kookt Sofie dan nooit?
        De norm van 2 ons groente per dag wordt vrees ik ook meestal niet gehaald.
        Twee puppies bij de Buddenbruckjes :O
        Heel schattig maar hebben ze daar tijd voor??

        De Nagelkerkjes kijken samen de intocht in het dorp. In de keuken met z´n vijven rond een kleine iPad.
        Waarom niet samen op de bank voor de tv?
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        22-11-2020 18:16
        Twee puppies bij de Buddenbruckjes :O
        Heel schattig maar hebben ze daar tijd voor??

        De Nagelkerkjes kijken samen de intocht in het dorp. In de keuken met z´n vijven rond een kleine iPad.
        Waarom niet samen op de bank voor de tv?
        Ja daar hebben wij tijd voor.
        We gingen voor 1 voor Yoriën voor kerst. Maar die van ons kwam gelijk naar Rob en begon Rob te wassen en spelen. Die van Yoriën rende gelijk naar Dévaugn. Ik had extra toet en Devaugn meegenomen.
        We wonen in een mooie omgeving en kunnen hier heerlijk wandelen met ze.
        albertha schreef:
        22-11-2020 17:49
        Hier geef ik je helemaal gelijk in. Jan is absoluut niet lui. Waarom kookt Sofie dan nooit?
        De norm van 2 ons groente per dag wordt vrees ik ook meestal niet gehaald.
        Sofie kan nie koken.
        Rosalind schreef:
        22-11-2020 18:16
        Twee puppies bij de Buddenbruckjes :O
        Heel schattig maar hebben ze daar tijd voor??

        De Nagelkerkjes kijken samen de intocht in het dorp. In de keuken met z´n vijven rond een kleine iPad.
        Waarom niet samen op de bank voor de tv?
        Haha dat vroeg ik me ook al af. Waarom niet op de bank met chocolademelk en pepernoten.
        Alle reacties Link kopieren
        Thaila1978 schreef:
        22-11-2020 18:21
        Ja daar hebben wij tijd voor.
        We gingen voor 1 voor Yoriën voor kerst. Maar die van ons kwam gelijk naar Rob en begon Rob te wassen en spelen. Die van Yoriën rende gelijk naar Dévaugn. Ik had extra toet en Devaugn meegenomen.
        We wonen in een mooie omgeving en kunnen hier heerlijk wandelen met ze.
        Hey Thaila , je hoeft je niet te verantwoorden .
        Wat voor ras is het ?
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Rosalind schreef:
        22-11-2020 18:23
        Sofie kan nie koken.
        Tuurlijk kan ze dat wel. Maar als je maar hard genoeg roept dat je het niet kunt ga je het vanzelf geloven. Aardappels, groenten en vlees kan iedere malloot klaarmaken. Net als een pan nasi of een pan pastasaus. En anders leert ze het maar zou ik zeggen als ik Jan was. Komop zeg. Sta je s'nachts om drie uur op om te gaan werken, komt je vrouw je op je werk nog even besnuffelen en kun je daarna nog eens voor 10 personen gaan koken. Ik vind het van de zotte.
        Zelfs Eline leert het zich zichzelf aan.
        anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 22-11-2020 18:34
        4.64% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        22-11-2020 18:29
        Hey Thaila , je hoeft je niet te verantwoorden .
        Wat voor ras is het ?
        Het zijn akitas.
        Thaila1978 schreef:
        22-11-2020 18:33
        Het zijn akitas.
        Oei, dat zijn geen gemakkelijke honden. Hopelijk hebben jullie je daarin verdiept.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        22-11-2020 18:36
        Oei, dat zijn geen gemakkelijke honden. Hopelijk hebben jullie je daarin verdiept.
        Hebben we ook. En ze gaan op puppytraining. We hebben altijd een Turkse herder gehad. Ook geen makkelijk ras. Maar ze is 16.5 jaar geworden
        prada schreef:
        22-11-2020 18:36
        Oei, dat zijn geen gemakkelijke honden. Hopelijk hebben jullie je daarin verdiept.
        Haha, ik wilde exact hetzelfde zeggen.
        Ik hoop dat jullie voldoende ervaring hebben met honden.
        Puppytraining is zeker aan te raden maar besef dat een Akita maar in bepaalde mate opvoedbaar is. Je zult hem dus nooit los kunnen laten lopen of door een van de kinderen uit kunnen laten. Daarvoor is hun karakter te dominant.
        Thaila1978 schreef:
        22-11-2020 18:53
        Hebben we ook. En ze gaan op puppytraining. We hebben altijd een Turkse herder gehad. Ook geen makkelijk ras. Maar ze is 16.5 jaar geworden
        En Yoriën gaat goed voor die hond zorgen denk je? Ik heb bij hem altijd het idee dat hij veel weg is.
        prada schreef:
        22-11-2020 18:30
        Tuurlijk kan ze dat wel. Maar als je maar hard genoeg roept dat je het niet kunt ga je het vanzelf geloven. Aardappels, groenten en vlees kan iedere malloot klaarmaken. Net als een pan nasi of een pan pastasaus. En anders leert ze het maar zou ik zeggen als ik Jan was. Komop zeg. Sta je s'nachts om drie uur op om te gaan werken, komt je vrouw je op je werk nog even besnuffelen en kun je daarna nog eens voor 10 personen gaan koken. Ik vind het van de zotte.
        Zelfs Eline leert het zich zichzelf aan.
        Ik kan ook niet koken. Laat serieus een diepvriespizza aanbranden.
        Mijn man kan heerlijk koken :-D
        Dieren aan een kind geven = ervan uitgaan dat de verzorging uiteindelijk door de ouders gedaan wordt.
        Het is een levend wezen, als de lol ervan af is doe je ze niet zomaar even weg.
        Als dat je uitgangspunt is: prima.
        Expreszo schreef:
        22-11-2020 18:57
        Ik kan ook niet koken. Laat serieus een diepvriespizza aanbranden.
        Mijn man kan heerlijk koken :-D
        Ja maar ik neem aan dat jullie de taken dan ook evenredig hebben verdeeld.
        Alle reacties Link kopieren
        watdachtjehiervan schreef:
        22-11-2020 18:56
        En Yoriën gaat goed voor die hond zorgen denk je? Ik heb bij hem altijd het idee dat hij veel weg is.
        Yoriën is altijd bij ons in duitsland.
        Bijna niet in heerlen

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven