Entertainment alle pijlers

Boehoeee! (series)

21-11-2020 12:39 66 berichten
Zit je net lekker in een serie kom je erachter dat er maar éen seizoen van is.
Het overkwam mij ; alquien tiene de morir in dit geval!
Ben normaal niet zo een serie fanaat dus baal hier stevig van. :mad:

Herkenbaar?
Ik had dat met 4400. Zat er helemaal in en ergens werd ineens besloten de geldkraan dicht te draaien. Snapte er niks van. Flut series gaan tot in de eeuwigheid door en deze voor mij geweldige serie werd afgekapt. Las later op het internet dat ik niet de enige was die dat vond en zag zelfs petities voorbij komen. Zover ga ik dan niet maar begrijp je gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Firefly :cry:
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk vooraf hoeveel seizoenen er zijn en kies dan het liefst voor series met meerder seizoenen.

Heb wel eens gehad dat het laatste seizoen veel korter was dan de andere seizoenen. Ook afgeraffeld door geldgebrek.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik mogelijk nog irritanter vind : Series waarvan je weet dat er meerdere seizoenen zijn die dan ineens niet meer uitgezonden worden....

Vroeger gehad met One Tree Hill, Jane the Virgin en nog een paar waar ik even niet meer op kan komen.
En nu met This is Us...
want die is van de buis gehaald bij fox toen nederland de rechten kreeg om de serie na te maken in het nederlands....
Alle reacties Link kopieren
fanatic schreef:
21-11-2020 13:02
Wat ik mogelijk nog irritanter vind : Series waarvan je weet dat er meerdere seizoenen zijn die dan ineens niet meer uitgezonden worden....

Vroeger gehad met One Tree Hill, Jane the Virgin en nog een paar waar ik even niet meer op kan komen.
En nu met This is Us...
want die is van de buis gehaald bij fox toen nederland de rechten kreeg om de serie na te maken in het nederlands....
Jane the Virgin staat inmiddels wel helemaal op Netflix! :)
Alle reacties Link kopieren
fanatic schreef:
21-11-2020 13:02
Wat ik mogelijk nog irritanter vind : Series waarvan je weet dat er meerdere seizoenen zijn die dan ineens niet meer uitgezonden worden....

Vroeger gehad met One Tree Hill, Jane the Virgin en nog een paar waar ik even niet meer op kan komen.
En nu met This is Us...
want die is van de buis gehaald bij fox toen nederland de rechten kreeg om de serie na te maken in het nederlands....
Goed dat je het zegt. Dan begin ik er niet aan.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
21-11-2020 13:04
Jane the Virgin staat inmiddels wel helemaal op Netflix! :)
I know, daar ben ik hem ook verder gaan kijken.
;-)
Kroonprinses schreef:
21-11-2020 12:51
Ik had dat met 4400. Zat er helemaal in en ergens werd ineens besloten de geldkraan dicht te draaien. Snapte er niks van. Flut series gaan tot in de eeuwigheid door en deze voor mij geweldige serie werd afgekapt. Las later op het internet dat ik niet de enige was die dat vond en zag zelfs petities voorbij komen. Zover ga ik dan niet maar begrijp je gevoel.
Zou ze nog best willen sponsoren ook om de serie te vervolgen. Ben behoorlijk desperaat momenteel.
Erg ook dat ze mensen eerst helemaal verslaafd maken aan een serie en vervolgens na één seizoen de stekker eruit trekken its a cruel cruel world.
Of je zit een serie te kijken en ineens staat ie niet meer op Netflix.
Moreina schreef:
21-11-2020 13:08
Zou ze nog best willen sponsoren ook om de serie te vervolgen. Ben behoorlijk desperaat momenteel.
Erg ook dat ze mensen eerst helemaal verslaafd maken aan een serie en vervolgens na één seizoen de stekker eruit trekken its a cruel cruel world.

😂

They got us by the balls. Dopamine moet blijven stromen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist fijn als er maar 1 seizoen is. Ik hou er niet van als het maar door en door gaat. Meestal worden de verhaallijnen daar niet beter van. En ik kom dan niet meer aan iets anders toe. Ik heb een voorkeur voor series met max 2 of 3 seizoenen.
Nu al meerdere keren gehad dat ik het zat ben na een tijdje. Laatst Vikings, bleken het tig seizoenen te zijn. Na 2 ben ik gestopt. Zelfde met outlander.
Het liefst heb ik series waar elke aflevering een afgerond verhaal is.
Ja dat heb ik met Mindhunter en er was nog een serie wat zich afspeelde in de jaren zestig en in de laatste afleveringen kreeg je al wat mee van de Charles Manson sekte, het werd spannend met een verhaallijn van een weggelopen meisje die in aanraking kwam met de sekte en toen hield het op :-?
snownow schreef:
21-11-2020 13:09
Of je zit een serie te kijken en ineens staat ie niet meer op Netflix.

Heb een proefabonnement op Amazon Prime en daar lossen ze het op door je te vertellen hoe lang het spul nog online staat. Kun je altijd nog een binge-weekend inplannen en je afsluiten van de buitenwereld 😄
Bubblegum1 schreef:
21-11-2020 13:10
Ik vind het juist fijn als er maar 1 seizoen is. Ik hou er niet van als het maar door en door gaat. Meestal worden de verhaallijnen daar niet beter van. En ik kom dan niet meer aan iets anders toe. Ik heb een voorkeur voor series met max 2 of 3 seizoenen.
Nu al meerdere keren gehad dat ik het zat ben na een tijdje. Laatst Vikings, bleken het tig seizoenen te zijn. Na 2 ben ik gestopt. Zelfde met outlander.
Het liefst heb ik series waar elke aflevering een afgerond verhaal is.
O god, Outlander, ik begon na seizoen 3 een hekel te krijgen aan de stem van de hoofdrolspeelster, toen was het echt tijd om te stoppen met het nog langer kijken.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
21-11-2020 13:13
O god, Outlander, ik begon na seizoen 3 een hekel te krijgen aan de stem van de hoofdrolspeelster, toen was het echt tijd om te stoppen met het nog langer kijken.
Ja herkenbaar! Ik had ook telkens de neiging om tegen de tv te schreeuwen: Niet doen, stomme doos! Doe nou eens niet zo eigenwijs!"
Ik vond haar heel irritant.
Bubblegum1 schreef:
21-11-2020 13:10
Ik vind het juist fijn als er maar 1 seizoen is. Ik hou er niet van als het maar door en door gaat. Meestal worden de verhaallijnen daar niet beter van. En ik kom dan niet meer aan iets anders toe. Ik heb een voorkeur voor series met max 2 of 3 seizoenen.
Nu al meerdere keren gehad dat ik het zat ben na een tijdje. Laatst Vikings, bleken het tig seizoenen te zijn. Na 2 ben ik gestopt. Zelfde met outlander.
Het liefst heb ik series waar elke aflevering een afgerond verhaal is.

Ben daar met de tijd ook zo over na ga denken. Er zijn weinig series die lang doorlopen en ook de moeite waard blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ja of series waarbij het heel lang duurt tot het volgende seizoen.

Wat ik toen echt heel erg zonde vond was dat de film “the Golden Compass” geen vervolg kreeg. Dat was oorspronkelijk een trilogie maar na tegenvallende inkomsten en protesten werd het vervolg nooit gemaakt. Nu is er gelukkig “his dark materials”.
Moreina schreef:
21-11-2020 12:39


Herkenbaar?

Nee, ik kijk altijd eerst op www.imdb.com
Alle reacties Link kopieren
Kroonprinses schreef:
21-11-2020 13:28
Ben daar met de tijd ook zo over na ga denken. Er zijn weinig series die lang doorlopen en ook de moeite waard blijven.
Nou Inderdaad, The Rain vond ik seizoen 1 heel goed, toen seizoen 2 gekeken met de hoop dat het verhaal zou eindigen, maar nu is er een seizoen 3.
Echt, hoelang kun je rondlopen in dat bos?

Gipsy vond ik een hele goeie serie, waarschijnlijk was ik de enige, want nooit meer een seizoen 2 gezien
Alle reacties Link kopieren
Bubblegum1 schreef:
21-11-2020 13:25
Ja herkenbaar! Ik had ook telkens de neiging om tegen de tv te schreeuwen: Niet doen, stomme doos! Doe nou eens niet zo eigenwijs!"
Ik vond haar heel irritant.
Je moet dan ook de boeken lezen ;-) ;-)
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Bubblegum1 schreef:
21-11-2020 13:25
Ja herkenbaar! Ik had ook telkens de neiging om tegen de tv te schreeuwen: Niet doen, stomme doos! Doe nou eens niet zo eigenwijs!"
Ik vond haar heel irritant.
Dat vond ik meteen al en heb seizoen 1 niet eens afgekeken.
Bubblegum1 schreef:
21-11-2020 13:10
Ik vind het juist fijn als er maar 1 seizoen is. Ik hou er niet van als het maar door en door gaat. Meestal worden de verhaallijnen daar niet beter van. En ik kom dan niet meer aan iets anders toe. Ik heb een voorkeur voor series met max 2 of 3 seizoenen.
Nu al meerdere keren gehad dat ik het zat ben na een tijdje. Laatst Vikings, bleken het tig seizoenen te zijn. Na 2 ben ik gestopt. Zelfde met outlander.
Het liefst heb ik series waar elke aflevering een afgerond verhaal is.
Maar Outlander is verfilmd naar een boek, daar zijn nu eenmaal veel delen van. (Fan)
Off topic maar hoe heet die serie ook al weer van die dikke advocate? Een mooi hersenloos wicht krijgt een ongeluk en overlijdt en wordt weer wakker in het lichaam van de advocate.
Nooit af kunnen kijken, verdween ineens van Netflix.
PoezzinBoots schreef:
21-11-2020 13:50
Off topic maar hoe heet die serie ook al weer van die dikke advocate? Een mooi hersenloos wicht krijgt een ongeluk en overlijdt en wordt weer wakker in het lichaam van de advocate.
Nooit af kunnen kijken, verdween ineens van Netflix.

Drop Dead Diva. Leuke luchtige serie vond ik dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven