Entertainment alle pijlers

Prince Charming - Videoland

16-12-2020 19:00 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik zag dit pareltje langskomen: een door Bachelor maar dan met homo’s.
Er is een Prince maar verder kan er natuurlijk ook van alles ontstaan tussen de deelnemers.
Iemand die al heeft gekeken? De eerste twee afleveringen staan online.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gekeken! Weet nog niet goed wat ik ervan vind, maar een prima wegkijker lijkt me :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net aflevering 1 gekeken.
De Prince vind ik een leuke man. Verder vind ik die aanwezige donkere kerel en die met die hond ook leuke mannen.
De Limburger en de Investment Banker mogen er van mij snel uit.
De Turkse vind ik vooral vermakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook aflevering 1 gekeken, morgen kijk ik de 2e. Ik vind het leuk! Die ene met dat kleine hoofd vind ik raar, verder zitten er wel leuke types bij :-D
Alle reacties Link kopieren
Haha ja die met dat rare hoofd vind ik ook raar.

Maar die Tim ... die mag van mij weer in de kast!!
Alle reacties Link kopieren
Vind het een leuke man, prins charming.
Wat ik verder van het programma vind weet ik nog niet. Het zou wel eens vermakelijk kunnen worden met die blonde jongen met dat rare kleine hoofdje.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja dat is die investment banker toch? Ik ken dat soort types heel goed, je merkt aan alles dat hij zich superieur voelt tov de rest en zichzelf eigenlijk te succesvol vindt voor dit programma. Als hij er uit ligt zegt hij sowieso: huu, was een weddenschap, ik ben aangemeld door een vriend.


Die nieuwe Tim is inderdaad zeker niet verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
17-12-2020 08:41
Het zou wel eens vermakelijk kunnen worden met die blonde jongen met dat rare kleine hoofdje.
Hahahahahahaha 🤣🤣🤣🤣
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik kijk ook!
Gaat zeker vermakelijk worden.
Alle reacties Link kopieren
Oehh, goed concept zeg dit programma!
Beide afleveringen gekeken en gelachen. Wat een types zitten er tussen. De Muis vind ik niet sympathiek. Benieuwd of hij zijn masker nog durft te laten zakken ipv alleen zijn arrogantie te laten blijken. Hij vindt zichzelf heel goed en sowieso te goed voor dit programma, spreekt hij ook ongeveer zelf zo uit. Ik verbaasde me erover dat De Prins hem leuk en spannend vond.

Moet mijn oren spitsen als De Turk praat. Apart, maar leuk voor de kijkcijfers. Kan me niet voorstellen dat hij er lang in blijft trouwens. Ik zag in de vooruitblik dat hij ook ruzie krijgt met anderen, gezellig.

Er zitten echt leuke mannen bij die denk ik best wel kunnen matchen met elkaar en met de Prins, benieuwd! Kan toch niet anders dat dit uitmondt in een grote chaos en gedoe? ZIN IN!
Alle reacties Link kopieren
Omg, Alistair zn bio op instagram, ik weet niet welke van deze twee emoji's meer van toepassing is: :pukey: :rofl:

https://www.instagram.com/alastairhenderson/
Alle reacties Link kopieren
Vind hem sowieso niet echt sympathiek overkomen. Hij trouwens lijkt op insta heel jong. Geen idee wat zijn leeftijd eigenlijk is.
Alle reacties Link kopieren
lolanu schreef:
23-12-2020 11:30
Vind hem sowieso niet echt sympathiek overkomen. Hij trouwens lijkt op insta heel jong. Geen idee wat zijn leeftijd eigenlijk is.
Hij is 29, dus één van de oudere deelnemers, alleen Diggy is ouder.
Alle reacties Link kopieren
Kijkt iemand nog?
Ik ben de aflevering van deze week aan het kijken en ik moet zeggen dat ik Alistair wel iets sympathieker begin te vinden. Totaal geen match met Marvin en ik zou er ook geen vrienden mee kunnen worden maar ik vind hem minder irritant.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik vind Mitchell net een jongere versie van Carlo Boszhard. Zijn manier van praten en mimiek zijn echt precies hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Alistair nog steeds irritant en ben blij dat hij eruit is. Jammer dat Sezer eruit is maar hij was geen match met Marvin. En Mitchel vind ik echt vréselijk!! Mag die er aub uit

Mijn favorieten voor Marvin zijn Marnix, Ferdy en Rick. Die vind ik qua type het best bij hem passen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
01-01-2021 21:12
Oh en ik vind Mitchell net een jongere versie van Carlo Boszhard. Zijn manier van praten en mimiek zijn echt precies hetzelfde.
Ja klopt idd wel een beetje!
Ik vind Carlos Boszhard vaak ook irritant en overdreven haha dus dat verklaart waarom ik Mitchel niet leuk vind :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik Alistair vooral beter begon te handelen omdat hij Mitchell bekritiseerde. :proud: en ik vond zijn afscheid met Marvin ook netjes.

Eens over Marnix, Ferdie en Rick. Die lijken ook allemaal het meest op Marvin en ik denk dat hij wel iemand zoekt als zichzelf.

Ik had trouwens wel wat meer gehoopt op romances onderling maar ze lijken allemaal wel heel erg op Marvin gefocust.
Alle reacties Link kopieren
He jakkes, ik heb 3 maanden geleden VL opgezegd, en nu ben ik mede door Prince Charming weer door de knieen.

Morgen zijn manlief en ik alleen thuis, dus we gaan de hele dag lekker bingewatchen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Die Sezer...OMG ik ben bij aflevering 3, en het word steeds leuker.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
OMG dit is nu al de beste guilty tv ever.
Wat een heerlijke mannen hahahahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Die Mitchell blijft zichzelf in de nesten werken met zijn grote mond.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik vind Tommy echt vre-se-lijk. Wat een piepstem ook. Ieuw. Ik dacht eerst: is dat een transman?
Ik ben zelf gewoon een beetje verliefd op Ferdie. Wat kan die jongen lief en sexy en indringend kijken. Krijg er slappe knietjes van. Ik hoop echt dat hij gaat 'winnen' en ze samen nog lang en gelukkig leven.
Ik vind de Prince Charming Marvin trouwens ook echt een leuke vent.
Alle reacties Link kopieren
Het zal aan mij liggen maar die Marvin is toch niet te superboeiend? Prima leuke kerel hoor. Maar een echte Prince Charming vind ik het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven