Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1141 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)



:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi


S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

Afbeelding



Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-10-2023 11:59
66.62% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
bloosje schreef:
03-01-2021 21:12
Ja! Hij keek altijd zo eng.. zwarte ogen.
Ja, idd. Ik zag hem 1 seconde en vertrouwde hem gelijk niet.
dolfje schreef:
03-01-2021 21:13
Die aflevering bij Camille thuis met die idiote waarzegster was ook zo erg. Dat rare mens dat aan die elektrische sigaret zat te lurken.
Ja klopt, al was dat ook wel erg in scene gezet denk ik. Overigens viel het mij op dat ze bij Gooische moeders ook ineens zo'n kaartenlezing gingen doen. En ook met een privé-vliegtuig, net als in de eerste aflevering van RHOBH. Volgens mij doen ze het hier in Nederland een beetje dunnetjes na.
dolfje schreef:
03-01-2021 21:10
Ja die man van Taylor was echt een creep.
Ik heb serieus altijd gedacht dat Taylor zelf totaal van het pad af was. Met die lifestyle mee wilde doen, ten koste van die man. The fakest of them all met als gevolg dat die arme kloot geen andere uitweg meer zag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb vorig jaar alle seizoenen gebingewatched. Heerlijk.

Ik vind Paul wel leuk, maar Russell en David F. echte creeps.
Oh heerlijk heb de series allang gezien . Maar wat een heisa daar steeds .
Tussen Kyle ( zij is vooral sneaky ) en Kim (addict)
Taylor en Russel
Lisa en die assistent van haar
Camille is ook een slang
Kortom heerlijke trash tv
Alle reacties Link kopieren Quote
Newstart20 schreef:
03-01-2021 21:15
Ik heb serieus altijd gedacht dat Taylor zelf totaal van het pad af was. Met die lifestyle mee wilde doen, ten koste van die man. The fakest of them all met als gevolg dat die arme kloot geen andere uitweg meer zag.
Ik dacht eerst ook dat zij niet spoorde maar ja ze werd finaal in elkaar gebeukt door die vent.
Newstart20 schreef:
03-01-2021 21:15
Ik heb serieus altijd gedacht dat Taylor zelf totaal van het pad af was. Met die lifestyle mee wilde doen, ten koste van die man. The fakest of them all met als gevolg dat die arme kloot geen andere uitweg meer zag.
Zij was ook wel debet aan de situatie ja
Oh jaaa, die assistent van haar. Die haar een kunstje flikt en vervolgens bff wordt van Brandi. Ik denk dat ik nog eens ga kijken!
dolfje schreef:
03-01-2021 21:18
Ik dacht eerst ook dat zij niet spoorde maar ja ze werd finaal in elkaar gebeukt door die vent.
Dat verhaal met dat blauw oog scheen toch niet helemaal te kloppen qua timeline. Zij riep vooral dat hij een abuser was (vanaf het moment dat ze niet meer zo goed in de groep lag).
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Kyle doet me altijd zo denken aan Demi Moore.
Bij taylor was ik altijd bang dat als zij haar scheur open trok de bovenkant van haar hoofd achterover zou klappen . Meer mond dan wat anders .
Yildizlar schreef:
03-01-2021 21:24
Bij taylor was ik altijd bang dat als zij haar scheur open trok de bovenkant van haar hoofd achterover zou klappen . Meer mond dan wat anders .
:HA:
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Jay een eigen topic. Ik heb wat aangezwengeld in het roddeltopic. We hebben allemaal toch niets beters te doen, dan trashen en RHOBH is DE ultieme trash.

Ik ben niet tegen spoilers.....het is toch een aaneenrijging van onbeduidende kleine dingen. Het is geen serie met een plot ofzo.

Ik ben van de reünie van 1 gelijk naar reünie van 2 gezapt (heb alles eerder al gezien).

Ik ga denk ik ook die apps nemen, wil vooral de seizoenen met Yolanda terug zien. Die vrouw fascineert me.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit was trouwens Brandy op de Oscars 2013

Afbeelding

Ik vind haar hilarisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat zit die jurk lelijk
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp.
Nu ergens halverwege seizoen 1 op Netflix. Het witte feest.
Paragnost is Koekkoek en geheel vol van haarzelf. En haar, ohihoh, elektrische sigaret. Weirdo.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren Quote
Annapicobella schreef:
03-01-2021 21:40
Tvp.
Nu ergens halverwege seizoen 1 op Netflix. Het witte feest.
Paragnost is Koekkoek en geheel vol van haarzelf. En haar, ohihoh, elektrische sigaret. Weirdo.
Zeg dat! Ze leek wel bezeten..
Nou ja.. dat dus..
Ohja, die paragnost. Wat was zij een vreselijk mens!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankzij jullie (op het andere topic) ben ik dit ook gaan kijken. Nu op de helft van seizoen 1 (in 2 avonden😅). Heerlijk! Alleen Lisa vind ik leuk, de rest is superweird. Die 2 zussen joh, wat een kleuters. Kim vind ik het ergst. En wat een afgunst naar die Camille (al is dat echt een arrogante dame). Die heeft het vooral ontzettend zwaar en ze is zó geweldig! Adrienne weet ik nog niet zo goed wat ik daarvan moet denken en bij Taylor voelt je de spanning met die kerel door het scherm heen...
Alle reacties Link kopieren Quote
Was Adriënne vergeten de honden buiten te laten.. Had één van die hondjes in Paul z'n inloopkast of kantoor ofzo gescheten.. maakte dat hondje een gewoonte van, geloof ik.. Heb me bescheurd.. :rofl:
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
03-01-2021 21:13
Die aflevering bij Camille thuis met die idiote waarzegster was ook zo erg. Dat rare mens dat aan die elektrische sigaret zat te lurken.
ik piste zowat in mijn broek HAHAHAHAH wat een doos die Allison en die achterlijke vriendin van Camille (Deedee)?

wat ik ook grappig vind is dat de zussen inclusief Kathy allemaal grote gezinnen hebben. Kyle is idd een heks loopt iedere keer te miepen Kim dit Kim dat.. maar toch blijft ze bemoeien.
naar het schijnt is ze ook totaal niet close met Kathy die ook niks van haar moet hebben en ze heeft een dubbele agenda
Relax we're all crazy, it's not a competition
Lol Camille denkt dat ze het veel drukker heeft dan de dames die wel werken. Ja als je al die zinloze futiliteiten erbij gaat slepen zoals of het zwembad wel verwarmd is dan ben je niet druk dan maak je jezelf druk. En hoeveel nannies ? Echt ik ben heel benieuwd ik ga even googlen of ik kan vinden of hun kinderen normaal zijn geworden of totaal ontspoord.
Omg zit nu de kinderfeestjes wapen wedloop te kijken. 50.000 minimaal voor een kinderfeestje... -raapt onderkaak van de vloer-
Paupertrol schreef:
03-01-2021 22:18
Omg zit nu de kinderfeestjes wapen wedloop te kijken. 50.000 minimaal voor een kinderfeestje... -raapt onderkaak van de vloer-
Ja, het moet wel écht een leuk kinderfeestje worden natuurlijk :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Paupertrol schreef:
03-01-2021 22:18
Omg zit nu de kinderfeestjes wapen wedloop te kijken. 50.000 minimaal voor een kinderfeestje... -raapt onderkaak van de vloer-
ook zo schandalig, leek meer een feestje voor moeders
Relax we're all crazy, it's not a competition

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven