Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1141 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)



:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi


S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

Afbeelding



Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-10-2023 11:59
66.62% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Hahahah camille in de hottub met haar vrienden en haar dikke neptieten rollen bijna uit haar bikini. "god has blessed me with so much" kirt ze doelend op haar leven en rijkdom. Kijkt die vriendin heel sip naar haar eigen kleine borsten. Whahah
Alle reacties Link kopieren Quote
Paupertrol schreef:
03-01-2021 22:18
Omg zit nu de kinderfeestjes wapen wedloop te kijken. 50.000 minimaal voor een kinderfeestje... -raapt onderkaak van de vloer-

Ja en dat arme kind dat alleen maar zat te janken en er geen fuck aan vond.
Konijnmetbril schreef:
03-01-2021 22:31
Ja en dat arme kind dat alleen maar zat te janken en er geen fuck aan vond.
Ik vind mezelf door deze serie echt een onwijs goeie moeder. Ondanks dat geld hier niet aan bomen groeit en ik me heel vaak schuldig voel... Zie ik dat mijn kind echt een veel leukere jeugd heeft dan de kinderen van deze enge narcisten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pfff, ik zie nu dat stuk dat Camille in NY haar moeder ziet, die de eerste bestralingen heeft gekregen voor borstkanker. Nadat Camille zei, nou je ziet er goed uit, begon ze een hele ratel over hoe druk ze was en hoe zwaar ze het zelf had. Die moeder zit er echt zo bij van😏 ik moet bij haar echt denken aan dat lied van Brigitte Kaandorp 'zwaaaar leven'
Alle reacties Link kopieren Quote
Konijnmetbril schreef:
03-01-2021 22:31
Ja en dat arme kind dat alleen maar zat te janken en er geen fuck aan vond.
Ja de druk lag er lekker op, dat kind moest er niks van hebben... ging Taylor maar foto's laten maken dat ze zelf alleen op de Alice in wonderland tafel staat te poseren 😂
florita schreef:
03-01-2021 23:16
Pfff, ik zie nu dat stuk dat Camille in NY haar moeder ziet, die de eerste bestralingen heeft gekregen voor borstkanker. Nadat Camille zei, nou je ziet er goed uit, begon ze een hele ratel over hoe druk ze was en hoe zwaar ze het zelf had. Die moeder zit er echt zo bij van😏 ik moet bij haar echt denken aan dat lied van Brigitte Kaandorp 'zwaaaar leven'
Ik kon Camille goed hebben, maar dit vond ik echt zo bizar.

En dat kinderfeestje van Taylor vond ik zo sneu voor kind die er niks aan vond.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb seizoen 1 en 2 al een paar jaar geleden gezien, en de seizoenen daarna ook (neem dan gewoon zo’n Hayu abonnement voor een maand).
Die Camille vind ik een vals onbetrouwbaar kreng en een enórme golddigger.
Net als Taylor trouwens.
Lisa en Kyle vind ik de leukste. Beide ook ontzettend knap.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren ook gaan kijken nav ander topic. Na de eerste 2 afleveringen leek het me allemaal vrij suf maar heb m’n mening compleet bijgesteld. Wat een drama! :popcorn:

Lisa en haar man vind ik echt een leuk stel samen, incl huisvriend.
Kyle is bitchy maar toch vind ik haar wel leuk.
Haar zus vind ik een chagrijnige dramaqueen. Camille trek ik echt niet. Constant benoemen hoe lief, bescheiden en aardig ze is. Hoe ze voor anderen klaarstaat en iedereen die dat niet vindt is jaloers. Ik vond haar richting kyle ook enorm zuigen en vooral door blijven gaan.
Die met die e-sigaret vond ik echt een heel eng en naar mens. Die andere, DD (?), zat er een beetje bij en voegde weinig toe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Camille wordt in volgende seizoenen wat meer een normaal mens, waarna ze het laaste seizoen weer compleet afglijdt :biggrin:

Ik vond het laatste seizoen trouwens het minste.
Alle reacties Link kopieren Quote
bloosje schreef:
03-01-2021 21:43
Zeg dat! Ze leek wel bezeten..
Ja echt hè. Zo’n raar mens was dat. En ok er is natuurlijk van alles in scène gezet maar zij was echt geschift.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ok misschien ga ik dan toch maar ook Hayu nemen. Heb anders niet veel meer te kletsen hier :P
dolfje schreef:
04-01-2021 11:22
Ok misschien ga ik dan toch maar ook Hayu nemen. Heb anders niet veel meer te kletsen hier :P
Ik heb dat ook niet. Ben dus uitgekletst, jammer.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
04-01-2021 11:19
Ja echt hè. Zo’n raar mens was dat. En ok er is natuurlijk van alles in scène gezet maar zij was echt geschift.
Kun je ook meteen Below Deck mee pakken. Vooral die in de Carribean is heerlijk om te kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Newstart20 schreef:
03-01-2021 21:01
Van wat ik me herinner leek het alsof hij nog enige moeite deed om er iets van te maken. Zij deed vooral alsof hij de hondendrol onder haar Maloofhoof was.
Woehahaha, inderdaad! Ik vond Paul wel een leuke man, maar man wat was zij vreselijk tegen hem.

Ik ben nu bezig aan seizoen 3, waar Yolanda er bij is gekomen en Brandi vaste cast is geworden. Wat heb ik toch echt een schijthekel aan Kim en Kyle, wat een vreselijke wijven zijn dat. En Taylor moet echt weg, bah.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf seizoen 2 wordt Camille juist een van de leuksten, vind ik.

Ik vind dat je aan deze serie echt goed het cultuurverschil tussen Amerikanen en Europeanen kunt zien. Amerikanen vinden over het algemeen Lisa, Brandi, Camille en Yolanda niet zo leuk en Kyle en Kim juist wel, terwijl ik dat echt zo ongeveer de opperbitches vind en de andere dames juist het leukst vind. Maar ja, zij zijn ook redelijk direct en recht voor zijn raap en dat trekken Amerikanen vaak vrij slecht.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Konijnmetbril schreef:
03-01-2021 21:37
Dit was trouwens Brandy op de Oscars 2013

Afbeelding

Ik vind haar hilarisch.
I love me some Brandi. Op Hawaii voor de verjaardag van Mauricio heb ik me bescheurd om haar.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Newstart20 schreef:
03-01-2021 21:15
Ik heb serieus altijd gedacht dat Taylor zelf totaal van het pad af was. Met die lifestyle mee wilde doen, ten koste van die man. The fakest of them all met als gevolg dat die arme kloot geen andere uitweg meer zag.
Ik heb nog steeds het idee dat Taylor heel veel loog over die mishandeling. Hoewel die Russel wel echt een gewelddadig mannetje was heb ik het idee dat Taylor er ook best wat dingen bij verzon. Ik geloof dat er ook andere exvrouwen van Russel haar daar ook van beschuldigden.

Taylor was toch ook een of andere con artist die meermaals haar naam had veranderd en mensen had opgelicht enzo?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Metallover schreef:
04-01-2021 01:15
Ik heb seizoen 1 en 2 al een paar jaar geleden gezien, en de seizoenen daarna ook (neem dan gewoon zo’n Hayu abonnement voor een maand).
Die Camille vind ik een vals onbetrouwbaar kreng en een enórme golddigger.
Net als Taylor trouwens.
Lisa en Kyle vind ik de leukste. Beide ook ontzettend knap.
Wat is Hayu?
Brandi vind ik niet leuk. Lisa wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
04-01-2021 11:33
Vanaf seizoen 2 wordt Camille juist een van de leuksten, vind ik.

Ik vind dat je aan deze serie echt goed het cultuurverschil tussen Amerikanen en Europeanen kunt zien. Amerikanen vinden over het algemeen Lisa, Brandi, Camille en Yolanda niet zo leuk en Kyle en Kim juist wel, terwijl ik dat echt zo ongeveer de opperbitches vind en de andere dames juist het leukst vind. Maar ja, zij zijn ook redelijk direct en recht voor zijn raap en dat trekken Amerikanen vaak vrij slecht.
Kyle vind ik echt een trut. Het moet altijd om haar gaan. En ieder woordje legt ze op een goud schaal. En als Lisa eventjes meer optrekt met een andere vrouw uit het groepje dan ziet ze groen van jaloezie.
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
04-01-2021 11:26
Kun je ook meteen Below Deck mee pakken. Vooral die in de Carribean is heerlijk om te kijken.
Die heb ik allemaal al gezien. Heeft man op een andere manier binnengehaald en gaat hij nu even kijken voor de huisvrouwen ook.
Sinds dat topic op entertainment ben ik nu ook helemaal verslingerd aan de Beverly Hills huisvrouwen. Kim vind ik ook zich vreselijk gedragen en een ouwe kop hebben, volgens mij zuipt ze als een kast. Het verbaasde me toen ze allemaal een kleine opknapbeurt kregen van Paul dat iedereen liep te kirren dat Kim het niet nodig had.
Nou............... :roll:

Lisa vind ik ook de leukst ziet er ook het normaalste en beste uit terwijl zij volgens mij ouder is dan de rest van de meute. Ze doet me wat denken aan eentje van Charlys angels, Jacklyn Smith.
Maar wat is er toch gebeurd tussen haar en Cedric? Blijf het een mysterie vinden. Als ik een Cedric in mijn huis had gehad had ik 'm mooi gehouden :P

O ja, er kwam ook nog een Dana voorbij, haar vind ik ook erg leuk, lekker gek ook en enorm rijk. Heeft ook niets ( of niet zoveel ) aan zichzelf laten verbouwen, is wel een enorme kontkruiper om bij de Kim & Kyle te willen horen.

Adriënne wordt als de wijste gezien maar die zegt niets meer of minder dan de standaard sussende woordjes maar dat is het dan ook wel.
Beetje armoedige en oppervlakkige vriendschappen daar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-en-Roelie schreef:
04-01-2021 12:37
Sinds dat topic op entertainment ben ik nu ook helemaal verslingerd aan de Beverly Hills huisvrouwen. Kim vind ik ook zich vreselijk gedragen en een ouwe kop hebben, volgens mij zuipt ze als een kast. Het verbaasde me toen ze allemaal een kleine opknapbeurt kregen van Paul dat iedereen liep te kirren dat Kim het niet nodig had.
Nou............... :roll:

Lisa vind ik ook de leukst ziet er ook het normaalste en beste uit terwijl zij volgens mij ouder is dan de rest van de meute. Ze doet me wat denken aan eentje van Charlys angels, Jacklyn Smith.
Ik vind Lisa er ook goed uitzien! Volgens mij zegt ze ergens in een aflevering dat ze bijna 60 is. Ze kleedt zich ook goed, vind ik.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa is 60 inderdaad. Ze doet me ook denken aan Alexis Colby :P
Lekker droog af en toe ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Brandis tagline is ook hilarisch:

Money doesn't give you class. It just gives you money.

Waarheid als een koe.
Am Yisrael Chai!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven