Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1153 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)



:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi


S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

Afbeelding



Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-10-2023 11:59
66.62% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
04-01-2021 12:31
Die heb ik allemaal al gezien. Heeft man op een andere manier binnengehaald en gaat hij nu even kijken voor de huisvrouwen ook.
:cheer2:
fashionvictim schreef:
04-01-2021 12:42
Ik vind Lisa er ook goed uitzien! Volgens mij zegt ze ergens in een aflevering dat ze bijna 60 is. Ze kleedt zich ook goed, vind ik.
Volgens mij was ze ten tijde van de serie een jaar of vijftig of vijftig plus maar Brandi maakte de kattige opmerking dat Lisa iets van 60 was;' you know what, she's like 60 '.
Lisa zat Brandi ergens dwars, maar ik weet niet meer waar dat nou weer over ging, het was ook erg kort :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Lisa en haar man ook leuk.. ook compleet niet meer van deze wereld met al dat geld maar hier en daar nog wel een klein beetje realiteitszin.

Paul wilde altijd overal bijzijn om maar goed contact hebben zodat ze zich allemaal bij hem lieten verbouwen. Mooier worden ze er geen van allen van.
Kyle doet mij ook altijd denken aan Demi Moore. Zij en Kim hebben een rare relatie. Heel verstoord. Afhankelijk en afwijzend. Kim is een enorme addict. uiteindelijk wordt ze ook wel behandeld in S2. Ik weet verder niet hoe dat verder gaat.

Die Allison, paragnost, op haar is die serie Medium gebaseerd. Dat vond ik echt een hele toffe serie. Maar nadat ik haar zo zag , vond ik die serie ook meteen een stuk minder. Ze zette zichzelf zo debiel neer.. dronken als een tor aan het einde. Gewoon gênant.

Adrienne, was iemand die op mij overkwam alsof ze altijd heel hard aan het werk was. Wel oprecht en ook wel uitstraalde dat ze het geneuzel van die andere vrouwen maar echt geneuzel vond.
Ik hoop dat er nog andere seizoenen op Netflix komen. Ik heb naast prime geen zin in nog een abbo op een zender.
ach.. ik doe ook maar wat..
Het valt me op dat die vrouwen met een enorme dosis aan fillers in het gezicht een hoofd krijgen dat te groot lijkt voor die iele lijfjes. Geen pan, en dan ook een korte nek eronder ( ja dáár kan een plastisch chirurg niks aan versleutelen ).
Nog wat meer fillers in de wangen en die vrouwen worden topzwaar aan de voorkant ( ook vanwege de siliconenborsten ) en moeten ze gewichtjes dragen op hun rug om niet voorover te kantelen.
Nog een opvallend detail uit Beverly Hills huisvrouwen. Als ze zeggen; pas op voor de hond. Dan betekent dat dat je moet uitkijken dat je er niet per ongeluk op gaat staan!
Allemaal mini hondjes met als uitzondering de Duitse herders van Adriënne en Paul.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahah ja veredelde cavia’s zijn het :P
My goodness dat etentje bij Mohammad of hoe die vriend van ze ook heet. Met dat piepjonge model aan zijn arm. Wat een huis. My god. Wat bezielt die jonge meiden. Dan ben je toch gewoon een heel heel duurbetaalde prostituee? Want dit kan toch geen liefde zijn? Zien die vrouwen nou niet dat ze een accessoire zijn net als de garage met 50 sportwagens ? Zodra ie ingereden is wordt ie ingeruild. Net als de vrouw in kwestie na een paar koters wordt ingeruild voor een jonger type die ook binnen no time weer zwanger is en zo gaat het door tot de desbetreffende vent aan een hartaanval bezwijkt en in het zwembad kukelt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Paupertrol schreef:
04-01-2021 14:17
My goodness dat etentje bij Mohammad of hoe die vriend van ze ook heet. Met dat piepjonge model aan zijn arm. Wat een huis. My god. Wat bezielt die jonge meiden. Dan ben je toch gewoon een heel heel duurbetaalde prostituee? Want dit kan toch geen liefde zijn? Zien die vrouwen nou niet dat ze een accessoire zijn net als de garage met 50 sportwagens ? Zodra ie ingereden is wordt ie ingeruild. Net als de vrouw in kwestie na een paar koters wordt ingeruild voor een jonger type die ook binnen no time weer zwanger is en zo gaat het door tot de desbetreffende vent aan een hartaanval bezwijkt en in het zwembad kukelt.
Dat was dus Mohammed Hadid de vader van Bella en Gigi en de ex van Yolanda!
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-en-Roelie schreef:
04-01-2021 12:53
Het valt me op dat die vrouwen met een enorme dosis aan fillers in het gezicht een hoofd krijgen dat te groot lijkt voor die iele lijfjes. Geen pan, en dan ook een korte nek eronder ( ja dáár kan een plastisch chirurg niks aan versleutelen ).
Nog wat meer fillers in de wangen en die vrouwen worden topzwaar aan de voorkant ( ook vanwege de siliconenborsten ) en moeten ze gewichtjes dragen op hun rug om niet voorover te kantelen.
Komt ook omdat ze allemaal te skinny zijn voor hun bouw. Dan krijg je ook zo'n lollypop effect
dolfje schreef:
04-01-2021 14:18
Dat was dus Mohammed Hadid de vader van Bella en Gigi en de ex van Yolanda!
Wat mijn theorie over de jongere inruil armcandy dus bij deze bevestigt.
Ik kan niet naar Steven Tyler ehm Taylor kijken. Die breedbeeld lippen en ingevallen wangen het lijkt net skeletor uit He-man.
Alle reacties Link kopieren Quote
Paupertrol schreef:
04-01-2021 14:33
Ik kan niet naar Steven Tyler ehm Taylor kijken. Die breedbeeld lippen en ingevallen wangen het lijkt net skeletor uit He-man.
Ze liet ook nog in de eerste serie bij haar slapen fillers of iets inspuiten. Want ja, daar waren haar botten (oftewel onvoldoende vet onder de huid) te zichtbaar. Kreeg ze van die hele rare bulten. Die denk ik later wel weer glad werden, maar akelig om te zien.
Everything you see I owe to spaghetti!
Paupertrol schreef:
04-01-2021 14:33
Ik kan niet naar Steven Tyler ehm Taylor kijken. Die breedbeeld lippen en ingevallen wangen het lijkt net skeletor uit He-man.
Haar vind ik op zich nog wel een schattig gezichtje hebben, die lippen wennen wel ( een beetje ) en ik vind haar een beetje zielig. Zij is heel enthousiast en extravert maar haar man is super introvert en hun dochter lijkt erg veel op hem. Daar zit je dan met al je enthousiasme en alles over the top te willen doen met twee introverts. 'k Denk dat dat ook enorm frustreert op den duur.
:rofl:

Ik zit in de aflevering waar Lisa met haar man na borrelt en vertelt over de blowjob cursus. Als ze naar huis gaan zegt man dat hij thuis wel zal zien of Lisa een cursus nodig heeft waarop Lisa koeltjes antwoordt met; het is niet je verjaardag :rofl:
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 04-01-2021 17:29
Reden: t
0.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ja! Lisa heeft humor.. :rofl:
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo ik kan ook met seizoen 3 beginnen :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Kim en Kyle vooral echt een basisschoolniveautje hebben. Hoe die ruzie en drama maken, dat geloof je toch niet? Geen normale communicatie mogelijk, ook niet onderling. Heb gisteren de aflevering gezien van de ruzie in NY tussen Kyle en Camille...echt waarom kan geen van beiden zoiets normaal uitpraten? En daarna krijgt de rest ook nog ruzie op een voor mij onnavolgbare manier.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
04-01-2021 17:09
Zo ik kan ook met seizoen 3 beginnen :P
Oh, je weet niet wat je meemaakt! Heerlijk! Kijk snel alsjeblieft dan kunnen we het erover hebben.
Am Yisrael Chai!
dolfje schreef:
04-01-2021 17:09
Zo ik kan ook met seizoen 3 beginnen :P
Wat ga jij hard! Ik ben nog maar bij seizoen 2 en ik moet nog heel veel afleveringen, ik ben nu bij aflevering Hawaii.
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 1 en 2 had ik afgelopen voorjaar al gezien hé dus ik heb tegen man gezegd wat ik wil en hij zorgt er voor. :P

Het huis en inrichting van Yolanda lijkt zo op het eerste gezicht wel mooier en smaakvoller dan van de andere dames.
Zo’n groot huis kan ik me gewoon echt niet van voorstellen hoe dat is. Wat een ruimte.
Wat voor rookgordijn probeert Camille toch steeds voor zichzelf op te trekken als ze schalks opmerkt dat ze Brandi een tikkie grof vindt en Faye immoreel (omdat ze in Playboy had gestaan ) en daar bovenop beweren dat ze alleen in de lingerie-editie van Playboy heeft geposeerd?
Is haar complete naam + playboy gebanned in Beverly Hills, Hawaii en Las Vegas? Ik bedoel je hoeft maar Camille Grammer + playboy in te typen en op afbeeldingen te klikken en dan krijg je toch wel erg pikante plaatjes te zien van deze 'nette' dame.
Alle reacties Link kopieren Quote
Beetje schijnheilig van Camille inderdaad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-en-Roelie schreef:
04-01-2021 15:16
:rofl:

Ik zit in de aflevering waar Lisa met haar man na borrelt en vertelt over de blowjob cursus. Als ze naar huis gaan zegt man dat hij thuis wel zal zien of Lisa een cursus nodig heeft waarop Lisa koeltjes antwoordt met; het is niet je verjaardag :rofl:
Haha, ja tijdens de reünie gaat het daar ook kort over en dan zegt Ken: Lisa heeft zo'n cursus helemaal niet nodig en dan roept Lisa gelijk: remember darling, that time in the seventies......

Zij is echt waanzinnig adem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu de aflevering dat ze gaan eten bij Yolanda thuis. Taylor dronken, Lisa en Adrienne praten niet met elkaar dus gezelligheid ten top :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-en-Roelie schreef:
04-01-2021 12:37
Sinds dat topic op entertainment ben ik nu ook helemaal verslingerd aan de Beverly Hills huisvrouwen. Kim vind ik ook zich vreselijk gedragen en een ouwe kop hebben, volgens mij zuipt ze als een kast. Het verbaasde me toen ze allemaal een kleine opknapbeurt kregen van Paul dat iedereen liep te kirren dat Kim het niet nodig had.
Nou............... :roll:

Lisa vind ik ook de leukst ziet er ook het normaalste en beste uit terwijl zij volgens mij ouder is dan de rest van de meute. Ze doet me wat denken aan eentje van Charlys angels, Jacklyn Smith.
Maar wat is er toch gebeurd tussen haar en Cedric? Blijf het een mysterie vinden. Als ik een Cedric in mijn huis had gehad had ik 'm mooi gehouden :P

O ja, er kwam ook nog een Dana voorbij, haar vind ik ook erg leuk, lekker gek ook en enorm rijk. Heeft ook niets ( of niet zoveel ) aan zichzelf laten verbouwen, is wel een enorme kontkruiper om bij de Kim & Kyle te willen horen.

Adriënne wordt als de wijste gezien maar die zegt niets meer of minder dan de standaard sussende woordjes maar dat is het dan ook wel.
Beetje armoedige en oppervlakkige vriendschappen daar.
ik weet nou nog steeds niet wat er is gebeurt tussen Cedric & Lisa.., die Dana is ook knetter met haar zonnebril van 5000 dollar. :bonk:
dat zeker zijn er maar weinig die echt een goede band hebben.. hoe vond je die meltdown van Taylor tijdens Lisa's high tea... ik heb echt echt met kromme tenen zitten kijken


pffft moet denk ik ook maar aan de HAYU o_o :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven