Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Mrs-Stanton schreef:
        05-01-2021 12:49
        Ik vind het trouwens zo gek dat die kinderen van Nagelkerke uit een bakkersfamilie komen en dus alle ingredienten voor verse baksels tot hun beschikking hebben, maar vervolgens cupcakes en cakes bakken met pakjes van de supermarkt. Nu op insta ook een foto van gewoon zo’n dr oetker cupcake
        Zullen ze wel geld voor krijgen.
        Den nieuwe vlog van de nagelkerkjes.
        Is Sofie opnieuw zwanger?? En ik maar denken ze is zwanger net als vele kijkers maar nee helaas 🙄
        Kan zei nog kindjes krijgen omdat Sofie het drukt even met alles??.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik heb alle afleveringen nu gezien. Jammer dat het weer is afgelopen. Ik hoop dat ze ook een zomereditie gaan maken. Ik vind Rob een leuke en grappige man. Ik vind het jammer dat hij niet erg veel in beeld was dit seizoen. Het oudste meisje heb ik ook niet veel gezien, ben wel benieuwd hoe haar week eruit ziet. Het ging dit seizoen echt heel erg veel om Miguel en Chay. Soms leek het of ik naar 4 handen op 1 buik zat te kijken. Ik wens Miguel en Chay het allerbeste en hoop dat ze een huisje krijgen. Het is een lieve jongen, ook die kus in de auto. Ik zou de bb nog wel een keer willen zien.

        Ik vind ivan soms echt een hork. Maar wel onwijs lief dat hij Marilyn had geholpen met klussen. Ik vroeg mij af waarom de vriend van Marilyn niet had geholpen. Of zou de regie de datum van het klussen en verhuizen hebben besloten ivm filmen? Ik ben onwijs verliefd op de prachtige tafel van de familie kraan. Ivan als je nog mee leest zou je willen vertellen waar jullie deze vandaan hebben?

        Leuk dat Janneke zwanger is. Ik had al een voorgevoel. Lieve familie met een lieve moeder en kinderen.

        Ik hoop dat de bb weer mogen/willen meedoen. De Jellies en Kraantjes hoef ik niet meer te zien. Ik zou wel jay en nadine weer willen zien ivm de bruiloften. En bij jay hoe de kinderen reageren op stiefmoeder
        Alle reacties Link kopieren
        De Jellies zoeken de spotlight op. Spreid het woord van God.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik hoop volgend jaar op dezelfde gezinnen, ik vind ze leuk en er zijn nog genoeg jonge kinderen in de gezinnen dat het aantrekkelijk is om te kijken.
        Ik vond vader Jay juist zo sloom en traag.
        Bij de BB hoop ik wel meer van de andere kinderen te zien en niet alleen maar die twee die net getrouwd zijn.
        Sowieso meer gewone dingen ipv bruiloften enzo.
        Alle reacties Link kopieren
        Zoveel mensen zoveel meningen , Jay hoef ik niet meer te zien en de ; familie Q ook niet ; aub niet ..
        Seizoen 1 wil ik heel graag terug zien .Dat was denk ik de puurste . Daarna werd er wel een en ander in scene gezet al dan niet bewust door de makers Ik zag een paar deelnemers die echt expres dingen zeiden en lieten zien uit eigen belang .
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Tvp
        Byrma schreef:
        05-01-2021 19:54
        Zoveel mensen zoveel meningen , Jay hoef ik niet meer te zien en de ; familie Q ook niet ; aub niet ..
        Seizoen 1 wil ik heel graag terug zien .Dat was denk ik de puurste . Daarna werd er wel een en ander in scene gezet al dan niet bewust door de makers Ik zag een paar deelnemers die echt expres dingen zeiden en lieten zien uit eigen belang .
        Mee eens!
        Net de bruiloft van de bb gekeken🙈
        Wat een chaos, voral die auto wat een goedkoop ding, had dan zoals bij de fam.Quaedackers limo gehuurd zodat iedereen erin kon. Plus champagne en fris en wat die auto? Niets. Of was het op het laaste nippertje dat jullie die auto konden huren? Want Nadine las ik laast dat zei het altijd paar maanden van te voren huurd! Misschien tip als weer bruiloft komt of communie🥰
        Hop naar de zomereditie als die überhaupt komt? Zie graag Familie bb en quaedackers en papa jay terug.
        Want bb is altijd wel gezelligheid te beleven en chaos. Bij de quaedackers wil ik graag de feestjes/trouwerij zien.#armekids die dochters hebben leuke jurkjes altijd aan lijken me aardige meisjes. En papa jay wil ik graag de trouwen ook zien als hij uberhaupt mee wilt doen!
        Denk dat veel gezinnen niet mee willen doen met een huis vol.
        Want heb papa jay ma 1 seizoen gezien.
        Fam.q 6 jaar geleden en afgelopen zomer ook maar weinig van gezien. En rest doen al bb 6 jaar mee. Ongeveer en de kraantjes en jelies 3 of 4x.
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        05-01-2021 21:10
        Net de bruiloft van de bb gekeken🙈
        Wat een chaos, voral die auto wat een goedkoop ding, had dan zoals bij de fam.Quaedackers limo gehuurd zodat iedereen erin kon. Plus champagne en fris en wat die auto? Niets. Of was het op het laaste nippertje dat jullie die auto konden huren? Want Nadine las ik laast dat zei het altijd paar maanden van te voren huurd! Misschien tip als weer bruiloft komt of communie🥰
        Hop naar de zomereditie als die überhaupt komt? Zie graag Familie bb en quaedackers en papa jay terug.
        Want bb is altijd wel gezelligheid te beleven en chaos. Bij de quaedackers wil ik graag de feestjes/trouwerij zien.#armekids die dochters hebben leuke jurkjes altijd aan lijken me aardige meisjes. En papa jay wil ik graag de trouwen ook zien als hij uberhaupt mee wilt doen!
        Denk dat veel gezinnen niet mee willen doen met een huis vol.
        Want heb papa jay ma 1 seizoen gezien.
        Fam.q 6 jaar geleden en afgelopen zomer ook maar weinig van gezien. En rest doen al bb 6 jaar mee. Ongeveer en de kraantjes en jelies 3 of 4x.
        Hij is idd op het laatst gehuurd
        Ik vind bij een bruiloft hoeft geen limo. Iets voor hun 2 is veel mooier.
        En wij doen 3 jaar mee en niet 6 jaar
        thaila1978 wijzigde dit bericht op 06-01-2021 18:35
        Reden: Niet van toepassing
        3.39% gewijzigd
        Hee wat leuk! Ben jij de echte Thaila?
        Heel veel respect voor jullie! Zit de afleveringen van vorig jaar te kijken, met die stoute jongens die druppels uit blikjes over een slapende Miguel heengooien :D Je hebt wat met ze te stellen!

        (Hier twee heel stoute jongens, en een derde op komst).
        Alle reacties Link kopieren
        Thaila, als ik het shot van jullie huis vanaf de straatkant zie, lijkt het een redelijk groot huis. Maar als er dan binnen gefilmd wordt lijkt het een totaal ander huis, qua afmeting dan. Het lijkt zooooo veel groter. Dus wat ik me nu al ff afvraag, hoeveel kamers en hoeveel verdiepingen hebben jullie in godsnaam? :D
        ...
        Alle reacties Link kopieren
        Thaila1978 schreef:
        05-01-2021 21:16
        Hij is idd op het laatst gehuurd omdat haar vader die eigenlijk zou huren voor haar.
        Maar kwam van zijn kant iets tussen.
        Ik vind bij een bruiloft hoeft geen limo. Iets voor hun 2 is veel mooier.
        En wij doen 3 jaar mee en niet 6 jaar
        Doen jullie pas 3 jaar mee? O_O
        Lijkt wel veel langer :rofl: van mij mogen deze gezinnen nog een seizoen meedoen en evt een "vers" gezin er bij. Je bent dan toch benieuwd hoe het verder gaat met die jongsten die nu nog baby zijn en oudsten die op zich zelf gaan wonen
        Wel weer een nieuw gezin er bij die zelfspot heeft en tegen de kritiek kan anders zou ik er niet aan beginnen.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Djessy schreef:
        05-01-2021 23:03
        Thaila, als ik het shot van jullie huis vanaf de straatkant zie, lijkt het een redelijk groot huis. Maar als er dan binnen gefilmd wordt lijkt het een totaal ander huis, qua afmeting dan. Het lijkt zooooo veel groter. Dus wat ik me nu al ff afvraag, hoeveel kamers en hoeveel verdiepingen hebben jullie in godsnaam? :D
        Onze woonoppervlakte is 450 m2. Dit is zonder de kelder. En zonder kantoor gedeelte.
        Begane grond,1ste verdieping,2verdieping,kelder.
        Ons huis is groot,groter dan het van de voorkant lijkt.
        Misschien eens op instagram de house tour bekijken.
        Wij hebben 8 slaapkamers,waarvan wij 1 als gamekamer gebruiken, 1 woonkamer van Miguel.
        En op zolder kunnen wij 3 a 4 slaapkamers maken .
        Alle reacties Link kopieren
        Thaila1978 schreef:
        06-01-2021 06:05
        Onze woonoppervlakte is 450 m2. Dit is zonder de kelder. En zonder kantoor gedeelte.
        Begane grond,1ste verdieping,2verdieping,kelder.
        Ons huis is groot,groter dan het van de voorkant lijkt.
        Misschien eens op instagram de house tour bekijken.
        Wij hebben 8 slaapkamers,waarvan wij 1 als gamekamer gebruiken, 1 woonkamer van Miguel.
        En op zolder kunnen wij 3 a 4 slaapkamers maken .
        Oh wauw, dat is echt groot ja! Welke naam hebben jullie op insta?
        ...
        Alle reacties Link kopieren
        Djessy schreef:
        06-01-2021 09:06
        Oh wauw, dat is echt groot ja! Welke naam hebben jullie op insta?
        Gevonden!
        ...
        Thaila, zit jij echt steeds hier te checken of er iets over jullie geschreven wordt? Het valt me op dat je direct reageert als het over jullie gaat.
        Alle reacties Link kopieren
        Djessy schreef:
        06-01-2021 09:06
        Oh wauw, dat is echt groot ja! Welke naam hebben jullie op insta?
        Ja het huis is echt groot. Had wat kleiner gemogen kwa poetsen🙈. Buddenbruckjes
        Alle reacties Link kopieren
        Als Marlynn inderdaad in het voormalig GGZ-complex in Alphen ad Rijn woont (en daar lijkt het wel op), dan hoop ik voor haar dat ze het wel naar haar zin heeft:

        https://www.ad.nl/alphen/vechtpartijen- ... ~a65c5edc/

        Het artikel staat achter een betaalmuur, maar het stukje dat wel te lezen is, maakt al genoeg duidelijk.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        06-01-2021 11:02
        Thaila, zit jij echt steeds hier te checken of er iets over jullie geschreven wordt? Het valt me op dat je direct reageert als het over jullie gaat.
        Ja volgens mij wel, gelijk elke keer reactie van Thaila. Best irritant. Viel mij ook op.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik heb het gelezen, er staat dat de verwarming vanaf 17 uur uit is en in het weekend helemaal, dat de bewegingssensoren steeds afgaan (waarom zitten die er nog?), dat er nauwelijks wordt schoongemaakt, dat er is gevochten met messen omdat er onbekenden door de branddeur waren gekomen, dat het brandalarm steeds afgaat, dat internet er steeds uitligt is terwijl iedereen online onderwijs probeert te volgen. Sommige huurders weigeren nog huur te betalen. Wat erg, en dan denk ik terug aan die gladde makelaar die bij die bezichtiging was. Wat een geldwolven om zo'n complex op deze manier te verhuren, ze hebben helemaal niets gedaan aan verbouwings- of aanpassingswerk.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        06-01-2021 14:10
        Ik heb het gelezen, er staat dat de verwarming vanaf 17 uur uit is en in het weekend helemaal, dat de bewegingssensoren steeds afgaan (waarom zitten die er nog?), dat er nauwelijks wordt schoongemaakt, dat er is gevochten met messen omdat er onbekenden door de branddeur waren gekomen, dat het brandalarm steeds afgaat, dat internet er steeds uitligt is terwijl iedereen online onderwijs probeert te volgen. Sommige huurders weigeren nog huur te betalen. Wat erg, en dan denk ik terug aan die gladde makelaar die bij die bezichtiging was. Wat een geldwolven om zo'n complex op deze manier te verhuren, ze hebben helemaal niets gedaan aan verbouwings- of aanpassingswerk.
        Dank je voor je samenvatting.
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        06-01-2021 13:54
        Ja volgens mij wel, gelijk elke keer reactie van Thaila. Best irritant. Viel mij ook op.
        Als Thaila toch meeleest, dan ben ik wel heel benieuwd hoe het met dat huis in Nederland zit. Huren jullie dat huis ook zelf en zijn jullie dan in Nederland en Duitsland ingeschreven?
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        06-01-2021 13:54
        Ja volgens mij wel, gelijk elke keer reactie van Thaila. Best irritant. Viel mij ook op.
        Als ze een vraag beantwoordt, maakt het dan iets uit of ze dat snel of langzaam doet?
        Geen motto
        Alle reacties Link kopieren
        emanina schreef:
        06-01-2021 14:43
        Als ze een vraag beantwoordt, maakt het dan iets uit of ze dat snel of langzaam doet?
        Precies iemand vraagt mij iets. En ik geef antwoord.

        Prada Is het ineens verboden om hier mee te lezen. Er is nog wel meer over ons geschreven hebben wij niet op gereageerd. Zijn meerdere families die meelezen. Alleen Ivan en ik reageren onder onze eigen naam

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven