Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Nadine en Romano hebben volgende week intervieuww samen.
        Volgende week meer! Het gaat over zegt Romano: over hun deelname aan een huis vol en hoe het met hun gaat.
        Ben benieuwd waar het op komt.
        Fizz schreef:
        06-01-2021 13:30
        Als Marlynn inderdaad in het voormalig GGZ-complex in Alphen ad Rijn woont (en daar lijkt het wel op), dan hoop ik voor haar dat ze het wel naar haar zin heeft:

        https://www.ad.nl/alphen/vechtpartijen- ... ~a65c5edc/

        Het artikel staat achter een betaalmuur, maar het stukje dat wel te lezen is, maakt al genoeg duidelijk.
        Openen in incognito laat wel het hele artikel zien. Wat slecht! Dat zal ze niet geweten hebben, toen ze erin trok. Vervelend.
        Van mij mogen persoonlijke vragen aan Thaila via Instagram. Maar dat ben ik.
        Idris schreef:
        06-01-2021 15:06
        Van mij mogen persoonlijke vragen aan Thaila via Instagram. Maar dat ben ik.
        Van mij ook. En aan evt andere deelnemers ook.
        Idris schreef:
        06-01-2021 15:06
        Van mij mogen persoonlijke vragen aan Thaila via Instagram. Maar dat ben ik.
        Dat zei ik eerder ook al. Daar zijn andere kanalen voor.
        Doorenvogel schreef:
        06-01-2021 13:54
        Ja volgens mij wel, gelijk elke keer reactie van Thaila. Best irritant. Viel mij ook op.
        Huh?! Ik vind het juist superleuk dat ze meeleest en reageert. Zijn er regels dan dat dat niet mag? Jij kan toch niet voor een ander bepalen of hij wel of niet meeleest en/of reageert.

        Het moet niet gekker worden :O
        mybestfriend schreef:
        06-01-2021 16:30
        Huh?! Ik vind het juist superleuk dat ze meeleest en reageert. Zijn er regels dan dat dat niet mag? Jij kan toch niet voor een ander bepalen of hij wel of niet meeleest en/of reageert.

        Het moet niet gekker worden :O
        Het mag.
        En ik mag het irritant vinden.
        Ik wens je veel liefde en positiviteit :heart:
        Rosalind schreef:
        06-01-2021 16:16
        Dat zei ik eerder ook al. Daar zijn andere kanalen voor.
        Maar dat bepalen jullie toch niet? Dit is een vrij forum. Er is ook een piloot die een topic heeft geopend waarin hij alle vragen van forummers beantwoordt. Of vinden jullie dat dat ook niet mag?
        Pingu schreef:
        06-01-2021 14:10
        Ik heb het gelezen, er staat dat de verwarming vanaf 17 uur uit is en in het weekend helemaal, dat de bewegingssensoren steeds afgaan (waarom zitten die er nog?), dat er nauwelijks wordt schoongemaakt, dat er is gevochten met messen omdat er onbekenden door de branddeur waren gekomen, dat het brandalarm steeds afgaat, dat internet er steeds uitligt is terwijl iedereen online onderwijs probeert te volgen. Sommige huurders weigeren nog huur te betalen. Wat erg, en dan denk ik terug aan die gladde makelaar die bij die bezichtiging was. Wat een geldwolven om zo'n complex op deze manier te verhuren, ze hebben helemaal niets gedaan aan verbouwings- of aanpassingswerk.
        Waar heb je dat gelezen?
        Marlynn loopt hier inderdaad tegen aan.
        En zij is ook gestopt met het betalen van de service kosten.
        Alle reacties Link kopieren
        Ivan1975 schreef:
        06-01-2021 16:35
        Waar heb je dat gelezen?
        Marlynn loopt hier inderdaad tegen aan.
        En zij is ook gestopt met het betalen van de service kosten.
        Dit staat in de AD-link van een van de posters hierboven. Balen voor Marlynn zeg!
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Ivan1975 schreef:
        06-01-2021 16:35
        Waar heb je dat gelezen?
        Marlynn loopt hier inderdaad tegen aan.
        En zij is ook gestopt met het betalen van de service kosten.
        Wat sneu voor haar, want op zich was het een leuk project.
        Alle reacties Link kopieren
        mybestfriend schreef:
        06-01-2021 16:30
        Huh?! Ik vind het juist superleuk dat ze meeleest en reageert. Zijn er regels dan dat dat niet mag? Jij kan toch niet voor een ander bepalen of hij wel of niet meeleest en/of reageert.

        Het moet niet gekker worden :O
        Jammer dat ze dan weer niet reageert op mijn vraag hoe het met die woning in Nederland zit. Huren ze dat zelf en staan ze ook nog ingeschreven in Nederland?
        Alle reacties Link kopieren
        Fizz schreef:
        06-01-2021 16:42
        Wat sneu voor haar, want op zich was het een leuk project.
        Nou...echt leuk kan ik het niet noemen. Totaal sfeerloze kamertjes in een achenebbisj complex.
        't Is al met al een heel gedoe
        Fizz schreef:
        06-01-2021 16:43
        Jammer dat ze dan weer niet reageert op mijn vraag hoe het met die woning in Nederland zit. Huren ze dat zelf en staan ze ook nog ingeschreven in Nederland?
        Op zich heeft ze daar volgens mij al eens op geantwoord.
        Er worden hier regelmatig dezelfde vragen gesteld.
        Dan denk ik, ga naar insta, bekijk de highlights en stel daar evt je vraag.
        Pingu schreef:
        06-01-2021 16:40
        Dit staat in de AD-link van een van de posters hierboven. Balen voor Marlynn zeg!
        Ja heb het gezien.
        Wij hadden van de week al met haar gesproken over de situatie.
        Maar dat er een vechtpartij met messen was dat is ons ontgaan.

        Dit is geen wenselijke situatie.
        Pingu schreef:
        06-01-2021 16:43
        Nou...echt leuk kan ik het niet noemen. Totaal sfeerloze kamertjes in een achenebbisj complex.
        Marlynn heeft het wel naar haar zin met haar eigen blok( zoals ze dat noemt) er zitten her en der wat rotte appels tussen. Zonde hoor.
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        06-01-2021 16:49
        Op zich heeft ze daar volgens mij al eens op geantwoord.
        Er worden hier regelmatig dezelfde vragen gesteld.
        Dan denk ik, ga naar insta, bekijk de highlights en stel daar evt je vraag.
        Ik zit niet op Instagram, maar weet jij dan hoe het zit? Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar nooit een antwoord gekregen. Het enige dat ik weet is dat haar dochter er woont, maar zij hoeft natuurlijk niet de hoofdhuurder te zijn.
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        06-01-2021 13:54
        Ja volgens mij wel, gelijk elke keer reactie van Thaila. Best irritant. Viel mij ook op.
        Omdat ze niet de echte is maar gewoon een forumster. Echt dat jullie daar intrappen. Denk je nou echt dat zij hier op een forum komt net als die Ivan.
        Thaila1978 schreef:
        06-01-2021 14:46
        Precies iemand vraagt mij iets. En ik geef antwoord.

        Prada Is het ineens verboden om hier mee te lezen. Er is nog wel meer over ons geschreven hebben wij niet op gereageerd. Zijn meerdere families die meelezen. Alleen Ivan en ik reageren onder onze eigen naam
        Nee hoor. Het valt me alleen op dat als er iets kritisch wordt gezegd je dat gelijk weer goed zit te praten. Waarom moet je trouwens vermelden dat het huren van de wagen door de vader van Chay niet doorging en dat jullie het dan maar geregeld hebben. Dat roept vragen op waarom dat niet doorging en zelf komen jullie dan weer goed voor de dag.
        Net als dat je op FB vermeldde dat JIJ Miguel om een föhn had gestuurd, JIJ een bruidsjurk had gekocht voor Chay i.p.v. de jurk van de bruidswinkel, JULLIE de auto en de taart geregeld hadden. Beetje teveel borstklopperij maar dat is mijn mening.
        En de ouders van Chay vallen daarbij in het niet want tussen de regels door laat je blijken dat het allemaal van jullie uitkomt. Niet leuk om te lezen en niet leuk voor Chay en haar familie. Zelfs als ze echt niets regelen hoef je dat niet te laten blijken.

        Edit; Even een toevoeging dat dit mijn mening is en niet van andere formummers.
        anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 06-01-2021 17:18
        3.30% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        05-01-2021 21:10
        Net de bruiloft van de bb gekeken🙈
        Wat een chaos, voral die auto wat een goedkoop ding, had dan zoals bij de fam.Quaedackers limo gehuurd zodat iedereen erin kon. Plus champagne en fris en wat die auto? Niets. Of was het op het laaste nippertje dat jullie die auto konden huren? Want Nadine las ik laast dat zei het altijd paar maanden van te voren huurd! Misschien tip als weer bruiloft komt of communie🥰
        Hop naar de zomereditie als die überhaupt komt? Zie graag Familie bb en quaedackers en papa jay terug.
        Want bb is altijd wel gezelligheid te beleven en chaos. Bij de quaedackers wil ik graag de feestjes/trouwerij zien.#armekids die dochters hebben leuke jurkjes altijd aan lijken me aardige meisjes. En papa jay wil ik graag de trouwen ook zien als hij uberhaupt mee wilt doen!
        Denk dat veel gezinnen niet mee willen doen met een huis vol.
        Want heb papa jay ma 1 seizoen gezien.
        Fam.q 6 jaar geleden en afgelopen zomer ook maar weinig van gezien. En rest doen al bb 6 jaar mee. Ongeveer en de kraantjes en jelies 3 of 4x.
        Fam Q kan beter geld besteden in huis dan aan onzin dingen buitenshuis ,ik zie graag dat ze die uitbundige prullaria weglaten en zorgen dat de rolluiken omhoog kunnen bv , dat lijkt me meer gezond.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        En Ivan heeft tenminste nog wat zelfinzicht en zegt ook eerlijk dat hij dingen fout doet. En hij springt er ook niet gelijk bovenop zoals Thaila.

        De BB's moeten trouwens in april dat huis in Nederland uit omdat het een sociale huurwoning is. Dat is wat ik meegekregen heb dus ik weet niet of dat nog van toepassing is.
        Alle reacties Link kopieren
        Thaila1978 schreef:
        06-01-2021 14:46
        Precies iemand vraagt mij iets. En ik geef antwoord.

        Prada Is het ineens verboden om hier mee te lezen. Er is nog wel meer over ons geschreven hebben wij niet op gereageerd. Zijn meerdere families die meelezen. Alleen Ivan en ik reageren onder onze eigen naam
        Ik hep een donkerbruin vermoeten dad er noch een femilie meeschreift
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        06-01-2021 14:10
        Wat erg, en dan denk ik terug aan die gladde makelaar die bij die bezichtiging was. Wat een geldwolven om zo'n complex op deze manier te verhuren, ze hebben helemaal niets gedaan aan verbouwings- of aanpassingswerk.
        Goede reclame ook , omdat die bezichtiging op tv was en dit aan het licht komt.
        De Kraantjes maken geen gebruik of misbruik van hun positie om dit op Social media te zetten, wat makkelijk gekund had nav die uitzending.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        06-01-2021 15:06
        Van mij mogen persoonlijke vragen aan Thaila via Instagram. Maar dat ben ik.

        Helemaal eens. Dit is een kletstopic over het programma geen vragentopic aan Thaila. Dat kan prima op hun eigen Instagram .
        Alle reacties Link kopieren
        mybestfriend schreef:
        06-01-2021 16:30
        Huh?! Ik vind het juist superleuk dat ze meeleest en reageert. Zijn er regels dan dat dat niet mag? Jij kan toch niet voor een ander bepalen of hij wel of niet meeleest en/of reageert.

        Het moet niet gekker worden :O

        Hoi. Je komt even langs om dat mee te delen?

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven