Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Expreszo schreef:
        06-01-2021 21:13
        Ik niet, dank je. Ik heb helemaal niets met dat ondervragen.

        De kracht van een huis vol vind ik dat je thuis lekker kan speculeren en verbazen.
        Dat maakt het leuk. Is gewoon alsof je de Story leest bij de kapper.
        Het is geen docu ofzo, waar de feiten kloppend moeten zijn.
        Gewoon, entertainment. En dan wil ik me verwonderen over keuzes die mensen maken. Niks meer, niks minder.
        Dat hele programma wordt gewoon kut als je precies weet hoe alles zit.
        Het was ook niet naar jou toe bedoeld maar als aanvulling :)
        Expreszo schreef:
        06-01-2021 21:13
        Ik niet, dank je. Ik heb helemaal niets met dat ondervragen.

        De kracht van een huis vol vind ik dat je thuis lekker kan speculeren en verbazen.
        Dat maakt het leuk. Is gewoon alsof je de Story leest bij de kapper.
        Het is geen docu ofzo, waar de feiten kloppend moeten zijn.
        Gewoon, entertainment. En dan wil ik me verwonderen over keuzes die mensen maken. Niks meer, niks minder.
        Dat hele programma wordt gewoon kut als je precies weet hoe alles zit.
        Of als al de foute keuzes goedgepraat worden, of de speculaties meteen de kop in gedrukt worden.
        Expreszo schreef:
        06-01-2021 21:13
        Ik niet, dank je. Ik heb helemaal niets met dat ondervragen.

        De kracht van een huis vol vind ik dat je thuis lekker kan speculeren en verbazen.
        Dat maakt het leuk. Is gewoon alsof je de Story leest bij de kapper.
        Het is geen docu ofzo, waar de feiten kloppend moeten zijn.
        Gewoon, entertainment. En dan wil ik me verwonderen over keuzes die mensen maken. Niks meer, niks minder.
        Dat hele programma wordt gewoon kut als je precies weet hoe alles zit.
        Eens. En Thaila, toch even benoemen dat het niet op rolletjes liep met de schoonfamilie. Dat kun je niet rechtvaardigen door te zeggen dat het mooie mensen zijn. Die opmerking had je best achterwege kunnen laten.
        Expreszo schreef:
        06-01-2021 20:55
        Maar wat ik dan opvallend vind...
        Je ziet ergens de stoelen van de familie Kraan (insta?) en dan schrijf je hier dat ze leuk zijn.
        Dat zou ik dan doen op de plek waar ik het zag. Aangezien de kans dat daar de echte familie Kraan zit, groter is.

        Maar goed, ga vooral door met schrijven hoor. Voor mij is de lol
        er wel een beetje af.
        Insta? Ik doe niet aan Insta of FB of Twitter of wat dan ook. Ik zag tafel en stoelen op TV.
        prada schreef:
        06-01-2021 21:25
        Eens. En Thaila, toch even benoemen dat het niet op rolletjes liep met de schoonfamilie. Dat kun je niet rechtvaardigen door te zeggen dat het mooie mensen zijn. Die opmerking had je best achterwege kunnen laten.
        En het is de zoveelste keer dat iets soortgelijks genoemd werd. Dat kun je echt niet maken.
        Ik zou me best kunnen voorstellen als de ouders van Chayenna een huwelijk misschien nog niet zo zagen zitten.
        Alle reacties Link kopieren
        Thaila1978 schreef:
        06-01-2021 20:11
        Kinderbijslag is niet mogelijk uit 2 landen.
        Als men zich goed inleest en of informeert wat jullie trouwens slecht doen overigens.
        Kinderbijslag gaat via een afdeling in Groningen.
        Het land waar het meeste verdiend word en belastingplichtig is en ziekenfonds verzekerd dan dient men in dat land de kinderbijslag aan te vragen.
        Doorgaands duurt een aanvraag 9 maanden maar omdat ik zelfstandig ben 12 maanden.
        Ik lees zoveel speculaties en aannames en dan vind ik het eerder correct dat men vragen stelt op de man af dan klakkeloos te insinueren.
        Net zoals het huis in Nederland zijn we op zoek naar een ander huis en dat gaat niet van vandaag op morgen in de huidige huizenmarkt.
        Veroordelend omdat blijkt dat mijn bedrijf beter loopt dan verwacht vanwege sociale huurwoning is echt typerend.
        Jullie zitten allemaal onder valse namen te wijzen of te bekritiseren. Wij hoeven dat niet en doen dat niet.
        Diegene die denkt dat we niet authentiek zijn stuur dan die DM!
        Vast bang dat we de ware identiteit achterhalen.
        Niet iedereen is negatief hoor!
        Soms is het echt wel beter om te vragen gezien wij het beter weten als geen ander.
        De bruiloft is ook een dingetje en vast heeft de sceptische kijker bedenkingen.
        Deels terecht gezien niet alles op rolletjes liep met de schoonfamilie. Meer ga ik er ook niet over vertellen gezien het zeker mooie mensen zijn.
        Niet iedereen is het eens met andermans keuzes en dat is the way of life.
        Ik wens jullie vooralsnog veel goeds.
        Gr Rob Buddenbruck

        Omg wordt steeds gekker. Nu komt Rob ook nog even om het hoekje kijken.
        Thaila1978 schreef:
        06-01-2021 20:11
        Kinderbijslag is niet mogelijk uit 2 landen.
        Als men zich goed inleest en of informeert wat jullie trouwens slecht doen overigens.
        Ja, zo zijn 'wij'. Superslecht geinformeerd of ingelezen.
        Thaila1978 schreef:
        06-01-2021 20:11
        Ik lees zoveel speculaties en aannames en dan vind ik het eerder correct dat men vragen stelt op de man af dan klakkeloos te insinueren.
        Net zoals het huis in Nederland zijn we op zoek naar een ander huis en dat gaat niet van vandaag op morgen in de huidige huizenmarkt.
        Net zoals het huis in Nederland zijn we op zoek naar een ander huis? Hoezo heb je 2 huizen nodig? Alle vragen daarover worden genegeerd.
        Thaila1978 schreef:
        06-01-2021 20:11
        Veroordelend omdat blijkt dat mijn bedrijf beter loopt dan verwacht vanwege sociale huurwoning is echt typerend.
        Hier zeg je iets wat hier nog nooit beweerd is. Daarnaast vind je dat typerend voor de schrijvers hier. Aardig hoor.
        Thaila1978 schreef:
        06-01-2021 20:11
        Jullie zitten allemaal onder valse namen te wijzen of te bekritiseren. Wij hoeven dat niet en doen dat niet.
        Welkom op een forum, waar mensen met elkaar van gedachten en mening wisselen. Mag je wijzen of bekritiseren noemen. Je hoeft het niet te lezen. Gelukkig doe jij dat helemaal niet :nut:
        Thaila1978 schreef:
        06-01-2021 20:11
        Diegene die denkt dat we niet authentiek zijn stuur dan die DM!
        Vast bang dat we de ware identiteit achterhalen.
        Daag me niet uit. Oeeehhhhh
        Thaila1978 schreef:
        06-01-2021 20:11
        Niet iedereen is negatief hoor!
        Soms is het echt wel beter om te vragen gezien wij het beter weten als geen ander.
        De bruiloft is ook een dingetje en vast heeft de sceptische kijker bedenkingen.
        Deels terecht gezien niet alles op rolletjes liep met de schoonfamilie. Meer ga ik er ook niet over vertellen gezien het zeker mooie mensen zijn.
        Niet iedereen is het eens met andermans keuzes en dat is the way of life.
        Vieze steek onder de gordel naar de schoonfamilie van je zoon.
        Thaila1978 schreef:
        06-01-2021 20:11
        Ik wens jullie vooralsnog veel goeds.
        Gr Rob Buddenbruck
        Fijn dat je ons vooralsnog veel goeds wenst. Ik jou ook. Luv you met al je aannames, insinuaties, bekritiseringen en vieze steken onder water naar mooie mensen.
        anoniem_298027 wijzigde dit bericht op 06-01-2021 22:15
        0.81% gewijzigd
        En als je dan toch niet onder valse namen plaatst, waarom maak je dan niet even zelf een account aan. Is gratis.
        Idris, negeren is echt het beste.
        Rosalind schreef:
        06-01-2021 22:05
        Idris, negeren is echt het beste.
        Ik had Thaila een tijdje onder de negeer, maar dit is dan weer zo'n post. Echt, ik kan het niet laten.

        Ik ga het weer proberen :)
        Alle reacties Link kopieren
        Nou Rob, dank voor je constructieve bijdrage :roll:

        Ik geloof trouwens best dat jullie 'echt' zijn. Alleen dat als een hyena op dit topic zitten en alles goed willen praten vind ik rete irritant.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik vind het niet storend dat deelnemers meeschrijven.Maar ik hou me ook niet in daarvoor.Ik vond BB chaos maar ben van mening veranderd ,Ivan vind ik niet de verschrikkelijke maar zijn vrouw ..Ze doen het heel goed zelfs ,ik denk dat ik me niet zo zou kunnen inhouden als ik zie hoe anderen over mijn partner of kinderen praten.(daarom zou ik ook nooit meedoen aan een tv programma oid) Ik vind dat ze zich niet hoeven te verantwoorden maar als ze dat willen best mogen. Het is niet zo spectaculair als toen Marcel of Samantha bv meeschreef.Wat dat betreft doen ze het heel goed , ze geven ook hun fouten toe bv ,dat doen niet alle deelnemers meeschrijvers.Dat kan ik wel waarderen.Er is 1x ingegrepen over een topic over de Bb-jes.Terecht ! en dat kwam volgens mij ook niet van de vaste meeschrijvers hier vandaan. Ik denk dat ze wel echt zelf schrijven hier trouwens.Maar goed , al met al blijven we met hetzelfde zitten....;het programma is weer afgelopen :"-(
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        06-01-2021 21:52
        Omg wordt steeds gekker. Nu komt Rob ook nog even om het hoekje kijken.
        Ik ben beeldenker :rofl:
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Byrma schreef:
        06-01-2021 22:14
        Ik ben beeldenker :rofl:
        :rofl:
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        06-01-2021 22:14
        Ik ben beeldenker :rofl:
        :HA:
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        06-01-2021 21:52
        Omg wordt steeds gekker. Nu komt Rob ook nog even om het hoekje kijken.
        Als Linda dan om de andere hoek komt kijken dan zien ze samen veel #humormoetkunnen #beelddenkdit
        Laat ze lekker meepraten en vooral door gaan op insta of facebook en ons meekijken .Dat doen ze toch maar mooi even en
        dan hebben wij ook nog wat te lullen .
        Die saaie commerciële vlogs ga ik ook niet meer kijken ,daar is de lol wel van af . Die moeten iets anders gaan bedenken voor aandacht en dat zou zo maar een projectje 9 kunnen zijn maar niet met mij als kijker.

        Ik zou de kinderen Deijs wel eens willen horen ,hoe het daar echt zit en wat ze tegenwoordig doen . Die zijn bijna allemaal volwassen nou .
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Alle reacties Link kopieren
        Cookielover schreef:
        06-01-2021 21:11
        Je bent wel lekker zeker van je zaak hè? Maar prima, bewijs maar dat het niet Thaila is.

        Thanks alvast.
        Nou laat jij dan het keiharde bewijs zien dat het wel zo is dan?
        Alle reacties Link kopieren
        Sjiraf schreef:
        07-01-2021 00:20
        Nou laat jij dan het keiharde bewijs zien dat het wel zo is dan?
        Nou ,vraag het hun op hun Social media of hou er over op...Ivan heeft dat meerdere keren gezegd en Thaila volgens mij nu ook.
        Of aan deze 2 ; zet het neer op jullie Social media , is dat ook de wereld uit. Ik denk dat dan hier wel veel ''fans'' de gezinnen komen verdedigen ,willen we dat ? Al is dat niet echt nodig ,het laatste seizoen wordt hier toch mild gesproken over de uitzendingen, over het algemeen.Als je de vorige 8 topics terugkijkt.. :)
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Het is inmiddels wel duidelijk dat er voorstanders en tegenstanders zijn.
        Let it go zou men in de film Frozen zeggen.
        Laten wij dat ook doen.
        Ieder zijn ding.
        Alle reacties Link kopieren
        Cookielover schreef:
        06-01-2021 22:10
        Nou Rob, dank voor je constructieve bijdrage :roll:

        Ik geloof trouwens best dat jullie 'echt' zijn. Alleen dat als een hyena op dit topic zitten en alles goed willen praten vind ik rete irritant.

        Ja en ook heel onverstandig. Ze beginnen op Marcel te lijken :lol:
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        06-01-2021 22:14
        Ik ben beeldenker :rofl:
        :lol:
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        06-01-2021 22:01
        Ja, zo zijn 'wij'. Superslecht geinformeerd of ingelezen.


        Net zoals het huis in Nederland zijn we op zoek naar een ander huis? Hoezo heb je 2 huizen nodig? Alle vragen daarover worden genegeerd.


        Hier zeg je iets wat hier nog nooit beweerd is. Daarnaast vind je dat typerend voor de schrijvers hier. Aardig hoor.


        Welkom op een forum, waar mensen met elkaar van gedachten en mening wisselen. Mag je wijzen of bekritiseren noemen. Je hoeft het niet te lezen. Gelukkig doe jij dat helemaal niet :nut:


        Daag me niet uit. Oeeehhhhh
        Graag zelfs, zo weet je tenminste dat we authentiek zijn en niet forummers of anders.


        Vieze steek onder de gordel naar de schoonfamilie van je zoon.

        Niet mee eens gezien men het oneens met mekaar mag zijn over betreffende keuzes zonder iemand aan te vallen.
        Kinderachtig is de aanname dat we dat doen.
        Vooralsnog zijn we volwassen.

        Fijn dat je ons vooralsnog veel goeds wenst. Ik jou ook. Luv you met al je aannames, insinuaties, bekritiseringen en vieze steken onder water naar mooie mensen.
        De keuze om te trouwen lag geheel bij Chay en onze zoon.
        Al zouden ze eerst samenwonen etc. Hadden we dat ook gerespecteerd.

        Gr Rob
        Fizz schreef:
        06-01-2021 20:18
        Sorry hoor, maar je verhaal maakt het niet duidelijker voor mij. Jullie wonen toch al een tijdje in het huis in Duitsland? Dan hoef je toch niet al die tijd ook nog eens een sociale huurwoning in Nederland aan te houden?
        Kinderen in Nederland op school

        Chariënne heeft WLZ en is bijna 18 voor een WAJONG
        Duitse taal is voor haar niet haalbaar vanwege haar functionerings niveau.

        Bedrijf welke staat ingeschreven in Nederland.

        3 punten waarvoor we een huis in Nederland nodig hebben.

        Ja we zijn aan het kijken voor een ander huis echter nogmaals is de huizenmarkt niet in overvloed.

        Gr Rob
        Jongens, (of meisjes) zoals het nu gaat is het niet erg gezellig zeg. Ik stel voor dat we het gezellig houden.
        herfstappeltaart schreef:
        06-01-2021 19:06
        Dat zou fraude zijn en dat wil je toch niet insinueren?
        Fraude wil ik het niet noemen maar ze pikken wel het beste van twee landen mee. Ze wonen in Duitsland en betalen daar lagere belastingen terwijl ze van veel dingen in Nederland gebruik maken. De zorg voor Chariënne komt uit Nederland, ze hebben er een sociale huurwoning en de kinderen gaan in Nederland naar school.
        Ze willen niet uitleggen hoe het kan dat ze de sociale huurwoning nog hebben terwijl ze er als de kippen bij zijn om alles goed te praten wat hier gepost wordt.
        Geen idee of het illegaal is wat ze doen maar echt netjes klinkt het mij niet in de oren.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven