Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Nadine zet foto’s op instagram ‘mijn kinderen’ maar dan alleen foto’s van de jongste vijf.....tellen de anderen niet meer mee? (omdat ze Kevin niet meer accepteren?)
        Alle reacties Link kopieren
        dacht ik ook meteen toen ik die post zag. Zou echt schandalig zijn!
        Dolarde schreef:
        14-04-2021 16:23
        Nadine zet foto’s op instagram ‘mijn kinderen’ maar dan alleen foto’s van de jongste vijf.....tellen de anderen niet meer mee? (omdat ze Kevin niet meer accepteren?)
        En ook mijn gedacht.
        prada schreef:
        14-04-2021 18:27
        En ook mijn gedacht.
        Was ook mijn gedachten, de oudere like wel het bericht van Nadine.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik denk niet met opzet, dat jongste jongetje staat er niet op toch?of de bruinharige van de tweeling ik zie niet wie het is.Ik kan die kinderen niet uitelkaar houden. En dat roodharige jongetje van de tweeling sowieso niet.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        (nieuwe foto’s op insta bij Nadine) over Kevin, niemand kan ons breken ik hou van jou, der zoon is vandaag toch jarig? Of gaat Kevin weer voor🙄
        Alle reacties Link kopieren
        Zo puberaal 🙄
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        scottiewinkie schreef:
        10-04-2021 23:35
        Heel bijzonder zou Sophie zeggen.
        Romano is geblokkeerd, mama is boos, wat ze anders nooit is.
        Kevin post een foto met een pistool gericht op Nadine. :-o
        :-? En ze zijn allemaal in hetzelfde huis?
        Ik weet niet of het gewoon een schreeuw is om mediaaandacht van die 2 kinderen.Ik bedoel die 2 met die knipperlichtrelatie.
        Maar moet dit niet gemeld worden bij veilig thuis of zo?
        Het is toch een eng idee dat die kerel die vrouw slaat als hij kwaad is en die kinderen uitscheld, god weet escaleert dat.Die kinderen zijn echt niet aardig over hem aan het vertellen daar. Daar kan Mr kort lontje vast niet tegen.
        I am back....nog niks verandert die kevin wat moet ze met zo een kerel ,arme kinderen......
        Alle reacties Link kopieren
        In ‘Vriendin’ staat een interview met Janneke. Maar het viel me op dat Jennie echt heel stevig aan het worden is. Blijft een prachtige meid hoor maar ik schrok er eigenlijk een beetje van.
        De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik vind Janneke echt een leuk mens.Aanpoten en blij met kleine dingen( gewoon wandelingetje, lach van een kind). Die spelfoutjes en naïef geplaatste foto's / privézaken zijn wat minder maar ze ziet er zelf echt het kwaad niet van in.
        Ook hoe eerlijk ze schrijft dat ze nog in pyjama zat (ooh wat erg... :roll: :rofl: ) toen er een fiets werd bezorgd en hoe blij ze daar mee is.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Vladimiertje schreef:
        20-04-2021 16:53
        I am back....nog niks verandert die kevin wat moet ze met zo een kerel ,arme kinderen......
        Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat de mannen in de rij staan voor een langere relatie, dan 1 nacht, bij haar.
        Al die kinderen, geen baan niks..
        Een lot uit de loterij is ze nou niet bepaald. Heel zuur dat zo'n narcistische vent haar in zijn web heeft.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        suzyqfive schreef:
        21-04-2021 12:29
        In ‘Vriendin’ staat een interview met Janneke. Maar het viel me op dat Jennie echt heel stevig aan het worden is. Blijft een prachtige meid hoor maar ik schrok er eigenlijk een beetje van.
        Hoe oud is Jennie nu? Ze lijken daar zo snel volwassen te worden, eenmaal op de middelbare school is het ook meteen verkering, bijbaantje en sparen voor een uitzet.
        Alle reacties Link kopieren
        Janneke kan toch ieder moment bevallen? Dacht ergens gelezen te hebben dat dat in april was.
        Volgens mij duurt dat nog wel even hoor. Ze was ergens in december 12 weken.
        Juni dacht ik?
        Rosalind schreef:
        21-04-2021 19:26
        Juni dacht ik?
        Dat dacht ik ook.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik dacht begin juli?
        Alle reacties Link kopieren
        Ik schrok ook van Jennie hoor. Vreselijk ouwelijk gekleed ook....
        Ik vind het echt heel onaardig om hier iets negatiefs te posten over de kinderen. Doe dat maar gewoon niet.
        Die kinderen kiezen er niet voor om op tv te komen. De oudsten zijn oud genoeg om dit soort topics te vinden en te lezen. Van mij mag je van alles over de ouders posten, over de opvoeding, maar laat de kinderen met rust.

        Dat is mijn mening. Doe ermee wat je wilt.
        Alle reacties Link kopieren
        Ja mee eens. Zo vernietigend zo'n mening voor een meisje volop in ontwikkeling. Hoe kut is dat om dat te lezen dat mensen haar afzeiken? Gewoon een vorm van pesten als je het mij vraagt...

        Wel schattig hoe blij Janneke is met haar nieuwe fiets...
        Alle reacties Link kopieren
        Bij Jellies staat dat artikel en dat ze vaak kleding krijgen.Dat het niet altijd de smaak van de kinderen is maar dat ze het gewoon aantrekken.. Opvoeding en dankbaar voor wat ze krijgen, zo blijft er geld over voor andere dingen.

        Ik vind het knap! (en het huis is ook knap, ouwe) dan moet je wel gelukkig zijn als je zo leeft denk ik.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        21-04-2021 20:48
        Die kinderen kiezen er niet voor om op tv te komen. De oudsten zijn oud genoeg om dit soort topics te vinden en te lezen. Van mij mag je van alles over de ouders posten, over de opvoeding, maar laat de kinderen met rust.

        Dat is mijn mening. Doe ermee wat je wilt.
        Helemaal mee eens.
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        21-04-2021 21:16
        Bij Jellies staat dat artikel en dat ze vaak kleding krijgen.Dat het niet altijd de smaak van de kinderen is maar dat ze het gewoon aantrekken.. Opvoeding en dankbaar voor wat ze krijgen, zo blijft er geld over voor andere dingen.

        Ik vind het knap! (en het huis is ook knap, ouwe) dan moet je wel gelukkig zijn als je zo leeft denk ik.
        Ik zie wel mooie foto’s maar geen tekst? Staat die ook ergens?
        Ik zie ook geen foto's. Heeft iemand een linkje naar het artikel of de foto's?

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven