Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        12-05-2021 20:47
        Linda gaat op de seksie tour. Het is moederdag en je weet dat het gefilmd gaat worden en dan ga je bloot in bed liggen.
        Sorry hoor. Ik vind dat echt zo onnozel. Dat ziet er niet uit. Doe effe een shirt aan als je weet dat je gefilmd wordt en de kinderen komen boven. Ze kan niet eens fatsoenlijk gaan zitten. Zal ze wel interessant vinden. :lol: :lol: :lol: Afgekeken van SN. :O
        Saaie vlog, die monotone stem van Ivan alleen al, was dat niet ook wat hem zo irriteerde aan zijn zoon?
        Alle reacties Link kopieren
        Heb ook even gekeken naar de moederdagvlog van de Kraantjes, hij maakt me een beetje verdrietig. Die kinderen die vol spanning wachten tot ze hun cadeautje mogen geven, die beslapen bedden, hun moeder in haar halfnakie onder het dekbed en daar staat je vader dan bij te filmen. Niet voor het gezin, maar voor de buitenwereld.
        Ik snap niet dat die vloggende families geen stelregels hebben als in: de slaapkamers en slaapverdieping zijn privé. Of zouden die families er wel zijn?
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        13-05-2021 09:14
        Heb ook even gekeken naar de moederdagvlog van de Kraantjes, hij maakt me een beetje verdrietig. Die kinderen die vol spanning wachten tot ze hun cadeautje mogen geven, die beslapen bedden, hun moeder in haar halfnakie onder het dekbed en daar staat je vader dan bij te filmen. Niet voor het gezin, maar voor de buitenwereld.
        Ik snap niet dat die vloggende families geen stelregels hebben als in: de slaapkamers en slaapverdieping zijn privé. Of zouden die families er wel zijn?

        Precies dat. Bah.
        Denk dat vloggende familie's alles filmen.

        Alleen bij de Jelies zie ik zoiets niet. Dat zijn gewoon leuke foto's. En dan die lieve Janneke met haar leuke verhaaltjes.
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        13-05-2021 08:35
        Hahaha, Sofie met haar KKKèrcher!! Op roze stiletto’s, ze lijkt Freddie Mercury wel.

        Uiteraard zijn ze gisteren weer uit bunkeren geweest, en opa en oma mochten koken voor de kinderen.
        Mij valt op dat ze steeds minder moeite doet om leuke foto’s te maken. Het is alsof ze af en toe random wat plaatjes uit haar heup schiet.


        Haha ja nu je het zegt. Het is net Freddie.
        Alle reacties Link kopieren
        De kinderen Nagelkerke groeien op met reclamefolders ipv jeugdboeken lijkt het.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        13-05-2021 08:59
        Saaie vlog, die monotone stem van Ivan alleen al, was dat niet ook wat hem zo irriteerde aan zijn zoon?
        Ja heel gezeik van Ivan tegen zijn zoon over zijn stem en houding, terwijl dat precies zoals bij Ivan zelf is.
        Schrok zo van dat stukje, lekker je puber zoon afzeiken op tv.
        Ik zeg niet dat hij een slechte ouder is maar dat moment was hij echt een ramp.
        Alle reacties Link kopieren
        Nidorina schreef:
        13-05-2021 10:32
        Ja heel gezeik van Ivan tegen zijn zoon over zijn stem en houding, terwijl dat precies zoals bij Ivan zelf is.
        Schrok zo van dat stukje, lekker je puber zoon afzeiken op tv.
        Ik zeg niet dat hij een slechte ouder is maar dat moment was hij echt een ramp.
        En dan steeds dat harde lachen van hem bij die vragen aan Stan.
        Alle reacties Link kopieren
        Nagelkerkjes in de krant. Wel goed om aandacht voor te hebben.
        https://www.gelderlander.nl/home/vondel ... ~a5b21305/
        Rilena schreef:
        13-05-2021 21:02
        Nagelkerkjes in de krant. Wel goed om aandacht voor te hebben.
        https://www.gelderlander.nl/home/vondel ... ~a5b21305/
        Ze was ook bij 112 vandaag op RTL5. Ze waren daar op dat park bij vrienden toen ze allemaal politieauto's zagen en toen hebben ze haar thuis geïnterviewd bij de Beschermde kamer.
        Alle reacties Link kopieren
        Wat triest toch weer, ik kan me voorstellen dat het een grote schok is als dat zo dichtbij gebeurt.
        Rilena schreef:
        13-05-2021 21:02
        Nagelkerkjes in de krant. Wel goed om aandacht voor te hebben.
        https://www.gelderlander.nl/home/vondel ... ~a5b21305/
        Ik vind het goed dat er aandacht aan wordt besteed maar ik vind het artikel vreselijk. De "gedumpte baby" etc. Sofie heeft het ook over "het lijkje".
        Ik weet dat het allemaal waar is maar het had best wel iets respectvoller geschreven kunnen worden.
        Alle reacties Link kopieren
        Ach SN heeft weer even aandacht. Net of ze persoonlijk de baby heeft gevonden.
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        13-05-2021 08:35
        Hahaha, Sofie met haar KKKèrcher!! Op roze stiletto’s, ze lijkt Freddie Mercury wel.

        Uiteraard zijn ze gisteren weer uit bunkeren geweest, en opa en oma mochten koken voor de kinderen.
        Mij valt op dat ze steeds minder moeite doet om leuke foto’s te maken. Het is alsof ze af en toe random wat plaatjes uit haar heup schiet.
        Ik heb het niet gezien.
        "Ze lijkt Freddie Mercury wel" :HA: ik ga stuk.
        Maarr ...dat mocht ze willen.Die is legendarisch.Ze zag er vóór de inmenging van die andere Fred een stuk vlotter uit, nu lijkt het meer een parodie.
        Als ik al met al kijk, is het de meeste families wat naar de bol gestegen na deelname aan EHV.Niet allemaal gelukkig.
        Handig, altijd statief bij je.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Pingu schreef:
        13-05-2021 09:14
        Heb ook even gekeken naar de moederdagvlog van de Kraantjes, hij maakt me een beetje verdrietig. Die kinderen die vol spanning wachten tot ze hun cadeautje mogen geven, die beslapen bedden, hun moeder in haar halfnakie onder het dekbed en daar staat je vader dan bij te filmen. Niet voor het gezin, maar voor de buitenwereld.
        Ik snap niet dat die vloggende families geen stelregels hebben als in: de slaapkamers en slaapverdieping zijn privé. Of zouden die families er wel zijn?
        Ik mis de Moederdag foto’s van de Fam Baumgard en (Fam) N Quaedackers want zei plaats ook maar heeeeeel weinig valt me op..
        Doorenvogel schreef:
        14-05-2021 11:07
        Ach SN heeft weer even aandacht. Net of ze persoonlijk de baby heeft gevonden.
        Echt hè😂
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        14-05-2021 14:03
        Ik mis de Moederdag foto’s van de Fam Baumgard en (Fam) N Quaedackers want zei plaats ook maar heeeeeel weinig valt me op..
        Zal het te druk hebben met die parel van een lover.
        Doorenvogel schreef:
        14-05-2021 14:39
        Zal het te druk hebben met die parel van een lover.
        [...]
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2021 11:04
        Reden: Dubbelnicken en negeren topic verbod
        22.39% gewijzigd
        Deslimste1980 schreef:
        14-05-2021 19:47
        [...]
        De pot verwijt de ketel...
        Je hebt 3 pagina’s reacties op de huis vol topics.
        Je geeft het advies nergens naar te kijken als we ons alleen maar ergeren. En wat doe je zelf?
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2021 11:05
        Reden: quote verwijderd
        12.78% gewijzigd
        Leuk, de trol komt ook weer es langs.
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        14-05-2021 20:24
        De pot verwijt de ketel...
        Je hebt 3 pagina’s reacties op de huis vol topics.
        Je geeft het advies nergens naar te kijken als we ons alleen maar ergeren. En wat doe je zelf?
        Idd, doe jezelf een lol en ga je hier niet lopen ergeren
        Alle reacties Link kopieren
        Colori-del-Mare schreef:
        14-05-2021 20:41
        Leuk, de trol komt ook weer es langs.

        Ja zeg dat wel. Of familie van ...... :lol:
        Alle reacties Link kopieren
        Ik kijk net bij BB, een reacties onder de foto van Toetie. o_o
        Het is toch wat als iedereen een mening kan geven over je kind.Ik vind EHV leuk om te kijken. Maar de nadelen voor de deelnemende gezinnen zijn ook groot.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        15-05-2021 23:08
        Ik kijk net bij BB, een reacties onder de foto van Toetie. o_o
        Het is toch wat als iedereen een mening kan geven over je kind.Ik vind EHV leuk om te kijken. Maar de nadelen voor de deelnemende gezinnen zijn ook groot.
        Over dat kapsel? Die reacties die eronder stonden hadden van mij ook niet gehoeven, maar eerlijk is eerlijk: hier is geen gediplomeerde kapper aan te pas geweest. Het ziet er vreselijk ongelijk uit en de pony is te ver op de zijkant geknipt.
        Thaila had het zelf misschien nog wel beter kunnen doen ;-D Maar het blijft een meisje met een heelijk gezichtje. Ze kan het hebben.

        Ik heb de reacties niet gelezen. Waren ze naar?
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        16-05-2021 09:54
        Thaila had het zelf misschien nog wel beter kunnen doen ;-D Maar het blijft een meisje met een heelijk gezichtje. Ze kan het hebben.

        Ik heb de reacties niet gelezen. Waren ze naar?
        Dat snoetje inderdaad :flirting: Maar dat ze het kan hebben... Ik weet het niet. Ik vind het er persoonlijk niet uitzien en ik vind dat ze hiermee voor lul loopt.

        Ik snap het niet. Wel in de uitzending vertellen dat ze een paar duizend euro kwijt zijn aan de kerst, maar dan niet even een goed kappertje betalen voor dat kind.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven