Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2021 (Videoland)

05-01-2021 08:13 911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Married at First Sight is begonnen!
Ik kijk zelf de Videoland planning dus vind het fijn als mensen mee willen praten met de week voorlopen maar als daar niet genoeg mensen voor zijn dan pas ik me aan en houdt ik m’n mond voor de spoilers ;-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk stel de eersten maar ik vind het wel ‘spannend’ dat ze iemand van 35 die al eerder getrouwd is met een 25-jarige die thuis woont matchen.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh leuk, wist ik niet. Dankjewel voor de reminder!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk trouwens ook via Videoland dus vooruit praten vind ik prima ;-)
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!

Die koffie bij de politie :rofl: ik ben daar ook een keer op oriënterend gesprek geweest dus ik weet hoe vies de koffie daar was. Één van de redenen dat ik uiteindelijk niet gesolliciteerd heb :proud:
Alle reacties Link kopieren
Rein :heart:
Alle reacties Link kopieren
Dat gay-stel gaat t niet worden denk ik. Alleen al de afstand (Haarlem-zuid Limburg). Hoe kun je de spontaniteit in een relatie brengen als je elkaar niet spontaan kunt bezoeken voor een kopje koffie of een wijntje. Bij het ene stel spreken ze uit dat het zo goed is dat ze beiden uit Brabant komen en dan doen ze dit :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
05-01-2021 10:26
Dat gay-stel gaat t niet worden denk ik. Alleen al de afstand (Haarlem-zuid Limburg). Hoe kun je de spontaniteit in een relatie brengen als je elkaar niet spontaan kunt bezoeken voor een kopje koffie of een wijntje. Bij het ene stel spreken ze uit dat het zo goed is dat ze beiden uit Brabant komen en dan doen ze dit :facepalm:
Ja dat bedacht ik me ook al. Haarlem komt dan wel oorspronkelijk uit Brabant maar lijkt toch wel te settelen in Noord-Holland met z'n klushuis. Haarlem-Echt is meer dan 2 uur rijden.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
05-01-2021 10:28
Ja dat bedacht ik me ook al. Haarlem komt dan wel oorspronkelijk uit Brabant maar lijkt toch wel te settelen in Noord-Holland met z'n klushuis. Haarlem-Echt is meer dan 2 uur rijden.
Ze zijn beiden dus gebonden aan hun woonplaats. Geen goede match dus.
Alle reacties Link kopieren
Lees even mee hier. Nog nooit mafs gekeken, maar weet sinds vorige week dat een bekende meedoet. Kijk nu gewoon echt uit naar vanavond (geen videoland hier) 😄 is dat wat!
Yes, ik kijk ook mee!
AnAppleADay schreef:
05-01-2021 08:47
Leuk stel de eersten maar ik vind het wel ‘spannend’ dat ze iemand van 35 die al eerder getrouwd is met een 25-jarige die thuis woont matchen.
Ik vind die ook erg spannend. Die levens liggen wel erg ver uit elkaar voor mijn gevoel. Vind het sowieso wel heftig dat ze iemand van 25 mee laten doen en dan koppelen aan iemand die 10 jaar ouder is. Ook al is ze zo volwassen voor haar leeftijd. Kan me voorstellen dat zij heel erg op zoek is naar een maatje aangezien ze geen vrienden heeft.
Oh en Haarlem-Echt zie ik ook door de afstand heel lastig worden. Zeker als je hoort wat ze zoeken in een relatie. Die in Echt zal vast zitten aan zijn chocoladewinkels, maar die van Haarlem heb ik denk ik gemist waarom hij naar Haarlem is gegaan. Los van zijn klushuis weet ik niet hoe gebonden hij is aan Haarlem nu?
Leuk! Misschien ook leuk om te lezen hoe het een jaar later gaat met de deelnemers van vorige keer; het is 1, 5 uur geleden geplaatst dus vers vd pers:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... jaar-later
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook via Videoland, maar heb alleen de eerste aflevering gezien. De tweede staat er ook al op, toch? Kijk ik die morgenochtend even.

Ik vind 25 en 35 ook wel een groot verschil. Ik vond haar nu ook nog vrij jong overkomen, dus ben benieuwd hoe ze in andere afleveringen is. Het lijken me wel leuke mensen verder, de twee mannen van het homohuwelijk ook.
Alle reacties Link kopieren
Het moet niet in elk tv topic een ding worden maar hier vind ik de afstand wel echt niet-aanwezig. Bij de jurken passen zitten ze opgepropt op één bankje en Carlo houdt ook geen afstand als hij bij de deur staat.

Als zij nou straks wel gewoon een dansfeest mogen houden dan word ik wel chagrijnig ivm mijn eigen bruiloft afgelopen zomer.
Alleen het bruidspaar mag dansen en de gasten niet. Dit is uitgelegd in een artikel. Alle deelnemers zijn getest en ze hebben tijdens de zomer vooral buiten gefilmd. Ook gaan ze alleen naar Europese bestemmingen op verzoek vN rtl4.
Alle reacties Link kopieren
Aaaaahhhhhh waarom moet die Wenkie nou in het begin van het programma opduiken .

Bijzondere mensen zitten er bij die zich aangemeld hebben hoor.

En waarom gaat die “coach met de hoge stem” meer op de achtergrind werken en de andere coaches coachen :blond:

We gaan het zien, ik heb er wel weer zin in na een aantal seizoenen MAFS Australië :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
05-01-2021 19:51
Aaaaahhhhhh waarom moet die Wenkie nou in het begin van het programma opduiken .

Bijzondere mensen (wensen) zitten er bij die zich aangemeld hebben hoor.

En waarom gaat die “coach met de hoge stem” meer op de achtergrind werken en de andere coaches coachen :blond:

We gaan het zien, ik heb er wel weer zin in na een aantal seizoenen MAFS Australië :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
05-01-2021 19:49
Alleen het bruidspaar mag dansen en de gasten niet. Dit is uitgelegd in een artikel. Alle deelnemers zijn getest en ze hebben tijdens de zomer vooral buiten gefilmd. Ook gaan ze alleen naar Europese bestemmingen op verzoek vN rtl4.
Ok dat scheelt al, maar dan nog zitten ze continue echt veel te dicht bij elkaar bij het passen etc.

En die man in Echt die z’n vriendin knuffelt, de oudere mevrouw die haar zus knuffelt, vriendinnen die naast elkaar staan om commentaar in de camera te geven... dat kan je toch niet zo uitzenden?

Edit: oh en buurvrouwen gedag zoenen...

Edit 2: ja joh, ook nog even een hand geven
anappleaday wijzigde dit bericht op 05-01-2021 20:19
26.08% gewijzigd
nienkejj schreef:
05-01-2021 19:51
Aaaaahhhhhh waarom moet die Wenkie nou in het begin van het programma opduiken .

Bijzondere mensen zitten er bij die zich aangemeld hebben hoor.

En waarom gaat die “coach met de hoge stem” meer op de achtergrind werken en de andere coaches coachen :blond:

We gaan het zien, ik heb er wel weer zin in na een aantal seizoenen MAFS Australië :popcorn:
Wenkie heeft een nieuwe liefde, sinds december geloof ik. Wie had dat nou gedacht?

Ik vind de Australische versie toch leuker, er gebeurt veel meer. Maar het is wel leuk om het toch te kijken.

Overigens kiest NL bewust om niet het format van Australie te volgen. Ze vinden dat ze de drama niet hoeven uit te lokken.
Ze zullen ook wel bewust kiezen om niet het Belgische format te volgen, omdat er dan te weinig drama komt voor de Nederlandse televisie. Blijf die echt veel puurder vinden zonder matches waarbij ik het idee heb dat ze alleen maar gematcht zijn voor de kijkcijfers.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
05-01-2021 18:57
Yes, ik kijk ook mee!


Ik vind die ook erg spannend. Die levens liggen wel erg ver uit elkaar voor mijn gevoel. Vind het sowieso wel heftig dat ze iemand van 25 mee laten doen en dan koppelen aan iemand die 10 jaar ouder is. Ook al is ze zo volwassen voor haar leeftijd. Kan me voorstellen dat zij heel erg op zoek is naar een maatje aangezien ze geen vrienden heeft.
Zei ze dat, dat ze geen vrienden heeft? Dat heb ik dan gemist.

De twee homo mannen vind ik leuk. Twijfel inderdaad aan de houdbaarheid in verband met de afstand.
Werd volgens mij door Carlo als voice-over gezegd toen werd uitgelegd waarom zij geen vrijgezellenfeest had.
Zooo die Rein is een leukerd. En natuurlijk homo. Is zo vaak het geval :bonk:
Maar als ik hem zou zien en niet beter zou weten, zou ik niet denken dat hij gay is.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
05-01-2021 21:46
Werd volgens mij door Carlo als voice-over gezegd toen werd uitgelegd waarom zij geen vrijgezellenfeest had.
Oh ben net pas aan aflevering 2 begonnen ;-)

Ik vind die Limburgse homo (sorry, naam even kwijt) ook wel een leukerd hoor. Volgens mij is dat een lieve en oprechte man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven