Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2021 (Videoland)

05-01-2021 08:13 911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Married at First Sight is begonnen!
Ik kijk zelf de Videoland planning dus vind het fijn als mensen mee willen praten met de week voorlopen maar als daar niet genoeg mensen voor zijn dan pas ik me aan en houdt ik m’n mond voor de spoilers ;-)
Alle reacties Link kopieren
Die Freddy lijkt wel de vader van Henk (van Chantal).
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
05-01-2021 18:57
Yes, ik kijk ook mee!


Ik vind die ook erg spannend. Die levens liggen wel erg ver uit elkaar voor mijn gevoel. Vind het sowieso wel heftig dat ze iemand van 25 mee laten doen en dan koppelen aan iemand die 10 jaar ouder is. Ook al is ze zo volwassen voor haar leeftijd. Kan me voorstellen dat zij heel erg op zoek is naar een maatje aangezien ze geen vrienden heeft.
Ik krijg juist het idee dat dit haar zeer onvolwassen maakt. Het is bijna een archetype: jong, alleen maar topsport en geen vriendinnen. Ik vrees dat Lizzy met weinig levenservaring, en eigenlijk maar 1 focuspunt niet veel gespreksstof kan retourneren. Als man zou ik het zelfs een beetje vrezen... wanneer een vrouw geen vriendinnen heeft en je stapt gelijk in zo'n heftig verbond met elkaar, kun je al snel haar hele wereld worden.

Dat niemand hier trouwens aangeslagen is op die vriendin van Rein. Alles schreeuwt "Ik wil jou en masturbeer mijzelf huilend in slaap omdat je zo nodig op mannen moet vallen".
Alle reacties Link kopieren
DrMcNinja schreef:
05-01-2021 22:01
Ik krijg juist het idee dat dit haar zeer onvolwassen maakt. Het is bijna een archetype: jong, alleen maar topsport en geen vriendinnen. Ik vrees dat Lizzy met weinig levenservaring, en eigenlijk maar 1 focuspunt niet veel gespreksstof kan retourneren. Als man zou ik het zelfs een beetje vrezen... wanneer een vrouw geen vriendinnen heeft en je stapt gelijk in zo'n heftig verbond met elkaar, kun je al snel haar hele wereld worden.

Dat niemand hier trouwens aangeslagen is op die vriendin van Rein. Alles schreeuwt "Ik wil jou en masturbeer mijzelf huilend in slaap omdat je zo nodig op mannen moet vallen".
Oh zei ze dat? Niet gehoord. Heb haar wel meerdere keren horen zeggen dat het zoooooo jammer is dat hij homo is. Jaja nu weten we het wel.
Alle reacties Link kopieren
God, ik vind het weer oersaai die eerste twee afleveringen. Eindeloze passessies, trouwjurken, trouwpakken, stropdassen... gaap... vrijgezellenfeesten, briefjes voorlezen... snurk... :zzz: iedere keer weer hetzelfde, nou weten we het wel. Doorkomme met dat drama!
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
05-01-2021 22:03
Oh zei ze dat? Niet gehoord. Heb haar wel meerdere keren horen zeggen dat het zoooooo jammer is dat hij homo is. Jaja nu weten we het wel.
Nou ja niet zo letterlijk, maar meerdere keren herhalen dat je zou willen dat hij trouwt met jou en dat die andere man heel blij moet zijn (met een ondertoon)... we vullen de rest verder zelf in. Maar daar is dit ook een uitgelezen programma voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat Lizzy op Lars valt. De teleurstelling droop van haar gezicht in de preview.

Ben ik nou de enige die Lars niet aantrekkelijk vind? Hij heeft een stoere job, maar verder vind ik hem totaal niet mannelijk, en hij heeft ook zo'n iel lichaampje.
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
05-01-2021 22:16
Ik denk niet dat Lizzy op Lars valt. De teleurstelling droop van haar gezicht in de preview.

Ben ik nou de enige die Lars niet aantrekkelijk vind? Hij heeft een stoere job, maar verder vind ik hem totaal niet mannelijk, en hij heeft ook zo'n iel lichaampje.
Op stilstaand beeld vind ik hem best een aantrekkelijke man. Maar zijn maniertjes zijn heel ielig ofzo, hopelijk zijn het vooral de zenuwen.
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
05-01-2021 22:16
Ik denk niet dat Lizzy op Lars valt. De teleurstelling droop van haar gezicht in de preview.

Ben ik nou de enige die Lars niet aantrekkelijk vind? Hij heeft een stoere job, maar verder vind ik hem totaal niet mannelijk, en hij heeft ook zo'n iel lichaampje.
Bedoel je het moment dat zij binnenkwam?
Ze was wel super zenuwachtig.

Lars vind ik geen lelijke man, maar vind hem vooral sympathiek en spontaan.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
05-01-2021 23:07
Bedoel je het moment dat zij binnenkwam?
Ze was wel super zenuwachtig.

Lars vind ik geen lelijke man, maar vind hem vooral sympathiek en spontaan.
In zijn uniform is ie best een lekkere stoere vent, met die tattoos. Zonder uniform, mwah.. mij iets te jongensachtig. En zijn linkeroor staat zo ver van zijn hoofd, ik moet er de hele tijd naar kijken. Wel heel leuke lach
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de 2e aflevering nog niet helemaal gezien maar de homo-mannen zie ik niet matchen, ook niet zonder de afstand. En het irriteert me dat Rein zoooo graag de hele tijd opgehemeld wil worden door zijn vriendin. Heel eenzijdig is het.

Het hetero-koppel is op zich wel een goede match denk ik, maar ik vind 25 veel te jong, zeker in haar situatie. Die meid moet nog even flink proeven van het leven voor ze van topsport naar een huwelijk springt. Beetje plezier maken meid!
Alle reacties Link kopieren
Het kijkt wel of Rein schimmel op zijn kin heeft :biggrin:
Dat wat oudere stel lijkt me wel een goede match. Wel een groot leeftijdsverschil zeg, 69 en 58. Hoewel zij er veel ouder uitziet. Ze lijken een goede match.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Fijn, ook een videoland topic voor ik mn mond voorbij praat in het andere topic.
Bff Rein: aanstelster: ze wil hem idd het liefste zelf. Ik vind Rein ook niet zo bijzonder verder. Vrolijke en energieke uitstraling wel maar lijkt me behoorlijk ijdel en een tikje arrogant. Vind Danny leuker maar die is miss erg serieus.
Lars: ik vind hem niet knap maar hij heeft een leuke uitstraling. Lijkt me een positief en prettig persoon in de omgang en snap best dat vrouwen om die reden op hem vallen. Knap kan je hem echt niet noemen. Lizzy vind ik ook niet knap maar dat heeft bij haar ook met uitstraling te maken. Ze komt zo timide over. Vind ze qua knapheid wel van dezelfde league.
Dat oudere stel maar even afwachten. Hij lijkt me heel gezellig en nuchter maar zou als 58 jarige vrouw niet aan een man van 69 gekoppeld willen worden. Ook benieuwd of deze oudere vrouw nu wel een beetje normaal kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
06-01-2021 11:08
Het kijkt wel of Rein schimmel op zijn kin heeft :biggrin:
Dat wat oudere stel lijkt me wel een goede match. Wel een groot leeftijdsverschil zeg, 69 en 58. Hoewel zij er veel ouder uitziet. Ze lijken een goede match.
Ja ik vroeg me ook al af wat dat was. Is gewoon grijs haar volgens mij, maar wel erg 'gelijk'.

Rein en Danny vind ik wel leuke mannen maar zie het bij nader inzien toch niet matchen. Ik denk dat Danny te serieus is voor Rein.
Rein is niet lelijk maar vind hem ook weer niet zo bijzonder. In dat trouwpak vond ik hem er erg ieltjes uitzien.
Alle reacties Link kopieren
anjer84 schreef:
06-01-2021 11:11
Fijn, ook een videoland topic voor ik mn mond voorbij praat in het andere topic.
Bff Rein: aanstelster: ze wil hem idd het liefste zelf. Ik vind Rein ook niet zo bijzonder verder. Vrolijke en energieke uitstraling wel maar lijkt me behoorlijk ijdel en een tikje arrogant. Vind Danny leuker maar die is miss erg serieus.
Lars: ik vind hem niet knap maar hij heeft een leuke uitstraling. Lijkt me een positief en prettig persoon in de omgang en snap best dat vrouwen om die reden op hem vallen. Knap kan je hem echt niet noemen. Lizzy vind ik ook niet knap maar dat heeft bij haar ook met uitstraling te maken. Ze komt zo timide over. Vind ze qua knapheid wel van dezelfde league.
Dat oudere stel maar even afwachten. Hij lijkt me heel gezellig en nuchter maar zou als 58 jarige vrouw niet aan een man van 69 gekoppeld willen worden. Ook benieuwd of deze oudere vrouw nu wel een beetje normaal kan doen.
Heb er nog niet veel van gezien maar die oudere man leek me wel iemand die gewoon graag iemand heeft, maar misschien heb ik het mis.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
06-01-2021 11:56
Ja ik vroeg me ook al af wat dat was. Is gewoon grijs haar volgens mij, maar wel erg 'gelijk'.

Rein en Danny vind ik wel leuke mannen maar zie het bij nader inzien toch niet matchen. Ik denk dat Danny te serieus is voor Rein.
Rein is niet lelijk maar vind hem ook weer niet zo bijzonder. In dat trouwpak vond ik hem er erg ieltjes uitzien.
Ja is grijs haar. Ik hou wel van een grijzige baard maar dit is geen gezicht.
In het voorstukje staat ie in zijn boxer, heel ielig is hij. Niet aantrekkelijk.
Maar wat een irritante vriendin, met haar gevlij. We weten nu wel dat je jaloers bent en hem hetero wil maken, man man. Wat een aandacht vraagt die vrouw
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Lizzy is een leuke meid maar ze loopt als een postpaard in haar bruidsjurk.

Waarom hangen er altijd één of meer hysterische vrouwen rond zo'n homo? Van een van die jongens kwam zijn moeder helemaal in de verdrukking door die twee gillende keukenmeiden.

En dan bij allemaal de nadruk erop leggen dat ze het zo verdienen want ze hebben zoveel meegemaakt. Natuurlijk zal dat ook waar zijn maar ze weten werkelijk niet van ophouden dit steeds te benoemen.
Klopt het dat een nieuwe aflevering alleen op maandag en dinsdag op Videoland wordt gezet? Ik dacht dagelijks maar zie 2 afleveringen.
Nederlandse versie komt altijd alleen een nieuwe aflevering op Videoland als er ook een nieuwe op tv komt. Dus dat klopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet zo goed tegen de kaak van Lars. Zijn onderkaak staat zo ver naar voren dat zijn gebit verkeerd staat. Ik vind hem wel heel leuk overkomen. Lizzy lijkt en is jong. Jammer voor haar dat ze verder niemand heeft. Ze lijkt me een introvert persoon, die sociaal ook wat ongemakkelijk is. Ik hoop voor ze dat het klikt, maar ik vrees van niet.
Oh leuk, ik kijk op NL Ziet en daar stond ook de tweede er al op. Ik werk zelf in de bruidsbranche en moet zeggen dat ik het wel enigszins zuur vind wat ze hier allemaal gewoon doen wat eigenlijk niet mocht, waardoor al mijn bruidsparen hun huwelijken hebben moeten uitstellen. Zoenen met de buuf, vrijgezellenfeestjes, weggeven door je vader (oh nee Lizzy woont nog thuis natuurlijk dus dan mag dat), Carlo die met iedereen innig doet, as schoonma die as schoondochter omhelst... beetje frustrerend wel dat ik dankzij corona al maanden werkloos zonder geld thuis zit en zij dit zo op tv brengen.

Maar goed, da's gezegd, ik hou erover op. ;-) Ik vind beide stellen so far geen match die lang gaat standhouden denk ik! En het nieuwe stel van aflevering twee, hmz hmz...
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
06-01-2021 10:35
In zijn uniform is ie best een lekkere stoere vent, met die tattoos. Zonder uniform, mwah.. mij iets te jongensachtig. En zijn linkeroor staat zo ver van zijn hoofd, ik moet er de hele tijd naar kijken. Wel heel leuke lach
Hij is sowieso moedig. Ik bedoel, eerst je trouwpak aantrekken en dáárna je tanden poetsen... ik doe het 'm niet na!
Alle reacties Link kopieren
DrMcNinja schreef:
07-01-2021 01:13
Hij is sowieso moedig. Ik bedoel, eerst je trouwpak aantrekken en dáárna je tanden poetsen... ik doe het 'm niet na!
Haha dat is mij niet opgevallen maar idd zeer moedig!

Dit is in de zomer opgenomen en toen was het allemaal wat minder ernstig dan nu. Afstand was natuurlijk wel van toepassing toen en dat wordt idd niet consequent nageleefd. Zie je bij 4 handen op 1 buik bijvoorbeeld wel. Is slordig van de programmamakers.
Alle reacties Link kopieren
Die Lizzie, lief meiske maar wat een kind nog. En ze noemen haar volwassen maar dat zie ik niet in haar terug. Ik vind dat ze eruit ziet als een meisje van 19-20. Heel kinderlijk, beetje saai en totaal geen sprankelende jonge vrouw. Die man van haar lijkt me erg leuk en vlot. Ik denk dat hij totaal op haar af gaat knappen.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
bergje65 wijzigde dit bericht op 07-01-2021 09:47
97.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
2x dubbel pfff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven