Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2021 (Videoland)

05-01-2021 08:13 911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Married at First Sight is begonnen!
Ik kijk zelf de Videoland planning dus vind het fijn als mensen mee willen praten met de week voorlopen maar als daar niet genoeg mensen voor zijn dan pas ik me aan en houdt ik m’n mond voor de spoilers ;-)
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
07-01-2021 09:41
Die Lizzie, lief meiske maar wat een kind nog. En ze noemen haar volwassen maar dat zie ik niet in haar terug. Ik vind dat ze eruit ziet als een meisje van 19-20. Heel kinderlijk, beetje saai en totaal geen sprankelende jonge vrouw. Die man van haar lijkt me erg leuk en vlot. Ik denk dat hij totaal op haar af gaat knappen.
Nou dat is eigenlijk ook mijn indruk van haar. Indrukwekkend wat ze heeft bereikt in de sport, en ik vind het een knappe meid. Maar buiten dat heeft ze echt geen levenservaring volgens mij, en ze komt op mij ook een tikkeltje saai en te serieus over. Lijkt me voor haar ook niet goed dat ze nu gaat trouwen. Ik denk dat ze beter eerst eens zichzelf kan leren kennen, op zichzelf wonen, zelf een vriendenkring opbouwen etc. Ik vind het contrast tussen hun levens behoorlijk.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
07-01-2021 09:41
Die Lizzie, lief meiske maar wat een kind nog. En ze noemen haar volwassen maar dat zie ik niet in haar terug. Ik vind dat ze eruit ziet als een meisje van 19-20. Heel kinderlijk, beetje saai en totaal geen sprankelende jonge vrouw. Die man van haar lijkt me erg leuk en vlot. Ik denk dat hij totaal op haar af gaat knappen.
Dat vrees ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook wel benieuwd hoe de band is met haar ouders van Lizzie. De indruk die ik kreeg is dat ze nog erg aanhankelijk aan haar ouders is.
Erg aantrekkelijk vind ik het niet klinken allemaal, geen vrienden, nog thuiswonend..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Lizzy ook totaal niet volwassen overkomen voor haar leeftijd, eigenlijk juist het tegenovergestelde. Leuk dat ze goed kan fietsen, maar heeft daarbuiten nog helemaal niets meegemaakt. Geen sociaal leven, geen ervaring met relaties, zit nog vast aan de navelstreng... Nee, deze keuze begrijp ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Dames de 3e aflevering staat online :jump:
Alle reacties Link kopieren
TVP
Alle reacties Link kopieren
Freddy lijkt me een heel lieve man. Ik hoop dat hij en Sylvia een goede match zijn!
Alle reacties Link kopieren
Die 2 homo’s gaat m niet worden. De Echt-man krijgt de bff van Haarlem-man er gratis bij. Wat een irritant aanwezige vriendin, dat soort types zitten meteen in mijn irritatie zone.
Verder vind ik het allemaal erg traag. Er zijn nu 3 afleveringen geweest en er is 1 koppel getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
Het schiet echt niet op inderdaad. Ik denk dat het niks wordt met Lizzy en Lars. Die nieuwe, Mick, vond ik een nare man na zijn opmerking van een lekker wijf, maar het is gewoon een andere type waar ik op zou vallen en ik denk dat die meid wel goed bij hem past. Ik kan niet wachten tot de vakanties.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wat betreft Rein en Danny. Hij staat op insta wel met die vriendin van Rein op de foto.
Ook is hij erg close geworden met Lizzie (en haar broer).

Mick en Daisy geloof ik niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind die Amsterdammers wel echt een match, dat gaat sowieso knetteren: òf helemaal goed òf knallende ruzie, maar dat gaat niet saai uitdoven.

Bij L&L denk ik dat zij het niet gaat voelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of Lizzy Lars nou helemaal niks vindt, of dat ze gewoon permanent een ontevreden uitstraling heeft. Dat wordt helemaal niks.
Lars vind ik wel leuk. Niet knap, maar zijn uitstraling maakt me blij.

Die vriendin van Rein vind ik echt een ontzettende stoorfactor. Ze claimt hem zo erg. En Rein een klein jongetje dat constant ophemeling nodig heeft.

Het oudere koppel.. ik schrok van het leeftijdsverschil in nummers maar eigenlijk qua uiterlijk zie je het helemaal niet. Zij lijkt een stuk ouder, hij jonger. Ook in zijn doen en laten trouwens. Kan ik me opgeven voor Marry Freddys Zoon 2021?

Mick en Daisy.. hij vindt haar wel een ‘lekker wijf’ natuurlijk, want dat is ze ook echt. Maar ik denk dat zij hem niet aantrekkelijk gaat vinden. Zij is zo out of his league.
Alle reacties Link kopieren
Oh en Lizzie had wel vrienden op de bruiloft!
Alle reacties Link kopieren
Moneypenny36 schreef:
11-01-2021 19:12
Ben benieuwd wat betreft Rein en Danny. Hij staat op insta wel met die vriendin van Rein op de foto.
Ook is hij erg close geworden met Lizzie (en haar broer).

Mick en Daisy geloof ik niet zo.
Ik heb ook even Danny z’n insta gecheckt. Hij was in september nog aan het klussen in Haarlem en die Petra was er ook. Dus ze zullen sowieso niet al tijdens de huwelijksreis uit elkaar gaan denk ik.

Of misschien wel maar dan als vrienden.
Mrs-Stanton schreef:
11-01-2021 19:27
Maar ik denk dat zij hem niet aantrekkelijk gaat vinden. Zij is zo out of his league.
Uhh, vind hem juist te leuk voor haar!
Hij heeft echt een heel leuke en spontane uitstraling. Kunnen we van haar niet echt zeggen. Knap? Dat zeker, maar dat is hij ook.
Alle reacties Link kopieren
Getaway_Car_59 schreef:
11-01-2021 19:40
Uhh, vind hem juist te leuk voor haar!
Hij heeft echt een heel leuke en spontane uitstraling. Kunnen we van haar niet echt zeggen. Knap? Dat zeker, maar dat is hij ook.
Ik vind ze qua uiterlijk wel een match. Allebei een leuke uitstraling.
En dat Amsterdamse bij allebei is wel echt goed gematcht. Ze lijken me geen types die graag ver van huis gaan verhuizen dus het is fijn om dat dichtbij te houden.
Alle reacties Link kopieren
Die vriendin van Rein die hem een flamingo-onderbroek geeft om op de bruiloft te dragen. Hoe verzin je zoiets? Awkward.

En ze is over haar ex heen dankzij Rein. Sindsdien is nog closer met Rein geworden. Volgens mij is die vrouw smoorverliefd en leeft ze in een fantasiewereld.
Alle reacties Link kopieren
Getaway_Car_59 schreef:
11-01-2021 19:40
Uhh, vind hem juist te leuk voor haar!
Hij heeft echt een heel leuke en spontane uitstraling. Kunnen we van haar niet echt zeggen. Knap? Dat zeker, maar dat is hij ook.
Hebben jullie het wel over dezelfde man? Het gaat om die ietwat dikkere Amsterdammer. Die is toch niet knap?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha die opmerking in het voorstukje van volgende week over Mick in zijn pak, dat hij nu op een buschauffeur leek :-D

Ik zie de match nog niet echt met Daisy en Mick maar wie weet klikt het juist heel goed. Ik zou bij haar alleen een ander type verwachten, maar ze zegt dat ze overal voor open staat en juist naar het innerlijk kijkt dus ben benieuwd.

Danny vind ik niet bij Rein passen.... maar misschien ligt dat aan z'n accent, ik trek dat zangerige Limburgs niet zo goed.
En Freddy en ben d'r naam ff kwijt zijn denk ik ook wel leuk en ze lijken idd even oud :)
Alle reacties Link kopieren
Moneypenny36 schreef:
11-01-2021 19:12
Ben benieuwd wat betreft Rein en Danny. Hij staat op insta wel met die vriendin van Rein op de foto.
Ook is hij erg close geworden met Lizzie (en haar broer).

Mick en Daisy geloof ik niet zo.
Ik zie hem niet met Rein, wel met Lizzy inderdaaad. En niet 1 foto
Alle reacties Link kopieren
Die foto’s van Danny en Rein mogen natuurlijk sws niet zo lang het programma loopt.
Die broer van Lizzy is homo volgens mij. Dat zou kunnen verklaren waarom Danny zo dik is met Lizzy.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
11-01-2021 20:22
Hebben jullie het wel over dezelfde man? Het gaat om die ietwat dikkere Amsterdammer. Die is toch niet knap?
Niet knap, wel een leuke uitstraling.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
11-01-2021 13:36
De Echt-man krijgt de bff van Haarlem-man er gratis bij. Wat een irritant aanwezige vriendin, dat soort types zitten meteen in mijn irritatie zone.
OMG ik word helemaal iebel van dat mens! Ze is echt idolaat van die man?
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
07-01-2021 15:29
Nou dat is eigenlijk ook mijn indruk van haar. Indrukwekkend wat ze heeft bereikt in de sport, en ik vind het een knappe meid. Maar buiten dat heeft ze echt geen levenservaring volgens mij, en ze komt op mij ook een tikkeltje saai en te serieus over. Lijkt me voor haar ook niet goed dat ze nu gaat trouwen. Ik denk dat ze beter eerst eens zichzelf kan leren kennen, op zichzelf wonen, zelf een vriendenkring opbouwen etc. Ik vind het contrast tussen hun levens behoorlijk.
Precies. Ze is best nog jong met haar 25 jaar en je vraagt je af of ze zich wel prettig zal voelen in zijn vrolijke vlotte vriendenkring. Ze is wel schattig, maar heeft nog niet zoveel persoonlijkheid opgebouwd. Ze moet nog groeien in wie ze is en wat meer los komen van d'r ouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven