Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2021 (Videoland)

05-01-2021 08:13 911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Married at First Sight is begonnen!
Ik kijk zelf de Videoland planning dus vind het fijn als mensen mee willen praten met de week voorlopen maar als daar niet genoeg mensen voor zijn dan pas ik me aan en houdt ik m’n mond voor de spoilers ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ppfff die Lizzy.. Hij was heel positief over haar en gaf meerdere keren aan dat hij het wel zag zitten met haar. Haar reactie kwam niet verder dan "leuk".
Alle reacties Link kopieren
Wat was dat nu met die Mick. Zou het een grapje geweest zijn om mee te doen?
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
11-01-2021 22:24
Wat was dat nu met die Mick. Zou het een grapje geweest zijn om mee te doen?
Ja zo komt het wel over. Misschien een weddenschap verloren ofzo. Mocht dat echt zo zijn dan vind ik het superlullig voor zijn match. Ik vind Daisy een leuke meid.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het idee dat het in eerste instantie een grap was maar dat hij er daarna toch wel serieus in mee wilde gaan.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
11-01-2021 22:51
Ik had het idee dat het in eerste instantie een grap was maar dat hij er daarna toch wel serieus in mee wilde gaan.
Dat is afwachten natuurlijk.
Ben sowieso wel benieuwd dit seizoen.
Bergje65 schreef:
11-01-2021 20:22
Hebben jullie het wel over dezelfde man? Het gaat om die ietwat dikkere Amsterdammer. Die is toch niet knap?
Haha, ik had het over Lars en Lizzy. Ik vind dat Lizzy geen leuke persoonlijkheid heeft. Alles is en blijft een beetje vlak en onecht...
Ik zit nu aflevering 4 te kijken. Moet wel zeggen dat ik vind dat ze alles onnodig lang maken. Ik wil die vakanties en zo zien! :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik zie die Mick en Daisy wel bij elkaar eigenlijk, al weet ik niet of hij serieus is.
Hoeveel sponsoren zouden gemoeid gaan met die vrijgezellenfeesten en dat passen van die jurken en pakken? Komt jaar op jaar commentaar op, geen enkel ander land laat daar zoveel van zien en Nederland blijft dat lekker helemaal uitmelken. Zit toch niemand op te wachten. Je wilt zien hoe die match is en hoe het zich daarna gaat ontwikkelen. Dat vrijgezellenfeest houden ze maar zonder camera en de jurk en het pak zie ik wel op de bruiloft.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
12-01-2021 14:59
Hoeveel sponsoren zouden gemoeid gaan met die vrijgezellenfeesten en dat passen van die jurken en pakken? Komt jaar op jaar commentaar op, geen enkel ander land laat daar zoveel van zien en Nederland blijft dat lekker helemaal uitmelken. Zit toch niemand op te wachten. Je wilt zien hoe die match is en hoe het zich daarna gaat ontwikkelen. Dat vrijgezellenfeest houden ze maar zonder camera en de jurk en het pak zie ik wel op de bruiloft.
Ja eens, dat je in totaal een halve aflevering per stel wijdt aan envelop geven/familie inlichten/jurk passen/klaarmaken voor bruiloft dat snap ik wel, maar nu is het echt bijna 2 volle afleveringen per stel zo ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
En dan het einde afraffelen..
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat er weer heel veel aandacht gaat naar vrijgezellenfeestjes en bruidsjurken terwijl echt alle kijkers interactie willen zien tussen de bruidsparen.
Lizzy en Lars, echt wel maf , de experts vinden ze bij elkaar en het gat van 10 jaar passen omdat zij een topsport - en ziekenhuisverleden heeft. Volgens mij is er zo’n groot verschil tussen een meisje wat bezig is geweest met haar lichaam (trainen en nog eens trainen) en later ziekenhuisellende en een man die getrouwd en gescheiden is geweest en het hele leven elke dag meemaakt op zijn werk. Ik vind ze wel qua uiterlijk een match . Maar zij heeft nauwelijks sociale dingen met vriendjes en vriendinnen meegemaakt. Rein en Danny vind ik qua uiterlijk totaal geen match. En over de rest kan ik niks zeggen juist door alleen de bruidskleding en feestjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het heel apart dat die ene matchmaker zei dat Mick en Daisy goed bij elkaar passen omdat hij had gezegd dat hij een lekker wijf wilde en zij had gezegd dat uiterlijk haar niks uitmaakte. Beetje lullig om dat zo op tv te zeggen. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik zie ook nog steeds niet waarin Lizzy dan zo volwassen is. Vond het nu ook niet gelijkwaardig zo op het oog, Lars lijkt een stuk volwassener en gedraagt zich ook zo tot nu toe. Lizzy benoemt dat ze bang was dat de man kaal zou zijn of een baard zou hebben, maar ze zegt inhoudelijk niet zoveel. Dat viel me vorige keer ook al op toen ze de moeder van Lars ontmoette. Logisch natuurlijk dat je dan zenuwachtig en misschien onzeker bent, maar die moeder was helemaal blij met haar terwijl ik vond dat er niet zoveel uit kwam verder. Maar misschien zenden ze ook net niet haar beste stukjes uit. Ik kreeg wel de indruk dat ze het een kans wil geven.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
12-01-2021 17:22
Oh en ik zie ook nog steeds niet waarin Lizzy dan zo volwassen is. Vond het nu ook niet gelijkwaardig zo op het oog, Lars lijkt een stuk volwassener en gedraagt zich ook zo tot nu toe. Lizzy benoemt dat ze bang was dat de man kaal zou zijn of een baard zou hebben, maar ze zegt inhoudelijk niet zoveel. Dat viel me vorige keer ook al op toen ze de moeder van Lars ontmoette. Logisch natuurlijk dat je dan zenuwachtig en misschien onzeker bent, maar die moeder was helemaal blij met haar terwijl ik vond dat er niet zoveel uit kwam verder. Maar misschien zenden ze ook net niet haar beste stukjes uit. Ik kreeg wel de indruk dat ze het een kans wil geven.
Ik vind haar ook heel bleu overkomen en weinig spontaan. Ze zoekt een man die niet saai is, maar ze lijkt me zelf wel heel saai...
Moneypenny36 schreef:
12-01-2021 16:00
En dan het einde afraffelen..
Oh ja, dat was ik alweer vergeten. Dat we dan uiteindelijk het hele proces daarna niet te zien krijgen omdat de uitzendingen op zijn.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
12-01-2021 18:31
Ik vind haar ook heel bleu overkomen en weinig spontaan. Ze zoekt een man die niet saai is, maar ze lijkt me zelf wel heel saai...
Mijn man vond haar vooral seksloos.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
12-01-2021 18:31
Ik vind haar ook heel bleu overkomen en weinig spontaan. Ze zoekt een man die niet saai is, maar ze lijkt me zelf wel heel saai...
Ze komt op mij een beetje over alsof ze haar leven al uitgestippeld heeft. Eerst heeft ze zich vol gestort op topsport. Toen dat niet meer ging bleek er verder niet zoveel te doen in haar leven. Ik denk dat ze nu graag huisje boompje beestje wil en dit is natuurlijk wel een manier om dat te bereiken.

Bovenstaand is een aanname.
Alle reacties Link kopieren
Wat doet Lars met zijn lippen als hij kust? Echt een soort vis, hij grijpt de hele onderkant van haar gezicht..
Alle reacties Link kopieren
Die Lizzie.... pfffffff, sexloos, saai, bleu.
Alle reacties Link kopieren
Aflevering 4 gezien en ik vind dat Lizzy wel wat meer uit haar schulp kruipt.
Zo qua uiterlijk zie ik het wel tussen Lars en Lizzy. Of het meer wordt is afwachten. Het is in elk geval wel een stel dat zich direct op hun gemak voelt bij elkaar.
De keren dat ik dat in dit programma gezien heb liep het goed af.
Alle reacties Link kopieren
Wat een geforceerd en pijnlijk moment op het einde tussen Rein en Danny. Ik voelde het echt niet.
Hoop dat het goedkomt.
Alle reacties Link kopieren
Mrs-Stanton schreef:
12-01-2021 19:57
Wat doet Lars met zijn lippen als hij kust? Echt een soort vis, hij grijpt de hele onderkant van haar gezicht..
Hahaha dit vond ik ook!

Heb net aflevering 4 gezien en mennn wat gaat het traag, nog steeds maar 1 stel getrouwd.

Bij Lizzie zie ik het ook echt niet, maar misschien houdt ze gewoon niet van in de belangstelling staan.

Die laatste matches (de vijftigers) ziet er wel goed uit op het eerste gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Lighttaste schreef:
12-01-2021 21:39
Wat een geforceerd en pijnlijk moment op het einde tussen Rein en Danny. Ik voelde het echt niet.
Hoop dat het goedkomt.
Welk moment? Heb ik iets gemist?
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
12-01-2021 21:51
Welk moment? Heb ik iets gemist?
Dat ze elkaar ontmoeten en geforceerd gezellig doen bij het altaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven