Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook. Wenkie vond ik geweldig met die appel :rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit! Die bodybuilder met witte tanden heeft ook al bij first dates gezeten.
Oh-happy-day schreef:
05-01-2021 20:45
Ik zit! Die bodybuilder met witte tanden heeft ook al bij first dates gezeten.
Ligt het aan mij, of was het een beetje te positief ingeschat dat hij denkt dat 7 van de 10 vrouwen hem leuk vinden.

Maar goed. Ik zou hem dus naar links swipen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Die Wenkie :rofl:
Alle reacties Link kopieren
En wat een typ, die bodybuilder.
Alle reacties Link kopieren
Oh het eerste half uur gemist!
Ben echt verslaafd geraakt aan mafs Australië, ben benieuwd hoe de Nederlandse versie is :popcorn:
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
ik zit!

Vond het begin hilarisch. Denk dat Carlo even los wilde nu er geen Christmasshow was (een kerstmusical waar hij altijd de verteller speelde.. echt precies deze rol met zo'n voorleesboek)

Ik vind trouwens dat er best knappe mannen voorbij flitsten. Ik zou bijna mee gaan doen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik had mezelf vorig jaar plechtig beloofd niet meer te kijken, maar tot mijn eigen verbazing zit ik er weer :facepalm: . Misschien valt het wel mee en zijn er dit jaar geen vrijgezellenfeesten of bruiloften.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
05-01-2021 20:48
Ligt het aan mij, of was het een beetje te positief ingeschat dat hij denkt dat 7 van de 10 vrouwen hem leuk vinden.

Maar goed. Ik zou hem dus naar links swipen :biggrin: Ja dat was erg optimistisch inderdaad. :-D
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
05-01-2021 20:48
Ligt het aan mij, of was het een beetje te positief ingeschat dat hij denkt dat 7 van de 10 vrouwen hem leuk vinden.

Maar goed. Ik zou hem dus naar links swipen :biggrin:
Ja dat was erg optimistisch inderdaad. :-D
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
05-01-2021 20:55
Ik had mezelf vorig jaar plechtig beloofd niet meer te kijken, maar tot mijn eigen verbazing zit ik er weer :facepalm: . Misschien valt het wel mee en zijn er dit jaar geen vrijgezellenfeesten of bruiloften.
Ik ook Caaf maar ik heb geen leven he dus trash en verkneukel ik mij om dit soort programma's.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Oh de heksen van afgelopen seizoenen komen ook voorbij :yes:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Cupido schiet raak...... Ik zie het niet echt vanaf. Beetje ongemakkelijk.

Oh wat sneu..... Ronald en Monique weer. Vond het een leuke man en leuke vrouw. Maar ik had het gevoel dat ze er niet voor open stond.
Ik krijg weer last van plaatsvervangende schaamte als ik die Monique weer hoor.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
05-01-2021 21:01
Ik krijg weer last van plaatsvervangende schaamte als ik die Monique weer hoor.
Ja vreselijke vrouw.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sabeltandcavia schreef:
05-01-2021 20:55
Ik had mezelf vorig jaar plechtig beloofd niet meer te kijken, maar tot mijn eigen verbazing zit ik er weer :facepalm: . Misschien valt het wel mee en zijn er dit jaar geen vrijgezellenfeesten of bruiloften.
Al is het alleen omdat je kan mee lachen hier :proud:
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
05-01-2021 21:02
Ja vreselijke vrouw.
Verschrikkelijke vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al ergens gehoord dat in deze serie het venijn in de staart zit. Dus ik ben weer lekker gemaakt en nu moet ik kijken.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Jada, met der nep lippen en tanden.dit is echt een trend onder de jongeren. Ik ben echt benieuwd wanneer ze 60 jaar oud zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van de 1e match? Ik vind het best veel 10 jaar leeftijdsverschil als de jongste van de twee nog maar 25 is. En ze woont nog thuis. De experts zeggen dat ze al veel meegemaakt heeft, zal best, maar het lijkt mij dat juist dat je ook heel
veel mist qua sociale ontwikkeling als je jaren lang topsport beoefent..
gekopreizen wijzigde dit bericht op 05-01-2021 21:13
41.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Knappe meid! Mooie tanden heeft ze.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
05-01-2021 21:09
Ik heb al ergens gehoord dat in deze serie het venijn in de staart zit. Dus ik ben weer lekker gemaakt en nu moet ik kijken.
Je moet niks hoor :biggrin:
(je wilt gewoon kijken :-x)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat er weer een heks/vreselijke vrouw inzit dat geeft zo'n programma sjeu vind ik. Zo'n type waaraan bijna iedereen zich ergert :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
05-01-2021 21:09
Ik heb al ergens gehoord dat in deze serie het venijn in de staart zit. Dus ik ben weer lekker gemaakt en nu moet ik kijken.

Oooh cool :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven