Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als je zelf niet uit Limburg komt dat het best lastig is om de hele dag naar dat accent te luisteren. Ik zou het niet kunnen in ieder geval.
Am Yisrael Chai!
Carlo zegt match :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Die vader van Lizzy: "ja Lizzy is gewoon heel zelfstandig. JA ze woont nog wel thuis, maar ze heeft echt een eigen mening enzo"
Ehhh ja.... ik vind het eerlijk gezegd best gek dat een 25 jarige die nog thuis woont meedoet aan zoiets als Mafs. Misschien moet zo'n meisje gewoon eerst eens lekker op zichzelf gaan wonen en het leven ontdekken voor ze met een onbekende trouwt??
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die meid maar een beetje vlak? Zit niet echt pit in. Heel lief en onschuldig/naïef misschien(?) nog. Zie haar niet als de sterke vrouw die hem opvangt als hij thuiskomt na een heftig geval op zijn werk. Veel meegemaakt vind ik ook wel meevallen, ze heeft alleen focus gehad op sport. Dan heb je dus niet echt wat meegemaakt juist. Woont ook nog thuis. Lijkt me wel een hele lieve meid, maar ze komt gewoon over als een heel jong blaadje die de wereld nog moet leren kennen.

En die mannen vind ik wel leuk! Zou wel wat kunnen worden misschien. Al vind ik Rein een tikkeltje arrogant en dat vind ik altijd zo viezige houding bij mensen... Dus ik ben afgeknapt op Rein! Vond hem leuk, tot hij in die kappersstoel ging zitten. Die vriendin van hem had liever zelf 80x op hem gezeten volgens mij, die steekt zoveel veren in z'n hol en wil hem bijna hetero krijgen.

Al hou ik wel in mijn achterhoofd dat er een camera op hun kop gericht staat continu. Kan me voorstellen dat dat ff wennen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu de opname terug.
Wauw die Lars en Lizzy lijkt mij echt een goede mach!!
Ik ben dit seizoen erg benieuwd. Ze geven iets meer uitleg bij de mach en ik hoorde dat de de stellen ook samen in een huis zetten om ze te observeren.. of zo iets. Dat is er aan toe gevoegd dit seizoen..
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ze Rein gevraagd hebben of hij afknapt op een Limburgs accent...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd....Lizzy en Lars, het lijkt me een prima match als Lizzy werkelijk zo sterk is als ze zeggen. Topsporters zijn wel bijzonder in hun sociale ontwikkeling vaak. Altijd onderweg, trainen en tot het gaatje gaan, prestatiegericht, competitief.....
Iemand bij mij in de familie zit ook ‘hoog’ bij de politie, ziet en hoort enorm veel. Ik weet niet hoe hij het doet maar hij moet het zeker niet van zijn vrouw hebben! :hyper:
En Rein en .......(?) ik ben zo van slag door het uiterlijk van Rein dat ik zijn naam niet meer weet. Rein is zó arrogant, die heeft geen ruimte voor een relatie met een man waar hij moeite voor moet doen. Dat accent :"-( (en een accent stoort mij zelden) en de reisafstand....nee, dit zie ik niet gebeuren.
Maar goed, wie ben ik? :hyper:
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
05-01-2021 21:48
Rein is leuk!
Denk niet dat dat gaat matchen.

Rein net een klushuis in Haarlem, Danny helemaal in Limburg....
Helemaal eens!! Rein is erg knap idd
Alle reacties Link kopieren
Rein arrogant? Dat heb ik nog niet meegekregen. Ik geeft die match ook niet veel kans, leuke mannen maar het cultuur verschil is te groot. L & L geef ik meer kans, leeftijdsverschil is er inderdaad wel maar denk dat Lizzy toch wel over de nodige pit bezit.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
gekopreizen schreef:
05-01-2021 21:10
Wat vinden jullie van de 1e match? Ik vind het best veel 10 jaar leeftijdsverschil als de jongste van de twee nog maar 25 is. En ze woont nog thuis. De experts zeggen dat ze al veel meegemaakt heeft, zal best, maar het lijkt mij dat juist dat je ook heel
veel mist qua sociale ontwikkeling als je jaren lang topsport beoefent..
Ze heeft ook haast geen vrienden, best wel sneu...
maar mijn ex en ik schelen 9 jaar en ik was 16 toen ik verkering met hem kreeg. We kunnen heel goed samen maar toch speelde het leeftijdsverschil een rol toen we uit elkaar gingen (ik was toen 22).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
05-01-2021 22:10
Ik vind die meid maar een beetje vlak? Zit niet echt pit in. Heel lief en onschuldig/naïef misschien(?) nog. Zie haar niet als de sterke vrouw die hem opvangt als hij thuiskomt na een heftig geval op zijn werk. Veel meegemaakt vind ik ook wel meevallen, ze heeft alleen focus gehad op sport. Dan heb je dus niet echt wat meegemaakt juist. Woont ook nog thuis. Lijkt me wel een hele lieve meid, maar ze komt gewoon over als een heel jong blaadje die de wereld nog moet leren kennen.

En die mannen vind ik wel leuk! Zou wel wat kunnen worden misschien. Al vind ik Rein een tikkeltje arrogant en dat vind ik altijd zo viezige houding bij mensen... Dus ik ben afgeknapt op Rein! Vond hem leuk, tot hij in die kappersstoel ging zitten. Die vriendin van hem had liever zelf 80x op hem gezeten volgens mij, die steekt zoveel veren in z'n hol en wil hem bijna hetero krijgen.

Al hou ik wel in mijn achterhoofd dat er een camera op hun kop gericht staat continu. Kan me voorstellen dat dat ff wennen is.
Oh die bestie van rein idd 🤢. In het voorstukje van komende week komt dat ook weer terug...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het opgenomen, ga morgen kijken, ben benieuwd!
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij af of Danny bij Rein past.
fashionvictim schreef:
05-01-2021 21:58
Ik denk dat als je zelf niet uit Limburg komt dat het best lastig is om de hele dag naar dat accent te luisteren. Ik zou het niet kunnen in ieder geval.
Ik kom zelf niet uit Limburg vandaan,maar heb inmiddels 20jaar geen last van het accent.
Oh wat is de Nederlandse versie toch een enorm slap aftreksel van de Australische en Amerikaanse. Zoveel nadruk op die screeningsdagen, terugblikken, sprookjesboeken, de overval, straks natuurlijk weer die vreselijke vrijgezellenfeestjes en het daadwerkelijke huwelijk, als in 'na de grote dag' wordt dan zeker weer onwijs afgeraffeld. Zo jammer!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof nog in beide stellen! Leukleukleuk
Ik vind lizzy en lars een topmatch. Denk dat zij zeker sterk genoeg is om erin te groeien hem te kunnen opvangen indien nodig na zn werk.
Ben echt benieuwd! En idd best wat aantrekkelijke mensen voorbij zien komen. Volgens mij spelen ze nu wat meer safe op uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren
Dat leeftijdsverschil lijkt me niet zo'n probleem als de klik er is, man en ik schelen ook zoiets en daar hebben we nooit 'last' van. En het is natuurlijk niet de bedoeling dat Lilzzy elke dag haar man op moet vangen, dat zou geen enkele vrouw aantrekkelijk vinden. Ik geef ze een kans.

Volgende week wordt die 69 jarige man gekoppeld aan de blonde vrouw, zag ik in de vooruitblik. Grappig, want toen blonde vrouw voor het eerst in beeld kwam zei mijn man meteen: "Haha, tante Cor uit Gooische vrouwen! ' Ik zag de gelijkenis wel.

Wat ik ook leuk vond waren de enthousiste ouders dit keer, fijn voor de deelnemers, vorig jaar wilden de ouders van Thierry niks met de hele zaak te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Lizzy en Lars wel een match zijn. Topsport vraagt bepaalde vaardigheden en een bepaalde instelling van een mens. Dat zijn in mijn beleving wel sterke karakters. Dan heeft ze nog die gezondheidsproblemen erbij gehad. Afscheid nemen van topsport. Dat vraagt mentaal ook iets. Het is wel jammer dat ze totaal geen sociale kring heeft. Hij heeft dat duidelijk wel. Verder vind ik ze qua uiterlijk ook wel goed matchen.
Rein vind ik 10x niks. Vrolijke uitstraling wel maar het gevoel dat hij zichzelf nogal leuk vindt en zn bff versterkt dat enorm. Wat een vrouw. Die doet hem idd liever zelf. Denk dat zij zich ook wel schaamt hoe ze haar op tv nu neerzetten. Danny vind ik wel leuk. Hij heeft zn zaakjes goed op orde. Vermoed dat hij behoorlijk serieus is. Vraag me af of die 2 een match zijn. Ik werk veel met Limburgers en zo'n accent went snel genoeg. Het heeft wel iets schattigst. Ik vind het ook best kortzichtig om iemand af te wijzen op accent. Denk dat er dan geen echte liefde is.
Alle reacties Link kopieren
anjer84 schreef:
06-01-2021 08:04
Ik denk dat Lizzy en Lars wel een match zijn. Topsport vraagt bepaalde vaardigheden en een bepaalde instelling van een mens. Dat zijn in mijn beleving wel sterke karakters. Dan heeft ze nog die gezondheidsproblemen erbij gehad. Afscheid nemen van topsport. Dat vraagt mentaal ook iets. Het is wel jammer dat ze totaal geen sociale kring heeft. Hij heeft dat duidelijk wel. Verder vind ik ze qua uiterlijk ook wel goed matchen.
Rein vind ik 10x niks. Vrolijke uitstraling wel maar het gevoel dat hij zichzelf nogal leuk vindt en zn bff versterkt dat enorm. Wat een vrouw. Die doet hem idd liever zelf. Denk dat zij zich ook wel schaamt hoe ze haar op tv nu neerzetten. Danny vind ik wel leuk. Hij heeft zn zaakjes goed op orde. Vermoed dat hij behoorlijk serieus is. Vraag me af of die 2 een match zijn. Ik werk veel met Limburgers en zo'n accent went snel genoeg. Het heeft wel iets schattigst. Ik vind het ook best kortzichtig om iemand af te wijzen op accent. Denk dat er dan geen echte liefde is.
Iemand afwijzen op zijn accent is niet een beetje kortzichtig, maar heel kortzichtig ;-) Maar er is ook nog geen liefde, hè? Deze moet nog groeien. Een accent kan namelijk wel zwaar van invloed zijn bij een eerste indruk en die is onuitwisbaar.
Lizzy vind ik een erg knappe meid! Ik denk dat het wel wat wordt met Lars. Dat vond ik ook een erg leuke jongen.

Rein :heart:, wat een knappe vent! Hij valt niet op verwijfde mannen. Ik vind Danny verwijfd dus ben benieuwd.
Danny lijkt me niet leuk. Het lijkt me een type dat veel zeikt. Ik vind hem absoluut niet bij Rein passen.
anoniem_270703 wijzigde dit bericht op 06-01-2021 10:58
0.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
06-01-2021 01:10
Oh wat is de Nederlandse versie toch een enorm slap aftreksel van de Australische en Amerikaanse. Zoveel nadruk op die screeningsdagen, terugblikken, sprookjesboeken, de overval, straks natuurlijk weer die vreselijke vrijgezellenfeestjes en het daadwerkelijke huwelijk, als in 'na de grote dag' wordt dan zeker weer onwijs afgeraffeld. Zo jammer!
Ik vind veel mensen in de Australische versie zo nep...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Haha, mijn dochter (10) zei ook al: nou, hij hield toch niet van vrouwelijke mannen? Die man is dat dus wel.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Die mannen lijken me geen match.
En die Rein wil veel te graag de hele tijd door opgehemeld worden. Heel eenzijdig ook.

Voor Lizzy vind ik het vooral zonde. Ik zou het haar gunnen om nu even heeeeel erg veel plezier te gaan maken en lekker van het leven te proeven. Van de topsport en thuis wonen zo doorrollen naar een huwelijk, mweh zonde.
Alle reacties Link kopieren
Heb nu 3 seizoenen van de Australische Mafs gezien en ben er nu wel klaar mee. Ben benieuwd naar hoe de NL Mafs gaat lopen of zal ik nu verpest zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven