Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Alle reacties Link kopieren
SusieFlower schreef:
13-01-2021 13:23
Hahahaha dacht ik ook 😬
Ik heb meer het idee dat ze zich heel bewust is van het feit dat ze via Rein op tv komt. Dus kijk MIJ eens belangrijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat de stellen nu ook de André koppels ontmoeten zoals Mafs Australië.
Wel gaat deze serie traag zeg .. 2 afleveringen later zijn Rein en Danny dus nóg niet getrouwd...
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
13-01-2021 21:29
Ik dacht dat dat Danny was. En op zijn vrijgezellenfeest stonden ook flamingos.
Ze zullen wel naar Aruba gaan dan.
Ik heb nog even terug gekeken en in aflevering 1 als Rein naar zijn vriendin de kapster gaat zegt hij: heb je die speciaal voor mij in de etalage gezet?
En zegt zij: nee die stonden er al, ze achtervolgen jou gewoon je hele leven.

Dus ze hebben allebei ‘iets’ met flamingo’s.
Wat grappig! Dan hebben ze in elk geval al een overeenkomst!
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Moet gisteren nog terugkijken.

Ben benieuwd of die vriendin van Rein ook tijdens het huwelijk de aandacht weer gaat opeisen.
Vind haar toch zo vreselijk overdreven en Rein geniet van haar gedweep.
Als ze inderdaad naar Aruba gaan, wordt er vast gezwommen. Ik ben dan wel benieuwd hoe het haar van Danny er uitziet als hij weer boven water komt. :whistle:

Hopelijk past de stekker van zijn föhn in het land waar zij terechtkomen. :popcorn:
koekie1980 schreef:
14-01-2021 07:15
Leuk dat de stellen nu ook de andere koppels ontmoeten zoals Mafs Australië.
Wel gaat deze serie traag zeg .. 2 afleveringen later zijn Rein en Danny dus nóg niet getrouwd...
Was dat eerder niet bij de NL versie? Ik vind juist de interactie tussen de koppels bij die etentjes en bij de deskundigen op de bank het allerleukste onderdeel van heel het experiment.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weten we dat ze elkaar ook op tv gaan ontmoeten?
Merel7 schreef:
14-01-2021 07:58
Ben benieuwd of die vriendin van Rein ook tijdens het huwelijk de aandacht weer gaat opeisen.
Vind haar toch zo vreselijk overdreven en Rein geniet van haar gedweep.
Ik denk dat die ' besties' nog wel een probleem kunnen worden ja. veel te nadrukkelijk aanwezig.
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
13-01-2021 22:03
Ik heb meer het idee dat ze zich heel bewust is van het feit dat ze via Rein op tv komt. Dus kijk MIJ eens belangrijk zijn.

Echt hè? Die geniet er zichtbaar van om op tv te zijn...
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
13-01-2021 16:30
Ik moet de aflevering van gister snel terugkijken, had ook niet door dat het 2 avonden achter elkaar was..

Ik krijg altijd de kriebels van de bff van zowel Danny als Lars, altijd van die vrouwen die zichzelf naar de voorgrond wurmen in iemands leven.
Bescheiden een stap opzij doen komt niet in ze op

Sylvia is best een aardig vrouw, maar wat ziet ze er oud uit, had haar eerder 67 gegeven ipv 57
Haar aanstaande, ben even de naam kwijt, zit ws ook geen kwaad in maar absoluut niet mijn type. Een man die zijn tong uitsteekt naar de camera... :roll:
Bijzonder verhaal had hij: hij was dood neergevallen. En dus herrezen uit de dood

Lizzy lijkt me aardig, maar wat bleu en saai

Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat dit een typfout was. Want ik geloof dat ook niet. Zo lijkt me ook gepensioneerd, ze werkt in ieder geval niet.
She was brave and strong and broken, all at once.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
14-01-2021 08:23
Hoe weten we dat ze elkaar ook op tv gaan ontmoeten?
Nou, wie weet hier het antwoord op?
Alle reacties Link kopieren
biekoe schreef:
14-01-2021 12:30
Nou, wie weet hier het antwoord op?
Dat werd aangekondigd voordat het seizoen begon - er is een nieuw onderdeel, namelijk dat de stellen elkaar ontmoeten voordat ze hun uiteindelijke beslissing maken :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op Lizzy’s instagram (makkelijk te vinden met haar achternaam/fiets verleden) foto’s samen met Danny.

Dus ze hebben elkaar inderdaad ergens ontmoet tijdens het programma en zijn zelfs vrienden geworden.
Alle reacties Link kopieren
pink632 schreef:
14-01-2021 13:41
Ik zag op Lizzy’s instagram (makkelijk te vinden met haar achternaam/fiets verleden) foto’s samen met Danny.

Dus ze hebben elkaar inderdaad ergens ontmoet tijdens het programma en zijn zelfs vrienden geworden.
Opzich zegt dat niet zoveel aangezien van oude seizoenen mensen ook bevriend zijn met elkaar. Die twee jonge meiden van vorig jaar zijn BFF's geworden.
Ik heb net teruggekeken. Die bff van Rein, wat een vervelende vrouw. Ze baalt er volgens mij ontzettend van dat Rein niet op haar valt, dat zij op hem valt is wel duidelijk.
Ik weet het niet met de mannen, zou wel kunnen werken.

Lizzy en Lars ook wel hoor, volgens mij is zij ook gewoon erg verlegen. Vond haar evengoed wel enthousiast en positief hoor.

Sylvia en Freddy (toch) den ik het niet. En dan meer van haar dan van zijn kant.

Daisy en Mike (?) zou ook wel kunnen, ben benieuwd!
watdachtjehiervan schreef:
13-01-2021 08:29
Mick en Daisy is inderdaad een dikke nee.
Ik ben benieuwd hoe Daisy gaat reageren. Ze geeft nu zo duidelijk aan dat ze niet op uiterlijk af zal gaan.
Want Mick is niet leuk om te zien? Vind ik wel hoor! Van alle mannen inclusief de homoseksuele vind ik Mick toch wel het meest een lekkerding.
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
14-01-2021 20:37
Want Mick is niet leuk om te zien? Vind ik wel hoor! Van alle mannen inclusief de homoseksuele vind ik Mick toch wel het meest een lekkerding.
Ik niet!
Ik vind hem wel grappig maar alles behalve aantrekkelijk. Ik zou er niet blij van worden als hij voor mij de match was. Maar ik zou ook niet blij worden van Daisy’s jurk of haar interieur dus mogelijk hebben we een andere smaak ;-)
Maar dan nog....ik denk dat het geen match is. Ze zullen wel voor smeuïge tv zorgen, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
menta schreef:
12-01-2021 23:00
Mee eens, ik dacht op een gegeven moment: er moet iets zijn met haar, ze is steeds in beeld. Dat ze een stiekeme relatie hebben ofzo. Alleen maar omdat ze zoveel in beeld is dus, die suggestie wordt zo wel een beetje gedaan.
Maar niet dat ik dat verder echt denk, ze leek oprecht erg blij voor hem. Miaschien had de cameraman een oogje op dr.
Ik vind haar ook vaak in beeld komen. Maar ik ken haar en kijk het programma omdat ik weet dat zij er in zit. Dus misschien valt het mij meer op.

En voor de duidelijkheid: zij is een koppel met die andere buurvrouw.
Alle reacties Link kopieren
biekoe schreef:
14-01-2021 21:20
Ik niet!
Ik vind hem wel grappig maar alles behalve aantrekkelijk. Ik zou er niet blij van worden als hij voor mij de match was. Maar ik zou ook niet blij worden van Daisy’s jurk of haar interieur dus mogelijk hebben we een andere smaak ;-)
Maar dan nog....ik denk dat het geen match is. Ze zullen wel voor smeuïge tv zorgen, denk ik.
Ik snap de opmerking van Daisy's jurk niet helemaal, is aflevering 4 nu al weer geweest?
Ik heb maandag en dinsdag afl 2 en 3 gezien, dat was het toch voor deze week?
pearle schreef:
15-01-2021 09:47
Ik snap de opmerking van Daisy's jurk niet helemaal, is aflevering 4 nu al weer geweest?
Ik heb maandag en dinsdag afl 2 en 3 gezien, dat was het toch voor deze week?
De laatste was aflevering 3 ja. Vorige week was alleen op dinsdag een uitzending omdat ze op maandag die Big Brother show hadden.

Deze week was deel 2 en deel 3.
Deel 4 moet nog komen.
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
13-01-2021 16:30
Ik moet de aflevering van gister snel terugkijken, had ook niet door dat het 2 avonden achter elkaar was..



Sylvia is best een aardig vrouw, maar wat ziet ze er oud uit, had haar eerder 67 gegeven ipv 57
Haar aanstaande, ben even de naam kwijt, zit ws ook geen kwaad in maar absoluut niet mijn type. Een man die zijn tong uitsteekt naar de camera... :roll:
Bijzonder verhaal had hij: hij was dood neergevallen. En dus herrezen uit de dood

Lizzy lijkt me aardig, maar wat bleu en saai
Sylvia heeft borstkanker gehad en is daarvoor met chemo behandeld. Dit kan invloed op de huid hebben. Misschien dat ze er daardoor ouder uit ziet.

Die man van haar lijkt mij best een leuke lieve man. Ik denk wel dat dit een match kan gaan worden.
Alle reacties Link kopieren
Zo, de afleveringen ingehaald!

Hoe ze Mick en Daisy hebben kunnen koppelen is me echt een raadsel - en dan vooral waarom ze Mick überhaupt aan iemand hebben gekoppeld! Hij 'wil nu ietsje serieuzer worden', maar er is niks van te merken - en zijn opmerkingen over dat lekkere wijf dat ie zoekt de hele tijd vind ik ook geen pas.

Sylvia en Freddy lijken me aardige mensen, ik vind wel dat ze er allebei een stuk ouder uitzien dan ze zijn, maar goed, dat maakt niet uit natuurlijk. Ik denk niet dat het een match word, al denk ik wel dat ze hun best gaan doen. Ik kan ook niet goed uitleggen waarom ik denk dat het niet gaat werken...

Sneu voor de BFF van Rein dat ze zo verkikkerd is op iemand die nooit op haar gaat vallen. Ik wilde bijna typen dat ik hoop dat ze zich niet al te veel tussen die twee wurmt, maar ik denk nog steeds dat Rein en Danny niet gaat werken dus haar rol maakt ook niet uit.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Palmbomen-zijn-cool schreef:
14-01-2021 20:37
Want Mick is niet leuk om te zien? Vind ik wel hoor! Van alle mannen inclusief de homoseksuele vind ik Mick toch wel het meest een lekkerding.
Nee ik vind hem niet leuk om te zien.
Lelijk is hij niet maar ook niet knap. Ik vind hem vooral geen uitstraling hebben. Hij oogt wat sullig.
Alle reacties Link kopieren
Komt het vanaf volgende week geen 2 dagen meer achter elkaar? Zag alleen maandag staan.. Dacht ik neem het even op, kan ik gelijk meer afleveringen achter elkaar kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven