Entertainment alle pijlers

Sex and the city

13-01-2021 18:52 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd met plezier naar Sex and the city gekeken. Heel leuk, lachwekkend, interessant om te zien hoe vrouwen zich in een grote stad bewegen. Tevens de ver van mijn bed show, waar ik verder niet rouwig om ben, ik verafschuw namelijk de stad en zou daar nooit willen leven.

Er komt weer een nieuwe serie van. Maar.... mijn favoriet doet niet meer mee. Samantha is er uit geschreven omdat Kim Catrall niet meer wil samen werken met Jessica Parker.
Ik vind het eeuwig zonde. Zij was zo heerlijk out of the box, echt geweldig! Ik moest altijd het meest om haar lachen.

Nog meer kijkers?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer komt het dan? Moet dat niet nog helemaal opgenomen worden?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet. Ook ik vond Samantha het leukste karakter. En na de serie laatst opnieuw gekeken te hebben merk ik dat ik me er niet meer zo in kan vinden. Ook de films vond ik minder. Ik ben ook gewoon een Aiden fan :flirting: en die zijn we al kwijt natuurlijk.
orbifolia wijzigde dit bericht op 18-01-2021 23:26
0.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een groot fan van Sex and the City! Ik las inderdaad ook dat Samantha er uit geschreven is. Heel jammer, ik lag altijd helemaal in een deuk door haar. Ik denk dat ik wel ga kijken, geen idee of het net zo leuk zal zijn maar de serie heeft wel een stel goede schrijvers. Ben benieuwd!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd! Jammer van Samantha inderdaad.

SATC paste ook heel erg bij mijn levensfase van destijds; single en regelmatig date-gedoe enzo. Loved it!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het pas een hele tijd later gekeken. Dvd’s geleend van iemand ooit, maar was meteen verkocht! Samantha was wel echt heel leuk inderdaad :mrgreen: maar denk dat het met de overige 3 ook nog steeds wel leuk kan zijn.
Het moet inderdaad nog worden opgenomen allemaal en komt op HBO. Dat heb ik niet in mijn tv-pakket, dus geen idee wanneer ik het kan zien. Binnenkort nog maar eens de serie kijken weer. Ik hou van series als dit. Ben ook gek op desperate housewives, gossip girl enz :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het ook niet kunnen zien, heb ook geen HBO, maar vertrouw erop dat het uiteindelijk ook wel op andere zenders terecht zal komen.

Van al Carries relaties, vond ik Aidan ook het meest aantrekkelijk. En hij had ook een hond. Maar hij was een totaal andere persoon dan zij, hij een buitenmens, en zij vond alles eng buiten de stad. Zelfs zijn hond reageerde verkeerd op haar en ze kon er niet mee om gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het nog leuk is. De films vond ik heel erg tegenvallen in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de films toch wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
De eerste film vond ik leuk, de tweede beduidend minder.

En Aiden was ook mijn favo Carrie-man.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Hoe heette die man ook alweer waar Samantha mee ging, die een stuk jonger was dan haar? Die was pas leuk :P
Alle reacties Link kopieren
Orbifolia schreef:
13-01-2021 19:05
Ik weet het niet. Ook ik vond Samantha het leukste karakter. En na de serie laatst opnieuw gekeken te hebben merk ik dat ik me er niet meer zo in kan vinden. Ook de films vond ik minder. Ik ben ook gewoon een Aiden fan :flirting: en die zijn we al kwijt natuurlijk.

Oh, wat heb ik om Aiden gehuild! YOU BROKE MY HEART

En werd het toch weer die gruwelijke mister Big, getsie
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
13-01-2021 19:51
Hoe heette die man ook alweer waar Samantha mee ging, die een stuk jonger was dan haar? Die was pas leuk :P
Smith Jerrod!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
13-01-2021 19:34
Ik weet niet of het nog leuk is. De films vond ik heel erg tegenvallen in elk geval.

Die films waren een aanfluiting inderdaad.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Doornroosje75 schreef:
13-01-2021 19:54
Smith Jerrod!
Oh ja!
Is het hele concept nog geloofwaardig met een stel oude wijven?
Alle reacties Link kopieren
Echt by far mijn favoriete serie. Er is nooit meer iets gekomen wat daar aan kon tippen. Natuurlijk ga ik kijken.. maar zonder Samantha... eeuwig zonde. :cry:
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Samantha was ook de leukste. Ik vond Miranda ook altijd zo leuk, tot ze toch een kind kreeg. Ik voelde me gewoon verraden!

Ik denk dat ik het nu niks meer aan zou vinden overigens
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
13-01-2021 20:24
Is het hele concept nog geloofwaardig met een stel oude wijven?
Dat denk ik niet.
Het zou natuurlijk best kunnen dat de ons bekende actrices de show opstarten en dat het dan overloopt in een moderne versie met jongere actrices. En dat de rollen van Sjp etc steeds kleiner gaan worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de hele serie en de films gekeken, maar op de één of andere manier trekt een nieuw seizoen me niet meer zo. Maar misschien ben ik straks weer helemaal om?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
13-01-2021 21:42
Dat denk ik niet.
Het zou natuurlijk best kunnen dat de ons bekende actrices de show opstarten en dat het dan overloopt in een moderne versie met jongere actrices. En dat de rollen van Sjp etc steeds kleiner gaan worden.

Hoezo? Ik hoef niet alleen maar jonge wijven te zien op tv. Ouwe wijven zijn veel interessanter.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
13-01-2021 21:48
Hoezo? Ik hoef niet alleen maar jonge wijven te zien op tv. Ouwe wijven zijn veel interessanter.
Dat ligt er natuurlijk aan hoe ze het gaan aanpakken en de bestaande karakters gaan neerzetten. Ze moeten de dames niet hetzelfde kunstje laten doen als vroeger. Dan krijgen we zo’n sneue serie.
Alle reacties Link kopieren
Orbifolia schreef:
13-01-2021 19:05
Ik weet het niet. Ook ik vond Samantha het leukste karakter. En na de serie laatst opnieuw gekeken te hebben merk ik dat ik me er niet meer zo in kan vinden. Ook de films vond ik minder. Ik ben ook gewoon een Aiden fan :flirting: en die zijn we al kwijt natuurlijk.
Jaaaa Aiden :flirting: ik was toen gewoon boos dat ze hem liet gaan >:-(
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Samantha heeft een aantal jaren geleden nog een eigen serie gehad, iets van 6 afleveringen.
Was best aardig maar heeft geen gevolg gekregen.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
13-01-2021 20:24
Is het hele concept nog geloofwaardig met een stel oude wijven?
Mogelijk gaan nu andere dingen een rol spelen. Ik ben benieuwd. Twee van de vriendinnen hebben kinderen, die zullen nu wel tiener zijn, puber. Dat levert misschien ook weer voer. En ze zullen nog steeds graag shoppen en modieus gekleed gaan. En ups en downs hebben in de relatie die ze hebben. Ik ben echter benieuwd of dezelfde partners die ze op het laatst in de serie hadden, nog steeds hebben, of inmiddels gescheiden zijn en dus weer bezig zijn met daten en dat soort dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven