Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 5!

19-01-2021 11:03 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
19-01-2021 23:36
Ook hier geldt: massa is kassa. Er werd hier toch gezegd dat hij nu 20 k per maand er mee verdiend. Ik weet niet wat een soapie binnenbrengt.
Ach ja, die jongen doet niemand kwaad, het is zijn piemel en als hij daar flink geld mee kan binnen harken, more power to him. Zoals hij zelf ook zegt, hij moet ook de coronacrisis door. Van zingen moet ie het in ieder geval niet hebben :D .
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat zingen is niet zoo geweldig.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke lieve man die Ferry Doedens.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
19-01-2021 23:39
Nee, dat zingen is niet zoo geweldig.

Hij kan het wel zo te horen, maar is emotioneel. Mag best na zo een interview. He's only human.
ellerlilalinne wijzigde dit bericht op 19-01-2021 23:40
9.56% gewijzigd
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ferry ook gezien. Echt een schat. Ik blijf jet een toffe gast vinden. Heeft zoals Jinek zei, niemand vermoord. Lekker laten gaan. Mooi liedje.
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
19-01-2021 23:40
Ik heb ferry ook gezien. Echt een schat. Ik blijf jet een toffe gast vinden. Heeft zoals Jinek zei, niemand vermoord. Lekker laten gaan. Mooi liedje.

Ja precies. Ik kende hem niet echt goed. Ik hoop voor hem dat hij snel ook weer als acteur in films, series aan de slag kan.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
SweetFirefly schreef:
19-01-2021 23:31
Dat hij zo om geld verlegen zat. Hij heeft 12 jaar in gtst gespeeld. Dan zul je toch wel meer betaald krijgen dan een modaal salaris?
Nee hoor die krijgen niet zoveel betaald.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
19-01-2021 23:37
Ach ja, die jongen doet niemand kwaad, het is zijn piemel en als hij daar flink geld mee kan binnen harken, more power to him. Zoals hij zelf ook zegt, hij moet ook de coronacrisis door. Van zingen moet ie het in ieder geval niet hebben :D .
Vind ik ook hoor.
Vind het ergens wel dapper dat hij er nu zo open over is
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
19-01-2021 23:31
Dat hij zo om geld verlegen zat. Hij heeft 12 jaar in gtst gespeeld. Dan zul je toch wel meer betaald krijgen dan een modaal salaris?
Meer voor de toekomst.
Geen baan = geen inkomen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Leuk weer Male!

Ik vond Ferry wel een goede stem hebben eigenlijk. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht alleen maar JONGEN NEEEEEE. Geld verdienen met je lijf is misschien een goed idee als je zelfverzekerd bent en maling hebt aan iedereen.

In dit interview beschreef hij zichzelf als impulsief, onzeker, angst, paniek, ex-verslaafd.

En tja no way back dus omarmt hij het maar.

Ga iets doen waar je echt blij en gelukkig van wordt denk ik dan. Genoeg BN’ers die een carriereswitch hebben gemaakt nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even opgezocht omdat ik toch wel benieuwd was naar die salarissen van de soapies. En velen van de GTST acteurs verdienen dus ongeveer 1x modaal. Ik had toch wel gedacht dat ze meer zouden krijgen. Zouden Ludo en Janine wel meer krijgen? Die zitten er al 100 jaar in.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Bold&the Beautiful verdienen ze wat beter. Beginnende acteurs 1000 dollar per aflevering en Brooke en Eric 25.000 per aflevering.
Alle reacties Link kopieren
Ferry wordt de nieuwe Gordon als hij zijn issues nu niet aanpakt. Gezien zijn keuzes denk ik namelijk dat het niet alleen komt door onzekerheid en impulsiviteit.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft Ferry gedacht dat als zijn Only Fans account dan toch bekend is dat hij het dan maar beter flink kan pluggen.
Alle reacties Link kopieren
JessyMay schreef:
19-01-2021 18:39
Dat interview bij RTL in zijn tuinhusje. Mijn bek viel open toen hij vertelde zo ontroerd te zijn dat zijn tuinman aangaf wel voor niks te blijven werken.
Hoe durf je dat te accepteren, met je dikke villa, sportauto enz. enz.
Daarom ben ik echt van die man gaan walgen.

War schaamteloos! Nooit gezien trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Hij zal dan nu misschien leker verdienen maar als het nieuwtje er af is dan lopen de inkomsten terug. Hopelijk raakt hij dan niet in een dip en verbrast het geld met al zijn vrienden aan niet zo'n slimme zaken als feesten, drank en drugs. Want het is wel een risico om met deze man te werken. Hopelijk voor hem krijgt hij nog een kans en pakt hij die met beide handen en serieus aan.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
20-01-2021 09:23
Hij zal dan nu misschien leker verdienen maar als het nieuwtje er af is dan lopen de inkomsten terug. Hopelijk raakt hij dan niet in een dip en verbrast het geld met al zijn vrienden aan niet zo'n slimme zaken als feesten, drank en drugs. Want het is wel een risico om met deze man te werken. Hopelijk voor hem krijgt hij nog een kans en pakt hij die met beide handen en serieus aan.
Misschien wordt hij wel een hit in de wereldwijde gay scene en wordt hij schathemelrijk.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
20-01-2021 09:39
Misschien wordt hij wel een hit in de wereldwijde gay scene en wordt hij schathemelrijk.
Ik ben geen fan van Ferry maar ik gun hem geluk.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
20-01-2021 09:41
Ik ben geen fan van Ferry maar ik gun hem geluk.
Ik ook en ik denk dat hij een grote kans heeft een enorme hit te worden op Only Fans. Is een wereldwijd platform. Ik denk echt dat hij daarmee heel veel geld kan verdienen.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even zeggen hoe ontzettend cheap ik het vind dat Conny Witteman in de telegraaf, met haar nieuw verbouwde gezicht, poseert naast het graf van Hans van Breukhoven met de tekst 'niemand verdient het om er zo bij te liggen'?

Het is een premiumartikel, dus kan het verder niet lezen. Alleen de tekst dat ze deze week naar het graf ging om achterstallig onderhoud te verrichten.

Ik zie het als kritiek naar de nabestaanden en vind het niet kies. Je weet absoluut niet waarom het graf niet goed bijgehouden is. Misschien wonen de nabestaanden niet in de buurt. Of misschien vinden ze het te pijnlijk om het graf te bezoeken, dat hoor je zo vaak.

Ik geloof heus wel dat Conny destijds veel van Hans gehouden heeft en ze zijn lang een stel geweest, maar toch vind ik dit erg goedkoop scoren zo. Echt klasse heb je dan niet.

En dan nog die foto, wat betekent dat ze of een fotograaf heeft meegenomen, of de foto is door een familielid ofzo gemaakt en vervolgens heeft ze het zelf opgestuurd. In beide gevallen vind ik het laagbijdegronds, uitgekookt gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
20-01-2021 11:56
Mag ik even zeggen hoe ontzettend cheap ik het vind dat Conny Witteman in de telegraaf, met haar nieuw verbouwde gezicht, poseert naast het graf van Hans van Breukhoven met de tekst 'niemand verdient het om er zo bij te liggen'?

Het is een premiumartikel, dus kan het verder niet lezen. Alleen de tekst dat ze deze week naar het graf ging om achterstallig onderhoud te verrichten.

Ik zie het als kritiek naar de nabestaanden en vind het niet kies. Je weet absoluut niet waarom het graf niet goed bijgehouden is. Misschien wonen de nabestaanden niet in de buurt. Of misschien vinden ze het te pijnlijk om het graf te bezoeken, dat hoor je zo vaak.

Ik geloof heus wel dat Conny destijds veel van Hans gehouden heeft en ze zijn lang een stel geweest, maar toch vind ik dit erg goedkoop scoren zo. Echt klasse heb je dan niet.

En dan nog die foto, wat betekent dat ze of een fotograaf heeft meegenomen, of de foto is door een familielid ofzo gemaakt en vervolgens heeft ze het zelf opgestuurd. In beide gevallen vind ik het laagbijdegronds, uitgekookt gedrag.
We moeten allemaal zien hoe goed ze wel niet is. Op haar Insta heeft ze allemaal stories over Hans gemaakt. Het is vandaag zijn sterfdag. Dat is natuurlijk prima maar die fotograaf mee naar dat graf vind ik zo misselijk.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
20-01-2021 12:02
We moeten allemaal zien hoe goed ze wel niet is. Op haar Insta heeft ze allemaal stories over Hans gemaakt. Het is vandaag zijn sterfdag. Dat is natuurlijk prima maar die fotograaf mee naar dat graf vind ik zo misselijk.
Oh, had niet door dat het zijn sterfdag is. Tja... Dan nog, als ze zo innig waren nog (volgens mij op het laatst niet meer, maar goed), dan had ze dat graf zelf natuurlijk ook bij kunnen houden wanneer ze daar zoveel waarde aan hecht.. Of één van hun kinderen. En dat in alle stilte kunnen doen.

Ik heb toch meer het idee dat om aandacht gaat. Véél aandacht. Voor haar. Niet voor haar overleden ex.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
20-01-2021 00:11
Vind ik ook hoor.
Vind het ergens wel dapper dat hij er nu zo open over is
Vind het ook dapper en hij doet er niemand kwaad mee.
En ik begrijp ook wel dat hij geld moet verdienen en als hij dat werk nou leuk vind.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Yavanna schreef:
20-01-2021 02:09
Ik heb het even opgezocht omdat ik toch wel benieuwd was naar die salarissen van de soapies. En velen van de GTST acteurs verdienen dus ongeveer 1x modaal. Ik had toch wel gedacht dat ze meer zouden krijgen. Zouden Ludo en Janine wel meer krijgen? Die zitten er al 100 jaar in.
dat mag ik hopen voor hun.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven