Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 5!

19-01-2021 11:03 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
21-02-2021 10:08
Gezien. Denk dat het wel gespreeld is van hem, of in ieder geval vooraf bedacht, zodat er lekker veel over gepraat wordt. Daar heeft hij dan wel gelijk in gekregen.
Dat denk ik ook. Hoewel ik die Emma Worteldinges ook vrij irritant vond in dat interview, met dat ironische toontje de hele tijd.
En waarom dat gekunstelde gedoe van met de ruggen naar elkaar toe zitten?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Het is toch bedoeld als satirisch onderdeel van het programma?
SweetFirefly schreef:
21-02-2021 13:08
De opmerking van Jan Roos gaat te ver. Die man is nota bene zelf vader van drie kinderen. Hij moet zich kapotschamen en zich realiseren dat er grenzen zijn waarbij een 'sorry' niet goed genoeg meer is.
ik vraag me dan af waarom dit wordt uitgezonden ( of was het live? ) dat er niemand op een eindredactie zegt: dit gaan we niet uitzenden.
Alle reacties Link kopieren
Dus... ze is overstag gegaan voor haar stalker?

https://www.linda.nl/nieuws/thierry-bau ... -facebook/
Frizz schreef:
21-02-2021 21:07
Dus... ze is overstag gegaan voor haar stalker?

https://www.linda.nl/nieuws/thierry-bau ... -facebook/
Incelvibes. Tsja. Ik zou graag zeggen dat het me verbaast.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
21-02-2021 21:07
Dus... ze is overstag gegaan voor haar stalker?

https://www.linda.nl/nieuws/thierry-bau ... -facebook/
Volgens mij heeft hij ook ooit zo’n datingcursus van Julien Blanc gedaan waarbij nee toch eigenlijk ja betekent en grensoverschrijdend gedrag naar vrouwen aangemoedigd wordt.
Sun.lover schreef:
21-02-2021 21:12
Volgens mij heeft hij ook ooit zo’n datingcursus van Julien Blanc gedaan waarbij nee toch eigenlijk ja betekent en grensoverschrijdend gedrag naar vrouwen aangemoedigd wordt.
Dat niet alleen. Hij schrijft dat ook graag op, maar dan in een roman, dus dan meent hij het niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een enge man
Sun.lover schreef:
21-02-2021 21:12
Volgens mij heeft hij ook ooit zo’n datingcursus van Julien Blanc gedaan waarbij nee toch eigenlijk ja betekent en grensoverschrijdend gedrag naar vrouwen aangemoedigd wordt.
Ja want vrouwen willen graag overrompeld en overheerst worden.
anoniem_399590 wijzigde dit bericht op 21-02-2021 22:23
1.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
21-02-2021 21:07
Dus... ze is overstag gegaan voor haar stalker?

https://www.linda.nl/nieuws/thierry-bau ... -facebook/
Ik snap echt niet wat zo'n knappe, slimme vrouw met die sukkelige Baudet moet. Zij kan toch veel beter krijgen?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
21-02-2021 22:18
Ik snap echt niet wat zo'n knappe, slimme vrouw met die sukkelige Baudet moet. Zij kan toch veel beter krijgen?
Zou je inderdaad denken, maar ze schijnt vrij traditioneel te zijn in haar opvattingen, althans, las ik ooit in een interview, want Thierry wil graag een vrouw die achter de potten en de pannen staat, het huishouden doet en baby's baart, en daar was ze het helemaal mee eens.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
22-02-2021 09:26
Zou je inderdaad denken, maar ze schijnt vrij traditioneel te zijn in haar opvattingen, althans, las ik ooit in een interview, want Thierry wil graag een vrouw die achter de potten en de pannen staat, het huishouden doet en baby's baart, en daar was ze het helemaal mee eens.
:facepalm: als ze maar gelukkig zijn he..
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Brrr, ik krijg gewoon de rillingen van die engerd.
Alle reacties Link kopieren
First world problems.

Natuurlijk heeft elk land, wat heet, elke stad een ander systeem voor het ophalen van vuilnis maar als je dat al een cultuurschok vindt.....?

https://www.mediacourant.nl/2021/02/k3- ... tuurshock/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Snolkelderij schreef:
20-02-2021 13:45
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers dit soort realityshows uiteindelijk gaan trekken. Net als dat seksprogramma met Bobbi Eden, wordt daar naar gekeken?

Ik heb die zender niet anders zou ik iig 1x kijken wat het is. (ja pulp, maar of het fijne pulp is of niet :lol: )

Ik zag in een voorstukje van Bobby Eden dat die ene van The Voice ook meedoet. Nathalie Makoma.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
23-02-2021 14:23
First world problems.

Natuurlijk heeft elk land, wat heet, elke stad een ander systeem voor het ophalen van vuilnis maar als je dat al een cultuurschok vindt.....?

https://www.mediacourant.nl/2021/02/k3- ... tuurshock/
:rofl: wat erg..
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
23-02-2021 14:23
First world problems.

Natuurlijk heeft elk land, wat heet, elke stad een ander systeem voor het ophalen van vuilnis maar als je dat al een cultuurschok vindt.....?

https://www.mediacourant.nl/2021/02/k3- ... tuurshock/
:rofl: :rofl: nou nou
Relax we're all crazy, it's not a competition
koreana schreef:
23-02-2021 14:23
First world problems.

Natuurlijk heeft elk land, wat heet, elke stad een ander systeem voor het ophalen van vuilnis maar als je dat al een cultuurschok vindt.....?

https://www.mediacourant.nl/2021/02/k3- ... tuurshock/
Die vergissing wordt al snel gemaakt. Nederlanders denken vaak dat omdat Belgen zo goed als dezelfde taal spreken de cultuur ook hetzelfde is.

Boy are they wrong.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
23-02-2021 18:58
Die vergissing wordt al snel gemaakt. Nederlanders denken vaak dat omdat Belgen zo goed als dezelfde taal spreken de cultuur ook hetzelfde is.

Boy are they wrong.
Dat ben ik geheel met je eens.
Maar dat de vuilnis anders is, dat leer je toch vrij snel hoe dat werkt? En dat zou niet een probleem hoeven zijn. Dat de cultuur anders in elkaar zit, dat kan zeker meespelen en zou dus een probleem van grotere orde moeten of kunnen zijn.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Toch heeft een vriendin van mij die naar België verhuisde ook wel opstartmoeilijkheden gehad hoor. Dat was echt wennen, ze zijn daar heel anders dan in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
ik zie in Belgie alleen maar overal de vuilnis langs de wegen liggen. Of onder het bordje waar op staat dat 'sluik-storten' verboden is. Dus inderdaad wel een hele andere vuilnis-cultuur ja ;-D
En nú in één keer goed
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
23-02-2021 19:02
Dat ben ik geheel met je eens.
Maar dat de vuilnis anders is, dat leer je toch vrij snel hoe dat werkt? En dat zou niet een probleem hoeven zijn. Dat de cultuur anders in elkaar zit, dat kan zeker meespelen en zou dus een probleem van grotere orde moeten of kunnen zijn.
Ach het zal wel gewoon uitvergroot worden. Klaasje die misschien een opmerking maakt en dan wordt er een heel ding van gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
21-02-2021 21:18
Dat niet alleen. Hij schrijft dat ook graag op, maar dan in een roman, dus dan meent hij het niet.
Wat is hij toch een engerd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
23-02-2021 20:03
Ach het zal wel gewoon uitvergroot worden. Klaasje die misschien een opmerking maakt en dan wordt er een heel ding van gemaakt.
Ja joh, precies dat. Zo rolt de mediacourant nou eenmaal. Ik moet er altijd wel om lachen hoor, maar je moet ze wel met een flinke schep zout erbij lezen.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
23-02-2021 20:31
Ja joh, precies dat. Zo rolt de mediacourant nou eenmaal. Ik moet er altijd wel om lachen hoor, maar je moet ze wel met een flinke schep zout erbij lezen.
Ja precies en dan zo sensatiebelust brengen alsof Klaasje uren heeft lopen vertellen over hoe verbaasd ze was over het Belgische ophaalsysteem. Pfff ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven