Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan deel 6

02-03-2021 19:36 3108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwste deel over Harry en Meghan.

Om dit topic te laten bestaan zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden.

1. De koninklijke familie wordt niet gebashed. Daarbij behoren ook Harry, Meghan en Archie.
2. Er worden geen racistische uitlatingen gedaan.
3. Er wordt niet geshamed of geblamed.
4. Er worden geen rare vergelijkingen gemaakt met andere families.

Oftewel houdt het netjes.

Wordt er niet de voorwaarden gehouden dan zullen we het topic wederom sluiten of zelfs verwijderen en voorlopig geen nieuw deel meer toestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Hier vind je de voorgaande delen.

Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000

Deel 5: Harry en Meghan deel 5
entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... 49?style=4

Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.

Afbeelding
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Dank mods, dat we weer verder kunnen praten over dit leuke stel.

In dit artikel zijn mensen van mening dat het interview eigenlijk niet mag doorgaan, nu dat Prins Philip ziek is. Men meent dat H&M CBS of Oprah moeten vragen om het voorlopig niet uit te zenden.

CBS zal er weinig trek in hebben, want de reclametijd is natuurlijk al verkocht.
Hoe H&M erin staan om het wellicht te willen verschuiven is niet duidelijk.

https://www.ditjesendatjes.nl/slechte-g ... t-stoppen/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/meghan-ei ... on-sunday/

Citaat:
Meghan, de vrouw van prins Harry, heeft zo’n 1,5 miljoen pond (1,75 miljoen euro) schadevergoeding van de Mail on Sunday geëist. Dat werd dinsdag duidelijk tijdens een hoorzitting in het hooggerechtshof in Londen. Daar eiste de hertogin van Sussex ook dat de krant alle kopieën van haar handgeschreven brief, waaruit de tabloid twee jaar terug citeerde, vernietigt of teruggeeft.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen nemen speculaties over het geslacht van de baby toe dat het een meisje is, vanwege het feit dat Meghan in een interview een ring met een roze steen draagt.

https://www.standardmedia.co.ke/evewoma ... phire-ring
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
😂
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Dit is de ring
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat er een nieuw topic is geopend.

Ik denk dat er genoeg nieuws rondom Harry en Meghan is om te bespreken met elkaar.

In de Britse kranten stond dat ITV, die het interview zal uitzenden, beweert dat dit hoe dan ook op 7 maart zal zijn.
Ik vermoed dat het grootspraak is, want mocht prins Philip’s gezondheidstoestand verslechteren, zullen ze wel tot inkeer komen, anders krijgen ze het Britse publiek over zich heen.

@Hamer: als we hier te lande het interview kunnen zien, zal ik eens extra letten op de witte bloemen en waar het interview mogelijk geëdit is.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-03-2021 19:57
Afbeelding

Dit is de ring
Mooie ring, had hem al eens op de site van de juwelier bekeken.
Maar ik denk niet dat Meghan middels edelstenen communiceert :biggrin:
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Prinses Anne werd ooit bijna gekidnapt.

https://www.vogue.co.uk/arts-and-lifest ... kidnapping

Twee briljante uitspraken:

After Ball opened the door of the Rolls Royce, wrestled her to the ground, and commanded her to get out, her three-word response shut down further conversation on the matter: “Not bloody likely!”

en

Ultimately, passing heavyweight boxer Ronnie Russell came to Anne’s rescue – rushing up to the car and punching Ball twice in the head, knocking him to the ground. “I hit him as hard as I could – if he had been a tree he would have fallen over,” he later said. As for Anne’s parting words to her assailant? “Just go away and don’t be such a silly man.”
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 19:57
@Hamer: als we hier te lande het interview kunnen zien, zal ik eens extra letten op de witte bloemen en waar het interview mogelijk geëdit is.
Bedoel je de jurk die ze draagt bij het interview met Oprah?
Het schijnen lotussen te zijn op de rechterschouder en ook daar zien veel mensen weer symboliek in.

https://www.whowhatwear.co.uk/meghan-ma ... -interview

Don't overlook the details of her outfit: The lotus is a symbol of rebirth and revival, paralleling the couple's reemergence in their brand-new post-royal life.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Nee, echte bloemen, als in sommige delen van het interview zijn later gefilmd en erin gemonteerd. Zegt men.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-03-2021 20:07
Bedoel je de jurk die ze draagt bij het interview met Oprah?....
Nee, daar doelde ik niet op.
Omdat het interview was opgenomen voordat bekend werd dat Harry en Meghan voorgoed terugtreden als leden van de koninklijke familie, hebben Oprah en H&M nog een aanvullende sessie gehouden en deze is tussen de eerdere opnamen gemonteerd.
Hamer wist te melden dat je de verschillen tussen beide sessies kunt herkennen aan de struiken die de ene keer wel, en de andere keer niet in bloei staan, met witte bloemen dus.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 20:13
Nee, daar doelde ik niet op.
Omdat het interview was opgenomen voordat bekend werd dat Harry en Meghan voorgoed terugtreden als leden van de koninklijke familie, hebben Oprah en H&M nog een aanvullende sessie gehouden en deze is tussen de eerdere opnamen gemonteerd.
Hamer wist te melden dat je de verschillen tussen beide sessies kunt herkennen aan de struiken die de ene keer wel, en de andere keer niet in bloei staan, met witte bloemen dus.
Oh ja, dat klopt! Er was toen weer wat bijgefilmd (is dat een woord?) toen het duidelijk werd dat ze niet terug zouden keren als senior royals.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.express.co.uk/news/royal/14 ... en-prayers

Philip lijkt toch wel zorgelijk te zijn.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-03-2021 20:07
Bedoel je de jurk die ze draagt bij het interview met Oprah?
Het schijnen lotussen te zijn op de rechterschouder en ook daar zien veel mensen weer symboliek in.

https://www.whowhatwear.co.uk/meghan-ma ... -interview

Don't overlook the details of her outfit: The lotus is a symbol of rebirth and revival, paralleling the couple's reemergence in their brand-new post-royal life.
Mmm, nu begin ik toch te twijfelen het communiceren via symboliek. De lotusbloem is mooie symboliek voor nieuw leven inderdaad.
Dus als het kind een meisje wordt, stel ik mijn mening over de ring met roze steen bij.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het openen van een nieuw topic.
Hoop dat het netjes blijft. Kritiek mag, maar elke zucht die iemand laat negatief uitleggen lijkt mij inderdaad niet wenselijk.

En over Princess Anne: dat van 'not bloody likely' is inderdaad erg grappig. Ze staat erom bekend vaak een beetje zuur te kijken, maar ik vind haar 1 van de leukste royals.
Alle reacties Link kopieren
https://www.news.com.au/entertainment/c ... 3f4189bba8

Mocht de oude taaie baas overlijden zijn er vaste protocollen als hoe het nieuws wereldkundig wordt gemaakt en er is een rouwperiode van 8 dagen afgekondigd.

Ik heb wel eens gelezen dat het overlijden van Elizabeth's vader de reden is dat de royals altijd met rouwkleding reizen. Elizabeth was in Kenya toen George 6 overleed en had dus geen zwarte kleding bij zich.
Het verhaal gaat dat een paleismedewerker haastig naar het vliegtuig kwam met kleding zodat de Queen in zwarte kleding het vliegtuig kon verlaten.
Sindsdien reizen royals altijd met zwarte kleding.

Hoop desondanks dat Philip wel opknapt. Het stel is al zolang samen, ik gun ze nog wel even wat jaartjes samen (maar ja, realistisch worden ze er ook niet jonger op natuurlijk).
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Zonmuis schreef:
02-03-2021 20:18
Bedankt voor het openen van een nieuw topic.
Hoop dat het netjes blijft. Kritiek mag, maar elke zucht die iemand laat negatief uitleggen lijkt mij inderdaad niet wenselijk.

En over Princess Anne: dat van 'not bloody likely' is inderdaad erg grappig. Ze staat erom bekend vaak een beetje zuur te kijken, maar ik vind haar 1 van de leukste royals.
https://www.youtube.com/watch?v=Quhl3QhU7o0

Dit is een leuke docu over Anne.
Philip en Anne hebben een hele goede band, hij heeft wel eens gezegd dat zij eigenlijk een betere keuze was als troonopvolger.
Dat komt ook in deze docu naar voren.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-03-2021 20:17
https://www.express.co.uk/news/royal/14 ... en-prayers

Philip lijkt toch wel zorgelijk te zijn.
Het schijnt ook dat prins Philip mogelijk met zijn zoon Charles heeft gesproken over diens toekomstige taken als hoofd van de familie, zo meldde een voormalig secretaris van Elizabeth.

Er zijn nogal wat zaken die aandacht behoeven; het interview, Andrew’s positie, een herverdeling van de patronaten die Harry en Meghan tot nu toe bekleedden, het inperken van het aantal leden van de koninklijke familie, waar Charles een voorstander van schijnt te zijn, de kwestie van een eventueel regentschap voor George (kan Harry dit nog wel doen) en last but not least (denk ik) de enorme klap die Elizabeth zal krijgen mocht ze verder moeten zonder haar echtgenoot, die haar al 70 jaar bijstaat.
mdh wijzigde dit bericht op 02-03-2021 20:30
0.05% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 19:57
Fijn dat er een nieuw topic is geopend.

Ik denk dat er genoeg nieuws rondom Harry en Meghan is om te bespreken met elkaar.

In de Britse kranten stond dat ITV, die het interview zal uitzenden, beweert dat dit hoe dan ook op 7 maart zal zijn.
Ik vermoed dat het grootspraak is, want mocht prins Philip’s gezondheidstoestand verslechteren, zullen ze wel tot inkeer komen, anders krijgen ze het Britse publiek over zich heen.

@Hamer: als we hier te lande het interview kunnen zien, zal ik eens extra letten op de witte bloemen en waar het interview mogelijk geëdit is.
Ja niet dat dit onbegrijpelijk is trouwens. De beslissing om de patronaten te ontnemen was tijdens de eerdere opnames nog niet bekend gemaakt.
hamer wijzigde dit bericht op 02-03-2021 20:33
1.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
02-03-2021 20:28
Het schijnt ook dat prins Philip mogelijk met zijn zoon Charles heeft gesproken over diens toekomstige taken als hoofd van de familie, zo melde een voormalig secretaris van Elizabeth.

Er zijn nogal wat zaken die aandacht behoeven; het interview, Andrew’s positie, een herverdeling van de patronaten die Harry en Meghan tot nu toe bekleedden, het inperken van het aantal leden van de koninklijke familie, waar Charles een voorstander van schijnt te zijn, de kwestie van een eventueel regentschap voor George (kan Harry dit nog wel doen) en last but not least (denk ik) de enorme klap die Elizabeth zal krijgen mocht ze verder moeten zonder haar echtgenoot, die haar al 70 jaar bijstaat.
Eens
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-03-2021 19:44
Dank mods, dat we weer verder kunnen praten over dit leuke stel.

In dit artikel zijn mensen van mening dat het interview eigenlijk niet mag doorgaan, nu dat Prins Philip ziek is. Men meent dat H&M CBS of Oprah moeten vragen om het voorlopig niet uit te zenden.

CBS zal er weinig trek in hebben, want de reclametijd is natuurlijk al verkocht.
Hoe H&M erin staan om het wellicht te willen verschuiven is niet duidelijk.

https://www.ditjesendatjes.nl/slechte-g ... t-stoppen/
Mocht hij overlijden - hopelijk niet maar stel - dan neem ik aan dat Hen M toch ook zelf dat interview zouden willen uitstellen?
Alle reacties Link kopieren
Mooi, een nieuw topic. Ergerde me dood aan deel 5!

Ik :heart: Harry en Meghan
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Hamer schreef:
02-03-2021 20:31
Mocht hij overlijden - hopelijk niet maar stel - dan neem ik aan dat Hen M toch ook zelf dat interview zouden willen uitstellen?

Dat zou je wel denken maar ik weet niet in hoeverre dat aan hun is, er is nogal wat geld mee gemoeid.

En mocht het inderdaad een interview zijn waar de vuile was buiten gehangen wordt, na hoeveel tijd is het dan wel gepast?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven